Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz E

130
130
2571716261
Туит

Е-класата неслучайно е сред най-популярните модели, поръчвани за служебни автомобил: тя предлага наистина отличен комфорт на пътуване.

С покупката на Mercedes E-класа човек си купува билет за висшата автомобилна класа. Без значение дали е седан, комби, купе или кабриолет – всички версии на модела предлагат неподправен лукс.

Двигател: Дори и базовите бензинови и дизелови двигатели се справят добре със задачата си. Все пак доплащането за по-мощните четирицилиндрови двигатели носи повече динамика при почти непроменен разход. V6 моторите харчат повече, но пък работят значително по-плавно. От гледна точка на шансовете за изгодна повторна продажба, най-добрата покупка е Mercedes E 350 Bluetec. Благодарение на NOx катализатор и впръскване на Adblue, той покрива нормите Euro 6. Между другото, автоматичната трансмисия пасва по-добре на комфортния характер на модела в сравнение с ръчната предавателна кутия – без значение с кой двигател е поръчан автомобила.

Каросерия: Половината от представителите на Е-класата са поръчани като Т-модел (комби). Изборът на вторичния пазар е богат, но цените въпреки това са високи – просто комбито се радва на голяма популярност. С релси за багаж на покрива, система за укрепване на товари и многофункционално дъно на багажника, моделът е много практичен. Вариантите Cabrio и Coupé се срещат доста по-рядко.

Изработка: Изработката без съмнение е на ниво, но впечатлението за качество много зависи от нивото на изпълнение. Базовата Е-класа определено не изглежда особено изискано, докато версията Elegance излъчва благородство с комбинацията от дърво и хром. Изкуствената кожа Artico е изгодна алтернатива на естествените кожени тапицерии.

Безопасност: Пакетът, включващ адаптивен темпомат с функция за пълно спиране, асистент за следене на мъртвата зона и асистент за следене на лентата е силно препоръчителен. Други разумни опции са системата Parktronic и оптичен асистент при паркиране, както и биксеноновите светлини.

Ходова част: Пневматичното окачване Airmatiс с адаптивни амортисьори осигурява превъзходен комфорт. Дори и базовата ходова част обаче поглъща неравностите с такава компетентност, че доплащането за пневматичната система може и да се спести.

Кой двигател ви препоръчваме

Сред множеството предлагани агрегати особено силно изпъкват три: мощният и същевременно икономичен 2,2-литров дизел, авангардният трилитров дизел и 5,5-литровият бензинов мотор с фантастични динамични показатели.

Спецификации на двигателите на Mercedes-Benz E
Кой тип каросерия да изберете

Традиционно най-голям е интересът към комбито Т-модел. Вариантът Cabrio се търси по-рядко.

От коя година да е моделът

Препоръчителни са всички версии след 2010 година. Фейслифтът се появи в началото на настоящата година.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Който избере Avantgarde трябва да има предвид, че това ниво на изпълнение включва снижено спортно окачване с по-твърда возия, което е част и от спортния пакет AMG. Линията Elegance пасва най-добре към характера на автомобила и кара интериора да изглежда значително по-изискано.

Каква е цената

Е-класата не е евтина покупка. Цените за Mercedes Е 220 CDI започват от около 20 000 евро.

Цени на Mercedes-Benz E в Германия
Колко е надежден

Експертите от Dekra твърдят следното: Mercedes запазват добрите си позиции с новата Е-класа. Моделът е на първо място по надеждност в своя клас. Все пак е добре да се внимава за проблеми със спирачките и дългите светлини.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

Димитър
Не знам как хора които не карат такава кола , нямат ПРЕКИ наблюдения в/у нея могат да казват тя става , или тя не става .....Аз не мога да дам конкретно мнение подкрепено със доказателства за тази кола , но в интернет има сравнение на този клас кола Е320 Цди 2005г със БМВ 530дизел 2005г със Ауди А6 3000ТДИ , честно казано като дизайн Мерцедеса бие , като возия тои и аудито , но нали знаете че аудито е с Алуминиеви носачи = на доста пари за предница и не само предница ,а и задница !!! БМВ като цяло е дървена кола отвън красива , вътре като флиинстонова количка (без да се обиждате).... Аз лично съм впечатлен от МЕРЦЕДЕСА , сега в момента се оглеждам за качествен мерцедес до 2005г Е320 ЦДИ (със екстри които аз искам , салон черен , сив цвят задължително , Авандгард изпълнение)....Нито БМВ ми грабна окото, нито Аудито..... Дано наистина попаднем аз и останалите които искат да си купят такъв автомобил на качествен,поддържан , безпроблемен !!!

