Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Modus

89
89
2571727056

Това малък автомобил ли е, или миниван? Renault Modus е и двете – относително къса кола с много простор за главите и оригинални интериорни решения.

Средната част на задната седалка, която се мести напред-назад в рамките на 17 см, може да се сгъне нагоре и по този начин да осигури повече място за лактите – при положение, че отзад са седнали само двама пътника. А в задния капак ще намерите още една мини врата, през която могат да бъдат товарени компактни предмети.

Необикновеният автомобил се предлага от края на 2004 г., при което основните недостатъци са високата цена и оскъдното базово оборудване. И двете неща пречат за по-широкото разпространение на дребосъка. По тази причина употребявани екземпляри се срещат само рядко на пазара.

Събраните данни и резултати от Dekra и автомобилните клубове все още не са достатъчни, за да се изготви по-задълбочена статистика на дефектите. Делът на значимите недостатъци във всеки случай е радващо нисък. Проблеми евентуално ще създава електрооборудването, вкл. осветителната уредба.

Плюсове
  • много добър вътрешен простор
  • високо разположени седалки, добър обзор
  • изключителна гъвкавост на вътрешната наредба
  • стабилно поведение при движение
  • добро поведение в завои
  • леко манипулиране
  • прецизно управление
  • стабилни спирачки
  • добро оборудване за безопасност
Минуси
  • малък багажен обем
  • посредствен комфорт на седалките
  • шумове от каросерията
  • ESP само срещу доплащане и единствено при по-мощните версии
Типични повреди
  • » предразположен към повреди заден мост (преди 2005)
  • » дефектна осветителна уредба
  • » неизправности по електрооборудването
Препоръчвани двигатели

1,2-литров бензинов със 65 к. с. Работещ дрезгаво, но икономичен базов двигател. Разход около 8 л/100 км.

1,5-литров турбодизел с 85 к. с. Еластичен Common-Rail-дизел. Разход около 6,5 л/100 км

История на модела

2004 Пазарно представяне през есента, първоначално три бензинови двигателя (1,2 и 1,6 литра), след това 1.5 dCi (85 к.с.), също и с филтър за твърди частици.

2005 Нов 1,2-литров агрегат (65 к.с.) и 1.5 dCi (106 к.с.)

2006 Автоматизирана механична трансмисия за 1,2-литров бензинов двигател и 1.5 dCi.

2008 Фейслифт. Дебют на минивана Grand Modus.

Коментари

дидо
не съм доволен от модус,купих на жема ми 1,5 дизел. доста проблеми имах с него за 2 год. и най неприятно е с частите,повечето са менте от турция

Панчо
Този "професор" който е имал дързостта и глупостта едновремнно да напише, че Еспейс нямал видимост е за лекар... дори мога да стесня кръга специалисти: очен или психо. Отностно другите мнения, те бледнеят пред тоз шедьовър..

Memo
Имам Лагуна от 3 години насам,даже свещи не съм сменял още.По предницата съм сменял само някои неща.Евтина подръжка.1.8 бензин,90 кс.Гори извънградско 7л и около 9-10л градко.Здрава кола е.

Анонимен
AZ KARAM LAGUNA 1,9dti.ZA MEN TOVA E SUPER KOLA I NA MNOGO HORA SAM KAZVAL 4E AKO TRJABVA DA SI SMENJA KOLATA NEZNAM S KAKVA TRJABVA DA E.ZA MEN TOVA E MNOGO DOBAR AVTOMOBIL.NO IMAM EDNA PRIKAZKA-JENA ,KOLA PRASE,-VSI4KO E NA KASMET.MITKO GORNA ORIJAHOVITSA

Станислав
По-добре недей!

