Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda Premacy

70
70
2571722212
Туит

Mazda Premacy е представител на категорията на практичните и достъпни компактни ванове. Погледнат технически, той е интересна смесица от компоненти на моделите 323 и 626.

Резултатът от съчетанието им е практичен семеен автомобил с трети ред седалки, който се трансформира от триместен в двуместен, ако централната му част бъде демонтирана.

Автомобилът се предлагаше на пазара от 1999 до 2005 г., когато бе наследен от модела Mazda 5. Той се слави като надежден и качествено изработен, но критики бяха отправени към относително слабите бензинови двигатели. Най-добрият избор е дизеловият модел, макар че при него липсва филтър за твърди частици.

В статистиките за надеждност Mazda 5 винаги е бил в челните места с нисък процент на дефекти. Изследванията на Dekra показват незначителни слабости, засягащи предимно спирачната и електрическите системи. Употребяваните модели се предлагат на дсотъпни цени, като най-евтините започват от около 6000 евро.

Плюсове
  • » просторен интериор
  • » гъвкаво органицирано вътрешно пространство
  • » относително голям багажник
  • » превъзходна изработка
  • » удобни седалки
  • » добре настроена ходова част
  • » директна кормилна уредба
  • » надеждност за пример
Минуси
  • » слаби и неикономични бензинови мотори
  • » шумни дизели, филтър за твърди частици като опция
  • » липса на трети ред седалки
  • » прекалено твърдо окачване
Типични повреди
  • » износване на спирачките
  • » дефекти в осветлението
  • » проблеми с електрическата система
Препоръчвани двигатели

Двулитров бензинов двигател със 131 к. с. Шумен, но мощен четирицилиндров мотор, разход около 10 л/100 км.

Двулитров турбодизел със 100 к. с. Дизел с достатъчно тяга, разход около 8,5 л/100 км.

История на модела

1999 Дебют на модела с двигатели 1,9 л (100/114 к. с.) и 2,0 D (90 к. с.).

2000 Нов турбодизел с директно впръскване (100 к. с.)

2001 Фейслифт, нов двулитров бензинов мотор (131 к. с.)

2005 Прекратяване на производството, представяне на наследника Mazda 5.

Коментари

gabriel
Имам проблем с вакум помпата.Трябва ли да смучи въздух към маркуча на сервоусилнателя?

Svetli
Kilometrite sa 132 000,obarkah se,Sjalqvam.

Svetli
Izvinete za nachina na pisane,no dnes si kupih mazda-premacy,jiveq i rabotq vav germaniq i q kupih ot chastno lice.Pri ogleda nevidqh nikakvi problemi,osvem 2 malki odraskvaniq po vratite,sas pasta i shte ischeznat.Tq e 100 konq i e 2000 godina model na 130 000 km.Iskam da znam samo kak se dviji na patq,spored komentarite koito chetoh tuk,ima tvardo okachvane.I ako moje da razbera za razhoda na gorivo,tq e benzin-1.9.Polednoto i obsujvane e bilo predi 20 000 km,sega e na 132 000 km.Mojeli da mi kajete kakvo trqbva da sledq ili da remontiram,svem normalnite neshta.No inache e strahotna kola,interior,vannshnost i viziq.Blagodarq Vi za vnimanieto i za saveta,ako mojete da mi dadte.Blagodarq.

Бай Ангел
Колеги,пропуснах да попитам.От невнимание при обслужването повредих лайсната на горната декоративна решетка /намира се пред радиатора на климатика/.Искам да я сменя цялата защото съм малко маниак на аксесоарите и на външния вид.В един сервиз ми казаха,че в каталозите не се предлага като резервна част.Ако някои разполага с такава или има някаква информация моля нека пише за да я подменя.Става въпрос за "Мазда-Премаси"-2,0куб.2000г.94к.с.ДИТД.Благодаря!

