Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz S

35
35
2571717603
Туит

Представителният модел от Щутгарт затвърждава водещата си позиция в сегмента както с прекрасен комфорт на ходовата част и задвижването, така и с върхово качество на изпълнението.

Въпреки сериозната конкуренция от Audi, BMW, Jaguar и Lexus, представената през 2005 година S-класа от поколението W 221 все още се смята за мерило в луксозния клас, особено по отношение на типичните силни страни на Mercedes като комфорт, сигурност и надеждност. За разлика от недотам успешния по някои показатели предшественик, новият модел демонстрира високо ниво на надеждност и дълговечност, което според експертите на Dekra важи и за екземплярите с голям пробег. Фейслифтът на модела е от 2009 г., а през настоящата година на пазара излиза изцяло новия наследник.

Двигател: С изключение на двете върхови V12 машини, през годините всички агрегати в модела са подменени с нови. V8 моторът на динамичния Mercedes S 500 например в средата на 2010 година намали работния си обем от 5,5 на 4,7 литра и благодарение на принудителното пълнене стана по-мощен, а и по-икономичен (9,4 срещу 11,8 л/100 км). Подобно е развитието и при бензиновия V6 на Mercedes S 350, който обаче отстъпва титлата на най-разумна покупка на трилитровия V6 дизел с неговия среден разход около и под 9 л/100 км. Доста икономични са и рядко срещаните версии S 400 Hybrid и S 250 CDI.

Каросерия: Тъй като голямата част от притежателите на този автомобил пътуват с шофьор, асортиментът на пазара напълно логично се доминира от удължената версия с 13 см по-голямо междуосие. Нормалният вариант също е достатъчно просторен и е с една идея по-маневрен, но лошият обзор на каросерията е характерен и за двете модификации. Багажникът е с внушетелен обем от 560 литра.

Изработка: Материалите и сглобката са на върхово равнище и напълно отговарят на имиджа на Mercedes.

Безопасност: Като добавка към богатия стандартен асортимент от мерки за безопасност и отличните спирачки, срещу доплащане се предлагат и редица авангардни решения като асистент за нощно виждане и адаптивен темпомат.

Ходова част: S-класата съчетава рафиниран комфорт на возене със сигурно пътно поведение. Двойното предаване 4matic (опция) подобрява сцеплението, а адаптивното окачване влияе благотворно на стабилността в завой.

Кой двигател ви препоръчваме

С бензиновия си V8 двигател Mercedes S 500 е еталон за лимузина от висок клас, особено добре се представя новият 4,7-литров битурбомотор. Но дори базовият V6 с 235 к.с. (или с 258 к.с. и Euro 6 при версията S 350 Bluetec) е достатъчно мощна, култивирана и икономична алтернатива за задвижването на автомобила. Хибридният вариант и моделът с четирицилиндров дизелов мотор са икономични, но не предлагат особено фини маниери на работа, а и не се комбинират с двойно предаване.

Спецификации на двигателите на Mercedes-Benz S
От коя година да е моделът

Актуалното издание на S-класата е практически лишено от детски болести, така че дори първите екземпляри от серията могат да се смятат за препоръчителни. Mercedes S 400 Hybrid се появява чак при фейслифта през 2009 година, а новите бензинови V6 и V8 двигатели (350 и 500), както и особено икономичният четирицилиндров дизел (250 CDI) са налични от 2010 година.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Макар до 2009 година биксеноновите светлини да не бяха серийни, а кожените тапицерии и парктроникът да не са стандартни и до днес, на практика няма S-класа без тези, а и доста други екстри. Бихме препоръчали да се провери дали популярният израз „всички екстри“ включва особено препоръчителните мултиконтурни седалки със система за вентилация.

Каква е цената

Ранни екземпляри на Mercedes S 350 могат да се намерят за около 20 000 евро, дизеловият V6 почти не е по-скъп. На значително по-високи цени се предлагат осезаемо по-скъпите за поддръжка V8 и V12 модели.