Анонимен
tabloto postoyanno gubi toka siggurno kompyutara neshto ne e v red ako nyakoi znae prichinite molya da kaje che veche mi omrazna ot maistori

20.08.2012
a be faiete reno a karaite bmw i togava govorete zenata opredelia ka4estvoto mom4eta razberete go

Ivan
До Драган. Абсолютно правилно си разбрал за предназначението на еспейса. Голямо семейство- почивки. Качеството на салона зависи от нивото на оборудване.При еспейсите- инициале- няма гадни пластмаси,кожа по вратите, супер удобни за дълго седене седалки,по-добро ЦД, навигация,стъклен покрив и още много други глезотийки. Другото което те подкрепям е че е сигурна кола ако е нова или ако си я взел в много добро състояние или си я докарал до такова. Не са ли всички коли така? В момента имам няколко коли, еспейса ми е любима. Таз година сме планирали 5 семейни почивки с по над една седмица.

Анонимен
imam espeis ot edna godina i sam dovolen no ponqkoga mi svetva edna lama orandjeva i ne ogasva kogato izkaram kartata i posle q zapalq lampata ogasva xodix slagaxa q na kompiytar i nemojaxa da razberat ot kade idva problema aka nqkoi znae da pishe

Драган
Пичове, возил съм се няколко пъти на последния Еспас (6 годишен беше тогава) и мога да кажа следното: икономичен е, широк е.. и до тук. Лоши качества: 1)вътре материалите са ОТВРАТИТЕЛНИ. В много по-стари коли износването е минимално, а на този всичко му се беше изметнало от слънцето, все едно е на 20 години. 2) Няма такава гадна заводска музика: тиха и без бас. При нормална скорост от 90-110 км/ч музиката се чува като от кучи гъз.. :) Мислихме, че има неработещи колони, ама не - всички си работят, но няма грам сила, нито акустика.. 3) Дизелът е икономичен, ама не и като поддържка. Да не изпадам в детайли, но в такава кола има смисъл ако нон-стоп пътуваш, с голямо семейство, и също внимаваш да си я пазиш, че да не те остави някъде в чужбина. За мен изводът е, че евтиното после все излиза по-скъпо. Да я купиш нова, и след 4-5 години да я смениш - да, може, но на старо си е набутване.

iliyta
strax mee nz dali dasi kupya laguna

Анонимен
LAGUNATA E SUPER KOLA

Това съм аз - льо Клер
Споровете кое е по-хубаво - немското или френското са напълно излишни. По-хубаво от френското може да бъде само друго френско. Точка. Мерси.

enjoint
Стига с този спор, немци-французи, французи-немци.... Не разбрахте ли, че ВАЗ правят най-добрите автомобили.... Сега сериозно: За цената сигурно е вярно, но също така е вярно, че ако тръгнеш да поправяш един немец цената на ремонта ще ти е минимум двойна...., а доколкото знам още не са измислили автомобил, който да не се чупи. Понеже не съм карал еспейс, не мога да дам компетентно мнение за него, но зафирата не ме впечатли кой знае колко... Това е от мен. Късмет на всички с автомобила, който си изберат.

Пегъзий Мусорски
Господарят на стенда! Те тава е Лагуна 2! На спечелилите честито!

srp67
kolegi moiata e na 43000 xilad km orginalni .isam mnogo dovolen . kato nova e.isam mnogo dovolen/

srp67
laguna 2e straxoten avtomobil

ime
всеки хвали своята щайга. ние имаме старо волво с двигател на рено и много го хвалят по всички сервизи. не знам защо мн хора казват че рено имат слаби двигатели. не е така. въпроса е как се кара една кола, за да се запази. и мерцедеси има измъчени. а тези рено сафран и аз мн ги харесвам. готина лимузина е и е внушителна отпред. за времето си де.

reno
АБЕ КАКТО И ДА СИ ХВАЛИТЕ ФРЕНСКИТЕ КУРНИЦИ --ГЕРМАНСКОТО СИ Е НАИ ДОБРОТО . НЕ НАПРАЗНО РЕНО ЕСПАС 2005 Г СТРУВА ДВОИНО ПО МАЛКО ОТ ФОЛКСВАГЕН ШАРАН СЪЩАТА ГОДИНА / ВЛЕЗТЕ В МОБИЛЕТО И ЩЕ СЕ УБЕДИТЕ/ НЯМА ТАКИВА БАЛЪЦИ В СВЕТА ДА НЕ МОГАТ ДА РАЗБЕРАТ ЗАЩО Е ТАЗИ РАЗЛИКА В ЦЕНАТА -- ПРИЧИНАТА Е ЕДНА ФОЛКСВАГЕНЪТ Е ИЗРАБОТЕН МНОГО МНОГО ПО КАДЪРНО ОТ РЕНОТО

ROS
Аз пък имам Страхотна жена!!!

Анонимен
http://renault.testdrive.bg/model/laguna-ii.html

rende
kolega,ti taka obrisuba lagunata i neinata podrajka...

Ей тук един колега
Ами попитай в някой сервиз какво ще ти вземат. Мога да те ориентирам със следните ориентировъчни цени за оригинални части без труда по смяната: Филтър маслен - 11,40 лв; Елф Екселум 5W40 5 литра - 67,80 лв; Горивен филтър 18 лв; Поленов филтър купе - 38,40 лв; Ангренажен комплект към 180 лв; Комплект пистов ремък и обтегач към 300 лв; Термостат - 125 лв. Антифриз 3 литра Елф или Тотал - 38 лв; Спирачна течност 25 лв; Ново турбо 1308 лв; Рециклиране на старото 600-800 лв; Тампони на заден мост - 200 - 220 лв с труда - 160 лв без труда. Дано да съм те ориентирал, сметни си и за смяната колко ще ти вземат, аз незнам, защото сам си ги сменям. Дебела се получава сметката. А имай в предвид че ще излязат и непредвидени неща, спирачни дискове, накладки или пък нещо друго. Между 2500 - 3000 лв ще те оправят първоначално.

До заинтересуван
Renault Club Bulgaria. Тук ще прочетеш повечко, но недей да се плашиш от всичко. А ако става въпрос за коли с проблеми в мотора, по добре недей. То всичко се оправя, нооо...! Нали знаеш за сумите?

заинтересуван
Някой може ли да каже какви проблеми може да има с мотора 1.9 dci и скъп ли ще излезе ремонта защото намирам коли с проблеми в мотора и се чуда дали няма да ми излезе по на далавера да си взема такава?!?!?Имам впредвид че имам познати мйстори които дапомогнат с ремонта.

щз
1.9dci икономична 4.7 извън града иси вдига 200 без проблем

фьи
добре е колицата

Анонимен
Джиткам си. За грешката - сори, обаче и аз нямам проблеми със самочувствието, ЯзЕ съм голЕм и без Лагуна. Ма кво да си трая, като тя колицата върви, бе! Дизелак, а и по дупките, ако щеш вярвай четвърта година по предницата на майтап нищо. Бях подготвен, защото били чупливи. Е, няма. Един колега с Ауди 80 бая се разтрака. Не че се заяждам с Ауди. При Лагуните мотори, купе, багажник и друго всичко си е на шест. Проблема са скоростните кутии. Това ми е петата кола. Аз купувам без да избирам марка - която ми хареса в момента. На друга скоростна кутия не бях правил. На тая сменях. Ама това е: всеки модел си има кусури. Абсолютно здрави, пък и втора-трета ръка дето идват в Бг, няма.

Анонимен
Нещо много бъркаш:) аз само поправям колегата, че не е мъка, а е виц:))). Аз проблеми със самочуствието нямам, ти гововориш за проблеми със самочуствието. Щом "железото" лагунка те кефи и те прави голЕм мъж, джиткай си и си трай.

Анонимен
Бързо се отказваш от позицията си! Че мъка, че виц, ама поглеждай все пак в огледалото. Само недей вика като Г.Мамалев във филма "13-та годеница на принца": "Тате, това огледало ме прави нисък!" Или си, или не си. Другите не са ти виновни. Направи си сметка самичък. "Трошливата" Лагуната няма да ти оправи самочувствието. Нито "железния" Пакат ще те направи по-мъж.