Бай Ангел
Колеги,в живота всичко е толкова различно,затова са различни и колите и нашите предпочитания.Имал съм от "Жигули" "Лада" "Опел-Вектра" "Опел Корса" "Сеат".В момента от половин година карам "Мазда Премаси"-2,0 94кс.2000г.ДИТД.Направих и пълно обслужване-ролки,ремъци,филтри,масло,маслена помпа /имаше дефектен болт за захващане към корпуса/.Всичко това за около 650,00лв.Перфектен автомобил,икономичен и сигурен.Вярно-с малко по шумен двигател.Но съчетание само от идеални неща в живота няма или са по скоро изключение отколкото правило.Карайте "Мазда" и се наслаждавайте на уютно пътуване.Все пак Японците са с доказани традиции както в дисциплината така и в качеството на своите стоки-в т.ч. и на автомобилите.Лек път на всички колеги!

do POPOV308
Спокойно вземай, премасито. Обиколи няколко магазинчета за части, обади се на две- три места и попитай за консумативите. Има разнообразни цени. Частите се правят и в Европа и цените не са никак високи. Аз съм много доволен от моето премаси, вече 4-та година.

Анонимен
Е, какво точно като цена прочете тук, че те стряска? Освен твърдения, че цената била висока, къде видя конкретни цифри. Ами автомобилите имат цена. А пък точно Мултипла, и защо? Да замениш Мазда за Мултипла си е екзотика. Фиат не присъства никъде в сериозните таблици за надежност на автомоблилите.

Popov308
Много противоречиви коментари. Изчетох ги всичките и не направих никакъв извод. Трябва ми семеен автомобил, не много голям, за да го кара и жената, икономичен, за да го карам и аз и здрав, за да не го кара някой следващ собственик. Харесвам Примасито като визия. По някаква странна причина, гледам и Фиат Меултипла, макяр дя не отговаря на посочените от мен критерии. Определено ме стряскат високите цени за поддръжка на Примаси, които са посочили някои от вас. Явно ще събирам още информация.

markt varna
МАЗДА ПРЕМАСИ 2Л. ТДИ ИМАМ ОТ 6 ГОД.ЕДИНСТВЕНАТА КОЛА ОТ МНОГОТО КОИТО СЪМ КАРАЛ,КОЯТО ЩЕ КАРАМ ОЩЕ,ЗАЩОТО МИ Е ВЕРЕН ПРИЯТЕЛ.ИКОНОМИЧНА 5.5Л,ЗДРАВА/САМО БИАЛЕТКИ СЪМ СМЕНИЛ ЗА 6Г./,КОМПАКТНА.

Кристиян Тодоров
Нека и аз да кажа нещо за моята мазда премаси. Двигателят е 2.0 турбо дизел. Колата я имам от 3 години, и като цяло съм много доволен. Колата е пъргава след, 2 хил.об. и доста икономична на дълги разстояния. За качеството на изпълнение немците горе в статията са го казали. За частите: Ангренажен ремък, водна помпа и труд ми излезе преди няколко месеца под 300лв. Имам възможност да я сравнявам с последния модел на зафира, нали тук ги сравнявате двата модела. Новата зафира е по- голяма и май, предимствата и се изчерпват до тук. На опела пластмасите по вратите се огъват дори и при минимален натиск, а фугите по централната конзола са с разнообразен размер. А тапицерията е зашита на криво. Опела е служебен, но въпреки това не може да ми хареса, като кола.С повече конски сили е от маздата, а е чувствително по- немощна. Забележете само, че сравнявам коли от различни поколения. Не ми се мисли, ако зафирата трябва да се сравни с мазда 5 от същата година.

Krasi
Obslujih kolata ve4e kakto sledva : Remaci 2br na generatora i klimatika , angrenajen marki geits ,rolki , filtri na klimatika , maslen , goriven , vyzdu6en , maslo + rabota = 470 LV. 4 4asa rabota pri moi poznat.

Само минавам от тук
Различията в мненият идват от това,че всеки си има предпочитана марка/модел. тия спорове ще пребъдат. За мен истината е, че кой какво харесва да си кара и да жив и здрав по-хубава да си купи. Но недейте да робувате на колите. Не вие на тях, а те са направени да служат на вас. А, и не чуплива май няма. По сервизите се срещат от всички марки и модели. Живи и здрави, и умната на пътя. Това е по-важното, че вижте новите промени и наказания в ЗАКОНА И ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА.

