Ако търсите висока надеждност и малко ядове, няма да сбъркате с избора на моделите на Mazda в компактния клас.
Още шестото поколение на модела 323 от 2003 г. си създаде добро име като безпроблемен автомобил, макар и разходите за технически прегледи и резервни части да са относително високи. Като цяло обаче Mazda 323 не притежава кой знае какъв характерен дизайн, няма и особено атрактивни двигатели, поради което дори екземпляри от най-новата производствена серия се предлагат за 4000 евро.
1,6-бензинов със 105 к. с. Дрезгаво звучащ четирицилиндров двигател с добри динамични показатели. Разход кръгло 8,5 л/100 км.
1998 Шесто поколение Mazda 323 във варианти хечбек или седан, както и комби.
2003 Смяна на 323 с Mazda 3 във вариант хечбек.
Пламен
Карам 1.3 от 2002г. , мога да кажа , че поддръжката е доста евтина. Не, че нещо кой знае какво съм сменял за 20 000 км. Ремък, ролки, два пъти масла и филтри и две биалетки х 12 лв. оригинални. Много съм доволен от колата, а за мястото отзад не съм съгласен, със сигурност е от най-големите в този клас.
Martin Dimitrov
Частите наистина ли са мн. скъпи у нас? Не питам за Стар Моторс! Навит съм на мазда 3 06-07 дизел. Сега имам Премаси, много- много доволен съм от автомобила, а поддръжката му е съвсем нормална, дори евтина, бих казал.
viktor
doro povedenie na patia i nisak razhod losha vidimost pri parkirane no za parite si e super
ogi
perfekten dizel.4isto nova ia podkarah .ustoi4eva barza pargava konfortna.edin prodlem ima koito e zadnata 4ast e malko po tiasno.
boris
Много добра кола.Карам такова 2.0 л. двигател с 148 коня.Бърза,пъргава и стои стабилно в завоите.