Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz G

73
73
2571730911
Туит

Този автомобил е като че ли орисан да живее вечно. При представянето на модела GL бе обявено прекратяването на производството на Mercedes G-класа, но впоследствие то бе продължено за неопределено време. Възможна дата за окончателното излизане на модела от продуктовите каталози на Mercedes е 2012 г.

28 години след представянето на първообраза на G-класата генерални технически промени не са настъпили. Разбира се, значително променени са двигателите и днес горната граница на мощността вече е 500 к.с. Mercedes обаче остана верен на носещата рама, върху която е монтирана каросерията и на трите ръчно блокируеми диференциала.

Mercedes G-класата вече доказа неразрушимостта си като автомобил на германската армия, а възможностите му при движение офроуд могат да бъдат надминати само от верижни машини. Въпреки това всъдеходът регистрира някои слабости. По-старите модели са податливи на корозия, а използваните по предназначение извън пътя екземпляри по правило имат повреди по ходовата част. Високото тегло на каросерията води до бързо износване на накладките и амортисьорите.

Плюсове
  • » екстремно високи офроуд-качества
  • » великолепен автомобил за теглене
  • » висока максимална маса на прикачения товар
  • » добро качество на изработка
  • » здрава конструкция с носеща рама и твърди мостове
  • » висока позиция на седене
  • » достатъчен комфорт на возене
  • » добра видимост
  • » просторен интериор на версията с четири врати
Минуси
  • » ограничена маневреност на версията с четири врати
  • » висок разход на гориво
  • » нестабилно движение по права линия
  • » високи експлоатационни разходи
Типични повреди
  • » износени амортисьори
  • » течове на масло от двигателя и скоростната кутия
  • » разбита кормилна рейка
Препоръчвани двигатели

2,7-литров дизел със 156 к.с. Достатъчна мощност, приемлив разход на гориво от 13 до 14 л/100 км.

3,2-литров дизел с 224 к.с. Мощен дизел с добри динамични характеристики. Среден разход на гориво около 12,5 л/100 км.

История на модела

1979  Дебют на модела

1990 Перманентно задвижване на четирите колела, облагороден интериор.

2000 Нова версия Mercedes G 400 CDI с осемцилиндров дизелов двигател с 250 к.с.

2004 G 55 AMG вече се задвижва от V8 с компресор.

2007 Нова версия Mercedes G 320 CDI с V6-дизел и 224 к.с.

Коментари

новобранец
Цените на Акорда от 2000 г са изключително изгодни като -много пространство и лукс , малко пари. Ще сподели ли някой колко харчи акорд 1.6 кубика , читава ли е и можели да и се сложи газова уредба. Дали е достатъчна мощността за това купе от 1500 кг. и дали човек като мен с среден за БГ доход може да си позволи поддръжката. Другия вариант да се ориентирам към някоя вектричка , - не е толкова престижна , но с доказани качества.

Цонко
Имам Хонда Акорд 2001 година 2.3 ви-тек ! Ако някой каже че не хубава кола значи нищо не разбира от коли - място има много , върви прилично , изглежда много добре за годините си - на 183000 км ! Хондата е призната в целия свят с прословутата си надеждност а тук чета коментари за някакви А

Анонимен
To дизайна я отличава от другите коли,той и е чара особенно чертите и придават спортно излъчване.С автомобили от същият клас няма място за сравнение превъзхожда ги в пъти.BMW направи страхотно попадение с тази кола.Единствено цената и настаро е доста висока , говоря за S и JCW-особенно то тези са истинските купъри другите са за дамите.

АЗ
Е добре има достойнства колата, АМА ДИЗАЙНА И Е ОТ ВРЕМЕТО НА ДИПЛОМИРАНЕТО НА КРАЛИЦАТА....?

Denis
Karam takuv munik s ka 170konq PROSTO NQMA TAKAVA KOLA no za razhoda lichno sum stigal i 14 na 100

Анонимен
Като собственик на С-ка само ще кажа че повече от 8 на сто автомобилът не е дал какви са тези 11 на сто?Малък автомобил с милион достоинства има повече екстри от някой автомобили от висок клас като ксенон,навигация,панорамен покрив никел на воля.ПРЕПОРЪЧВАМ ОСОБЕННО С.

