Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MG TF

Туит

MG F, който след 2002 година получава наименованието TF, е една от класиките на пазарa на употребяваните автомобили. Днес търсенето на автомобила бележи ръст в сравнение с преди, а удоволствието от шофирането е гарантирано: добрата динамика на задвижващите агрегати и спортното пътно поведение са неоспорим плюс, наред с изгодните цени.

Автомобилът се произвеждаше цели десет години, докато британската компания не обяви фалит. Дали новите китайски собственици ще създадат наследник на модела, все още не е ясно. Автомобилът сам по себе си е традиционен английски роудстър с умишлено тесен кокпит и сравнително малко място за багаж. Комфортът също е тема, по-подходяща за ценителите на този специфичен тип автомобили и едва ли ще допадне на любителите на меката возия – особено предлаганите от 2002 година по-твърди конвенционални амортисьори автомобилът става безкомпромисен.

Когато става дума за надеждност и износване на техническите компоненти, не би следвало да се очакват чудеса от MG F и TF – проверките на Dekra съвсем не определят автомобила като лоша инвестиция, но показват ред типични слабости по двигателя (проблеми с уплътненията), спирачките (бързо износване) и електрическата система. Затова е препоръчително да интересът да се насочи към по-нови екземпляри, които са преодолели детските болести на своите предшественици.

Плюсове
  • » спортно поведение на пътя
  • » пъргаво поведение в завой
  • » добри динамични показатели
  • » развъртащи се с лекота двигатели
  • » прецизно превключване на предавките
  • » задоволителна изработка (TF)
  • » просто боравене с гюрука
  • » изгодни цени
  • » автомобилът вече е класика
Минуси
  • » посредствен комфорт на возене
  • » високо ниво на шума в купето
  • » тесен кокпит
  • » малък багажник
  • » твърде малка сервизна мрежа
Типични повреди
  • » износване на покрива
  • » износване на спирачките
  • » проблеми с електрическата инсталация
Препоръчвани двигатели

1,8-литров бензинов двигател със 116 к. с. Четирицилиндров двигател с добра тяга и нисък разход от около осем литра на 100 км.

1,8-литров двигател със 160 к. с. Спонтанно развъртащ се спортен четирицилиндров двигател с леко груби маниери на работа, разход около десет л/100 км.

История на модела

1996 Дебют на MG F със 120 и 145 к. с.

2000 Фейслифт, по-богато оборудване, по желание безстепенна трансмисия.

2002 Втори фейслифт и ново наименование MG TF, модификации по каросерията, вече с класическо стоманено, вместо с хидропневматично окачване, по избор със 116, 136 или 160 к. с.

2005 Преустановяване на производството.

Коментари
comments powered by Disqus