Димитър
Проблема със спирачките SBC е решен след годината 2004г - тогава са измислили малко по-различен софтуер които да управлява тази система (отначало е била конструирана да натиска накладките над 300 000 пъти (по спомен пиша примерно число) , след това са осъзнали ,че това дава дефекти и са го препрограмирали на по-малко , но пак качествено !!!) . Мерцедес наистина са едни от най - здравите мотори , това че някои имат дефекти означава , че предишните собственици или са пренебрегвали нещо по колата , или не са се грижили за нея !!! (ето например аз карам VW Vento 1.9ТДИ взето от Германия със истинска книжка с доказан произход (не лъжовна) поддържано на време , аз го поддържах на време до сега нямам никакви забележки по мотора (единствено 2те ел.стъкла задни отказаха , но проблема е мазане с грес бяха сухи плъзгачите сам съм си ги оправил) .....Всичко е от собственика които употребява автомобила !!! Относно двигателите 2.2 , 2,7 , 2.8 , 3.2 и новия 3.0 Цди вече V образен , предните са Редови мотори - всички си имат своите + сове и - , но като цяло поддръжката на тази кола е евтина (филтър въздушен от 20-60лв на една стара кола е 24-40лв , горивен филтър 50 лв със датчик за вода - стара кола 16-30лв зависи марка , верига на мерцедеса 270 лв комплект но се сменя над 300 000км - на стара кола ремъци ролки всичко излиза от 150-300лв зависи колата и се прави на 50 000км препоръчително , дискове предни 2бр на АТЕ за стара кола 50-80лв , на мерцедеса 70-100лв вентилирани не обикновени специални за СБЦ , !!! Така че сами се замислете кое е по - евтино !!! Дюзи , нафтова помпа , турбина вярно е че са по скъпи , но те не се чупят всеки ден , все пак като купувате кола от този клас има си СТАР ДИАГНОСТИКА която замерва и дюзите от там ще разберете колко живот имат (но всичко е от Българското дизелово гориво) от там идват повечето проблеми с тези неща !!!

andrey
карал сам какви ли не кошници сега имам е-320цди за тази кола нямам забележки за хората които расят глупости във саита мога само да кажа че никога неса имали мерцедес . има един автомобил и се казва мерцедес и сички останали

HAMBURG
obi4am da karam mersedes E200 2009

koko pet
ами аз лично от 1 година карам е320 цди модел 2005г-20 000км го карам, засега смяна на накладки и тампон на скоростна кутия-страхотен автомобил

Анонимен
имам е240 2000г. бензин метан 456 цилиндър не работят някой който е имал подобен проблем да сподели как го е оправил и при кой ще съм много благодарен

тигaрa
Имaм и кaрaм сaмо мерцедес. Остaнaлото колa не може дa се срaвниaвaт,никогa немa дa и догодaт окaчвaнето двигaтел здрaвинaтa.Колкото и дa се опитвaт.

Анонимен
карам Е270цди W211 от 3г. сменил сам масло, филтри, и накладки. Няма по здрава по луксозна и надеждна кола в този клас. bmw него броя защото това не е кола.....това са проблеми. имал сам 530д 218к.с. Е60 таблото е като дискотека красива е ама не става....

srebrin kalfov
W210 GO KARAM OT 2006G NQMAM NIKAKVI PROBLEMI.W211 GO KUPIH TAQ GODINA SMQTAM CHE E SUPER E270 CDI AVANTGARDE

srebrin kalfov
IMAM DVA MERCEDESA W210 I W211 SMQTAM CHE SA OTLICHNI AVTOMOBILI

Анонимен
Днес си взех Е270 2003, скоро ще ви кажа какво мисля !!!

dzaro
ceta ceta vseki pise razlicno....pradi dva meseca si kupih e lasa ot gemanija 220 cdi 1999 godina 125 konja. na 260 000 realni. bihte li mi kaza li kvo maslo e za predpocitane da se kara .. ...ziveja v germaniaj ne iskam akal ot nemci zastoto sa prekaleno tapi svabite. ubedil sam se v tova

Koko
Пич земи прочети и др статии във връска с SBC проблема е решен след 2004 така че това е минало ;)

WDD
Анкета на AUTO BILD: (автомобили, произведени след 1997 г.) 8,7 точки за качество са нагледна демонстрация на факта, че доверието в трилъчата звезда е почти безгранично напук на всички актуални проблеми. В същото време е интересно, че собствениците на по-стари модели дават оценка 9,0. Сервизни кампании за ремонт или корекции: (от 1999 г. насам) AUTO BILD разкри проблеми при спирачната система SBC при Mercedes Е класата и Mercedes SL, като по този начин предизвика най-голямата в историята на фирмата сервизна акция за безплатно отстраняване на заводски дефект (2004). Корозия по вратите на Е-класата (2001). При Vito и Viano дефект в електронния блок на мениджмънта на двигателя водеше до нежеланото му изгасване (2004). Данни от техническите прегледи (TUV): (автомобили с година на производство от 1997 до 2000 г.) Доброто качество струва пари - най-малкото при Mercedes е така. Най-добрият модел е класираният на 12-то място SL, следван от SLK на 14-о. С-класата е на 18-о място, a S-класата - на 32-ро. А-класата постига разочароващата 72-ра позиция, а М-класата се добира едва до 75-то място. Впечатление при А-класата правят сериозните слабости в областта на предния и задния мост. Продьлжителен тест на Auto Bild (от 1999 г. насам) Годината започна добре за Mercedes. C220 CDI (модел Т) се представи убедително. За съжаление обстановката се изнервяше излишно от няколко дреболии, които заставяха престижното возило да посещава често сервизните работилници по време на 100 000-ия километров пробег. Обнадеждаващо звучат резултатите от представянето на участващия в момента в тестовия маратон Е320 CDI (модел Т), който показа само две неизправности за изминатите досега 52 000 км. Пощенска кутия за оплаквания на AUTO BILD: (от 2001 г. насам) Ръждата по вратите на старата Е-класа (W210) е грозно петно върху ореола на марката. Напоследък обаче и другите автомобили от Щутгарт показват неособено добри резултати по отношение на качеството, като главни виновници са предният и заден мост на А-класата и ядовете с електрониката при С- и Е-класата. Резултатът е 10 % повече писма с оплаквания от миналата година. Сервизен тест на AUTO BILD: (от 1999 г. насам) - Няма проведен тест на сервизни служби през изминалите пет години. Гаранция (пълна/ограничена): Техника (огр. гаранция): 2 години без ограничение на пробега Корозия (пълна гаранция): 30 години Гаранция за мобилност: 30 години Оценка на AUTO BILD Престижът на марката граничи с митологията , но и цените на автомобилите са, меко казано, престижни... Затова е нормално да се очаква, че клиентите на Mercedes ще имат големи изисквания и не е чудно, че ядовете придобиват огромни размери, когато настъпят сериозни смущения, както в случая с Е-класата. Някогашното непоклатимото качество на Benz вече е история - днес Mercedes искат да бъдат технологичен лидер във всички области. Дано не и на всяка цена...