Анонимен
Kарал съм S-ка невероятен автомобил,разхода му беше 8.5 градско незнам кави са тези 11литра дето разправят.Колата имаше климатроник и навигация НЕНОРМАЛЕН АВТОМОБИЛ ЗА СИЛНИ УСЕЩАНЯ.ПРЕПОРЪЧВАМ!!!

Анонимен
Колата е страхотна особено С-ка много бърза,страхотно управление,страхотен външен вид КОМПРЕСОР.С една дума BMW.

Дошо
Ох леле сега виждам и това: 2,2-литров турбодизел със 140 к. с. Четирицилинндров мотор със спокоен ход и голяма тяга, разход около 9 л/100 км Кой ненормалник го е писал това бе?Средния разход на този двигател е 5,4л/100 а градско е 6,7.Бати тъпото парче дето е писало статията

Дошо
- Нито един двигател под 100коня Ебати малоумния довод.Седан от средния клас с двигател под 100коня ще е егати тегловника.Все едно Мерцедес 190 72кс.Возията е доста прилична в сравнение с, някои немски дървета като Фоклсваген и производните му.А на задните места има повече място от много автомобили в този клас.Смята, че журналята са си изсмукали отрицателните черти от гъзовете си.Погледнете само - малки задглавници СМЯЯЯХ

монтеро
тойота от 1952 няма нищо общо със сегашните, за разлика от Г-КЛАСАТА

монтеро
Като не си в час не обърквай и нормалните хора с глупостите си!

kaloqn
zdraveite moje li da mi kajete mnenie za honda akord 1999g dizel 105ks zaslujava li si pokupka na takava ? blagodarq predvaritelno.

iulian
mi sporet men akorda e po dobre vuv vs slu4ai

kiwibg
дали да заменя мазда6 2009г. 2,2 дизел 185 коня за акорд 2010г. 150коня автомат...???

iulian
do s-tupe a da te pitam dali mojesh da mi kajesh kade moga da namera diasno ogledalo za xonda akord 1999 godina

S-type
Имам Акорд 2,4 iVTEC 190 к.с. - 2006г. Карал съм много коли и за мен най-силното качество на този автомобил е в това, че в оборотите където другите коли спират да вървят, тази Хонда направо "избухва" - емоция е! :)

iulian
moje li da popitam ako niakoi znae kade moga da namera diasno ogledalo za xonda akord 1999 da mi napishe speshno

Dimitar
Moje niakio da mi kaje dali akord 2,0 sport ot 2005 ima esp sistema

iulian
privet neznam dali sum fen na xonda ama karam akord 1.8 136ks 1999godina 210xiladi ot 6 meseca osven maslo maslen i vazdushen filter dr ne sum smenial. misalta mi e dali sa 4itavi koli i dali si zaslujava da vlivam pari v neia slet kato nee purva mladost.

iulian
fgjbn

niki
Abe, hora kakvi li ne gluposti ne pro4etohtuk ...toq amerikaneca, samo obyrkva horata, ne 4e tam ne e taka, no...pri nas ne e! Anonimen, deto si protiv honda-ta..tova e edin neveroqten avtomovil..za jalost o6te ne moga da si go pozvolq, no po princip tova e kolata! i ne zabravqyte: ni6to ob6to mejdu accord predi i sled 2003!!!!!!!!!! uto4nete ponqtiqta! A za razhoda - kolkoto nalee6, za 2.0 155 konq motora izvyngradsko po katalog 6.2l/100km. 4ao!