до Krasi
Преди да си купя Турана, гледах точно тея Мазди. Веднъж дойде приятел с такава и аз веднага при него. Много слаби места за ръжда са пода и задните вежди. Цялостното обслужване - масла, ремъци, филтри, ролки, каза че излизало около 1300-1500 лева в зависимост от частите. Това ме отказа и от дадения автомобил. Само едно нещо ми каза - "като се развали сериозно - махам го и повече няма да си взема Мазда". Фар - 600 лв в Стармоторс. Много скъпа за подръжка не си заслужава. Един съвет във форума на Мазда най-добре ще разбереш за какво иде реч. Тук не е мястото или просто нямаш друга работа през ваканцията да пишеш глупости. И се пише Premacy нелепо е да имаш такава кола и да не можеш да и напишеш името. БГ СИНДРОМА на завист, злоба и други комплекси не им е мястото тук! ;)

Krasi
Zdraveite dnes zakupih mazda primacy kato cqlo za momenta sym mnogo dovolen izminah okolo 200km samo za dnes i nqma nikakvi problemi za momenta s kolata pritesnqvat me nqkoi komentari za tova s kantar4eto na sedalkata imam tozi problem 4e 2 te lampi za air bega mi svetkat ot vreme na vreme i kato 4etoh v edin ot komentarite moje da se digne razhoda na kolata dali e taka ??? i ako nqkoi znae primerna cena za obslujvane remaci filtri rolki masla da spodeli kakva cena mu e izlqzla i spored zavisi v koi region se namira moqta mazda e 2000g 2000 kubika 90hp dizel . Blagodarq predvaritelno

до stanislav 0077@abv.bg
Мазда със слаба ходова част???? Какво и има и какви части и слагаш?

stanislav 0077@abv.bg
от две год.караме мазда примази 1.9бензин,ср.разход на бензин10/100,газ12/100.ходова част слаба,

Иво
Нямаш Мазда Петре, караш Пунто!

Премаси
Чуден автомобил, просторен, динамичен, икономичен.Отговаря на потребностите ми.Зафира имах вече, не ми я хвалете.

Stan
Аз също имам Премаси 2003 и /засега/ съм доволен от нея. Притеснявах се да взема явпонски автомобил, но сега съм доволен.

до Vederr - БГ СИНДРОМ - Георг
Ти пишеш по пет коментара един след друг и хеитваш непрекъснато с глупостите си, взел си се насериозно само защото имаш 17+ годишен гнилак и счупеняк, а дали го имаш изобщо или се намираш само да пишеш неграмотни коментари. Немските автомобили са най - добри! Както и да злобееш и простееш, все едно, карай си пунтото и завиждай ;)

Vederr
Mazda Premacy (Mazda 5 в Европа) е автомобил създаден, като конкурент на Зафира!Разликата между двата автомобила, най- лесно се усеща в интериорите на моделите от съответните години. Опела е нескопосано сглобен докато маздата, както са написали в Auto Motor und Sport e с "превъзходна изработка".

БГ СИНДРОМ
Аз имам мазда и не разбирам за каква скъпа поддръжка говорите!? Това което съм сменил на моята през последните 4 години са ремъци, масла, накладки, биалетки, задни(заради зверско товарене).Цените няма да ги коментирам, съвсем съвсем нормални са(20лв,30лв...).Освен това, всеки решил да си купи такава мазда, може да провери по сайтовете за части, цените. Нямат никаква разлика с цените на рено,опел или vw. Обаче, качеството на този или друг японски автомобил е далеч над опел зафира (как въобще някой може да го дава за пример???) или туран или нз си какво там. Вижте класациите са качество и надеждност какво показват. Между другото автотърговец ли сте? Имате предполагам залежали опели и се чудите защо хората вече не ги предпочитат? Ами хората не са неграмотните голфаджии от преди години.

Григор
На вниманието до администратора на АМС.БГ! Тук впечатленията от автомобили ли споделяме или такива не съдържателни и злобни коментари, трябва да пишем като по горния. Това че въпросния човек не и имал Мазда, няма опит и обща култура трябва ли да превръща най-доброто автомобилно списание в място за хули и нападки. Маздата не струва, доста проблемен автомобил, ръжда, скъпа поддръжка ....... и не може да достигне немските автомобили от този клас - Зафира и Туран! Освен личния си печален опит с прехвалените японски коли споделям и обективните ви тестове на който всеки шофьор може да се довери.

Григор
MK Kashiyama, Nipparts, HKT, J-FBK, Akebono, 555 Sankey Industries ... Да ти ги изброявам ли всички японски производители на резервни части за японски автомобили. Ясно ми е колко си поддържаш колата с истински части. Все едно на немски автомобил да слагаш Valeo вместо LUK и Sachs. Какво си ми я захвалил тази каруца, ядох им попарата на Мазда, не благодаря, повече оризови коли Не!