Анонимен
Този коментар "Цена / Качество, няма по-добра от LAGUNA в сигмента", не е мъка.... виц е:))

Има, има
Погледни в огледалото. Че човекът си харесва Лагуната. Нещо искаш да му кажеш ли? Ти си карай твоя кошник, той ще си кара неговия и така ще е.

Анонимен
Парване, Парванее много мъка, тежка мъка има по целия свят.

Parvan Filipov
Цена / Качество, няма по-добра от LAGUNA в сигмента.

pavkata1
аз имам Страхотна кола

v
espace nestruva nama dobra vidimost ogromno tablo kato na avtobis imalsam vece bez pari damigodavat ne mersi. Haresvan e ce e evtin.

Анонимен
Момчета,много съм си харесал Еспас-2 96г. 2.1TD-90коня. Моля споделете мнения за това чудо на техниката най-вече от към двигател. Благодаря ви предварително!

Don Glav
ima li nqkoi 4asti za laguna 1995g 2.0i 115k.s

Aнонимен
какви са плюсовете и минусите при 140кс внос от италия

Aнонимен
какво ще кажете еспейс 2,2 140 бензин

Aнонимен
Зафира е най-добрият ван. Опел, но проектиран от порше.

Aнонимен
към АБГ - фолсвагена ти ГОЛФ ли е. хахахаха

Aнонимен
няма аналогочин автомобил- на шарана задните седалки не се пускат назад и т.н., но всеки си има мнение, НА СИЛА ХУБОСТ НЕ СТАВА!!!!!!

Aнонимен
здравейте аз имам рено 4 2004 година и съм много доволен от него.Много конфортна и просторна кола.1,9dci мотор много икономичен с 125 к.с.диезел.Но реших да го продам да си взема по нов 2006-7 година ако някой има интерес 0878497119 цена:14000

Aнонимен
ami kolega zavisi kakvi 4asti slaga na prednicata tvoq poznat

Иво
Казват, че 3-литровият мотор, 176 к.с.,4-та серия, не бил сполучлив. Всички предпочитали 2 или 2,2 л.Мислите ли, че това е вярно? Предстои ми да купя такъв за това питам...

Aнонимен
баце евала ти правя за лоялността ти към модела...за мен 3 е с най-добър дизайн и качесрва. За 4 нямам впечатления но ми е малко дървен на дизайн..има хубави екземпляри в диапазона 12-15 хил. лева. Добре е да е голем дизел според мен

момчил
здравейте ,карам рена еспейс от както се появиха на пазара в Бг...от първия дялан с тесла модел /много яка душа имаше този двигател 2.2 бензин/газ/,втория с проблемите с предния мост и електриката но с добра проходимост и подобрен комфорт,третия с изчистените дефекти от предните два /двулитров с части от рено лагуна за ремонтите/...по време на дъждовете и наводненията във Варна това лято аз минавах там където други бяха закъсали...все пак това не е оф роуд кола ...сега събирам парици за модел 4 въпреки ,че според мене модел 3 е по - добър...събирам мнения за модел 4 ...

Yanko
В семейството ни има три вана Рено Еспайс 2.0 16v, Зафира 1.8 16V и Шаран 1.9 TDI 90к.с. На возене нама равен на еспейс, за широчина на купето в реното на втория ред чак им е неудобно от огромното разстояние м/у предните и задни седалки. В Зафирата седалките са като "миндер"и не препоръчвам на никого да сяда на 6 и 7 седалка.За шарана - спънат кон.

анонимен
samo iskam da kaja 4e e dobra za rabota ina4e e palen bokluk vsi4ko i otdava

анонимен
i az se 4udq za laguna kombi no edin poznat ima takava ot 1999 no kaza 4e pravi prednica 2-3 pati v godinata... Petar 07.06.2010

Иво
Лагуната е много по-эдрава от Сценика, по-голям багажник, повече пространство и почти еднакъв раэход на гориво, беэ раэлика в цените на частите, а ако искаш може да си вэемеш Сафран-невероятна кола.

