Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 206

63
63
2571726511
Туит

Паралелна атака при Peugeot: макар представеният през 2006 г. модел 207 да се е настанил трайно на пазара, популярният му предшественик продължава да се предлага засега в редуцирана гама версии.

Това, че години наред Peugeot 206 беше най-популярния автомобил в Европа се дължи на първо място на оригиналния му дизайн и динамичната управляемост. Като гаранти на успеха се оказаха освен това и голямото разнообразие от варианти, включително рядко срещаната в сегмента на малките автомобили комби-версия с допълнителното обозначение SW, която излезе на пазара през 2002 г.

Гамата от двигатели се разпростира от разполагащия със 60 к.с. 1,1-литров бензинов мотор, до почти три пъти по-мощния двулитров агрегат със 177 к.с. в спортната модификация Peugeot 206 RC. На компактното возило с предно предаване особено добре подхождат темпераментните и икономични HDi-двигатели. На кандидат-купувачите на употребявани коли се препоръчват специално модели, които са слезли от конвейера след фейслифта през 2003 г. По това време, успоредно с вътрешните и външни стилистични корекции, бяха осъществени и различни подобрения по ходовата част.

Плюсове
  • » добър простор в предната част
  • » динамично поведение при движение
  • » прецизно управление
  • » широка гама от двигатели
  • » икономични дизелови агрегати
  • » добър комфорт на окачването
  • » леко управление
Минуси
  • » ограничена обзорна видимост
  • » недостатъчно място в задната част
  • » малък багажник
  • » нееластични малки бензинови двигатели
  • » посредствено ниво на качеството при модели преди 2003 г.
Типични повреди
  • » проблеми с електрониката
  • » дефекти по осветителната уредба
  • » предразположени към дефекти механични предавателни кутии
Препоръчвани двигатели

1,6-литров бензинов със 109 к. с. Темпераментен агрегат, добра еластичност, разход около 8 л/100 км.

1,6-литров дизел със 109 к. с. Мощен турбодизелов двигател с филтър за твърди частици, разход около 6 л/100 км.

История на модела

1998 Пазарно представяне с две и четири врати.

2001 1.4 HDi със 68 к.с.

2003 Рестилизация. Подобрения на ходовата част.

2004 1.6 HDi със 109 к.с.

2006 Пазарен дебют на Peugeot 207, Peugeot 206 продължава да се произвежда.

2007 Край на производството на Peugeot 206 SW и Peugeot 206 СС.

Коментари

KRASSI
кажете как се сменява казанчето за вода на чистачките.Трябва ли да се свали калника или фара

tatqna
Както си карам и изведнъж првключвам скоростите и че учудих дали сам на скорост. Та проблема е като включа на скорост и лоста си играе все едно не е на скорост . Т.е не е закован на 1 място а се вдиви спокойно. Така е на всяка скорост. а на свободна по принцип лоста е в централно положение и се мърда трудно . а сега е като перце. някакви идеи ?

Анонимен
Kajete neshto za vektra 2.2 dti gts motora. Kakvo da ochakvam ot tozi avtomobil? Blagodarq.

caca
До 1,9 ! Нещо не ти разбирам писанията. Какъв е този език?

1.9
ZDRAVEITE NE 4E NE6TO AMA POSLEDNO SAM KARAL SAMO I EDINSTVENO OPEL. PO4TI OT VSI4KITE MODELI PREZ GODINITE SEGA SAM S VECTRA C FEISA (2005 GODINA) 1.9 CDTI 120 PS. ZA 4 GODINI OSVEN MASLO,DVE PREDNI BIQLETKI I ZADNI AMORTISIORI(MOJEHA DA KARAT I O6TE AMA BQHA MALKO OMEKNALI, A AZ SI PADAM MALKO MANIAK ) NI6TO POVE4E. ESTESTVENO NAVREMENNOTO OBSLUJVANE NAKLADKI,ROLKI,REMACI,FRAILAF 6AIBA NA GENERATORA TQ MAI VE4E E I KATO KONSUMATIV,DEMFERNA 6AIBA(NE SE BE6E SKASALA PROSTO SE POLU4AVAHA SUTRIN VIBRACII I OBTEGA4A NA PISTOVIQ REMAK MNOGO PODSKA4A6E) A ZA SRAVNENIE RAZHOD NA GORIVO AKO NE SE GONI SAM Q SVALQL NA 4.3L NA 100, A S GONITBA 5.3/5.4 A INA4E KATO SKOROST MAKSIMUMA KOITO SAM DIGAL E 240 KM. PROSTO PERFEKTEN AVTOMOBIL ZA VSEKIDNEVNA UPOTREBA!!!!!!

саса
Купих Вектра Б 16V 2.0 на старо (48 000) и я карах 4 години средно по 150 км/ден. Смених само накладки и дискове (сещате се за какво каране говорим)..., а и 2 пъти предно стъкло заради камъчета. Сега имам Вектра Ц 2,2 Direct, купена нова 2007г. Втората има повече удобства и екстри като на Ауди и СААБ, но е спъната на 218 км./ч.иначе има страхотна динамика, а гниенето и на двата модела според мен е легенда. Който иска по-скъпа кола като Пасат например-негова воля. Същото оборудване, но с по-малък двигател като нов Пасата беше с 23% по-скъп тук в Б-я. За съжаление на този модел Опел подръжката е почти толкова скъпа, колкото на Ауди и VW.

OPEL VECTRA C
Аз имам вектра ц 2.2 DTI много е як този двигател много върви супер доволен съм от ОПЕЛ

rado
kupix signum 3,0cdti 4ipnaxgo i napravo varevi kato lud varvi na ravno s 530d i e klasa 320 gori na spokoino karane 6 na napan zdrav 8 8,5

dadada
Четете какво пишат ВАГ феновете. Те всичките имат регистрации в форума на суперкар. Като незнаете какво да си копувате, взимате някоя издишала фиеста или поло, по 3 седмици от месеца ви стои пред блока и после викате колко е здраво. 206 е един от най-продаваните модели в европа. Карайте фиестата - най-добрия приятел на моргата с возия от 1933г., и визия от 88'. Нали имах Фиеста на 7 години. Катастрофирало БМВ е36 да си бях взел по-добре щеше да е. И преди съм имал френска кола, веднъж не си взех и цял живот ще ме е яд. Карайте ги ВАГовете, фордовете и т.н. и не пишете глупости.

bockata7807
kajete nehto za opel vektra 2004

Анонимен
мухахаха 807 поредната недомислица и евтин некачествен продукт в неуспешните им опити да се създаде конкуренция на Шаран, Галакси и Алхамбра. 807 е същата пластмасова каруца от рециклирани и евтини материали с лошо управление, слаби спирачки и проблемни мотори!

Виктор до талибана
Забрави 807:). Пореден удар нанесен на конкурнцията много е удобно да го подминеш. Пежо са автомобили за весели хора не за пернишки хейтъри.

Анонимен
Тук си прав "ще ти служи с радост"....... до живот. Викторе, тате да не работи в сервиз на пежо, че ми се струва, че му търсиш нови клиенти? Остава ти да драснеш нещо на пежо 106 и 607, после се прехвърли на ситроен и рено.

TDI поздравява HDI
206 е пълен боклук недомислен и ниско качествен боклук! Високи разходи по поддръжката, чести аварии в моторите, чести повреди в спирачната система и лоша управляемост, лошата защита от корозия на купето съчетано с ниското качество на изработка прави автомобила нежелан и пълен провал на пазара. Бърза загуба на стойност на вторичния пазар, интериора е изработен от ниско качествени рециклирани платове и пластмаси, лоша типична за всички френски коли ергономичност, често падащи копчета и лостове по таблото, съчетани с кичозния недомислен и старомоден дизайн прави 206 пълен аутсайдер на пазара!

Виктор
Най красивата и шикозна малка кола. Без компромисна и желана тва е тя. Сравнение с вагенчетата си е направо дошла от едно друго време. Малката французойка с радост ще ти служи.

Анонимен
Скоро сменях задно гърне на Mazda Xedos6 2000 V6 - цена 640 лева, иначе удоволствието има цена.

До крушките
Извинете момчета, аз съм сменял "крушка" на А4. Та въпросът ми е следния от коя година е това ауди и защо да се разкостват брони???

до ее
А ти видял ли си как се сменя крушка на АУДИ А4 , разкостват се брони ,фарове ...мъка !

ee
а ти пробвал ли си да сменяш крушки на фаровете на Пужото? Знаеш ли че трябва да разглобиш половината предница. Бах ти тъпата работа!

Denis
opel the best

Анонимен
Аз пък видях, че на Форд Фокус (сигурно и на фиестата е така) за да се смени термостата трябва да се свалят изпускателните тръби, а за да се свалят те трябва да се разкачат половината кабели. Удоволствието от Форда било двойно, когато го купиш и когато го продадеш!

kotaraka
ami kvo da vi kaja kupetesi kola a ne kyrnik,primer;Mazda6 tova e kola a ne tezi kenefi deto mi gi xvalite

Kicker
A чувал съм - от Пеото по убава нема :D

Striker
Е чувал си от съседа Киро-тъпака, който освен Гоуфо друго не знае:)

опел-джия
От 18 г. карам само опели, и съм навъртял към 300 000 км, и съм стигнал до извода, че това е колата, която си струва парите. Има по комфортни и по здрави коли, ни с много по висика цена и с много по скъпи части, така че , които е само на заплата, опела е за него. Учудващо е , но и на 20г. си запазва комфорта, а за ръждите, не е трудно, повечето са на скрити места, с четка и феролит се оправят.До сега прагове несъм сменял, сипвам им масло и не гният, и на края, и 75 коня са достатъчни да се подържа 130 - 140 км в час, и то на газ, но къде са пътищата?

Анонимен
абе за форд съм чувал,че най-добрия е продадения форд,пък не знам.....

Анонимен
Полен та*ак без извинения. Форд Фиеста от 2002-2008 е по-качествен автомобил.

Aнонимен
Карам Вектра Б 1,6-16V, 101к.с. и не бих се съгласил, че двигателя е слаб за купето! При сериозно настъпване на газта те лепи за седалката! Има много добри динамични качества и при високи скорости- от 120 до 160 ги прави за миг!!! Единственният недостатък според мен е, че двигателя е високооборотен- 140 -на 4500 оборота!?

Aнонимен
karam "vectra" ot 8 godini...103000 km samo na gas!!!motora e 1,6 karburator...razhod 7/100 izvan grada i 10/100 v grada...!!!sega za parvi pat smenih nakrainik na kormilna shtanga...drugo ne sam pipal po neya osven konsumativi...kak da kaja losho za opel...idealniya avtomobil za karane a ne za pokazvane!!!

Aнонимен
колеги продавам векта 99г. с мотор 2.5 v6 страхотна 0887276062

Aнонимен
Не знам дали си заслужава смяната на Пасат на 220 000км с кола на 7000км, но вместо ОРС 140к.с.- по-добре 2.2 бензин 2009г. 147к.с. Двигателя е с верига и колата е доста пъргава и с много екстри. Такава продават в София, но цената която искат 20500 лв. плюс остатък от лизинг е висока/около 23000лв. е по-реална/.

Aнонимен
Та това е народен автомобил. Не разбирам какво искате от него.Имах Аскона 9 години.На 21 я продадох, защото беше изгнила. Въпреки товамога да кажа ,че бе уникален според здравината си автомобил.За 210 000 км.смених един накрайник.Нищо пипано по мотора , а бях документирано 5 собственик. Двигателя го оставих на около 700000 хл. без да гори масло и със завидна тяга.Остана ми в сърцето този автомобил. Сега карам Пасат. Комфорт има , душата на Опела няма...

Aнонимен
Здравейте! Дайте някакъв съвет- опел вектра, 140 к.с., 5 скорости, 2009 г. OPC line..... не е ли малко слаб тоя двигател....на 7000 км е...и много я мисля...! Сега карам ПАСАТ 2006 DSG 2.0 TDI...на 220 000 км. е...много е културен!...заслужава ли си смяната?

Aнонимен
Лоша возия, спартанско и евтоно оборудване, проблемни трансмисии. Всеки втори бакшиш е с такава кола, щото имат ниски експлоатационни разходи... И без пари да ги дават, пак не ми харесват :)

Емил Д.
Аз имам Опел АстраF C14SE!ИЗКЛЮЧИТЕЛНО здрав автомобил!!! Вече е на 20 години, никога не е докосван от тенекиджия, буквално свети, кат о от магазина!!! Води се даже нещо като атракция... Има си климатик, хидравлика, ел. пакет... Обшо взето всичко от което се нуждае човек за да получи едно комфортно пътуване!!! Това е кола, която просто не иска да се счупи... Нека всеки да казва каквото си иска но Опела си е Опел!!!! Здрава кола...

