Nissan 350Z изглежда атрактивно, има поведение на пътя като на суперспортен автомобил и разполага с изобилие от мощ. Наред с това той е едно от най-изгодните предложения в своя сегмент.
Въпреки това, специално в Германия продажбите на Nissan 350Z останаха доста под очакваните нива, макар че действително притежава всичко, което кара сърцето на един автомобилен любител да забие по-бързо.
В тази връзка просто няма как да не споменем чудесния шестцилиндров двигател с 280 конски сили или спортното окачване. Автомобилът се катапултира за шест секунди от 0 до 100 км/ч. През 2006 година, когато конските сили увеличиха броя си до 301, автомобилът стана дори с няколко десети от секундата още по-бърз. Междувременно спортният модел, който срещу около 3000 евро в повече се предлага и като роудстър, вече е с мощност цели 313 к. с.
Слабостите са съсредоточени преди всичко в областта на електрониката – има случаи на дефекти в софтуера, окачването и спирачната система също понякога създават някои проблеми. До 2006 година известни поводи за недоволство даваше и недостатъчно облагородената атмосфера в кокпита.
3,5-литров V6 с 280 к. с. Развъртащ се с лекота шестцилиндров двигател с агресивен звук и спонтанно разгръщане на мощността, разход около 13 литра на 100 км.
3,5-литров V6 с 301 к. с. По-мощният вариант предлага още по-добра тяга, разход около 13,5 л/100 км.
2003 Дебют на двуместното купе Nissan 350Z с 3,5-литров шестцилиндров двигател с 280 к. с. и богато оборудване.
2004 Дебют на по-достъпна базова версия.
2005 Дебют на версията роудстър през месец март, специална серия на варианта купе с 301 к. с.
2006 Фейслифт, вариантът с 280 к. с. отпада.