WDD
Има ли ефект от сервизната акция? Отговорът на Mercedes Auto Bild: Какви мерки предприема Mercedes срещу многобройните смущения в електрониката? Mercedes: Отзивите от страна на нашите клиенти се анализират и съответните промени се внедряват директно в серийното производство. Ние работим в още по-тясно сътрудничество с нашите системни партньори-поддоставчици, извършваме още по-интензивни тестове и повишаваме допълнително нашата собствена компетентност по отношение на електрониката. Така например с помощта на допълнителни измервания на конвейера елиминирахме възможността за постъпване на ток в електронните шини за пренос на данни на автомобилите. Задача на нашата сервизна организация е да осигури трайно и безплатно същото ниво на качество и при вече доставените на клиенти автомобили. На какви безплатни сервизни услуги могат да разчитат засегнатите потребители? Mercedes: Първите автомобили от моделната фамилия W211 са напуснали завода през март 2002 г„ което означава, че по-голямата част от движещите се в момента Е класи все още се покриват от гаранционните условия. В рамките на безплатните сервизни дейности ние разглеждаме индивидуално всеки конкретен случай, концентрирайки се върху гъвкавото и ориентирано към клиента решение на проблема. Във връзка с проблема SBC в сервизите бяха призовани 680 000 автомобила по целия свят. Колко от тях вече минаха през процедурата? Mercedes: В Германия 80 % от общо 225 000 клиенти с отношение по случая. Какво точно се извършва при тази сервизна акция? Mercedes: Спирачната система се подлага на безплатна проверка, а софтуерът се актуализира с цел постигане на още по-надеждно действие на системата. Известни ли са ви случаи на отказ в действието на SBC при автомобили, взели участие в сервизната акция?

WDD
Ако питате Юмит Иоздемир, това е точно така. Живеещият в Щутгарт собственик на Е270 CDI преживява своя филм на ужасите през септември 2004 г. В момента, в който на централния дисплей светва яркочервеният предупредителен символ за проблеми с SBC, спирачният педал вече е пропаднал. „Децата ми бяха на задната седалка, спомня си Иоздемир. Истинско щастие бе, че на никой от автомобилите отпред не му се наложи да спре рязко." След случилото се автомобилът е прибран в завода на Mercedes, където инженери от развойния отдел го изследват и поправят в продължение на почти три седмици. Никой не издава на Иоздемир писмен отчет за извършените сервизни работи и затова той и до днес не може да каже какво точно е било подменено. От Mercedes му казват само, че „сега всичко отново е наред"... Матиас Мьоч, снимки Франк Щанге,Хаис-Йоахим May, Бернд Хаюелман,Харалд Алмонат

WDD
Шокиращо преживяване на аутобана - SBC отказва независимо от подновения софтуер В рамките на тази акция принадлежащият на Хендрик Ш. от германския град Пирна Е200 също е минал през сервиза и е получил обновена версия на софтуера. Очевидно без особена полза, защото през юли 2004 г, при скорост на движение 150 км/ч по магистралата, електрониката на спирачната система SBC внезапно отказва и системата автоматично преминава в авариен хидравличен режим на работа. В този режим спирачният педал може да бъде натиснат почти до пода, а спирачното усилие (без хидравличен усилвател и ABS!) се прилага само върху колелата на предния мост. Ситуацията е наистина шокираща, но Хендрик Ш. все пак успява някак да доведе автомобила в състояние на покой. „Коленете ми трепереха и трябваше да се поразходя пет минути из полето, преди да се успокоя", споделя преживяното банковият служител. В този момент той вече има зад гърба си два отказа на системата SBC, настъпили още преди Mercedes да извика автомобила в сервиза. След третия път обаче потърпевшият отказва категорично да измине и един метър повече зад волана на служебния си Mercedes и след известно суетене щутгартската фирма приема да вземе обратно автомобила като рекламация и да върне парите. Този казус също не е изолиран. В редакцията на Auto Bild са известни още три случая на отказала електроника на системата SBC след преглед и модернизация на автомобила в рамките на сервизната акция! Дали тази мярка не е била само хвърляне на прах в очите на клиентите?

WDD
Още по-малко хумор има в обстоятелството, че гаранционният срок на злощастния Е270 CDI вече е изтекъл, а служителят от Отдела за обслужване на клиентите в представителството на Mercedes вече е уведомил Ебел, че ще трябва да поеме разходите по евентуалните следващи ремонти. При това този случай съвсем не е изолиран. И макар щутгартският концерн да твърди, че междувременно грешките вече са отстранени, недоволството в кръговете на разглезената клиентела на Mercedes вече е огромно. Все по-често случаите, в които сервизните специалисти вдигат ръце, биват поемани от юридически специалисти. Именно такъв е случая с берлинския адвокат Андреас Бьом, който по неволя се е превърнал в нещо като сборен пункт за жалбите на пострадали собственици на W211, сред които има и такива, чиито извънредни посещения в сервиза са надхвърлили числото 40. „В съда се повдигат искове за рекламации и обезщетения, пояснява моментната ситуация Бьом. Първоначално Mercedes отхвърляха всички обвинения, но междувременно станаха доста по-отстъпчиви." Ядосани клиенти, рекламации и претоварени сервизи - щетите, нанесени от W211 върху имиджа на марката са огромни. Специалисти в бранша дори не си спомнят друг модел, който да е довел до подобна по размер поразия. Сред най-неприятните за разрешаване проблеми са тези със спирачната система. След подадения през пролетта на 2004 г. от Auto Bild сигнал за възможния отказ на „спирачките чудо" SBC (Sensotronic Brake Control), Mercedes привика за преглед и корекции в сервизните центрове по целия свят 680 000 автомобила от гамата на Е класата и SL.

