Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 607

15
15
2571737005
Туит

Купувачите на 607 втора ръка определено има за какво да са благодарни на първите притежатели на автомобила. Защото именно те са тези, поели най-големия риск при флагмана на Peugeot – фрапиращото обезценяване.

Въпреки това 607 вероятно заслужава по-добра съдба. В крайна сметка моделът можеше да бъде и сред популярните представители на класа, тъй като определено не му липсват положителни качества. Сред тях безспорно са приятният комфорт на возене, обширното вътрешно пространство, приличното качество и атрактивната палитра от двигатели. Интересът на потенциалните клиенти би било най-добре да се насочи към различните дизелови модификации на модела, тъй като всички те впечатляват с нисък разход и плавен ход. За около 11 000 евро човек може да се сдобие с отлично поддържан 607 с 2,2-литров HDi-дизел.

Особено добре приляга на характера на големия седан 2,7-литровият V6 HDi – цените при този вариант с пробег около 60 000 километра стартират от около 19 000 евро. Засега рядко срещан е 2,2-литровият битурбо-HDi със 170 к. с., такива екземпляри иначе струват около 30 000 евро.

Макар че автомобилът е сравнително солиден, при немарлива поддръжка техниката му бързо започва да се предава – при покупка задължително проверете отделни компоненти като спирачната система например.

Плюсове
  • » добър комфорт на возене
  • » просторен интериор
  • » икономични дизели с плавен ход
  • » много удобни седалки
  • » слаби аеродинамични шумове
  • » сигурно поведение на пътя
  • » ниски цени
  • » качествени материали
  • » задоволително качество на изработката
  • » богато оборудване за комфорт и безопасност
Минуси
  • » скъпа поддръжка (особено за бензиновия V6)
  • » висока степен на обезценяване
  • » ограничено място за главите на пътниците отзад
Типични повреди
  • » разбита кормилна уредба
  • » дефектни светлини
  • » загуби на масло от задвижващия тракт
Препоръчвани двигатели

2,2-литров дизелов двигател със 133 к. с. Достатъчно пъргав и икономичен базов дизелов двигател със сериен филтър за сажди, разход около осем литра/100 км

2,7-литров дизелов V6 с 204 к. с. Шестцилиндров двигател фини маниери на работа и сериен филтър за сажди. Разход около девет литра/100 км.

История на модела

2001 Дебют на модела във варианти с 2,2-литров турбодизел с филтър за сажди (133 к. с.), 2,2-литров бензинов мотор (158 к. с.) и 3.0 V6 и (207 к. с.).

2005 Фейслифт и нов 2,7-литров V6 HDi с 204 к. с., шестстепенна ръчна трансмисия за 2.2 HDi.

2006 Нов 2,2-литров битурбодизел със 170 к. с.

Коментари

Eliyan
gospoda ako ima nqkoi merak na 3 V6 benjinov dvigatel palen avtomatik shot go prodavam shotimam 4 koli ot toji model i misla da prodam ediniq ako ima nakoi merak da go kupi da mise obadi na 0887539654

ogi
Da popitam da li nqkoi moje. Da pomogne v vaprosa za vtorata bateria na pejo 607 che az q tarseh v bagajnika no nito otlqvo nito ot dqsno ne se namira a na kompiutara mi pische che vaspomagaschtata batariata e ishabena

tei
zamen bespogreshen avtomobil s nenadminato kachestvo vozia stabilnost abe vsichko nai nai tova e pego607

ogi
abe hrs obsrkhte me az sam se zasilil v vtornik da kopuvam 2003 2.2 136konia dizel4e kakvo da gledam 4e tuk hubava lo6a i pak hubava i pak lo6a?

Анонимен
607 e конкурент само на някоя шарена каруца. Противоположност, да прав си, вагена е здрав и красив а това е безформено и не качествено!

Анонимен
Викторе защо го спряха от производство този "стил и сексапил"? Така и не мога да разбера, защо всеки твой коментар пишеш за Фолтсваген? Нещо проблем ти създават и не те оставят да спиш ли?

Виктор
Стил и сексапил ненадмината лимузина неповторим дизайн. Противоположност на вагените и техен най голям конкурент

niko ot anglian
mnogo dobar

Киро
Карах 607 133к.с. една година.- красив автомобил. Сега карам Мерцедес 220 CDI 144 к.с.- истински автомобил

niki
me4taq si za tazi kola

stan4o
kakyv e tozi motor -2.0 /137 k.s. dizel!! mai ne sym srestal nisto za nego???

stan4o
kakyv e tozi motor -2.0 /137 k.s. dizel!! mai ne sym srestal nisto za nego???

M160
"... и не разбирам какво плаши нашия Балканец от десния волан?..." Ми не са правени за тука и са опасни,не се ли сети?

Х.Петров
Имам такъв внос от Англия с дясна дирекция.Перфектна возия и не разбирам какво плаши нашия Балканец от десния волан?

grigor
bie vsi4ki koli ot tozi i po visok klas

comments powered by Disqus