G.P
Аз карам Honda Sivic 1,5 Vtek бенз, 115 коня. На дълъг път с 2 пасажери, разхода на колата е стигал 4,6 литра, като не съм карал с повече от 125км/ч. Това е уникална цена. Но уточнявам, ако натискаш педала, разхода скача дори извън градско над 9литра на 100 км. разходът на колата зависи , кой кара и как кара... За ремонтите :) Ве4е 5 години я карам, 1997 година е производство. Разходи - Единствено бензин , масло , филтри. Всичко добро. За мен Хондата особенно бенз, си е перфектна кола.

pajero
"Г"-Класата е безспорно образец,но не е най-добрата. Има още по добри машини от Японската школа,като Тойота ЛК,Паджеро-многократен победител на рали "Дакар". Уважавам Мерцедес,но според мен Тойпта ги превъзхожда,Ленд Круйзер се произвежда от 1952г. за повече от 50г. производство на джипове,там нещата са съваршенни :) Поздрави на всички Офф-роудъри.

Анонимен
az karam accord 2.0 ils 94 neveroqtna kola ne se bezpokoq vaob6te ot ni6to

Анонимен
Ами пробвайте Мазда Кседос V6

Анонимен
parvata mi kola beshe vektra 1.6 91godina kupih q predi 8 godinki oshte nashte q vlachat po patishtata no ot kakto si kupih Accord 2.0 I ES VTEC druga kola ne iskam sled tova i edin CRX za manqci vseki znae za kakvo stava vapros no da vi kaja po hubava kola ot slujebnata nqma ta dori i tq da e ot markata Moskvich.

:))))
mnoo qka machina!

ivan
do morenoКак разбра че е рециклиран това при гаранционни коли това е невъзможно.

Анонимен
Единственото лошо са скъпите части, а специализираните сервизи са доста скъпички. Със по стара от 7 години автомобил цената е още по висока. Колите иначе са здрави, трябва да се внимава за следи от домашен тунинг, снишено окачване, рязани пружини и пр.

goshleto
Ще си купувам Акорд 2,2 дизел комби, добър избор ли е това според вас? Учудващо малък разход има този голям и мощен дизел според каталога разбира се около 7 л комбинирано!!! Иначе изчетох доста суперлативи за тази кола както по наши, така и по чужди форуми. Все пак искам да чуя и вашето мнение, благодаря!

:)
Евалата краси, срази ги!!!

Krasimir
Samo едно не мога да разбера защо??? дечурлига които никога не са виждали Хонда се изказват имам Сивик, който гори 7-7,5 газ за окачването трябва да си пълен идиот за да ми го сравняваш с Хлопел, за скъпите чати и подръжка тоя мит беше валиден преди 10-12години сега не е. И има сервизи с хора разбиращи от Хонди не са много но ги има

Aнонимен
Mejdu drugoto Honda nikoga ne e suzdavala model koitoda gori po malko ot 8 litra benzin,izkliuchaia Honda Fit(izvestna v Erope kato Jazz).Edva sega s hybrida na Civic go posstignaha -no tova e suvsem drugo neshto...

Aнонимен
Suvsem sluchaino popadam na tazi stranitsa taka kakto si roveh v neta i prochetoh tezi neshta za Honda.ne mi e rabotata da se mesia v BG razbiraniata ot Toronto,Canada kudeto jiveia,no chestno kazano dosta se posmiah s komentarite na pisheshtite...Purvo:V North America niama Honda Legend-ima Acura...ako ste chuvali,Vtoro:Da sravniavate kachestvata na Honda Akord(ili oshte po-zle)na Acura TL(tova e analoga na modela pri Acura) s tezi na Audi pri tova A4 drebosuk e kato da sravniavate Moscvich i Ford...Znaia,che niamate dostup do japan cars v Europe(po tochno tova za koeto imate e 1/20 chast)ot predlaganeto no mi se shte da ste po informirani predi da pishete,a propo:Istinskiat Acord ima samo 2,4L i 3.0L,nagore veche stava Acura.Tezi motori koito vie obsujdate ne sushtestvuvat po sveta a sa razrabotka spetsialno samo za 2 Europe manifacturers i za sujalenie NE sa Honda,a oshte po-malko diesel dvigatelite.Vsichko tova za svedenie i dano sum pomognal na niakoiv razbiraniata mu.

Aнонимен
Abe hora za razhod 6/100 triabva da gasi6 dvigatelia na svetofarite ili da puska6 po inercia v naklonite, a na tozi s Lagunata da mu kaja 4e dizela har4i 6.5/100 izvun gradsko a benzin 2.0 16v 140konq 15-16/100 gradsko(kakvoto imam az)purvo pitai, posle karai i nakraia govori:)

Aнонимен
honda se pravi v qponiq? v angliq moito momche markata naistina e mnogo dobra v angliq i germaniq, no popitaite maistorite po servizite... tuk ne e angliq i dupkite precakvat okachvaneto za meseci.. ...i tuk ne e germaniq i boklucite s koito razrejdat dizela na VSQKA benzinostanciq shte vi pokajat kolko struvat duzite za honda.. a ako shte e taka, po dobre e nqkoi frenski taralqsnik, pone po evtino se poddarja. za men sashto qponskite marki sa po nadejdni, no da ne gi karash tuk... germanskoto proizvodstvo si e nai optimalniq variant za balgarskata realnost, razbira se kato izkluchim fordovete.....

Някой
"Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!"...

Aнонимен
Ценнител съм на ХОНДА, въпреки, че в момента съм на друго ценно возило с японска марка- НИСАН Алмера Н16 2,2дци-комънрейлдизел с турбо и интеркуулър 136к.с и 6 скорости.След не-повече от една година ще скоча на един Акорд 2,2цтди-комънрейлдизел с турбо и интеркуулър 140к.с и 6 скорости,като през това време ще пратя жената на опреснителни курсове,защото тя има книжка за любител-шофьор, но положението е трагично.

Aнонимен
Za da vi gori kolata malko to triabva niakoi da vi darpa benzinka pod 6 litra e glupavo ne karame hibridi a nad 10 godi6ni koli.

Aнонимен
Колев стига вече! Разбрахме те, не нахалствай

Aнонимен
Гледам и не вярвам на ушите си. Явно всички масово ги е изловила чалогтеката. Първо да почнем от цените на двата автомобила са доста съизмерими на старо разбира се +/- в зависимост от конкретният автомобил. Всеки ако не го мързи може лесно да го провери. Второ технологично Хондата е далеч по-напред от С класата а да не говорим, че и С е доста бъгава особено преди файслифта. Всеки с малко технологична култура би се удувлиавал от технологичната и инженерна гениалност на Хондата а да не говорим, че пътното и поведение е доста по стабилно бих казал сравнимо само с БМВ. За надежноста тука мисля, че има много малко марки които могат да се доближат до Хондата, а качествата на Хондовият двигател се носят легенди, който имат пълно покритие. Говоря като бивш притежател на Мерцедес и вече 10 години притежател на Хонда, няколко поредни. Има специализирани сервизи където макар и не толкова лъскави хората си разбират от работата и са мотивирани защото изпитват уважение към техниката на хонда и са фенове. Също така ХОндата е доста ремонто пригодна кола и някой ремонти излизат доста по евтино от колкото може да се очаква е има ремонти които са доста солени. Окачването е бомбо устойчиво и е много сложно, отпред двойна ключица отзад пет раменно. Ако иска някой мозе допълнително да потърси международни ревюта като fifth/top gear или parkers review където има и ревюта на по стари автомобили, но поне не ги държи чалготеката. ПО отношение на имиджа не мисля,че имиджа на Хонда е лош, само ще каза, че европейският Акорд всъшност в Щатите се продава като Акура TSX. А каква кола предпочитат да карат успелите американци всеки може да разбере като отиде лично там или прочете книгата Съседът милионер. Така че за мен е ясно коя кола е за предпочитане особено сравнение с такъв недоклатен Мерц като Ц класа .

Aнонимен
Честно казано не знам! Но трябва да имаш в предвит, че колкото по- стар е един японски автомобил караш частите от година на година стават по скъпи. Докато на мерцедес винаги гравитират около една граница. От балкан стар е лошо да се купуват части, ще ти ги искарат частите през носа. Трябва или от интернет да си ги поръчаш, ако не ти се занимавеа ти трябва добър сервиз.