WDD
Веднъж месечно в сервиза - най-малко... До момента автомобилът е успял да навърти 91 000 км пробег. За този период по груба преценка на собственика Е класата е посетила сервиза извънпланово между 25 и 30 пъти, като причината най-често е била свързана с дефекти в електрониката. В един случай автоматичната трансмисия преминала в авариен режим на работа, друг път на арматурното табло се появили всевъзможни абсурдни предупредителни символи и съобщения, трети път едновременно отказали навигационната система и телефонът. Естествено всичко това се случвало тъкмо по пътя за летището или когато Кристиан Ебел се готвел за среща с важен клиент... Междувременно изтормозеният собственик на Е класата е посещавал представителството на Mercedes толкова често, че се е сближил с човека на портала. Последният протокол от диагностичния уред в сервиза носи дата от 6 октомври 2004 г., дълъг е почти 1,5 м и съдържа тайнствени съобщения като „грешка при преноса на сигнала по CAN шината от модул N47-5, управляващо устройство на ESP, NPL и BAS." Ясно е, че лаици трудно биха се справили с подобни криптограми, но изглежда в този случай и експертите изпадат в затруднения. Доста често единственото нещо, което механиците могат да направят, за да накарат автомобила да тръгне, е да изтрият грешките от електронната памет... Един по-отракан механик дори споделил с Ебел хитър номер, с който стачкуващата навигационна система може да бъде приведена отново в действие - изключва се запалването, отстранява се част от облицовката в лявата част на арматурното табло, разположеният отдолу жълт предпазител се изважда и отново се вкарва в гнездото. И готово! Според Ебел обаче подобни „хитрини" звучат като доста дебелашка шега за автомобил, за който той лично е броил 48 000 евро.

WDD
ercedes W211 - Проблеми с електрониката, ядове със спирачната система, принудителни посещения в сервиза. Моделът със заводско означение W211 създава неочаквано много проблеми. След никакво колебание и двоумене за друга марка при покупката и след две години зад волана на новия Mercedes Е270 CDI, Кристиан Ебел е доста изтерзан. „Това бяха две изпълнени със стрес и ядове години, въздиша хамбургският търговец на туристически каравани. Колата има толкова много дефекти, че не ми се ще дори да я продавам." 56-годишният Ебел е типичен собственик на Е-класа - търговец със собствен бизнес, който пътува често и много. Освен това е дългогодишен и верен клиент на Mercedes, който използва автомобила си като средство за производство и поради това е принуден да разчита на неговата надеждност. Ако навигационната система във вашия Mercedes откаже,можете отново да я стартирате посредством изваждане и повторно включване на даден предпазител.

BATJ
koi sa tezi avtokushti ako ne e taina

santino
4uh za nqkoi qvtoka6ti ot gorublqne bili dve ili tri samo koito vnasqt e klas sled 2003 na realni kilometri vsi4ko drugo bilo nemski taxita na po 500 000km vartqni kilometraji

santino
mislq da kupuvam Eklas na mercedes sled 2003g,moje li nqkoi koi model e po spolo4luv.dali benzin ili diesel.i koi motor znam 4e sa 2.2cdi/2.7/3.2 .ne me interesuva razhoda a po skoro tarsq po spolu4liviq motor blagodarq vi predvaritelno i molq da otg samo hora koito poznavat tozi klas na mercedes.

Inkantesimo
Не, разбрах тук пишете за Мерцедес , или се карате ...И господи колко неграмотни хора имало на този свят !!!!!!...Та карам Мерцедес Е290 Авангард, 2000 година , като преди това съм карал само Френски автомобили , вярно подръжката е малко по скъпа ,казвам го като фен на Рено , повече на Рено не мога да се кача след като се качих на тази машина.Уникална динамика за това купе този мотор ... Разхода е приличен от това колко ти тежи крака,Градско дава разход 9-10литра на сто, смесено дава около 7 , а извънградско ми е падал на 5.5 Л/100км , до колкото знам този двигател 5 цилиндров с турбна го дават може би един от най сполучливите мотори на Мерцедес , бях чел в интернет че имало таксита с такива двигатели на по 1 700 000 километра без ремонт.А за тези който тепърва мислят да вземат такъв автомобил , не се чудете а взимайте заслужава си.PS Казва го един фен на Рено който дори заплащаше членски внос заради марката :))) Успех на всички !

Silver Lion
Само хубави неща, истински Бенц, солиден, престижен, немски автомобил!

merso
kajete neshto za w124 ka

mercedes
nedeyte drinka naprazno za mercedes tova e avtomobila carya na pitya nomer 1 sa i az skoro si kupeh c 220 cdi 2002g da vi kaja ce izklyucitelno sim dovolen

GOVEDO
Притежател съм на Е220D и мога да кажа, че колата е добра като возене и разход на гориво, както и откъм екстри, но... има едно голямо и скъпо НО - ГНП Лукас. Ремонт на тази ГНП започва от 1000 лв. и стига до 2400 лв. А при положение, че цените станаха по 4-5 хиляди, не си заслужава. Но при късмет, може да случите на екземпляр. Стабилна машина, но започне ли с проблемите, няма спиране!

