Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Saab 9-3

Saab 9-3 може да бъде определен като уникален по отношение на пазарното разпределение на различните си видове каросерии. Повече от 40% е делът на кабрио-версията, над половината от купувачите предпочитат комби-модела и едва малък процент избират версията седан.

Техническата база на Saab 9-3 идва от Opel Vectra, но шведският модел притежава собствени технически особености като турбодвигателите, които имат дълги традиции при марката. Единствено базовият мотор със 122 к.с. е атмосферен, докато всички останали, сред които са и дизелите, са с принудително пълнене. В някои случаи турбо-мощността (до 255 к.с.) довежда предните колела бързо до преминаване на границите на сцеплението. Едва от 2007 г. за модела се предлага двойно предаване.

До 2002 г. често се срещат проблеми с двигателите, за което вина имат турбокомпресорите. Типични слабости за модела са бързо износващите се съединител и спирачки. Като проблемна може да бъде определена и кормилната уредба, а изработката в интериора също не е на висота. Едва моделите от последните години оправдават имиджа си на луксозни автомобили по отношение на качеството.

Плюсове
  • добро серийно оборудване
  • удобни седалки
  • сигурно пътно поведение
  • относително висока товароносимост
  • добър комфорт при кабриолета
  • богато оборудване за безопасност
  • мощни турбодвигатели
Минуси
  • малко пространство на задните седалки
  • голям радиус на завой
  • малък товарен обем за комбито
  • бензинови мотори с голям разход
  • лоша видимост назад
  • посредствено впечатление за качество
Типични повреди
  • » течове на масло от двигателя и скоростната кутия
  • » податливи на повреди турбокомпресори
  • » бързо износващ се съединител
Препоръчвани двигатели

1,8-литров бензинов със 150 к. с. Бързо набиращ обороти четирицилиндров мотор със спокоен ход, разход около 10,5 л/100 км.

1,9-литров дизел със 120 к. с. Мощен турбодизел с добри динамични характеристики, разработен съвместно с FIAT. Разход около 8 л/100 км.

История на модела

2002 Представяне на втората генерация на 9-3.

2003 Нов кабриолет.

2004 Нови двигатели: базов 1,8i със 122 к. с., 1,8Т със 150 к. с., 1,9 TiD със 120 и 150 к. с.

2005 Ново комби.

2007 Фейслифт с нови престилки отпред и отзад.

Коментари

in2deep
2.2 diesel-a ne se preporachva. po-dobre 2.0 benzin ili napravo novia 1.9 TiD no za modela sled 2002-a. i vse pak e dosta dobre izglejdashta kola, barza, bogato oborudvana, individualna.

галенцето
стои страхотно па пътя,просторен,супер икономичен,1.9dti,засега нямам забележки

otkazah se
Iskah SAAB, ama kato cheta komentarite mai shte go propusna i shte mina na druga marka :)

E ne tochno airplanes
В момента Сааб има толкова общо със самолетите, колкото Мара Отварачката с оперната музика.....Не бъркай историята с настоящето! Нека видим как ще се развият нещата с новия собственик, че нещо последните модели станаха прекалено Опелски.....за тия пари!!!

Анонимен
tova e saab nqma ni6to ob6to s drgite koli kato imate predvit, 4e saab ednovremenno proizvejdat i Samoleti

Aнонимен
отличен автомобил Аз моя даже го направих учебен

анонимен
лоша гарнитура на капака на клапаните и слаба ходова част

анонимен
kajete mi ne6to moliq ako mojete za 2.2 diesel za 98 i 99 godina dobrili sa tezi ma6ini naistina ili se izdanvat po niqkoga

Йордан Липков
аз бих добавил проблем с торсинните щанги

zhega
карам 1.8 бензин 150 к.с .Не лоша кола в предвид марката,но има проблеми със спирачките.Явно некачествени дискове.Все пак готина кола макар ималко тесничка отзад.Пичовете от сервиза на Луи Айер са много готини и се стараят.Все пак за цената си колата трябва да е по-добра.

comments powered by Disqus