Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 106

3
3
2571738007
Туит

Най-малкият модел на Peugeot, постигнал не особено големи успехи, се подвизаваше на пазара по едно и също време с родственика си Citroen Saxo. Peugeot 106 се използва основно като градска кола и е особено популярен сред представителите на нежния пол, благодарение и на ниската си цена и евтина поддръжка.

Ако се предвижда да изпълнява тази задача и като употребяван автомобил, то е добре при покупката да се търси версия със серво на волана, което значително улеснява работата с кормилната уредба. Това е особено важно тогава, когато става въпрос за версиите с дизелови двигатели.

Заради икономичността си този тип агрегат е предпочитан от купувачите на употребявани автомобили, но той не притежава нито филтър за твърди частици, нито отговаря на изискванията на стандарта Euro 4. Добре запазени и на изгодна цена екземпляри, произведени през 1998 г. и по-късно, са рядкост. От същата година и нивото на безопасността беше завишено чрез добавянето на въздушна възглавница за пътника до водача и система ABS.

По-стари модели Peugeot 106 могат да се намерят вече за под 500 евро, но не трябва да очаквате много от колите, навъртели много над 100 000 км.

Плюсове
  • » пъргав и удобен градски автомобил
  • » със сервоуправление, лесен за управление
  • » широка гама двигатели, икономични дизели
  • » задоволителни динамични показатели
  • » добър комфорт при движение
  • » ниски разходи за поддръжка
Минуси
  • » лоша звукова изолация
  • » малък багажник
  • » недостатъчно пространство за краката
  • » труден за управление при липса на серво
Типични повреди
  • » дефекти по осветителната уредба
  • » износване на елементи от предния мост
  • » чести неизправности по електрооборудването
  • » неплътности по двигателя
  • » вълнообразни спирачни барабани и дискове
Препоръчвани двигатели

1,4-литров бензинов със 75 к. с. Четирицилиндров агрегат със спокоен ход и добър темперамент, разход около 7,5 л/100 км

1,5-литров дизел с 55 к. с. Темпераментен дизелов мотор с атмосферно пълнене, с отлична еластичност, разход около 5 л/100 км

История на модела

1991 Старт на моделите от първото поколение

1996 Ново издание с по-добро серийно оборудване и променен дизайн.

1998 Повишаване нивото на оборудването за безопасност.

2000 Усъвършенстван 1,5-литров дизел, сега с 58 к. с.

2000 Преустановяване на производството.

Коментари

потребител
пълна кофа, наскоро започнах да карам едно на познат - трудно напасване на скоростите, а съединителят е нов, основен ремонт на двигателя - в резултат сега преди 2000 оборота изобщо не мърда, даже гасне...за първи път ми се случва кола, на която дам газ до дупка...да не се случва нищо! става въпрос за 1.1, единствена добра черта - прецизна кормилна уредба, държи се добре на завои, относително

peugeot
Absoliutno sam saglasen imam ja i remontite po neja sa izkliucitelno malko,okolo 150lv za 5 godini na 145 000 km e,niamam defekti po el.uredbata,prednia most ili dvigatelia , mezdu drugoto varvi zimata i s verigi v snega gori 5-7.5 kakvo povece moze da se iska ot kola 800 kg.

Лъчезар Стефанов
Колата е перфекна за градски условиа икономична лесна за управление лесна за подръжка идеална за млади шофьори и жени не е претенциозна за масла гориво и начин на шофиране.

comments powered by Disqus