Иван Иванов
Карам C220-2001 година Avangard перфектна кола!Преди два дни купих Е220 CDI -2007 фейслифта -170 коня пушка!Жена ми кара BMW 318i -2007 година, бива.Извод - като имаш лев карай само Мерцедес!

Dimitar
imam e320 cdi ot kraq na 2003 (14.11.2003) ta ima li fap ili nqma smisal da go glezq sas specialni i skapi masla ?

Velislav
znachi naskoro si kupih mercedes e270 cdi 177k.s. 2001g strahotna mashina vozi dobre,uskorqva dobre i e dosta luksozna,inache za problemi zasega nqma nikvi dano i da nqma

reni91
zdr popadnah na mercedes elegance 270 CDI 2004 177 PC mojete li da mi kajete nqkakva informaciq za tazi kola che patuvam vseki mesec izvan bg dali stava za dulag put dali sa spoluchlivi dvigatelite kak sa s turbinite blagodarq vi..

seebond
ot ednagodina karam mercedes E270CDI,W211,2002g.Problem imah sas skorostnata kotiq zadaljitelna smqna na maslo ima na 64000 km,sled koeto sam nqmal nikakvi problemi,5-ka e dobar.

ПРИЯТНО ЧЕТЕНЕ НА ЗАБЛУДЕНИТЕ
http://mercedes-bulgaria.com/e-klasa/186-testove/1826-mercedes-w211-i-sbc-problemite.html

Анонимен
Двигателя е 2.6 литра V6 177 конски сили.

Анонимен
Някой може ли да даде коментар за Е 240 2002 година купе W 211(за двигателя) Карам Е 230 96 година, но искам да си купя горе споменатия Мерцедес нов внос от Италия е, но никъде не намирам коментари за двигателя на този W 211

Tano
Abe hora stiga s tija 'pe4ki'. Karam E200 kompressor 193 konja na gas, avtomat har4i 10-12gas a vie precenete dali si struvat dizelite. Varvi kolkoto 320cdi - pri gonka po magistrala za 30km - naravno, no nema6 duzi gluposti, ne raboti kato kamion i nema 4upene.

Батето
Ако не държиш да се перчиш с Мерцедес, според мен е по-добре да си вземеш Мазда и да ти е мирна главата.

Росен Павлов
Коя, кола да избера: МАЗДА 6 2.0D, 2008г или Мерцедес E220 CDI ELEGANCE, 2007??? И двете коли са с мн.добре обурудвани.Сега имам мазда и съм много доволен от нея. Заслужава ли си мерцедеса??? Цената и на двете коли е приблизително еднаква...

Лелеее
Абе сега, установих, че феновете на мерцедес са страшно неграмотни.

krasimir
bratle pet celindara iztrelvase super qko e kolko qko no za 170 hp e dobre skorostnata e 5stepenna ili beshe 5,5 nese useshta vaobshte kato gi smenq razhoda s 60 lt naftichka 940 kl

Анонимен
270сди да не същия, който го поставят на МЛ-а (5 цилиндров)ли е? Или е 6 цилиндровия вариант? Честно казано съм се сблъсквал само с 2,2 литровият двигател, който беше икономичен, но изобщо не беше пъргав. 2,7сди на първия МЛ го поставят и в санг йонг рекстън, да ти кажа много умряла работа, двигателят е тромав, а и скоростната кутия не беше както трябва.

krasimir
kupih si predi dve sedmici e270 cdi 2000 g minah okolo 3000 klm raboti dobre dvigatelq e tih , nqkoi horo kazvat problemni nqkoi che sa strahotni da go sravnqvam li s audi a6 2,5 vsqka edna kola si iska neinoto zavisi koi kak q e karal do kasmeta tiq 2,2 3,2 kadeto pishete super sa po dobre tqh ot kolkoto 2,7 ok saglasen sam imam dvama poznati s takiva modeli na e klasa dostatachno problemi im sazdadoha taka che shte si kupite tova koeto iskate i nai veche obstoino si q pregledaite predi da kopuvate za vashe dobro ako sluchite na kola i na realni kilometri kakto kaza edin moi pr koito kara samo Mercedes shte te odere ot karane imam predvid , ne ot kam remonti :) kajete mnenie koito e karal 270 avantgart blagodara predvaritelno

krasimir
kolata e kato jenata ako se grijish shte si dobre ako shte e pri drug nemoga da kaja mnenie no vijdam che mnogo hora sa chuvali a ne izpitali az si vzeh e270 cdi 2000 g neznam kakvo mojete da mi kajete no kato vsqka edna kola si iska neinoto nemojem samo da karame za sega problem nqmam , vqrno imam 3000 kl kakto sam q kupil ot dve sedmici no raboti dobre motora e mno tih tova govori dobre za diuzite avtomat 5 stepenna avantgart vs bez navigaciq a ko nqkoi moje da izkaje mnenie

Radevski
И аз не мога да разбера защо им е такава цената на тези мерцедеси (Е220). Има много голям пазар за тях , има много бройки и по пътя , абе общо взето хората ги карат много. Което ме навежда на мисълта Москвич->Шкода->Опел->Сеат->Волво-> МЕРЦЕДЕС. Май ми писна от дъргели и мисля да мина на последен стадии.Ако може колегите с този модел(Е220-W210) да споделят малко повече информация (предимства и недостатаци) Благодаря предварително.