До ГРИГОР
:) Какви мита, това не може да го казваш сериозно? Частите ги има на европейски производители и са, като за мазда 323 и 626, т.е. без пари. А относно сравнение на мазда премаси с европейски еквивалент на опел или vw забрави просто.Качеството е на различни нива. Виж какво пишат тук немците за модела, а виж какво показват резултатите от TUV за компактните ванове: 1.Toyota Corolla Verso 2,00%;2.Mazda Premacy 3,90%;3.VW Touran 4,30%;4.Opel Zafira 5,10%;5.Renault Scenic 5,80%.... И моята лична класация е такава, само дето корола версо не ми харесва, като екстериор колкото премасито. Следващата ми кола ще е мазда 5 или новото версо!

Анонимен
Григорчо, ти не си в ред! Какви проблеми, какви пет лева! Направо кажи, че си купил мазда, внос от Италия, на 10-15 г., на 500 000 км, потрошена от каране, на километража пише - 120 000 км, щото е бил превъртян в пъти! И аз имам мазда и мога да ти кажа на такива като теб разбирачи, че качеството е перфектно! Какво разбито окачване, какви лакоми двигатели, главата ти е разбита на теб! Мазда е страхотен автомобил, а в сравнение с немските си аналози е просто много по-добра! Моята е на 17 години и още не съм и сменял съединителя, например! Крушките, които са задължително японски, изгарят веднъж на 5 години, някои карат и по 10 безпроблемно! Никога не ме е оставяла на път, никога не ми е отказвала да запали - НИКОГА! Веднъж една жичка беше проядена и правеше трудно контакт, но пак си запали и си отидох спокойно на майстор, който сложи нова и - та да! За интериора - също написа доста глупости! Моят интериор си е почти като нов! Разбира се, ако си я купил потрошена от някой италианец - възможно е! Моят интериор, с изключение на една прокъсана задна седалка, е толкова свеж, сякаш е не на 17, а на 5 години! Такива глупизми си написал, че не мога да повярвам, че става дума за мазда! Маздите са железни! Иди в който искаш сервиз и питай! Ако една мазда се поддържа добре, ще я караш безпроблемно 20 години! Тогава ще и направиш един ремонт и ще я караш без проблеми още 10 години! Ама това си е 1/4 човешки живот и няма смисъл! Мисълта ми е, че собствениците на мазда са си щастливи хора! Взимайте мазда (или тойота или хонда) и си свиркайте!

Григор
Голямо тегло теглих с Мазда Примаси, само проблеми, то не беше ръжда, разбито окачване, бъгове и като дойде време за ремонт чудо - космически цени(и частите й имат мито), отвратителен комфорт, бързо съсипващ се не ергономичен интериор. Не може да бъде сравнявана с немските автомобили от този клас. Примаси като цяло е проблемен автомобил, слаби ламарини, слаби и лакоми двигатели, със скъпа поддръжка!

Типични повреди- КОРЕКЦИЯ
Износване на спирачките!?- Че те предните накладки май въобще не се износват, не помня кога ги сменях за последно. Задните се хабят по- често. Дефекти в осветлението!?- не е имало, фаровете са перфектни, дори и без ксенони! Проблеми в ел. системата!?- не съм срещал подобен проблем при мен или колегите с такива автомобили!

ДО РУМЕН... стой далеч от зафи
Правиш грешка, че въобще гледаш френски автомобил. Няма ли хора около тебе напатили се от тях? Имам премаси, фейслифт от 2003 турбо дизел. Карам я от вече почти 3 години. Прекрасен автомобил . Двигателя е железен, окачването е мн. здраво направено, нямам забележки и по механика или електроника. Единствения проблем на колата са и ламарините, които не са достатъчно добре защитени за условията на Германия и Австрия, където е карана основно колата. Иначе ако я вземеш колата от южна страна, купуваш перфектен автомобил за не много висока сума. А за зафирата... смешно е някой въобще да я предлага, като заместител на японска кола. Има доста информация по форумите за проблемите при отделните модели.

до Румен
Зафира!

румен/плевен
моля за мнение по въпроса :примаси или партнер /берлинго/търся кола от този клас ,семеен съм.предварително благодаря

Пламен Цветков
40 хил.км по- късно. Премасито се оказа, железен автомобил. Имам една биалетка за смяна от както съм я купил! Преди месец я прегледахме на подемник, и единствения проблем се оказа тази биалетка, която струва 32лв. Сменям я и това ще е и е за следващите 40хил.

до 19.01.2012 18:05ч.
Защо не питаш по магазините? На моята съм сменял биалетки и шарнири, и цените бяха незапомнящо се ниски... Хубаво на модела е, че частите са взаимозаменяеми с тези на по- стари модели на мазда и ги има колкото искаш на каквито цени искаш.

Анонимен
каква е цената на тампоните задни на надлъжната щанга и амортисьорите задните?

Станимир
Имал съм Опел Зафира 2.2 DTI 125 коня.По-голям боклук от това няма.Скоростната кутия наистина е японска и много се разваля.Толкова много че когато се развали и търсих по моргите навсякъде ми казваха че немогат да сварват да ги зареждат и веднага се продават.За 77 000 км смених хидравлика,скоростна кутия,гарнитура на главата,ЕГР който е най-скъпия пт всички модели коли цената беше от 812лв до 1100лв зависи от магазина,дискове,амортисиори накрая и ГНП-то се равали.Така че извода е каквото и друго да си купите винаги ще е по-добре от ОПЕЛ ЗАФИРА.

Premacy 2,0 ditd, 101к.с.
2 ГОДИНИ ПО- КЪСНО...Без сериозни и скъпи ремонти, колата все още е фаворит в сегмента си за мен!Качествени двигатели, трансмисии и ходова част. Добър разход на гориво, много пространство в интериора, красив вид на интериор и екстериор. Единствена забележка имам към антикорозионното покритие, което се оказва недостатъчно добро за осолените германски пътища през зимата...

Krasy
А,какво ще кажете да сравним Премаси с Mitsubishi Space Runner,а не с Зафира.

toto
neshto za premacy benzin-gaz

Pemacy- facelift
Надеждност за пример,превъзходна изработка ... това е самата истина, само,че какъв е този среден разход за 2,0ditd??? Моята харчи около 5- 6 максимално!

do Miro
Сбъркал си! Ако визираш Премаси между 2003 и 2005 и Зафира от същото време, Маздата е автомобил от друго измерение!

Miro
Merci na vsi4ki vzeh si Zafira 2.2dti 125 konia re6ih da se spra na disel Dovolen zam zasega prosto rtiabva da se spazva praviloto za dizela dobro maslo dobra nafta prepora4vam ia ai podrajkata e ponosima s izklu4enie na niakoi ne6ta kato saedinitel Razhoda e u4udva6to mnogo dobar v grada okolo 8 a izvan gradsko okolo 6 prepora4vam ia na vseki koito se kolebae6e kato men uspeh

ЧАСТИ!
Части за Премаси ИМА КОЛКОТО ИСКАТЕ НА КАКВИТО ИСКАТЕ ЦЕНИ! Мит е, че за японските коли части няма или са скъпи.

Don
И все пак за Зафирата има повече части на вторичния пазар.Живеем в страната на опел и компания. Но определено маздата, и тази, и всички останали модели, са по- готини. :)

Premacy 2,0DITD
Разхода на моята в смесен цикъл засечена съвсем точно преди дни е 5,4/100.Карам колата всекидневно от година и съм много доволен от нея, с малки забележки. Модела е от 2003 година и материалите и сглобката са много добри.Ако се сравнява с Опел Зафира до 2006 година, определено Маздата е по- добрия автомобил. Имах дълготрайна дилема между двата автомобила преди година. Зафирата изглежда, като кола от 90-те, докато. Премаси-то е един модерен, макар и нискобюджетен автомобил.

ИВО
Забравих да ви кажа че МАЗДА Е С Ч степенна кутия пък Зафира е с 5 степенна за автоматика говоря и веднага от тук рахода на Премаси извън града над 90 км е направо ужасен при 120 средна скорост - 12.6литра бензин в града 15.3 литра бензин и освен това не става да се сага газова щото прегарят клапаните и остава варианта само ДИЗЕЛ!

ИВО
Ами аз се бях навил да си купувам Мазда Премаси - бензин 2.0 много добре върви обаче проблем с електрониката до 2002 включително не може да се прочете компютъра за грешки - даже и в маздапимат проблем щото разбираш ли японците до тази година са правили няколко сфтуера и са проблем за разчитане извън Япония. Друг факт направо ме разстресе Автоматичната кутия на мазда е от ФОРД - демек трошка , и затова се насочих към ОПЕЛ ЗАФИРА ТЪЙ КАТО Е С ЯПОНСКА СКОРОСТНА КУТИЯ КОИТО СА МНОГО ЗДРАВИ !!!! Единствените истински Японски коли остават само RAV 4 наистина японски и ходова част и двигател и скорости !!!

