Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Tiida

Туит
Nissan Tiida

Този автомобил е подходящ за търсачите на изгодни сделки. Компактният модел Nissan Tiida впечатлява със солидна техника и ниски цени.

За мнозина този модел си остава неизвестен. Той няма особено голям успех в Европа, поради което и продажбите му скоропостижно са прекратени. Целият период, в който е на пазара, трае от 2008 до 2011 година. И все пак статистиките на Dekra твърди, че Nissan Tiida не е никак лош автомобил.

Двигател: Това важи в пълна степен и за двигателната гама. В началото се предлагаха три мотора – един дизел със 109 к.с. от Renault (1.5 dCi), както и два бензинови от «домашната кухня», съответно със 110 и 126 к.с. Проблемът при дизела бе, че му липсваше филтър за твърди частици, поради което в края на 2008 година агрегатът вече не се предлагаше. Ако купувате подобен автомобил, трябва да проверите дали предишният собственик е монтирал устройство, наречено “уловител на твърди частици”. През април 2010 година от програмата отпадна и 1,8-литровият бензинов мотор със 126 к.с., без да бъде заменен с друг. Така към края на продажбите на модела през 2011 година ценовата листа на Nissan включваше единствено 1,6-литровия вариант със 110 к.с., чийто двигател реагира добре на подаването на газ и разполага с тяга още при ниски обортни режими.

Каросерия: Моделът се представя във версии седан и хечбек. В средата на 2009 година Nissan спря седана, защото повечето клиенти предпочитаха хечбек версията заради по-гъвкавото й пространство.

Изработка: Като се изключи понякога повишеното износване на спирачните дискове и накладки, Nissan Tiida е един солидно изработен автомобил.

Безопасност: И тук няма повод за оплаквания. Дори базовото ниво на оборудване Visia разполага с шест въздушни възглавници и ESP.

Ходова част: Технически окачването не дава поводи за критика. Освен това при шофиране Nissan Tiida създава впечатление за добра управляемост и поведение на пътя, като само при движение по неравности окачването може да предаде вибрациите към малко безчувственото кормилно управление.

Кой двигател ви препоръчваме

Nissan предлага Tiida първоначално с три мотора, но два от тях много бързо отпадат от гамата. В началото гамата включва дизелов двигател от Renault (1.5 dCi) със 109 к.с., който поради липсата на филтър за твърди частици и на интерес само след година отпада и не е заменен с друг. Последва го и 1,8-литровият бензинов мотор със 126 к.с., който обаче не се отличава като темперамент от базовия 1,6-литров агрегат със 110 к.с. Малкият мотор разполага с добра тяга и по този начин значително улеснява избора на клиентите.

Спецификации на двигателите на Nissan Tiida
От коя година да е моделът

Поради краткия моделен живото на Nissan Tiida изборът не е много труден. При отчитане на потенциалните проблеми с износването на елементи от спирачната система, можете да се насочите и към по-ранните екземпляри.

Кое ниво на оборудване е подходящо

За Tiida се предлагат три варианта на оборудване. Препоръчително е средното ниво Linie Acenta, което освен с ESP и шест въздушни възглавници, разполага наред с другото и с бордкомпютър, климатроник, кожен волан, аудиоуредба, както и с автоматични светлини и сензор за дъжд.

Каква е цената

Tiida с 1,6-литров базов мотор (110 к.с.) в ниво на оборудване Acenta може да се намери изгодно на пазара. Петгодишни модели се предлагат за около 7000 евро.

Цени на Nissan Tiida в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, конкуренцията в този сегмент е сериозна, но Nissan Tiida се позиционира доста високо в класирането по надеждност. Само при спирачките износването е над средното, като това се отнася най-вече за дисковете и накладките.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    n/a
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus