Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane

35
35
2571722859
Туит

Третото поколение на френския компактен автомобил Renault Megane продължава да еволюира не само с дизайна, но и с качеството си.

Докато наследникът на Renault 19 можеше да се конкурира с германските модели най-вече с оборудването и цената си, то второто поколение на Renault Megane (2002–2008) впечатли клиентите със специфичния си дизайн и предлагаше високо ниво на защита на пътниците и филтър за твърди частици. Megane III се завръща към по-класическото излъчване, но прави голям скок по отношение на качеството, материалите и нивото на сглобяване.

Двигател: Гамата при Renault Megane включва бензинови мотори от 1,6-литровия атмосферен със 100 к.с. до агрегата с турбопълнене TCe 265, който се предлага само в топверсията Sport. Дизеловите мотори (с филтър за твърди частици още от самото начало) са с мощност от 90 до 165 к.с., като мощностите до 110 к.с. се осигуряват от малкия мотор 1,5 dCi.

Каросерия: Дългият 4,30 метра хечбек предлага достатъчно място отпред и голям багажник (405 литра). Това обаче не важи в същата степен за пространството за пътниците отзад. За тези, които имат нужда от повече, на разположение е комбито, осигуряващо много простор заради по-дългото с осем сантиметра междуосие. Купето има дължината на хечбек версията, по-изострен контур и по-мощни мотори.

Изработка: Megane III е плод на намеренията на Renault да достигне авангарда по отношение на качеството на продуктите си и както показва статистиката на Dekra, това действително е факт. Докато предшественикът изнервяше собствениците си с чести проблеми с електрониката и дефекти по двигателите, през последните години нивото на качеството показва параметри доста над средните.

Безопасност: Безопасността е приоритетна тема за Renault, като последното поколение отговаря на тази тенденция в пълна степен. През 2008 година моделът получи пет звезди в теста на Euro NCAP (защита на децата – четири звезди). ESP и шест въздушни възглавници са стандартно оборудване, в тестовете спирачките показват високо ниво на издръжливост.

Ходова част: Меката настройка на предишното поколение е отдавна отминала история. Сегашният Renault Megane впечатлява с добра управляемост и стабилно поведение в завои. Естествено, той вече не вози и толкова комфортно колкото предшественика.

Кой двигател ви препоръчваме

Ако бюджетът ви е ограничен, можете да се обърнете към базовия бензинов мотор със 100 к.с. Повече мощност и удоволствие доставя турбоагрегатът TCe 130, дизеловият двигател dCi е изключително икономичен.

Спецификации на двигателите на Renault Megane
Кой тип каросерия да изберете

Комбито е един истински пълноценен автомобил, заслужаващ парите си. Освен купето Renault предлага и купе-кабриолет.

От коя година да е моделът

Бензиновият TCe е на разположение от 2009 година, интересни са специалните серии като Night & Day, TomTom или Bose Edition.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Нивото Expression включва освен предлаганото от базовото (Authentique) CD радио, електрически стъкла отзад и сгъващи се поотделно задни седалки. Климатичната система и бордовият компютър са серийни.

Каква е цената

Цените за Renault Megane с бензинов мотор със 100 к.с. започват от 7000 евро, базовият дизел е с 2000 евро по-скъп.

Цени на Renault Megane в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, с Megane Renault постига целите си за високо качество и заема добра позиция в компактния клас. При всяка една от конструктивните групи представянето е значително по-добро от средното за класа. Сред малкото проблеми са появата на разбити шарнири, грешки в системата за обработка на отработилите газове и омасляване на двигателите.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

524td
Карам 1.6 бензин 2002. Изобщо не е шумен. Окачването е като ново. Имах проблем с оборотите на празен ход. Къде ли не ходих - в оторизирани сервизи на Bosch и много др. Смених и двете ламбда сонди. А оборотите на празен ход продължаваха да играят. Накрая отидох при един алтернаторджия на ул.Козлодуй - Топ Уест Ауто и той ми смени реле-регулатора на напрежението. Оттогава двигателят работи като слънце.