Милен
Мераклисал сам се на лагуна ако някои иска да ми даде сажет с какжо е по добра от сценик нека да пише. Благодаря преджарително

angel ivanov
karam laguna 2 feislivt 2006g 2.2 dci 150 ks avtomatichna skorostna kutia kato minus otkrivam visok razhod na gorivo gradtcko nad 10 na sto dizel izvan gradsko 7 na sto inache moga da kaja che kolata e super kato izkliuchim i nenormalnite danatci koito ni nalagat

iskren Denkov avtomontiuor
imali kola bez problemi v elektronikata i ako ima koq e 6toto do sega ne vidqx avtomobil bez problemi v elektronikata znam znam vs frenski avtomobili sa loshi a nemskite sa na varxa oba4e teq pliusove i minusi sa palna parodiq na tova li mu vikat kompetentno mnenie nz ama mn izberatelno i se kazvat ne6ta koito vs gi znaqt:)

Друг собственик на Лагуна
Карам такава-Лагуна 1, фаза 2-1998г., 1,9 дизел DTI 98кс, гуми 15 цола - невероятна кола! С посочените като минус: впечатление за недостатъчно качество; непрецизна кормилна уредба и ниска ергономичност не мога да се съглася. За лошата видимост назад вероятно са взели кола без странични огледала. Добра видимост назад имат само квадратните коли с отвесни задни стъкла като жигули например. За тропане си притропва помалко по груби неравности по пътя, но не знам дали това е дефект или просто настройка на мекото комфортно окачване, при което инженерите в никакъв случай не са имали пред вид условията по нашите пътищи, а френските магистрали. За предавките незнам, аз си я карам без проблем-може би това е въпрос на изграждане на навици. Останалото, посочено в положителните страни е абсолютно така, освен да се добави и това, че отзад сядат свободно 3 възрастни души, а товароносимостта й е почти 600кг-качих две жени, три деца и аз, и багаж на две семейства без да има в купето, само баджанака го нямаше и отидохме на морето като с автобус. Така, че...

GT
Досега карах двадесет коли. 4 опела, два пасата, два ескорта, един шаран, темпра, мерцедес и две бмв. Сега имам дърт Еспас 96 г. Има си всичко накуп. Вози супер, Най маневреният от всички досега, най малко пари дадох за части , минал съм около 40000 за година. Гори по малко от шарана. По широк от немските ванове. Многообен и с много добра видимост. Поискайте от някой да покарате а после мразете Спасчо. И не гниееее даже и на 25 :). Успех на всички

Собственик на Лагуна
Всички коли, които са заплаха за немските бързо влошават качествата си.

АБГ
п-шо поне да беше написал от къде си го научили или то ти е дадено с више. Краси се аргументира дава интерестни факти. Въпреки, че карам фолцваген и ненавиждам френските трошки не ми пречи да оценя добрият коментар за Espace. Честно ако трябваше да си купя автомобил от този клас бих си купил зафира, но това си е мое мнение.

Krasi
Прав си! И за да допълня обобщението ти ще добавя (малко в противиречие с оценката в статията), че поне тройката е изключително удобен за каране автомобил. По-маневрен е от много леки коли. Позицията на шофьора, възможностите за настройка на седалката и волана, както и разположението на огледалата и контролите позволяват на хора със всякакъв ръст да се настанят удобно и да имат максимална видимост. Маневреността и според мен ненадминатата видимост във всички посоки и в огледалата, доста добрите фарове, а и факта, че около шофьора е доста широко позволяват както неусетни дълги пътувания така и леко паркиране на невероятни за габаритите на колата местенца. На \"Софийски гараж\" съм го вкарвал в място с 40 см. по-дълго от Спас. Да се вкара Punto на същото място е доста по-трудно. Това са качества, които в голяма степен са налице и в предишните, а вероятно са наследени и в четвъртия, така че хората които търсят кола с такова предназначение сигурно получават повече от колкото са се сетили че искат. Сетих се, че по-нагоре беше споменат господин Лий Якока, а да остане само споменат ми се струва неуважително за човек от неговата величина. Та той или по-точно Харолд Спърлич с неговата подкрепа наистина са започнали да работят по идеята за миниван няколко години преди Матра. Но резултатът са пуснатите от Chrysler в 1983 Plymouth Voyager и Dodge Caravan, а почти по същото време тръгва и Espace от Рено след като години преди това е готов проект. Естествено е Лий Якока да претендира за създател на идеята. Без такива основателни претенции нямаше да бъде лидерът който е бил. Но реално погледнато създаденото от него е доста далеч от това което е Еspace и е по скоро голямо Rancho, а едва версиите на Chrysler Voyager от 1996 започват да се доближават до еднообемната структура с равен под и многофункционални 7 места, като и до сега не могат да се мерят по конвертируемост с първия Espace. За последния Voyager не съм сигурен но като гледам на картинки все още имат сдвоени седалки. Но може пък да са опции... незнам. Ако и в Матра имаха мениджър като Лий Якока - Espace със сигурност нямаше да е рено ( нищо против рено ), а може би щеше вече да има и бустери поне за междуконтинентални полети ;)

