Въпреки че Opel Astra Cabrio беше наследен от напълно новия Astra Twin Top с метален сгъващ се покрив през 2006 г., моделът е все още атрактивен, основно заради забележително елегантните си форми.
Astra Cabrio е технологично зрял, функционален кабриолет с електрически задвижван мек текстилен покрив и достатъчно място на задните седалки. Все пак при покупката трябва много да се внимава за състоянието на покривния механизъм, тъй като ремонтите му са неприятно скъпи.
Предлаганият от 2001 година кабриолет е базиран на Opel Astra Coupe и безспорно е по-добър избор от своя предшественик, където властваха неприятните шумове. Истинско удоволствие е версията с 2,2-литров турбодвигател, като екземпляр от 2002 година струва около 8 000 евро.
Статистиката на Dekra сочи, че Opel Astra Cabrio обикновено преминава техническите прегледи без сериозни дефекти, като често се появяват проблеми със светлините. Течовете на масло са често срещан проблем при предходното поколение на модела, произвеждано до 1999 година.
2,2-литров бензинов двигател със 147 к. с. Тих и равномерно работещ четирицилиндров мотор с добри динамични показатели и разход около девет литра на 100 км.
2,2-литров бензинов турбодвигател със 192 к. с. Мощен четирицилиндров турбомотор с прекрасна тяга, разход около единайсет л/100 км.
2001 Дебют на втората генерация на модела с 2,2-литров мотор със 147 к. с.
2002 Нови двигатели 1.6 (103 к. с.), 1.8 (125 к. с.), 2.0 Turbo (192 к. с.) и 2.2 DTI (125 к. с.).
2005 Преустановяване на производството.
2006 Дебют на наследника Opel Astra Twin Top.
stefan ivanov
tova e nai golqmoto darvo koeto sam karal imam go i mislq da go poradam ako 6e i za jalti stotinki