exeptor
1.6 е не лош мотор. Харчи малко - 5,9/100 извън града (средна скорост 90-95км/ч),8/100 лятото в софия, 8.5 зимата в софия. Развърта се след 2800 оборота/мин като до тогава е муден малко (не става за сериозни гонки). От Италия тези мотори имат маосово проблеми с оборотите - играят доста на свободен ход. Може да имаш някои проблеми с електрониката - датчик на колянов вал (150лв). За А3 специално - окачането е добро - здраво и относително добро като цени, интериора е уютен и изглежда по-луксозен и масивен от други коли в класа, електроника - като цяло стабилна (с годините при неглижирана поддръжка си личи), често горят предни къси кръшки (над 20лв едната). Най-вероятно ще ти откраднат капачките на джантите (коплекта е над 150лв). Като цяло колата става доста, но си зависи и от теб, а от хорта преди теб.

ivo
dobri li sa a3 1.6

mayaveta
Последния "френски" Megan! Следващия е Samsung Motors! Да е жива чалгата в автомобилостроенето! Renault са Сашка Васева в автомобилизма! :)

Анонимен
Имал съм опит с голф 4 със същия двигател 1,9 100 коня. Единствения ми проблем беше шибидаха, който протече. Двигателят трака като трактор, когато е студен и когато вдигне над 2 500 оборота. Иначе ако спазваш предписанията на производителя и не експериментираш с евтини масла двигателят е безсмъртен.

ivo
какво ще кажете за А3 1.9 ТДи 110 коня

Анонимен
А3 добър автомобил.1.9тди 110кс супер.Добра предница.

Анонимен
Varxovna kola koito nee karal toi neznaeee????

Aнонимен
tazi kola s 2 TDI motor e raketa ot 90 do 160 uskoriava za sekundi..neveroiatno elasti4en motor

Aнонимен
Daite njakakav komentar za A3,sled 2004 TDI 140 ks, 4e ne6to vzex da se zamisljam za pokupka. Predvaritelno blagodarja

Stefan Gb
kakvo mojete da mi kajete za 1,9 TDI 110 K.S ot 97 do 99 godina

Aнонимен
iskam da razbera za audi a3 1.8T imali problemi i dobra li e kato dvigatel.

Aнонимен
1.8 benzin auto har4i qko mnogo nahalna kola otkam razhoda ina4e e super

анонимен
В Ауто.ру са технически данни. Забравих да ти кажа ако искаш малко представяне на колата виж в "За рулем" - в дясно от средата на листа има продълговата сива колона отгоре надолу с марки на автомобили. Там са статиите за марките.

анонимен
благодаря

анонимен
на http://auto.ru/

анонимен
дайте някаква информация за модели 99,2000 година

1.8T
Bih jelal da popitam kakvo e mnenieto vi za 1.8TQ (2000-2002)struvali si da si vzema takava a3-ka

quatroooo forever
imal sym 3 audita 2 sa A3 benzin kolata e beton i to italqnki s 1,6 napravih 190km/h bez napyvane ne sam vdigal kapaka s meseci. tuka govorime za stil klasa vkus tradicii ubeden sym 4e audi staro novo si stuva vseki lev koito ste platili. vidqhteli kak novoto A8 dizel razplete Sklas tova e vlastelina na prystenite...