Aнонимен
Глупости, никакъв дизел, карам 2004 модела с 155 коньовия двигател, чудесна и безпроблемна кола. По отношение на цени - мерцедеса е с около 25 до 50% по-скъп, а седалките на мерца са безкрайно тесни ... караш и си решаваш сам.

mitaka
да говориме эа диэел эа двата автомобила,на кой автомобил частите са по скьпи

Aнонимен
Хондата е много здрав автомобил и като всеки японски автомобил се обезценява по- бързо, което го прави много привлекателен. За возията, автомобилът със задно предаване е доста по комфортен и по-добър за шофиране от предното предаване, освен това мерцедес като цяло прави много комфортни автомобили, доста повече от хондата. Имидж, екстри добри двигатели са качествата на мерджана. Цената на резервните части са скъпички защото за японските автомобили имат по високи данъци, а мерцедеса по правило. За разлика от Колев нямам толкова много автомобили, аз познавам хора каращи старият акорд бензин и те не можеха да сложат газова уредба, което е минус. Препоръчително е дизелов двигател ако избереш хондата.

mitaka
колеги ще си копувам автомобил,колебая се м/у два модела мерцедес С класа 2002 или хонда акорд 2005г какво е вашето мнени е эа теэи два автомобила?благодаря ви предварително

Иво
ми ужас-единица мярка за пълен кенеф!!!

Aнонимен
Колев след като ви хванахме в крачка няма ли поне, да се оправдаете? "Разбирковци" е много хубава дума измислена от вас, на мен лично много ми харесва. Вие често я ползвате, а и стила ви на писане е уникален. Така последно в статията за 508 говорите, че други автомобили притежавате, тук пишете хонда..... Малкия постарай се поне да не пишеш по идентичен начин, като се представяш за собственик на различни автомобили, или това са ти възможностите!? Разбрахме че сме "разбирковци", но е хубаво да обесниш, дали не е комплексарско да се пишеш голям "разбирко"

Aнонимен
Хонда се прави в Япония

Николов
Колев:"С две думи по всички класации правени и в Англия и в Германия Хонда е един от най бездефектните автомобили и именни за това цената му дори на старо спада бавно. "-да но ние караме колите си в България,при различни пътища и затова горното не важи за нас.Може би Дачия произвеждат автомобили съобразени с нашите пътни условия и финансови възможности.

Aнонимен
Абе къде ги намирате тези автомобили? На единия под 6 бензин, а другия 3 -4 litra nafta.... при това на автомобили от средния клас.

Aнонимен
Анонимният е прав! Не е възможно толкова голям автомобил със 150 коня да гори под 6 литра. Никой не се съмнява, че хондата е надежден автомобил, но да бъдем корекни. Ясно е, че всички във форума ще пишат, че карат скъпи автомобили нали няма начин това да се провери. А Колев да провери какъв е разхода на колата според производителя и да постави линк, защото аз попитах чичо гугал за хонда 2006г. и разхода на гориво е по голям.

Колев
Господин Анонимен -19.32 . Ако беше карал такава кола щеше да знаеш за какво става дума. А глупостите ,че високо оборотен двигател горял ги премисли първо защото при скорост 90 оборотите са 2200 . Ако караш с 250 сигурно ще влезеш в зоната на 7000 ,но колко време караш с такава скорост? До сега съм спечелил 500 лева от басове с такива разбирковци като теб,като отидем на бензиностанцията да измерим коло е изгорила колата защото не вярват на борд компютъра се чудят от къде им е дошло. А що се отнася до директното впръскване ,оказва се ,че уж стария мотор на Хонда дава подобни резултати и на това отгоре е много по надежден от конкуренцията. Само ще ви напомня че Хонда е най големия производител на бензинови мотори в света. Ако беше карал БМВ или Мерцедес с бензинов мотор нямаше да се съмняваш в думите ми . Жалко ,че в България всички са големи разбирачи и авторитети и на нищо не вярват. Това си остава за ваша сметка.

Aнонимен
Моята кола не харчи нищо, само връща ;).

Aнонимен
Zaqdlivko karam reno laguna dizel i razhoda mi e 3 -4 litra nafta. Ako kara6 benzin razhoda e s lityr dva po visok.

Aнонимен
А, посмали малко!!! 155 коня с разход под 6,малко се прекали. (още повече, че двигателите им са високо оборотни без дирекно впръскване като някой от конкурентите).Стандартното, че стекарали бмв мерцедес и пр. е ясна. Всичи особенно по форумите притежават автопаркове.

