MG F, който след 2002 година вече се нарича TF, е една от класиките на вторичния пазар. Днес автомобилът се търси още повече в сравнение с преди, а удоволствието от шофирането е гарантирано: добрата динамика на задвижващите агрегати и спортното пътно поведение са неоспорим плюс, наред с изгодните цени.
Автомобилът се произвеждаше цели десет години, докато британската компания не обяви фалит. Дали новите китайски собственици ще създадат наследник на модела, все още не е ясно. Автомобилът сам по себе си е традиционен английски роудстър с умишлено тесен кокпит и сравнително малко място за багаж. Комфортът също е тема, по-подходяща за ценителите на този специфичен тип автомобили и едва ли ще допадне на любителите на меката возия – особено предлаганите от 2002 година по-твърди конвенционални амортисьори автомобилът става безкомпромисен.
Когато става дума за надеждност и износване на техническите компоненти, не би следвало да се очакват чудеса от MG F и TF – проверките на Dekra съвсем не определят автомобила като лоша инвестиция, но показват ред типични слабости по двигателя (проблеми с уплътненията), спирачките (бързо износване) и електрическата система. Затова е препоръчително да интересът да се насочи към по-нови екземпляри, които са преодолели детските болести на своите предшественици.
1,8-литров бензинов двигател със 116 к. с. Четирицилиндров двигател с добра тяга и нисък разход от около осем литра на 100 км.
1,8-литров двигател със 160 к. с. Спонтанно развъртащ се спортен четирицилиндров двигател с леко груби маниери на работа, разход около десет л/100 км.
1996 Дебют на MG F със 120 и 145 к. с.
2000 Фейслифт, по-богато оборудване, по желание безстепенна трансмисия.
2002 Втори фейслифт и ново наименование MG TF, модификации по каросерията, вече с класическо стоманено, вместо с хидропневматично окачване, по избор със 116, 136 или 160 к. с.
2005 Преустановяване на производството.
lubo007
ima o6te 1 model - 120 ph. koito e 1,8 no e avtomatik!!! 6 stepenna kutiq,koqto ima i sporten rejim i ra4en otdelno.