Kiril
Na men mi haresva 1.4 TFSI, turbobenzinov :)

аудист
хора не купувайте коли от официалните вносители.всеизвестно и че за източния блок и средиземноморския регион произвежданите автомобили са с вградени по евтини часи.така че кола само произведена за германския пазар.всичко друго е компромис!

simkata
Hora kupuvaite si BMW i OPEL BMW-to si e super a i opelite makar 4e vsi4ki gi hulqt zaradi rujdata si izkarvat po dosta a i benzinovite im dvigateli sa tihi i s nisak razhod... BMW 320 & OPEL ASTRA 8-)

Тоти
Карам Ауди А3 от около година, много съм доволен от него,има тяга динамика и е доста конфортно, мотора е 1.8 20V, 125к.с.Но за съжаление се повиха проблеми по ел.осветлението на таблото и уредите.ПРИ ВЛАЖНО И СТУДЕНО ВРЕМЕ,работят като си поискат докато не загрее автомобила и след това всико си идва наред.Посетих доста сервизи,но до сега няма резултат.Отказа едно от ел.стъклата.Разхода за такъв мотор е приемлив около 8.5/100.

Petar_Todorov
Да разбира се че една 13-си годишна кола не може да има без кусури,но се пак трябва да си я караш без да ти прави проблеми.Но самия въпрос ми беше дали за около 6000-7000лв може да си вземеш Ауди А3 автоматик,защото искам да си взема такава кола,а в много саитове цената им варира около 6000-7000лв,чудя се дали не са фалшиви повечето обяви и дали това им е истинската цена.Моля за коментари.

tony
Taka e,az imam audi a3 2008 godina 1.9tdi zakupena ot porsche,abe kwo da wi kaja,1.9tdi dosta e 6umen,no pa gore dolu ima nqkakwa 6to gode prili4na tqga,e ne moje da se srawnqwa s koli nad 130 konq,no gore dolu ima prili4na dinamika,ina4e zasega da se nadqwame ne sum smenql ni6to,no kato lo6a 4erta bih kazal malkiq bagajnik i ne dotam golqmoto wutre6no prostranstwo,i su6to taka mn skusenoto predno stuklo

response to Petar
Според мен кола на 12-13 години, за каквато питаш, си върви с всичките кусури, които тази възраст и пробег генерират. Лошото е, че като цени и труд Ауди си е Ауди, ако ще и 20-годишно да е. Аз имам леко предубеждение към 3-ката, откакто член на моето семейство кара такава като служебна (предпоследния модел, 2006 год). Въпросния 1.6 бензинов двигател е леко остаряла машина и не отива много на премиум бранд като Ауди, но нейсе!

Petar_Todorov
Някои може ли да си даде мнението по следния въпрос,възможно ли е да си вземеш на старо Ауди А3 от 1996-97г от порядъка на 6000-7000лв и да е здрава.Защото има много саитове където предлагат колите на подобни цени.Моля давайте коментари.

Harry
Аз имам А3 2006 с 1.6 102кс.на 28000 км.закупена чисто нова Порше бг. Имал съм и предния модел.Искам да кажа че съм много разочорован от новия модел. 1.Двиг.работи като трактор. 2.Наложи се да сменям маншон(те пласмасови)в и селенови втулки(турско производство)Не е ли малко гавра за такъв клас кола.Не желая повече Ауди.

tony
E da be,ama dizel4eto garanciq po-malko gori

sa60
1.6 литровия мотор от 98 година е добър и разхода му е доста нисък за бензинова кола.следващата ми кола ще е пак ауди А3

hahaha
mi po princip prepora4itelni sa dizelite tdi,har4at malko,dostawqt udowolstwie zaradi tqgata kwo powe4e,oswen ako si ot oniq izostanalite deto mrazqt dizelite

cool
i vsa6tnost A3 ot 98 do 03 raboti shumno i neravnomerno taka li,koi e nai dobriq motor v slu4eq ot tozi period?

tony
az imam audi a3 1.9 tdi 2008 ot audi kupeno,attraction nai-bazowoto izpulnenie,nqma oba4e esp :s

Росен Русинов
другият препоръчан двигател е нееластичния и шумен 1.6 :)

Росен Русинов
Интересни двигатели препоръчвате, и двата са описани като шумни и нееластични, чудесна статия

comments powered by Disqus