Колев
Не знам как са измерили този разход 9 ,но аз имам Акорд 2006 бензин 155 коня и съм правил разход дори под 6. Не се сещам коя друга бензинова кола с такъв двигател и купе 1500 килограма ще даде по-нисък разход. Карал съм и Мерцедес и БМВ там нещата са страшни при бензиновите мотори. За сравнения с някакви опели правени по горе е смешно да се говори. Сигурно ако си купиш Трабант или Жигула ще ти е още по-евтино колега. Когато си купуваш качествени части Хонда се представя не по зле от всеки немски конкурент особено от Ауди известни с легендарното си чупливо предно окачване.Еди шарнир за Акорд 2000 година е от 30 до 50 лева така ,че не виждам какво толкова скъпо е сменял колегата по окачването. Вярно е също че повечето квартални майсторчета не могат да ремонтират Хонда ,но това важи със същата сила за който и да е аналог от 2003 година нагоре. С две думи по всички класации правени и в Англия и в Германия Хонда е един от най бездефектните автомобили и именни за това цената му дори на старо спада бавно. Естествено ако някой си купи от горубленските джамбази кола на 500 000 карана от италианци ,които не обичат да сменят масла няма как да очаква тази кола да е безпроблемна. Аз не се сещам за мой познат карал веднъж Хонда да я е сменил с кола от друга марка сигурно има защо.

анонимен
скъпи автомобили са. И частите са си скъпи и малко хора ( от добрите стари майстори ) могат да ги ремонтират евтино. Нашите дупки си казват истината, и по-здраво окачване, от това на полицейските астри не съм виждал. Имах 2.3 Втек акордка, ей.... направо се счупвах от разходи. Смених я с двуврата полицейска астра и се родих. А за колегите с аудита, да им е здрав джоба.

анонимен
Голям почитател съм на HONDA, но за съжаление нямам. Скоро ммисля да изреве от гаража някой Акорд 6-та генерация 2.0 147hp

анонимен
Освен задвижването на "легена":), той няма други качества. Окачването му е остаряло и пригодено за американския пазар, двигателят не е с дирекно впръскване и се нуждае от високи обороти за да постигне темпото на конкуренцията.Багажници свободно пространство и пр.

анонимен
Смени Audito sys Honda Legend s SH-AWD ,ти смешен да си чул за новото куатро и тогава пиши ,истината е една Vorsprung durch Technik

анонимен
a kakvo 6te kajete za honda 1.8 ben. 2001

анонимен
Голям почитател съм на HONDA, но за жалост не карам такава. Някой може ли да сподели добър ли е дизелът 2.0 105 к.с.на ROVER, който се монтира на HONDA. Благодаря!

анонимен
''неизправности в електрониката ''това да не е шега

анонимен
DO GOGO Аз пък смених Ауди А4 със японска кола и съм много доволен. Аудито наистина има по-лъскав вид и интериор, но всеки месец си абонат на автосервизите за нещо. А с турбодизела... приготви си портфеила за ремонти

Do Gogo
Смени Audito sys Honda Legend s SH-AWD и ще видиш не само как HOnda-ta печели но и Audito безславно губи

Gogo
Смених Акорд 1.8 от 1998 с А4 2,5 ТДИ и не съжалявам. Куатрото печели по всички параграфи, уви!

daneto
se pak tova e Mercedes

kris
С акорд 2.2 cdti!

пополио
Брат ако мислиш, че някой ти верва.... . Всички тука имаме джипове и Ес класи.

moreno
4isto nov na 47000 km se skapa motora no nali e garancionen mu slojiha recikliran motor???????!!!!!

Никола Николов
Привет на Хонда-манияцитее!!!Аз все още си карам АКОРД-2-РА генерация....!!!!80 кончета-1,6-карбуратор-на 160 000 действителни е !!!ОСА ЕЕЕ!!!Чудя се с какво -достойно да го сменя-ЯПОНСКА СГЛОБКА!!!УСПЕХ!

comments powered by Disqus