Penko
Mazda ta e kfti ot kam elektronika - skapva se kantara na predna diasna sedalka - edin datchik koito ne se prodava bez sedalka i se setete kolko pari struva - ako ne se smeni kolata zapochva da harchi mnogo nezavisimo ot dvigatelia -zashtoto komputara ima greshka i minava v avarien regim, sashtata bela praviat i datchicite za ABS - mazda e hubava ama nad 5 godini veche elektronikata si iska svoiata podragka koiato za BG e skap standart. Opela pak pravi problemi s EGER klapana no pone podrajkata e dosta po evtina i ne na posledno moasto e po zravo i kupeto a ne kato mazdata s tankata lamarina ! USPEH V IZBORA

Анонимен
samo dizel tova e bade6teto mazda

MIRO
Zdraveite na vsi4ki imam vapros kam vsi4ki vas koi van e po spolu4liv opel zafira ili primcy Govorim samo za benzinov dvigatel godina mejdu 2000 i 2004 merci predvaritelno

Анонимен
uvajaemi kolegi az sam parviqt chovek koito vnese tazi kola v balgariq prez 2000g . kupih q ot mazda v germaniq chisto nova struvasche 45000dm s dds. i ako mi pozvolite neka az vi kaja sto za kola e i kakvi problemi moje da vi sazdade. tova ne e loscha kola no e pravena s izkliuchitelno eftini materiali i tova ne q pravi mnogo nadejdna az veche q karam 11 g v balgariq i mi se e sluchvalo kakvo li ne ochakvaite vsqkakvi iznenadi ot tozi avtomobil mnogo e hubav kogato varvi no kato pochne edin pat nqma spirane oste na 5etata g zapochnaha problemites elektronikata. pervo mi napravi rub s imobilaizera nqmasche palene taq kola i nikoi tuk ne moja da q zapali i karah v germaniq tova mi izleze da ne kazvam che kato se setq kolegi savetvam vi prez dajdovno vreme da ne gi karate tezi koli zastoto tochno togava pri tokov udar ima risk da se skape cqlata im elektronika ne znam dali znaete no imobilaizera e moje da si zabravi koda kogato ima gramotevici moqt savet e pri takova vreme koito kara premaci trqbva da go go darji v garaj inache ima risk da si sazdade golemi qdove na men tova mi se sluchi predi 6 godini i tova nqmasche tuk koi da go opravi no ne mislq i che sega ima takav chovek kooito da ima podhodqsto uborudvane sajalqvam che trqbva da go kaja no vie karate ednodnevki vseki moment ochakvaite tozi problem taka mi kazaha v germaniq poneje kolata mi besche oste v garanciq et mi smeniha celiqt kompiutar s imobilaizera komplekt zaedno s kliucha za zapalvane tova ako bqh go plastal stesche da mi struva 2600 evraka az dadoh saMO POLOVINA OT TEZI PARI ZA DA MOGA DA q zakaram do tam i da q varna ta germancite mi kazaha che se sluchva na 99 koli ot 100 mnogo jalko drugiqt problem sa maschinkite za zakliuchvane na vratite mnogo lesno se chupqt kalpavi datchici za abs mnogo chesto izgarqt a bez tqh ne ti rabotqt sumati i drugi nesta taka che stesch ne stech smenqsch mnogo vnimavaite kolko teji drugiqt pasajer koito stoi ot pred do schofiora zastoto na sedalkta ima edno ustroistvo narecheno kantar ako se pretovari sedalkta moje da go povredite a bez nego ste vi svetqt vsichkite lampi za arbcite i ste si mislite che e stanalo koi zane kakav problem a to vsastnost ste precakali kantara toi ne moje da se remontira napravo se smenq s nov a po nqkoga se smenq napravo i sedalkata taka che vnimavaite kajete na jenite si da qdat po malko imasche dosta drugi nesta ama v momenta ne se sestam. na dobar pat .karaite tazi kola ne po veche ot 2 godini inache ste stane vechno vascha

Анонимен
Аз моята си я харесвам много, функционален автомобил с актуален дизайн.Често я бъркат за чисто нова :).Вози леко твърдо, но пък е стабилна на пътя.Динамичен и сигурен. Добър разход на гориво(2.0 DiTD), нормални цени на консумативите... Ако не можете да си позволите мазда 5, това е вашият автомобил. Няма да коментирам разни френски и немски аналози...