Gospodinov Petar
нещо си се объркал десетгодишен мечо струва 10 000 евра колкото нов италиански или френски боклук истинската кола е немската и то точно тази Мерцедес

do Dovolen
Наистина, тези Е- класи са по- евтини от куп други коли( френски, италиански) от по нисък клас. На какво ли се дължи?

Dovolen
Имах Мерцедес 220 CDI комби, 143 к.с. 2001 година, за три години изминах 110 000 хиляди километра и ремонтирах само ролка на обтяжния ремък за 100 лева.Невероятна кола, возия, ускорение и доускорение за това купе, разход 5,5 литра при 110 км в час извънградско.Продадох го и смених 3 коли, но отново ще си купя същия.Няма друга такава кола на тези пари.

kompressora
А мислил ли си че може да са изухани значи Мерцедес няма евтин има здрав и издухан то си личи по цената аз имам 124 ка 90 та година зехме я преди 5 години и беше 8 к ама сега и с тая криза нормално е да са по ефтини

Ventsi
Имам интерес към E220cdi, 2001г.. Не мога да разбера защо тези лимузини на мерцедес са по- евтини от опел или фиат от същите години. Някой има ли обяснение? Същото се отнася и за S-клас 2001-2002г? В мобиле.де може за се вземе за под 10хил.евро Защо така бързо се сриват цените на тези мерцедеси, къде им е проблема?

nino
edni koli im vikat milionerite.niama tolkova zdrava kola kato kamak s takava izrabotka,samo edin palen idiot bi sravnil fiat s mero.Mersedes i vsi4ki ostanali.

Tishoooo
kakuv razmer gumi e nai podhodqst za 16colovi djani(za zimni gumi)

desko
mersedesa e avtomatik s kogen salon kombi bql - 200 kompressor - 68 000 kilometra -10 airbacs - esp leti dganti el st. ogled klima i mn dr ekstri KOLATA 6TE E V BG KRAQ NA UNI - PRODAGNA CENA - 34 000 LEVA desikolev67@yahoo.com tel DUBAI: 00971501557160

Анонимен
Karam mersedes-200 kompresor - 2007 -- na 68 000 kilometra --masla filtri i komplekt gumi - razhod - 8.2 na sto -- s klimatik /giveq v DUBAI/vra6tam se kam - 20-28 uni i 6te go prodavam-- za 34000leva -klasic- bql cvat - ako ima gelae6ti --mogat da pi6at - desikolev67@yahoo.com

detektiva
E klasata na mercedes e mn iaka karam ot 5 godini takuv avtomobol i sam mn dovolen.Nali znaete v Germania 95% ot taxitata sa tezi avtomobili za6to li ?

pavel
be, nqmam mercedes,,karam opel astra 2005.3aglejdam po E320.ben3in kombi 2000g avtomatik 4x4.. nqkva informaciqqq??. 3a te3i deto ka3vat 4e fiat bil po dobe ili ford ili ne3nam si kvo ,3a men sa palni glypaci, ili selqni. karal sam S 420, na ed priatel. moga da kaja 4e e neveroqtno prejivqvane.sled tova pak v opela ,,,imam 4yvstvoto 4e sam sednal v ka6on..no yvi .ta nqkva info.. 3a E 320

cicho Skrudj
Imam Merc 190 1,8 na 250 000, i e v perfektno sastoianie, a nai lo6ata kola, koiato sam karal be6e Fiat na sa6tite kilometri, s mnogo po-golemi razhodi za remonti

Тоти
един фиат е много по- рентабилен от всеки мерцедес ; Само ако е служебен и не сипваш ти.

Анонимен
Е 320 CDI / май 2004 / 73 000 км купена от Балканктар-София.Среден разход 8.9 л/100 км.Ремонти :теч на масло от скоростна кутия-6000 км,теч на нафта от маркучи под налягяне-24х км,смяна кормилен прът/1200 лв/без да е удряна колата 34х км/май ме излъгаха в Балканстар/.На 60х км ми отказаха спирачките насред път-прочутия проблем със SBS.Смяна на маслото в скоростната кутия/задължително/-65х км.При смяната в Балканстар ми счупиха платка на скоростната кутия- над 400 лв.Не ходете там.На същите км смених и задни накладки.На 70х км - теч на масло от диферециала-нов семеринг/30 лв/.Нови шарнири-72х км.За сега това.Дано да съм бил полезен на форума.

пацо
Наблюдавам типично българска черта при коментарите.Нека завистниците си карат фиатите и не дават мнение за нещо което немогат да карат

Русенов
Защо Е- класите около 2000-та година са толкова евтини? Какво не им е наред?

venkow
даите инфо за Е55

Росен
Забравих да спомена, че Е 220 CDI има и с по-малък двигател 125 к.с. но той е малко слаб за това купе. Моят беше 143к.с. и повярвайте напълно достатъчни. CDI двигател при всички случаи но не Е270.

Анонимен
Напълно съм съгласен с Росен за Е 270 CDI. Това е най-проблемния мотор на Мерцедес.

Росен
Имах Е 220 cdi автоматик 2000 г. За 2г. само смяна на масло и филтри. Перфектен мотор, перфектна возия. Разход при 130-140 км/ч. по магистралата с включен климатроник 5,5 - 6,0л. Бърз и същевременно икономичен автомобил. Приятелят ми има Е 270 CDI. и нещо не е много домолен. Имаше проблеми с динамото а то е с водна риза и е скъпо, имаше проблеми и с дюза около 400 лв. рециклирана. Или Е220 или Е320 CDI.

gero
кажете нещо за е290тд 97-98г

Вера
Автомобил = Мерцедес другото е коли.

