Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Almera

8
8
2571719454
Туит

Прекалено консервативно оформеният Nissan Almera се оказа неправилно оценен автомобил – в Nissan дори смятаха да го „извадят” от пазара без заместник. След това обаче се появи Tiida.

Естествено, Nissan Almera беше невзрачен автомобил, но по отношение на надеждността и качеството компактното возило остава добър избор. При това далеч под цената на много свои по-известни конкуренти.

Непретенциозна техника, обширно вътрешно пространство, стегнати седалки, прегледни контролни прибори, както и учудващо динамично поведение при движение – тези качества говорят много за този автомобил. Поведението не винаги е толкова сигурно – особено, когато се преминат границите на възможностите, както и когато има промени в натоварването, например при спиране.

Бързо износващите се спирачки (до 2000 година) също би трябва да се вземат под внимание. А и двигателите „започват” работа по-скоро колебливо, при което имат висок разход.

Въпреки това в статистиките на Dekra и на автомобилните клубове лимузината и произлезлият от нея миниван Tino се представят добре. Значими недостатъци бяха установени само при екземпляри с много голям пробег.

Плюсове
  • » обширно вътрешно пространство
  • » удобно качване и слизане
  • » добра ергономичност
  • » висока надеждност
  • » добра пасивна безопасност
  • » стегнати седалки
  • » богато обзавеждане
Минуси
  • » отчасти шумни двигатели
  • » непрецизно включваща трансмисия
  • » отслабване на спирачната дейност (до 2000 г.)
  • » посредствен комфорт на окачването
  • » разтропана ходова част
  • » реакции при промяна в натоварването
Типични повреди
  • » износване на елементи по предния мост
  • » дефектно осветление
  • » неизправности по електрооборудването
Препоръчвани двигатели
1,8-бензинов със 114 к.с. Четирицилиндров двигател с голям въртящ момент. Разход кръгло 7,5 л/100 км.

2,2-литров турбодизел със 110 к.с. Common-Rail дизел с равномерен ход. Разход около 7 л/100 км.

История на модела
1995 Пазарен дебют.

1996 GTI и дизел.

1998 Рестилизация, серийно странични въздушни възглавници.

2000 Второ поколение Nissan Almera, нови двигатели. Представяне миниван Tino.

2003 Рестилизация, 1.5 dCi (82 к.с.) и 2.2 dCi (112 к.с.).

2006 Прекратяване на производството

Коментари

vlado
2,2-литров турбодизел със 110 к.с. - Common-Rail ха ха и откога 2.2Di е Common-Rail?

asenvo
Само Алпин дизел от OMV или от Еко Елда. НИКОГА ЩЕЛ!!!

Марио Огнянов
не съм имал диэел,а мисля да вэема 2,2диэел имам въпрос, каква нафта да сипвам,и дали палят при -20С

Ивайло Иванов
Карам 1.5 бензин-90 коня.Карам я вече 100000 км. и съм много доволен,по ходовата част все още не е сменяно нищо.Колата я взех на 4 години,слабост и при мен бе веригата,но и аз и помогнах с калпаво масло.За тоя мотор,само 5W40 пълна синтетика.

Aнонимен
Моят е 2,2dCI-136hp-6скорости-ESP.Не бих казал,че е шумен поне ,защото на шеста с 2000rpm.-120km/h;3000rpm.-180km/h.....Много е стабилна с много яки спирачки.

анонимен
Единственият сериозен недостатък е шумния, но изключетелно сполучлив dCi - уникален мотор но шумничък

petrov
karam almera s 1.5 benzinov mitor.Motora e na veriga,tq sled opredeleni kilometri se sminq,ina4e laje det4ika kolqnov val.Kato cqlo e super.Prepora4va tazi kola.

zhega
Ей богу дизела е много добър.За това купе кончетата са достатъчни.Колата е английска сглобка и си личи.Аз карам модела 2.2 Турбодизел.Много здрав мотор приятно мърка и е с верига.Е окачването не издържа много на БГ траповете,т.е дупките ,но не знам кой автомобил ще издържи.Обслужването и частите не са скъпи.Препоръчвам тази кола.

comments powered by Disqus