Aнонимен
ima li avtomobil koito da nese razvalq vseki si hvalq markata no imaiki v predvid niskite exploatacionni razhodi OPEL si ostava nai dobria avtomobil ka4estvo cena - q obslujete golf 4 ili audi A4-bedna vi e fantaziqta

mhristo
колата е добра,карам я от 2 години,нямал съм никакви проблеми до сега. само дето ми е малко малка,иначе е супер - икономична с добра возия.

анонимен
karam ot 1 g 2L 136 kc izvangradcko e 7-8 na 100km,no v grada e 10 litra!!Otskoro se poqvi 1 problem pri palene ponqkoga gasne - gubi oborotite na prazen hod i 6te hodq na diagnostika da mi kajat ot kompa li e?

анонимен
karax vectra 2.0 136k po4ti 1god. stra6no problemen avtomobil.za kola 97/98g. ni6to ne predlaga,nito kato interior nito kato vozia.

анонимен
karam vectra 1.6 16 v motora idva slab za tova kupe no ina4e e udobna za patuvane problemni klimatici i stabilni mnogo na patq,dobri avtomobili,imam i kadet1.8s za nego samo + ne znae 6to e remont

анонимен
Вектра Б - собственик от 3 години почти 50 000 км. - сменени среднно и задно гърне - общо 180лв, задни втулки - общо 80лв с труд , смятайте вие кой каква кола иска ... :)

анонимен
Карам от 5г. Вектра ТD ISUZU 1.7 82 коня,много похвали за мотора мога да кажа,икономичен ср.6/100,пъргав за дизел,160км.си ги няма за нищо.На ремонт съм ходил за по предницата,има няма 3 пъти,пружини сменях 4-те,амортесьорите също,друго като изключим консумативите не съм пипал само ГАЗ до ламарината........:)))))))

анонимен
карам вектра С 2004 2.2 БЕНЗИН 147 коня бърза и мощна.Икономична среден разход на газ 9-10.купена е нова от БГ.незнам нищо за подръжката на 180000 км-масло и филтри само,смених и амортисьори.това е нормално на тези км.преди това карах вектра В 1998г.абсолютно здрави и надеждни коли.ОПЕЛ е най-здравата и непретенциозна кола.СЕГА щЕ Я Сменям и сигурно ще е инсигния.

анонимен
fd...

анонимен
Stiga s toia OPEL de.

анонимен
Вектрата е голяма машина. Имах една 1,8 -90к. и беше резачка. Гореше по 5,5 л бензин и вървеше с 200км. Като я имах бях забравил какво е сервиз, само малко гниеше, но на фона на километрите който съм минал с нея и икономиите от гориво и ремонти това не се забелязва. ГЕНИАЛНОТО Е ГЕНИАЛНО ПРОСТО.

анонимен
Стоян Май ми стана навик да пиша тук. Искам да попитам как е Вектра Б с 2000 кубика мотор, бензин, 136 коня, 1997 - 2000 година! Ще ми се да взема по-динамична кола, а не знам как е с разхода на гориво и до колко е надежден мотора! Предварително благодаря!

анонимен
АС СЪЩО ИСКАМ ДА СИ КУПЯ ОПЕЛ ВЕКТРА КОМБИ 1999-2000Г ЗА ОКОЛО 5000ЛВ НО КОЛЕГИ НЕ МОГА ДА РЕША С КАКЬВ МОТОР ДА БЬДЕ СПРЯЛ СЬМ СЕ НА ДВА ВИДА 1.6 16ВИНТИЛА С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ИЛИ 2000-101КОНЯ ДИЗЕЛ. СЕГА КАРАМ КАДЕТ 1.4 НА ГАЗ

анонимен
най-добрият Опел е продадения Опел!!!

