Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 206 CC

12
12
2571718302
Туит

Те са търсени и интересни, продават се на ниски цени, а предлагането е голямо: малките кабриолети с твърд метален покрив Peugeot 206 CC се радват на голяма популярност.

Когато се появи на пазара преди дванайсет години, Peugeot 206 CC изигра пионерска роля за малките кабриолети с метален сгъващ се покрив. Купе-кабриолетът се превърна в истински бестселър, тъй като предложи на купувачите емоцията от пътуване под открито небе срещу съвсем разумна цена. До 2006 година 206 CC е произведен в тираж 350 000 броя, а година по-късно се появи по-големия и по-тежък наследник 207 CC.

Двигател: Най-често срещани са автомобилите с базов бензинов мотор. Двигателят със 109 к.с. е в общи линии достатъчен за автомобила, а по-мощният двулитров вариант със 136 к.с. напълно логично е доста по-пъргав. Истината обаче е, че нито един от тях не е икономичен. В това отношение дизелите от серията HDi се представят много по-добре. Който търси нещо наистина интересно, може да насочи интереса си към 207 CC с бензиновия турбомотор THP със 150 к.с., създаден в сътрудничество с BMW, който обаче е рядко явление на вторичния пазар.

Каросерия: Отначало скептицизмът към надеждността на хидравличния механизъм на металния сгъващ се покрив беше голям. И с основание – особено през първите години проблемите бяха често срещани, така че при покупка трябва да се внимава. Друг недостатък на малкото кабрио е, че при отворен покрив почти не остава място за багаж и ако имате такъв, ще се наложи да го превозвате на и без друго твърде тесните задни седалки.

Изработка: Peugeot 206 CC никога не е бил символ на върхово качество, но и никой не очаква подобно нещо от представител на този клас. При прегледите на Dekra нерядко се срещат проблеми с електрическата система и течове на масло от двигателя – предимно при по-стари екземпляри. При 207 CC французите са се постарали доста повече. По отношение на качеството той е поне с едно стъпало по-нагоре, което се потвърждава и от статистиките на Dekra.

Безопасност: ESP е стандарт от 2003 година, въздушните възглавници са с обичаен за категорията брой. При Peugeot 206 е силно препоръчително да обърнете повече внимание на спирачките.

Ходова част: Peugeot определено не са създали пъргаво кабрио в стила на Mini. Мекото окачване обаче е добре пригодено за спокойно шофиране.

Кой двигател ви препоръчваме

1,6-литровият бензинов мотор със 109 к.с. е най-често срещан. Двулитровият му събрат е по-енергичен, но харчи още повече. Тъй като комбинацията дизел и кабриолет отдавна не е табу, бихме препоръчали вариантите HDi, които пък имат недостатъка, че са скъпи.

Спецификации на двигателите на Peugeot 206 CC
Кой тип каросерия да изберете

Ако някой вярва, че по-дългият с 20 сантиметра Peugeot 207 СС отвътре предлага повече място от 206, е в грешка. Пространството на първия ред е достатъчно, но задните места в общия случай могат да послужат само за спешни случаи или като място за бажаж.

От коя година да е моделът

Peugeot 206 е най-добре да бъде произведен след фейслифта от 2003 година. При 207 важна е не толкова годината, колкото цената.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Peugeot 206 CC е предлаган в различни серии като Filou, Quicksilver, Platinum, Roxy или RC-Line. Нивата при 207 CC се наричат Access (само с двигател 120 VTi), Active и Allure.

Каква е цената

В сравнение със своя наследник, Peugeot 206 CC се оказва неочаквано скъп. Надценката на HDi вариантите се изплаща трудно.

Цени на Peugeot 206 CC в Германия
Колко е надежден

Експертите от Dekra твърдят следното: Peugeot 207 СС се представя доста добре в статистиките на Dekra. Проблемите най-често засягат ускореното износване на спирачните дискове и накладки, но и неприятни дефекти по управляващия блок на двигателя. Ходовата част е надеждна – включително при автомобили с голям пробег.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

кух
тази кола е пълен боклук наблюдавам я 2 години просто нямам думи само идиот мазохист може да си купи такъв кенеф

Анонимен
Виктор прав сте, наистина всичко зависи от времето, когато на вън пече и вътре пече, когато на вън вали и вътре вали, когато спре да вали на вън вътре продължава да вали. Много лошо качество на изработката, типична на пежарата.

Анонимен
Викторе WV EOS e konkurent нa 307 кабриолет, не на 206. Сравняваш коли от различен клас, ама на теб май много, много не те вълнува това. От къде знаеш, че 206СС е "здраво"? Въобще от къде имаш тази база данни? Кажи и ние да се образоваме малко.

Вктор
ФВ имат неуспешна имитация с еос. Прилича на голф но с по голям за...ик.

Виктор
Перфектен кабриолет евтин здрав всичко зависи само от времето:)

анонимен
Перфектен за всеки автомонтъор. И те трябва да хранят семейство.

анонимен
глупости колата е перфекта

анонимен
Лелееее,какви ги говорите бе хора?Та тези факти удариха най-сериозно по реомето на тази кола.С мен си спечелиха още един противник,а толкова ги харсвах....

анонимен
Красио да не си имал 206, че ги разбираш толкова? Аз съм имал нещастието или по скоро приятелката ми да кара тази съборетина. Непрекъснато се задръстваха дюзите от нафтата, през лятото протече и радиатора и ни остави на пътя, във фаровете влизаше влага. Някой от проблемите дори след посещение в сервиз се появяваха отново.

krasio00o
Колата що годе става няма някакви сериозни проблеми.Най голяма болка им е сгъваемия покрив

анонимен
Ako si momiche i ne se interesuvash ot nadejnostta, kolata stava. Ako si momche .... losho.

анонимен
nai qkata kola za men e пежо 206cc dizel.

comments powered by Disqus