Румен
Мерцедес и всички останали.

мбенц
не плюйте Мерцедес,че рано или късно всеки или ще кара или ще го возят на Мерцедес (макар и катафалка) и чак тогава ще усети какво е истински автомобил,но може да е късно....

koko
za e 270 nemoga da kaza ni6to no za E300 diesel bih spodelil .Az go imam ot 5godini i navartiani 116 000Km.Kypih go ot dermania 2005g ot parvi sobstvenik za CENA ot 5500E i na 283000km be6e.Za 5g sam smenil 2 sve6ti,nakladki i visko saedinitela na perkata.Tova e kolata. MERCEDES I VSICKI OSTANALI

nikolov
Кайете нещо за е270CDI 2003г.Какъв е разхода.

Анонимен
Колеги, някой може ли да сподели мнение за Е220 W211 дизелов автоматик 2002г?

Анонимен
pi6ete mi za motor na w210 koy e za predpo4itane karal sim 124 250 d i byah dovolen sega karam volvo s40 no iskam o4ilarka kak e podrijkata molya pi6ete.no neka pi6at hora karali mercedes

Aнонимен
kajete ne6to za E 200 CDI avtomatik

Aнонимен
kajete za motor 220 i 250 koy e po dobir

Големоту добро утро от Горно Н
Евалата нико, евалата пич.... поуече такива като теб ни требат.

niko ot anglia
vsi4ki sa glupaci karaaite saab ili volvo da vidite luks i ka4esvo

Aнонимен
Toni kakvo zna4i da davat 1000 000km. Garancia li e tfa kvo e..ti lud li si ne6to???

Aнонимен
само спорове и никаква информация с изключение на въпросния Toni за 1000000км

Toni
iskam da popitam horata koito samo govoriat a ni6to neznaiat na koia kola proizvoditeli te davat 1 000 000 km na dvigatelia mislia samo na Mercedes teka4e kakvo vi govori tova

Toni
iskam i az ne6to da kaja ve4eeeeee.. tezi koito nesa imali mercedes i nesa karali molia da nedavat malumni komentari bez pokriteie ot li4en opit znam za6toto dotuk sam imal 8 Mercdesa i v momenta karam SLS AMG naistina skap avtomobil no parvo malko saberete informacia za toze koli i sled tova govorete 4e Ford i tem podobni bili po dobri kato sa mn dobri zatova nai skapia ford e 40 000 neiskam nikogo da ubijdam no malko dete 6te razbere razlikata. a tezi koito iskat da znaiat pove4e za E270 tova e dobar izbor no proverete kolata na hubav servce da ne e pravena ot nikoi koito izob6to si niama poniatie ot Mercedes..

Aнонимен
info za e320 2006

Aнонимен
karam Audi A4(B6) 2.5TDI V6 155ps i za 30000 v bg s nashta nafta kolata se darji perfektno, i okachvaneto e beton!!! A za Mercedesa moga da kaja, che e simvol na nadaejnost i sigornost, no vse pak govorite za koli vtora upotreba a tam bez pari nqma kachestvo i podrajka!!!

Aнонимен
ei samo hora bez nikakvi nabludenia vurhu modelite i podrajkata davat mneniniq. Balgarina razbira ot vsichko!!!!

Aнонимен
ами 220 дизела как е

Aнонимен
е 290 много добър мотор

Aнонимен
в гърция ми отказаха спирачките на Е класата

Aнонимен
daite info za e290 turbo diesel

Aнонимен
nomer 1 e e290 niammam dumi super e

Aнонимен
егаси колко очиларки видях една свястна нямаше

Aнонимен
Някой има ли мнение за Е55 след 2003 и най вече за трансмисията и аирматика създават ли ядове ? Разход при натискане ?

Aнонимен
Селинджърите си личат и по правописа тук, освен че са фенове на Мерцедес. И все пак - това е автомобила. Жалко, че не намерих информация за мозелите от 1992 -1995

Aнонимен
някой да пише нещо за автоматиците на е класата мод 210

Aнонимен
Опи бмв-тата се обадиха, на какво ще ги пробЖаме???? на километри пробег ли??, че той бавареца ще се строши на 1/4 от пътя. Кой 6те/ще/ биел, на какво на кеч на бой, на пиене?????? Не съм си купил състезателна кола да се пробвам с нея, а и най-малко искам да си правя състезания по нормалните пътища. Имал съм и бмв и не ми се чува повече за такъв автомобил. Е-класата е супер автомобил с нормална подръжка и приличен разход за този клас.

Aнонимен
еи тоя пич кув ли мерцедес кара сега та само можем да си мечтаем за него сигорно е мн скуп и си го е купил с някои заем.пс ако искаш да ги пробжаме с бмв е39 а да жидик кои 6те бие

Aнонимен
Сега пак ще му кажа на онзи умник,дето дири интриги...Аз и сега карам Мерцедес,бе синко,ама ти изглежда никога няма да можеш да си го позволиш.Защото е скъпо удоволствие,а за малките хора това си остава мечтата на живота ,уви.И не ми обяснявай как да се държа,че му не е тука мястото за тия работи....!Ако си наясно какво иде реч...?! И за финал - купувайте,по възможност,само Мерцедес,за да разберете какво е даа имаш добра кола.И глупако-устойчива е,като за моя приятел....!Ха-ха-ха...!