Цени на Mercedes-Benz S в Германия
Колко е надежден

Експертите от Dekra твърдят следното: При прегледите на Dekra S-класата се представя блестящо – дори автомобилите с голям пробег се представят като радващо надеждни. Въпреки голямото натоварване, което понасят спирачките и ходовата част, рядко се стига до смени на други компоненти, освен обичайните консумативи. Съвет: при покупка обърнете внимание на състоянието на спирачките, тъй като ремонтите струват скъпо.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

Анонимен
S500 4matik

ИИИ
Кажете нещо за S430 1999-2001г. мисля да си купувам какава кола, но немога да намеря нишо конкретно за този двигател.Ако някой може да помогне със положителни и отрицателнио страни ще съм благодарен!

ivo
bmw qvno si ostava po dobrata kola,pone taka kato vi 4eta esetata

охобохо
Карам само еС класа уникална кола страшен истребител имах А 8 пълен боклук, жива чикия, пред мерцедес не говдига, няамам проблеми до сега, уникална возия а как върви не е истина !!!

vincenco
mercedesa si ostava kola koqto nqma grozen komentar

Батето
Имам въпрос.Харесал съм си S класа 2002-2004г ,няма да се кара много,така,че е без значение за мен какъв мотор ще е.Навсякъде чета ,че е скъпа поддръжката,но има колеги който казват ,че не барат нищо по колата,та молбата ми е за обективно мнение.Заслужава ли си да се купи . Не търся показност или престиж,просто търся удобна кола с доказани качества и сигурност,благодаря

мутра
бг синдром що теземеш да се застреляш че ще истарвеш момента мерцедес и другите дасе редят на опашка

bojila78
bratleta benz e varha,a tova,che njakoi karat na gaz ne e problem,tati ima s420 w140 i Mondeo 1.8td ot novo 95g.karashe go slujebno,skata sasto ,a ot 2006 sa nashi,forda e dobar,no....e ford!mojata cetka e razdrankana,na 480000km e patuvala e Bg,Danija,BG,Ukraina.kakto i Forda i W140,takava be firmata v.kojato bjaha tatko i edni Ukrainci do 06g.kolite se spravjaha cudesno v Ukraina po tamoshnite jami.za Igor ostana W140.350td,92g,Escort i e 250tdw124 95g.taz godina bjahme v Herson Benzovete sa v otlichno sastojanie,a sa pochti milioneri

bojila
a be,bate,ne sa dripljovci,stom karat s klasa,BMW 7s ili a 8,drugi alternativi sa Jaguar,Lexus,Maserati,vseki iska gotina kola,taka,che ne govorì,moje li da ima benz ste ima,tatko ima s420W140,96g.ot 2004 ja ima ne e na gaz gori 9/15,mama ima Renault Laguna kupi ja nova,prosto se skapa,a e na 185000km realni,a mecho e nj pone 600000 i ne tropa,az imam w202 200,dovolen sam i tja ne e na gaz,makar,ce gazta ne oznachava mizernik. Top 3 na masovite koli Benz,BMW,Saab

vip
Mercedes e kolata koiato s chista savest preporachvam

БГ СИНДРОМ
Не сте ли виждали ръждясали S-класи, такива на газ, хвърлящи сажди през ауспусите, или с разбити хлопащи амортисьори? Е мили дядковци, работата ми е такава, че съм около такива хора и да ви кажа, голяма част от тях са пълни мизерници, като повечето тук, които искат да бъдат аристократи с 5 лева в джоба. По отношение на колите ми, не са от нито една от изброените тук марки.

ВДВ
"То по-истинска престижна марка от Бенц, БМВ и Ауди, здраве му кажи..." - абсолютно се присъединявам. За другото младежът е надрънкал куп глупости. Има той, нищо няма. Съновидения има. И какво, г-н Синдром, като съм богат да си хвърлям парите за гъзария, а!? Много си далеч от истината, младеж! Има пари този, който ги цени. Има толкова много други приоритети в живота освен боядисаните ламарини. Тенекето е най-малката грижа. Ама на жената съм взел друга, по-мъничка - от новите корейските. Тя си я избра по емоция защото. Да си я кара там.

Анонимен
То по-истинска престижна марка от Бенц, БМВ и Ауди, здраве му кажи, другото като Бентли, Ролс-Ройс и Порше си е екзотика. Колите са си техни в крайна сметка могат и на брикети да ги карат, ти ако имаш 100-200 000 лв. за кола да си здрав, но предполагам некое пежце, голфче или фиатче раздрънкано караш, хейтърче си ми ти, милото то, бере грижа за другите, тебе си погледни!

БГ СИНДРОМ
Масово се срещат в БГ дрипльовци с S- класи, карат ги на газ, карат ги с ръжди, с разбити окачвания, скърцащи, с неработеща електроника и празни резервоари. Обаче гъзари бе, българска простотия. Купят някоя 10- 15 годишна бракма за под 10 хил евра и си мислят, че е много престижно. Ако сте истински тузари, купувате си нова, карате я две години, преди да почне да се троши и после продавате и купувате нова. А ако се наистина заможни няма въобще да гледате мерцедеси, а ще си вземете някоя от истински класните марки.

Анонимен
S- класа, само ако е гаранционна! Иначе тежко ви с поддръжката. Електрониката е дефектна още на излизане от завода, а ремонта е невъобразимо скъп.

S kalsa
Haresvat mi teq mercedesi, Mechoka e klasika, no i sledvashtiq model sushto go nasledi dostoino mnogo e eleganten, za sega se chudq dali da si kupq takuv,zashtoto kintite za kolata shte se saberat, ama za poddrajkata i razhoda me pritesnqvat ...:)

s320
karam s klasa w220 veche 3 godini i sam mnogo dovolen.nikakvi iadove a useshtaneto pri shofirane e ludnica.sabiraite pari za takav avtomobil zaslujava si

miLeN
Искам да дам съвет на пича по горе където иска да взима С-500,ако правилно съм разбрал за Мечока става въпрос,но търси да е с 4,2 литровия мотор.От всички двигатели за С-класа това е най-добрия и здрав мотор :)

Mani
Mercedes e nomer1 a S klasata e varhovo postijenie na avtomobilostroeneto.ne sluchaino vsichki se uchat ot tozi model.za pliueshtite shte kaja izkaraite pari za S klasa i togava govorete dupeta

4o4ko
ima dva vida koli mercedes i vsi4ki ostanali

georgi
za pensioneri

Реалист
S-класи след 2000г. има и за под 10хил.Е. Странно е, че разни шефчета се возят в такива и си си мислят, че това е хипер престижно. Мерцедесите са добри коли, но въпрпоса е дали си заслужават надутите цени?

e30m31987
гледай дае след 1996г.

Aнонимен
A някакво мение за W140? Искам да си взема S500 до 98г Хайде ако някой е имал,да сподели мнение!!

Aнонимен
чудо траби

Aнонимен
Кола и жена втора употреба си е чисто тото.Имаш късмет нямаш проблеми.Вино и ракия на няколко години е по-добре отлежали са.S-класата е много добър автомобил,стига да си късметлия.

Ясен
S-класа Бате.Не напразно хората казват:Мерцедес и останалите и са прави.Всичко останало е празни приказки и завис

Стоян
Дай Боже всекиму. Ако българите имахме доходи като германците, 2/3 от колите щяха да са S класа!

Христо Петров
Карал съм всякакви автомобили. Сега карам Мерцедес. Нямам думи....

Aнонимен
ti si jivial v taia kola mai mai

Aнонимен
Карам S 320 CDI от 2001 взех я 2008 на 210.000 км, сега е 585.000 км и освен течности ( понеже то си показва за смяната ), гуми и дизел ( обикновен, без добавки ) нито стотинка не ми е стувала. Тази кола си заслужава всяко левче за нея!

Aнонимен
този които е писал тия глупости надали сее и возил в такава S-ka уникална колае това ,била скапа за обслжване ,купетеси ВАЗ

Aнонимен
обезценява се най-малко! Лидерите на повечето страни ползват ес-класи. Горният коментар е писана да има нещо

Aнонимен
S klasata e nai- evtinata to luksoznite koli i nai bezlichna.

анонимен
s klasa e nomer 1 pri luksoznite vozila.

comments powered by Disqus