анонимен
последния нещо е задържал нулата :)

анонимен
az pritejavam audi a6 zasto GNP NE E PROBLEM A PRI OPEL DATCIK RAZNI BOKLUTSI IZGARYAT MOJES LI OTGOVIS AUDITO E NA 4880000 KM NO PROBLEM

анонимен
Какво ще кажете за този опел 1.6 16V 2000 4x4 Трябва ми с двойно предаване кола ама карам опели от 10 години и не искам да сменям марката

анонимен
Помпата поставяна на OPEL е BOSCH VP 44.Поставя се също и на: AUDI A4 2.5 TDI V6 AUDI A6 2.5 TDI V6 AUDI A8 2.5 TDI V6 (150,155,180PS) BMW 320d (136PS) BMW 520d (100PS) Dodge RAM 5.9l (235PS) Ford Fiesta 1.8 DI Ford Focus 1.8 TDDI Ford Mondeo 1.8 TDDI Ford Mondeo 2.0 TDDI (90,115PS) Ford Maverick 2.7TD Ford Transit Connect 1.8 TDDI (75PS) Ford Transit 2.0 TDDI Ford Transit 2.4 TDDI Ford Tourneo 1.8 TDDI Ford Tourneo 2.0 TDDI Honda Accord, Civic, Aero Deck 2.0 TDI (105, 110PS) Mazda 323F 2.0 DiTD (90, 100PS) Mazda 626 2.0 DiTD (90, 100, 110PS) Mazda Premacy 2.0 DiTD (100PS) Mitsubishi Galant 2000 TD (90PS) Nissan Almera 2.2 16V DiTD (110PS) Nissan Almera / Tino 2.2 16V DiTD (114PS) Nissan Primera 2.2 Nissan Patrol 3.0 DI-TD (158PS) Nissan Navara 2.5 DITD (YD-25) (133PS) Nissan Terrano II 3.0 TD (154PS) Rover 25-45 2.0 iDT (100PS) Saab 9-3 2.2 SE DiD (125PS) Saab 9-3 2.2 TiD (115PS) Skoda Superb 2.5 TDI (163PS) Suzuki Grand Vitara 2.0 (87PS) Toyota Avensis TDE (90PS) Toyota Hilux Tiger Toyota Land Cruiser HJ100 4.2 TDI (205PS) Toyota Land Cruiser LC90 3.0 TDE (Bosch) (125PS) VW Passat 2.5 V6 TDI (150PS) VW Pheaton 2.5 TDI (150PS) VW T4 2.5TDI

анонимен
zasto nyakoy ne pise za GNP na vectra 2000 DTI problemna kola hubava ama OPEL

Ханс
Тези \"слабости\": # отчасти непрактична ергономия # ограничен комфорт на седене и возене # непрецизна кормилна уредба са толкова субективни, че направо нямам коментар. За да има някакви слабости, са измислили нещо. Истината е в лявата колона. Опел е хубава, но подценявана машина, натрупала негативи от първите модели, които си раждясваха. Ето от тук и коментара на \"j\" - ръжделници. На времето имах Кадет - голямо джиткане падна с него. Много ми харесваше, но наистина взе да гние. След 1998г. германците значително подобриха покритието на колите и Вектрата(а и другите модели на Опел) вече не страдаше от тия слабости. Там е въпросът, че опела наистина е народната кола, която с по-малко разходи дава не лоши качества, което искат да премълчават някои среди в Германия, които налагат собствената си продукция за народна кола.

plamen
za poslednite 12 godini sam imal 4 koli vse OPEL.tova e kolata

ivo
karax vektra 1992g. ako ne be6e rajdata nikoga nqma6e da q prodam

серго
това е вярно аз също имах такава вектра и мога да ви кажа че я карах около 4 год.И съм изминал около50000 хил.и не сам ходил в сервизи

IVANOV
Истината е само една, каза ми я един с ГОЛФ, "Ако всички карате OPEL, сервизите ще останем без работа"

Стоян
Карам ВЕКТРА 1989г. 1600МИ вече от 4 години. Това е кола за хора, които не обичат да ходят по сервизите. Слабичка е, само 75 коня, но гори 6,5 бензин и 8,5 газ. Поддръжката е като за сиромаси, а пазарната цена около 1000 лева. Палиш и караш без забележки!

jordan
Предстои ми да купувам Опел Вектра 2000г., 2.0 дизел, седан, 100 к.с. Някой може ли да ми каже нещо.

пешо91
не е ли слаб мотора 1.6и за вектра

j
ражделници

comments powered by Disqus