Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz V

3
3
2571733635
Туит
Mercedes-Benz V

Вечният противник на VW Bus дълго време се бореше с дефекти при изработката. Напоследък нещата около големия Mercedes стоят значително по-добре.

С V-класата в средата на 90-те години хората от Mercedes се осмелиха да атакуват VW Bus – и не постигнаха успех. Причините бяха не толкова в самия просторен максиван, колкото в недоброто му качество. Въпреки че и неговите предлагани от 2003 г. наследници Mercedes Vito и Viano се произвеждат в баския град Витория, тяхното качество се оказва значително по-добро. Или с други думи, големият Mercedes вече е оставил най-лошото зад себе си.

Двигател: Шестцилиндровите бензинови мотори са екзотика и непоправими пияници; най-добър компромис между мощност и разход предоставят четирицилиндровите дизели с работен обем от 2,1 литра. Версиите от 116 к.с. нагоре са годни за шофиране на дълги разстояния, а вариантите със 150 и 163 к.с., комбинирани с автоматична трансмисия, създават усещане за пълно безгрижие.

Каросерия: Гамата на Mercedes включва всичко – от фургона с оскъдна двойна седалка отпред през Mixto с до седем места и разделен товарен отсек чак до минибуса с максимум девет пътнически места. Да на забравяме и кемпър версията Marco Polo, която наред с повдигащия се покрив предлага четири спални места и малка кухня. Удобно за двама, почти достатъчно за четирима любители на къмпинг изживяванията. Особено гъвкави и подходящи за семейства са версиите с плъзгащи се по вградени релси седалки, които могат и да бъдат изваждани поотделно в зависимост от нуждите на момента. Това е практично, но и опасно за гърба поради голямото тегло на мебелировката.

Изработка: Тя е съвсем прилична и до голяма степен избягва тропащите шумове. Впечатлението се променя в зависимост от версиите, демонстриращи от здравина и лесна поддръжка до тенденция към високо качество. Корозията вече почти не е тема – още една разлика с предишната Mercedes V-класа.

Безопасност: ESP е винаги налице, също както и достатъчно на брой въздушни възглавници. Поведението на пътя и действието на спирачките не предизвикват критика.

Ходова част: В сравнение със задвижвания чрез предните колела VW Bus, благодарение на задното си предаване ванът на Mercedes е облагодетелстван с кормилна уредба, която не се влияе от задвижването. Автомобилът се управлява доста стегнато и точно, а за търсещите по-добро сцепление по желание се предлага двойно предаване 4matic, което Mercedes по принцип комбинира с по-голям пътен просвет.

Кой двигател ви препоръчваме

Като изключим версиите около 90 к.с., четирицилиндровите дизели са мощни и икономични, макар и с умерено плавен и тих ход. V6 CDI тегли яко при приемлив разход, а бензиновите мотори са просто ненаситни.

Спецификации на двигателите на Mercedes-Benz V
Кой тип каросерия да изберете

Класическа и най-широко разпространена е дългата каросерия със стандартно междуосие. Тя предлага повече място за багаж от версията с къса задна част и е по-повратлива от още по-дългия вариант с дълго междуосие (3430 вместо 3200 мм).

От коя година да е моделът

По-шикозни и модерни са моделите след 2010 г.; от 2006 г. се предлага и доста добрият четирицилиндров Evo дизел.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Вътрешното обзавеждане при Mercedes Vito/Viano е извънредно многостранно. Най-добре е да се ориентирате според индивидуалните си потребности.

Каква е цената

Разходите за поддръжка на 2.2 D са по-ниски, отколкото при 2.0 CDi. Малко по-скъп е 3.0 D.

Цени на Mercedes-Benz V в Германия
Колко е надежден

Мнението на експертите от Dekra: При всички категории пробег Mercedes Viano/Vito остава на средно равнище в своя клас, но с ясна тенденция за по-добро позициониране с увеличаване на изминатите километри. Интересуващите се трябва винаги да преглеждат шарнирните съединения и пружините по ходовата част – също и при автомобили с малък пробег.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (на средно ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

Анонимен
unikalen e imam takav i defekt ne e dal veche 7 godini

........
Не са казали нищо за ръждата! Изключително корозиращ автомобил.

noko
nqma takuv bokluk na zemqta !!!!

comments powered by Disqus