vrko
избягахме от най важното.то е че еспаса е много сполучлив и многофункционален автомобил,в което се е убедил всеки, който е имал удоволствието да притежава или ползва

Krasi
Наистина съм нов, но явно не е от някаква нормална невъзможност да прочете фактите. Аз понаписах защото допусках, че колегата е нормален автомобилен фен, за което не се изисква компютърна грамостност и английски, а необосновата самоувереност е характерна и донякъде приемлива черта. Та прецених, че ако все пак успея да го предизвикам да се осведоми - може и да му е полезно. Но явно колегата се информира Свише ;)! Ще го имам впредвид... Успех!

admin
Линковете на Краси http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/history.html и http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Espace#Espace_I_.281984-1991.29 Съжаляваме за неудобството с кода. В близко бъдеще трябва да изчистим тези проблеми.

Минувач
Виждам, че имате интересна дискусия за корените на минивана в Европа. Дали не е добре да хвърлите едно око и на писанията на бай ви Лий Якока за онези времена? ;)

До Краси
Интересен коментар си написал. Хубаво е, че се намират и интелигетни хора тук. Явно си нов тук и не знаеш, че на p-шо не се обръща внимание, защото диалога се превръща в кръчмарски разговор. Това, което ме иненадва, е че спори за любимите му френски автомобили, а омразните немски марки не играят. Логиката посочва, че явно дори и това него интересува, а търси повод да започне спор. Та с две думи не обръщай внимание.

Krasi
Именно. Евала на хора като vrko, които са способни да намерят важните неща в детайлите. А в написаното tisho намирам несвързани с автомобилите важни неща и си мисля че е добре да му обърна внимание на следното: tisho, млади човече, има някакъв проблем при теб с възприемането на онова което четеш. Не можеш да си коректен, цитирайки някой никому неизвестен като мен. И НЕнамирайки нищо вярно в казаното да твърдиш че постулираното от теб е вярно (именно ти - друг никому неизвестен). Принципно това е характерно за рацерите с джитиайове, но пък те не коментират положително автомобили под голф пет - така че явно не си такъв. Определено не искам да влизам в някакъв спор с теб. По никакъв начин не ме интересува дали и как възприемаш това което съм казал. По начало писах за хората които се интересуват от колата. После стана въпрос за историята и просто я цитирах. Няма нищо което казвам или мисля аз. Това че ти не го забелязваш - за мен означава две неща. Едното е че може би не знаеш английски за да прочетеш онова което съм посочил като източници на цитираното от мен. Ако не е така явно не си наясно с факта, че фраза започваща с \"http://\" е нещо което може да копираш в адрес бара на браузера ти и да видиш какво пише там. Ето за теб ще опитам дали този сайт умее да представи нормално линк: [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Espace#Espace_I_.281984-1991.29]Цитат от Wikipedia[/url] [url=http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/history.html]Цитат от сайт на Matra[/url] Опитай се да прочетеш и ако успееш - сподели на ум със себе си какви са ти мотивите да не си съгласен с wikipedia например. Именно там си пише, че четворката е първата изцяло Рено разработка а преди това разработката е на Matra и не случайно първите еспаси с наклонени напред фарове, както е характерно за Talbot, тъй като Matra са разработвали колата именно за тях и първата разработка е дотолкова независеща от Рено, че произвеждат колата така. Едва във втората версия обръщат наклона за да влезе в техния стил. Но какво е дизайна за капацитет като теб ;)

