Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Space Wagon

Туит

Седем места в автомобил с размери, отговарящи на стандартите за средния клас: Mitsubishi реализира тази идея още през 1983 година, което ще рече година преди европейската конкуренция в лицето на Renault да представи първото издание на превърналия се в бестселър Espace. Само че Mitsubishi Space Wagon така и не се превърна в истински ван, а по-скоро си остана високо комби с две допълнителни седалки с миниатюрни размери.

Не може да се отрече, че Mitsubishi успяха да осъществят тази идея по доста смислен начин. Space Wagon беше и си остава добър избор за семеен автомобил най-малкото поради изгодната си цена. Ценовата политика на вторичния пазар добива дори още по-интересни измерения.

За съжаление моделът е доста слабо застъпен на пазара на употребявани автомобили. Който не се плаши от наличието на голям пробег обаче, при повече късмет може да се сдобие с екземпляр от 2002 година срещу около едва 4000 евро.

Очакванията за качеството обаче би трябвало да не са много оптимистични - като цяло основните технически компоненти в този автомобил са много солидни, но педантичната изработка на всеки по-дребен детайл никога не е била сред силните страни на Mitsubishi Space Wagon.

Плюсове
  • » добър дизайн на каросерията
  • » до седем седалки
  • » двигатели с добра тяга
  • » добро управление
Минуси
  • » малък багажник при седем седалки
  • » неособено впечатляваща изработка
  • » твърдо окачване
  • » слаби спирачки
  • » силни тропащи шумове
  • » ограничени възможности за трансформация на пространството
Типични повреди
  • » дефектни предни и задни светлини
  • » дефектен ауспух
  • » дефекти в електрическите системи
  • » износени спирачки
Препоръчвани двигатели

2,4-литров GDI-бензинов двигател със 150 к. с. Бензинов двигател с директно впръскване на горивото, разход около осем литра на 100 километра.

1,9-литров турбодизел със 102 или 115 к. с. Икономичен дизелов двигател с разход около 7,5 литра/100 км.

История на модела

1983 Дебют на първото поколение на Mitsubishi Space Wagon.

1998 Дебют на третата генерация на модела с 2,4-литров бензинов GDI-двигател с директно впръскване на горивото.

2000 Лек фейслифт.

2002 Нов двулитров бензинов двигател със 133 к. с.

2004 Преустановяване на производството.

Коментари
comments powered by Disqus