Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Outlander

Туит

Mitsubishi започна да сърфира върху SUV вълната сравнително късно. Outlander доказва, че това не е непременно недостатък.

Когато става дума за сцената, където дефилират модните явления в автомобилостроенето, незабележимостта е по-скоро недостатък. Нито с първото поколение на модела, нито с второто, появило се през 2007 година, Mitsubishi не демонстрираше стремеж към иновации. Outlander криеше качествата си на друго място. Във всичките пет групи от възли и системи Dekra години наред отбелязва пълна незабележимост – тоест никакви открояващи се дефекти. От това се надяват да спечелят и конструктивно почти идентичните му събратя Citroеn C-Crosser и Peugeot 4007. С третото поколение на модела (2012) обаче настъпи краят на тази симбиоза.

Двигател: В първото си поколение Mitsubishi Outlander се предлагаше само с бензинови мотори. Едва при второто, от 2007 година нататък, към тях бяха добавени грубоватият двулитров TDI с помпа-дюза на VW и 2,2-литровият common rail дизел на PSA. Бензиновите версии останаха в гамата, но играят несъществена роля на пазара за употребявани автомобили.

Каросерия: Като ранен представител на компактния SUV клас, първият Mitsubishi Outlander прилича по-скоро на комби с увеличен просвет. Той обаче предлага достатъчно място и на задните седалки, а освен това и гъвкаво багажно пространство, достигащо 1691 литра. Монтираните по желание седалки от третия ред се сгъват и потъват в пода.

Изработка: Всички тестове на auto motor und sport свидетелстват за приличната изработка на Mitsubishi Outlander. При техническите прегледи правят впечатление единствено повишените стойности на вредни вещества в отработилите газове. Поради това е за предпочитане употребяваният автомобил да е минал на преглед наскоро преди покупката.

Безопасност: Тестовете констатират добри качества на Outlander и по отношение на всички аспекти от сигурността на пътя. На борда винаги е налице ESP, както и ABS. За пасивната безопасност през 2008 г. Euro NCAP е присъдил 4 звезди.

Ходова част: За един модерен SUV модел двойното предаване би трябвало да е нещо естествено. От 2010 година обаче Mitsubishi Outlander се доставя и в 2WD версия – наистина, отначало само с бензинов мотор. Не са предвидени понижаваща предавка или механични блокировки за тежък пресечен терен. Независимото окачване с комфортни настройки обаче осигурява добри качества за продължителни пътешествия.

Кой двигател ви препоръчваме

Еднозначно – 2.2 Di-D със 156 к.с. Дизелът с впръскване common rail, произхождащ от асортимента на френския концерн PSA, е преди всичко значително по-комфортен от агрегата с помпа-дюза в моделите от по-ранни години. В сравнение с бензиновите мотори 2.2 Di-D също е по-добрият избор. Неговият стандартен разход от седем литра на 100 км е по-скоро оптимистичен за един тежащ почти 1800 килограма модел с двойно предаване, но и регистрираният в тестовете среден разход от 8,5 л/100 км също е в приемливи граници.

Спецификации на двигателите на Mitsubishi Outlander
Кой тип каросерия да изберете

От коя година да е моделът

Особено интересни би трябвало да са сравнително новите екземпляри от второто поколение на модела след модернизацията от 2010 г. При нея оборудването на Mitsubishi Outlander беше подобрено, а гамата беше разширена с вариант с предно предаване, както и с новия дизелов мотор 2.2 Di-D, за който се предлагаше и предавателна кутия с два съединителя.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Като употребяван автомобил Mitsubishi Outlander се предлага с до пет различни нива на оборудване, които отчасти са свързани и с определени двигатели. Например безстепенната CVT трансмисия се комбинираше само с един бензинов мотор, развиващ 170 к.с. Ако търсите седемместен вариант на Outlander, трябва да се насочите към най-високите нива на оборудване Intense и Instyle, при които двете потъващи в пода на багажника, използваеми само в краен случай седалки са част от серийната екипировка. Такива екземпляри с пробег около 100 000 км могат вече да се намерят за около 7000 евро.

Каква е цената

Въпреки че новото издание се предлага практически на същата цена, овехтяването на предишния модел е в рамките на нормалното. Това намира отражение и в сравнително стабилните цени на употребяваните автомобили. Експлоатационните разходи са обичайни за този клас, разходът на гориво е на приемливо равнище.

Цени на Mitsubishi Outlander в Германия
Колко е надежден

Мнението на експертите от Dekra: Произвежданото от 2006 година второ поколение на Mitsubishi Outlander се представя по-добре от средното ниво във всички категории. Интересното е, че с нарастване на пробега последователно се увеличава и преднината му спрямо средните стойности за класа. Сравнително често откривани дефекти са лошо регулирани светлини, износени спирачни накладки и грешки при бордовата диагностика.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus