Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Laguna

Туит

С три варианта на каросерията и широка двигателна гама, представителят на френската компания Renault в средния клас осигурява сериозен избор.

Третото поколение на Renault Laguna, разработено съвместно с Nissan, е на пазара от 2008 година. То продължава еволюцията в качеството на моделите на Renault и това се отнася за всичките версии на каросерията: купе, седан и комби (Grandtour).

Двигател: Препоръчителни са преди всичко дизеловите агрегати, предлагащи адекватно ниво на мощност и нисък разход на гориво. Дори по-малкият дизел със 110 к.с. dCi 110 FAP осигурява на автомобила съвсем приемливи динамични качества. Ако ви е нужен товарният потенциал на Grandtour, е по-добре да се насочите към двулитровия дизел със 150 к.с. Още повече динамика предлага двулитровият бензинов турбомотор с 204 к.с.

Каросерия: Третото поколение на Renault Laguna изглежда свежо и дори футуристично. Класическите ценности на марката обаче са запазени – моделът изправя клиента пред избор между три версии на каросерията. Най-рядко, разбира се, е купето, чиито задни седалки не предлагат особено много място. Доста повече е то при Grandtour, но и при него не може да се каже, че е постигнато нещо особено впечатляващо. Пътниците на задните седалки разполагат с приемлив простор, гъвкавият багажник е щедро оразмерен, а обзорът е достатъчен.

Изработка: Що се отнася до качеството, може да се каже, че Laguna Phase III, която е изцяло нов проект на Renault, е изкачила ново стъпало и в тази насока. Вярно е, че в добре подредения и просторен интериор могат да се срещнат някои евтини пластмасови детайли, а старите екземпляри с доста километри зад гърба си рядко могат да прикрият признаците на възрастта. Индексът на Dekra за повредите обаче показва, че на практика Renault Laguna предлага отлична надеждност.

Безопасност: Renault Laguna притежава всичко, от което се нуждаете. Асистент за движение в лентата и темпомат с поддържане на дистанция обаче няма да откриете дори след фейслифта от 2011 година.

Ходова част: Солидна, но по-скоро с мека, отколкото с твърда настройка – ходовата част на повечето от различните моделни версии е по-подходяща за комфортно пътуване, отколкото за динамични изпълнения.

Кой двигател ви препоръчваме

Двулитровите мотори с ниво на мощност от 150 и 178 к.с. определено не са сред най-тихите, но пък са мощни и не проявяват склонност към лакомия.

Спецификации на двигателите на Renault Laguna
Кой тип каросерия да изберете

Разбира се, дизайнът е въпрос на вкус, но комбито Grandtour прави приятно впечатление с пропорциите си. Под капака си то предлага багажно пространство с обем от 508 до 1593 литра. Същевременно не е по-скъпо от по-рядко срещаното купе.

От коя година да е моделът

Третото поколение Renault Laguna (от 2007 до 2011 година) предлага добро оборудване и широка моделна гама. GT разполага и със система за управление на четирите колела.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Expression и Dynamic са подходящ избор. Ако попаднете на версия Monaco GP, знайте, че сте уцелили наистина рядък автомобил от лимитирана серия.

Каква е цената

Grandtour dCi 180 е търсен автомобил, както показват ценовите индикатори.

Цени на Renault Laguna в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, с Laguna III Renault успява да си осигури място сред призьорите. Уникална е опционалната система за завиване на четирите колела. Във всички групи моделът се представя в зелените зони. Малко повече от средното се износват спирачните накладки.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus