Седем места в автомобил с размери, отговарящи на стандартите за средния клас: Mitsubishi реализира тази идея още през 1983 година, което ще рече година преди европейската конкуренция в лицето на Renault да представи първото издание на превърналия се в бестселър Espace. Само че Mitsubishi Space Wagon така и не се превърна в истински ван, а по-скоро си остана високо комби с две допълнителни седалки с миниатюрни размери.
Не може да се отрече, че Mitsubishi успяха да осъществят тази идея по доста смислен начин. Space Wagon беше и си остава добър избор за семеен автомобил най-малкото поради изгодната си цена. Ценовата политика на вторичния пазар добива дори още по-интересни измерения.
За съжаление моделът е доста слабо застъпен на пазара на употребявани автомобили. Който не се плаши от наличието на голям пробег обаче, при повече късмет може да се сдобие с екземпляр от 2002 година срещу около едва 4000 евро.
Очакванията за качеството обаче би трябвало да не са много оптимистични - като цяло основните технически компоненти в този автомобил са много солидни, но педантичната изработка на всеки по-дребен детайл никога не е била сред силните страни на Mitsubishi Space Wagon.
2,4-литров GDI-бензинов двигател със 150 к. с. Бензинов двигател с директно впръскване на горивото, разход около осем литра на 100 километра.
1,9-литров турбодизел със 102 или 115 к. с. Икономичен дизелов двигател с разход около 7,5 литра/100 км.
1983 Дебют на първото поколение на Mitsubishi Space Wagon.
1998 Дебют на третата генерация на модела с 2,4-литров бензинов GDI-двигател с директно впръскване на горивото.
2000 Лек фейслифт.
2002 Нов двулитров бензинов двигател със 133 к. с.
2004 Преустановяване на производството.