Aнонимен
пишете на кирилица моля

Aнонимен
defekti po elektronikata,da be tova sa pulni gluposti poznavam 2,3-ma ,koito karat mercedes E220 cdi i ne sa smenili dosega edna igla po kolite si i sa na mnogo kilometri.tova e kolata spored mene .

sicilianeca
mercedes tovae jenata zakoyto vseki si me4tae no nemoje da pretejava...no koito y ima ne iska druga ve4e

Sasho kara RENO
Zashto da ne sravnim Mercedesa s Fiat ili Reno,a moje bi i tezi marki imamt dobri i spolu4livi modeli s dosta visok klas na izrabotka, dizain i motori.

анонимен
Абе общо взето всеки си хвали неговото, но да сравняваш Фиат с Мерцедес....

анонимен
"Тези,дето дрънкат,без да са имали Мерцедес,да не цапат сайта...!Вън от тук или бъдете умни!" - как те траят в къщи, бе човеко? Или там не можеш да заповядваш, че дойде в сайта да се изкажеш. Аман от забранители. Какво се правиш на тежък. Ми прави са хората - скъпи коли. Ти като си карал сега защо не караш. Подхвърляш нещо с недомлъвки само. И по-яваш. И да ти кажа: сайта в частност и интернета изобщо са за общо ползване.

анонимен
Тези,дето дрънкат,без да са имали Мерцедес,да не цапат сайта...!Вън от тук или бъдете умни! А за останалите...честито,че сте късметлиите да се радвате на този уникален автомобил.независимо,че и той си има слабите и силни модели.Който отбира - знае за качествата и недостатъците на марката и нейните модели. Аз лично съм фен до гроб,карал съм и при възможност никога не бих изневерил на Мерцедес.Петцилиндровият чист дизел е едно от най-големите постижения в производството на този тип двигатели в света.Надежден,икономичен,безпроблемен,а купето Авангард с двузонов климатроник и кожа,плюс вс.екстри са нещо,което е без компромиси.А и комби - си е чиста мечта за всеки ,който иска хубав семеен автомобил. Желая всекиму такъв красавеж !

анонимен
кажете нещо за модел 210 2.0 куб см бензин

анонимен
ot duzite

анонимен
ot 5 mesetsa pritejavam e220 model 2003.motorit kato 4e li e po 6umen ot obi4aynoto.ot kakvo moje da e

анонимен
престанете с тези не компетентни изказвания аз съм авто монтьор и моа да ви кажа че това е автомоби мечта

анонимен
E220 е пъти по добре от аудито. Да не говорим че 2.5 ТДИ е най-проблемия двигател на марката, проектиран за работа до 150 000км , после следват скъпи ремонти и обслужване. Ако е ауди по добре да е 1.9 тди

анонимен
ами и аз тва питам ама никой не казва

анонимен
последно заслужава ли си Е220 диз да се купи и кара или по добре А6 2.5 диз?

анонимен
Имам Е 270 от три години на 200 000 от Италия. Много добър автомобил. Караш Е класа, а конфорта е като на S класа. Идеална кола за България. Има сервизи има резервни части, а основното го е свърил немеца. Не се колебайте, купувайте.

анонимен
tova poslednoto e vis veroqtno??? edin 10 godishen frenski b..k e po rentabilen ot now fiat

анонимен
един фиат е много по- рентабилен от всеки мерцедес

анонимен
Като прочетох статията вече не искам да имам мерцедес :)

анонимен
# къси сервизни интервали # високи цени- ДА ДА ДА! ФАКТ!

анонимен
Мечтата на всеки неграмотен селянин.

анонимен
Mercedes v bg se kara predimno ot mutri i selqnduri. Tova e edna ot priichinite da ne mi haresva i markata.

анонимен
Не си купувайте мерцедеси ако нямате стабилни доходи! Луксозни са, но се трошат и ремонтите им са безумно скъпи!

анонимен
E 270cdi или Е 320 cdi.Говорим за модел W210.Моля помогнете ми да реша!И двата автомобила са 2001г.ДАЙТЕ СЪВЕТ..???

Daniel
Intersuva me razhoda na 320 CDI?

Димитър Танчев
или бензиновия вариант 200

Димитър Танчев
дайте някво инфо за модел 210 2,2 дизел

българин
от 20 години BMW правят по-добрите автомобили. Без условно!!! Ако търсиш кола с изпипана техника и си технократ а не селянин търсещ просто емблема то мястото ти е BMW!

Sasho
Za E270 CDI imax takava beshe Avantgarde 177hp.Slab dvigatel i problemi s turbinata po-dobre 320 CDI pove4e mosht i razxoda na gorivo e po4ti ednakav..nai dobre 55 ili 63 ;)

Sasho
Molia za komentar za Mercedes E270CDI 2003

ysf
Марине дай някакви контакти за италия

марин
Наѝ оптималния вариант за автомобил за българина. Отлично качество, максимален комфорт при пътуване, абсолютна сигурност на пътя , никакви технически проблеми,сравнително ефтини части и много други САМО положителни качества до 300 000 км пробег. коѝто казва че има чести проблеми с тази кола, значи че колата не е на реалните км. Аз си я купих директно от Италия на 110 000 км от МЕРЦЕДЕС , карам я вече 3 години КАТО ЛУД БЕЗ ПРОБЛЕМИ а вече е на 330 000 км ОТЛИЧНА КОЛА

deian atanasov
4esti problemi sas pompite

RADOSLAV NIKOLOV
NAI DOBRITE AVTOMOBILI.TOVA E MOIATA MECHTA

stefan dinkov ot popopinci
strahotni avtomobili

comments powered by Disqus