MIRO
KAJETE POVE4E MNENIQ ZA PRIMASI

бъдещ собственик
някои може ли да даде инфо за премаси 2000г 1,9 бензин колко харчи и дава ли дефекти.Може ли да се сложи газова?

Анонимен
между какво избираш? премаси VS какво?

anonim
4udq se za rpimasi

мазда
че някой е произвел помпа специално за модела. Доколкото знам има 2-3 фирми които произвеждат по няколко модела помпи.

мазда
Имам Премаси 2.0DITD, 101к.с. 2003г. Карам я от почти година и съм много доволен от автомобила.Учудвам се някои казват, че частите са скъпи.Не мисля, че е така. И по- горния коментар за това, че колата е ниска ми е странен. На паркинга пред блока ми само джиповете са по- високи! Моята е с гуми 195/65, 15 цола.А това за помпата от горния коментар е направо феноменално. Излиза,

Иванов
Имам PREMACY 2003 90к.с. Дизел карам я вече 6 месеца .Моето мнение : 1. много комфортна за дълъг път. 2.нисък градски и извънградски разход 3.оказава се ,че имат проблем като цяло с датчиците за ABS и моята не направи изключение 4. често след 180 000 се сучвало да горят горивните помпи и лошото в случая,е че нямало аналог с други модели -цената на нова е около 7000 лв !!! 5.вносителя (т.к. е закупена от Стар Моторс) е поспестил от антикорозионното покритие на колата и моята е започнала на отделни места да ръждясва и то сериозно !!! 6.така и не си намерих евтини метални джанти 15" втора употреба (от сервиза е закупена с 14") за да сложа зимните си гуми Ако някой има координати за фирма или частно лице да ме насочи Като цяло колата ми харесва ,досега съм имал Рено Канго 2001,Форд Торнео 2003 ,но Маздата е друго качество .

Ангелов
Карам дизелова Премаси, 2002г. В общи линии мога да кажа - просторна е, багажника е голям, икономична. Обаче е шумна доста, ниска е отдолу (няма спящ полицай или бордюр през който да ми се е наложило да мина и да не е остъргала отдолу), чарколяците (когато се налага ремонт) ама хич не са ефтини.

Aнонимен
Нито са слаби моторите, нито са неикономични, нито са толкова шумни. Моята е 2003г.2,0-ка дизел и харчи около 6л/100км смесен цикъл.Върви повече от доволно за такъв тип автомобил, т.е. 170-180км/ч ги развива без особени трудности.

Aнонимен
Дизела е леко шумен иначе колата е проторна и икономична. Консумативите са като на всяка кола, стига да не пазарувате от официалните вносители. Купувайте без да се замисляте, няма да съжалявате!

Aнонимен
naskoro si vzeh mazda premacy 2.0 turbo dizel 101 konq. interesuvam se kolko shte mi izlezne obslujvaneto. ina4e kato cqlo kolata mi haresva mnogo.

Aнонимен
имах бензинова 626 преди много време железен мотор

Aнонимен
Някакви мнения за дизел-90 к.с. 2000 год.?

Aнонимен
а шумен ли е дизела, както пише в статията?

нико
карам 3г.Премаси 2,0 ТДИ,2003г,ПРЕКРАСЕН автомобил>разход 5л извьнградско,7л градско,хубаво вози,здрава ходова част за 3г.никакакьв ремонт,удобно купе,браво на японците!Колата е по-добра от немския среден клас!

анонимен
Супер количка! Никакви забележки!

анонимен
Имам Премаси 2003г. с дизелов мотор от седмица и не мога да му се нарадвам. Прекрасен мини ван. Дано всички суперлативи по адрес на модела важат в пълна сила и при моята Мазда.

Joro
Karam Premacy TDI-2000g.Razhod izvan grada-5l/100!!!!!Slagam samo 5w30 maslo i smeniam remazi....tova e.Prepora4vam tozi avtomobil.

Венцислав Цанков
Притежавам Mazda Premacy 2.0 D - 2002г. .Освен задължителните консумативи/филтри,масло и ангренажен ремък/ сменях спирачки с накладки и поради често изгаряне на предни фарове се наложи ремонт на делкото.Правих и ремонт на водна помпа т.к.предишния собственик не е ползвал антифриз.

comments powered by Disqus