vrko
научавам много интересни неща.извинявам се ,че предизвиках такъв спор,но не съжалявам.достатъчно съм възрастен да помня появата на еспас и реакциите и коментарите на специалистите от другите марки,а те бяха крайни.ТАКИВА АВТОМОБИЛИ НЯМАЛО ДА СЕ НАЛОЖАТ НА ПАЗАРА ЗАТОВА СЕ БИЛИ ОТКАЗАЛИ ОТ РАЗРАБОТКАТА ИМ.рено рискуваха първи.Тишо прав си,не е важно какво са мислили,а какво са направили,за което съм благодарен.ако правех автомобили щях да го направя точно такъв

tisho
Krasi,аз ще бъда коректен и ще цитирарам Krasi-или иначе казано теб: "Ако ще бъдем коректни към историята трябва да споменм няколко неща. 1. Четвъртата серия Espace е първото Рено. 2. Всички предишни са разработка на Матра" Ако ти намираш нещо вярно в тези думи-аз не намирам.Разработката е на Рено,изпълнението е на Матра.Това са важни разминавания. А това,че идеята за такава кола са имали в Краислер,PSA и са се отказвали от нея е без особено значение.Те може и от лада и москвич да са имали такава разработка,но на кои му пука за това?

Krasi
Нещо много на компетенции го ударихме с tisho. Вярно е че и дете в първи клас (ако е учило инглиш в детската) може да препише историята. Но да я разбере правилно се иска повече. На теб tisho явно именно това ти бяга. Чети сега внимателно: 1 - vrko: \"да не забравяме,че рено измислиха този клас автомобили\". 2 - историята: \"In 1978-1980, when researching for a successor for the Matra-Simca Rancho (in its role as family all-purpose utility car) Matra came up with an innovative idea of a one-box car with 7 seats...\" 3 - tisho: \"Рено за разработили колата,само каросерията са я дали на матра да я изработи...\". Просто има лекички противоречия с историята. Отношенията между Matra, Simca, Chrysler и PSA (Peugeot Citroën) са доста сложни, но ако забелязваш до тук няма Renault. Гледам че се стараеш да ги разбираш венчърите, но преди да казваш, че някой се изказва като първолак е по-добре да попрочиташ цитираните неща, а още по добре да потърсиш сам какво да прочетеш. В днешно време има достатъчно достъпни и авторитетни източници. Ако допускаш да се правиш на умен без да си ги чел - има риска да постигнеш обратен ефект пред тези които са ги прочели. Ето например какво казва Wiki - http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Espace#Espace_I_.281984-1991.29 . Ако не ти е проблем английския ще разбереш, че проекта е джуркан насам-натам и стига в Рено едва след като PSA се отказват да го произведат. Това не е като Рено да го конструират и да дадат на Матра да произведе пластмасите.

tisho
Krasi,това което си написал отговаря на дете в 1 клас.Не било рено,а матра?!? Рено за разработили колата,само каросерията са я дали на матра да я изработи,просто матра са специалисти в сплавите от които се прави каросерията.Договорили са се.Такива случай има много.Не е сериозно просто да кажеш,че последното поколение на еспейс е първото рено. На сааб кабролетите по същия начин ги произвежда друга фирма,мисля,че същото важи и за кабриомоделите на опел.

