Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan 350Z

Туит

Nissan 350Z изглежда атрактивно, има поведение на пътя като на суперспортен автомобил и разполага с изобилие от мощ. Наред с това той е едно от най-изгодните предложения в своя сегмент.

Въпреки това, специално в Германия продажбите на Nissan 350Z останаха доста под очакваните нива, макар че действително притежава всичко, което кара сърцето на един автомобилен любител да забие по-бързо.

В тази връзка просто няма как да не споменем чудесния шестцилиндров двигател с 280 конски сили или спортното окачване. Автомобилът се катапултира за шест секунди от 0 до 100 км/ч. През 2006 година, когато конските сили увеличиха броя си до 301, автомобилът стана дори с няколко десети от секундата още по-бърз. Междувременно спортният модел, който срещу около 3000 евро в повече се предлага и като роудстър, вече е с мощност цели 313 к. с.

Слабостите са съсредоточени преди всичко в областта на електрониката – има случаи на дефекти в софтуера, окачването и спирачната система също понякога създават някои проблеми. До 2006 година известни поводи за недоволство даваше и недостатъчно облагородената атмосфера в кокпита.

Плюсове
  • » прекрасна водимост
  • » прецизно управление
  • » много добри динамични показатели
  • » атрактивен звук на двигателя
  • » богато серийно оборудване
  • » отлична ергономия
  • » разумни разходи по поддръжката
Минуси
  • » висок разход на гориво
  • » слабо сцепление
  • » тенденция към презавиване
  • » незадоволителен комфорт
  • » малък багажник
  • » разочароващо впечатление за качество (до 2005 г.)
Типични повреди
  • » проблеми с окачването и спирачките
  • » проблеми с електрониката
  • » неприятни шумове
Препоръчвани двигатели

3,5-литров V6 с 280 к. с. Развъртащ се с лекота шестцилиндров двигател с агресивен звук и спонтанно разгръщане на мощността, разход около 13 литра на 100 км.

3,5-литров V6 с 301 к. с. По-мощният вариант предлага още по-добра тяга, разход около 13,5 л/100 км.

История на модела

2003 Дебют на двуместното купе Nissan 350Z с 3,5-литров шестцилиндров двигател с 280 к. с. и богато оборудване.

2004 Дебют на по-достъпна базова версия.

2005 Дебют на версията роудстър през месец март, специална серия на варианта купе с 301 к. с.

2006 Фейслифт, вариантът с 280 к. с. отпада.

Коментари
comments powered by Disqus