Krasi
Малко е спорно кой го е измислил, но не това е най-важното. Ако ще бъдем коректни към историята трябва да споменм няколко неща. 1. Четвъртата серия Espace е първото Рено. 2. Всички предишни са разработка на Матра http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/history.html. За да приемем че именно те са измислили тази концепция трябва да приемем, че Matra Rancho спада към нея. Иначе след Rancho и преди Espace има един Chrysler с който американците претендират за първенци. Само че той е изключително неуспешен така, че с или без Rancho - Matra са иноваторите. haha и другия Краси малко са се объркали, защото никой не прехвалва колата си защото е негова. Едвали на някой това му е първата кола. Поне на мен ми кола 11 и четвърта в този клас. Каквото казвам го казвам от опит и изобщо не ме интересува дали ще има повече такива коли че да убеждавам останалите. Не ми става по-хубаво, когато някой прецени, че аз съм си взел най-подходящата за мен кола. Написал съм за хората vasil, за да могат да прочетат нещо казано от човек който е ползвал такъв автомобил, за разлика от автора. Не го хваля, а съм посочил защо описаните минуси не са реални. Ако го хвалех щях да посоча много други неспоменати предимства.

vrko
да не забравяме,че рено измислиха този клас автомобили,който после всички изкопираха

tisho
аз нямам рено еспейс,но съм се возил (и карал) и също го хваля! Супер кола,не случайно е с най-много продажби в класа си в Европа.А тези които не го хвалят или мислят,че тук е прехвален да не би случайно някога да са се качвали в еспейс,та са все така копметентни?

hahaha
E,kum vsichki tuka deto imat Renault Espace i go hvalqt kolko e hubawo,to nie bulgarite kakwato kola imame,tq e nai-dobrata

vrko
hahaha към кого се обръщаш?

hahaha
A ti hwali6 renoto,a slu4aino da ima6 espace? ;)

vrko
който си е взел еспас е останал доволен.никой не се връща на лек автомобил.убедил съм сестра ми ,зет ми,тъст ми и 4ма приятели да си вземат еспаси.няма оплакали се

vrko
идеален за всякакви дейности.за весели компании на дълък път докато жена ти шофира е перфектен.само с третия ред седалки двете ми деца лудват

Краси
От 4 позитивни мнения за Рендака ,3-ма карат същия или по стар модел.Незнам какъв фен го е писал това,но е ясно ,че "мойто си е най хубаво".Това,че си ги харесвате няма нищо лошо,но не ги хвалете толкова много.

tony
Vozih se na Renault Espace predposledniq model,e ni6to ne se wijda napred,materialite izglejdat izklu4itelno posredstweno,prosto nz tiq tuka kwi gluposti goworqt,4e bila hubawa kolata,pulen bokluk

Грую
лоща видимост...хаха 3тата серия е колата с най-голяма остъклена площ в света ненадмината и досега

Krasi
Това го е писал някой върл фен на немските возила. Онова за пропуските в изработката е изсмукано от пръстите. Поне по отношение на трета серия. Все пак е кола правена във Франция. Имал лоша видимост. Този не е сядал в такава кола. Само на мотор има по-добра видимост. Да не говорим сравнено с други ванове. Отслабване на спирачките!!! Спирачките работят дори по добре при натоварване, защото задните стават по-ефективни. Но и колата става много по тежка и естесвено спира по-трудно. Ако се включва ABSa да ги охлабва заради оасност от блокиране - какво тогава значи слаби. Аз от една година карам Grand Espace 2.0 16V - 2002г. и съм супер доволен. Много динамичен, сравнително икономичен и здрав ван, чиито функционалност и удобства са на практика без алтернатива.

malkyq
по-добре недей

LX300
дали това е така

vasil
tursja si avtomobil goljam i udoben dali espace vur6i rabota

Иван Стойков
Аз и съпругата караме колата от 3 години и сме много доволни. Голям и удобен автомобил,вози хубаво. Нищо, че двигатела е на 300000харчи газ 10/100.

pepa
карам espasce от две години и съм много доволна на 200000 км и не е правила никакви дефекти вози страхотно мога да ви кажа само хубави думи за тази кола

п
супер кола

misho
qkoe naistina

comments powered by Disqus