Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Avensis

27
27
2571728919
Туит

Японският модел, който се предлага във версии седан и комби, принадлежи към особено надеждните автомобили в средния клас.

Ако обичате да си дружите с монтьорите в сервизите, не разчитайте на този автомобил за подобни социални контакти. Toyota Avensis може да служи като пример за надеждност. Avensis не е от автомобилите, които ще ускорят пулса, а по скоро ще ви гарантират обратното. Специалистите от Dekra му отреждат второ място в средния клас в доклада за употребяваните автомобили.

Двигател: Със своите D-Cat дизели Toyota бе един от първите производители, които въведоха системи за редукция на азотните окиси. 2,2-литровият двигател е мощен, балансиран и работи хармонично, но понякога се сблъсква с проблеми с катализатора – всъщност една от малкото проблемни зони на този автомобил. Бензиновите двигатели трябва да се задоволяват с атмосферно пълнене, но в техническо отношение са надеждни и лесни за обслужване спътници. Те разполагат с мощност от 132 до 147 к.с. и са подходящ избор за тези, които пътуват по-малко. Другите трябва да се насочат към дизелите, като икономичният двулитров мотор със 124 к.с. осигурява съвсем прилични качества.

Каросерия: Изборът дали да се насочите към по-голямото, по-търсено и по-скъпо комби, или към достатъчно просторния седан зависи единствено от нуждите ви. Удобна за товарене е и фастбек версията, разполагаща с голям заден капак и сгъващи се задни седалки. Последните обаче са малко високо разположени. Уредите предразполагат към лесно боравене, а шумът в интериора е на ниско ниво.

Изработка: Семейството на Toyota Avensis не блести с някакъв вълнуващ дизайн, но сглобяването му е чисто и солидно.

Безопасност: Серийно в оборудването са включени ESP и седем въздушни възглавници. Спирачките и окачването не създават никакви проблеми.

Ходова част: Toyota Avensis, независимо от годината на производство, е с насочена към удобство на пътуването настройка. Кормилното управление работи малко меко, а окачването е комфортно.

Кой двигател ви препоръчваме

Бензиновите двигатели с работен обем от 1,6 и два литра са сравнително мощни, но по-приятно и по-икономично се пътува с дизеловите агрегати. Особено екологичен е 2,2 литровият D-Cat.

Спецификации на двигателите на Toyota Avensis
Кой тип каросерия да изберете

Всичко е ясно – ако имате нужда от повече пространство, потърсете комби, което е малко по-скъпо от седана. Последният от своя страна се предлага с нормален заден капак и под формата на фастбек с голям заден капак. Всички варианти ще осигурят достатъчно място за пътниците.

От коя година да е моделът

Актуалното поколение е на пазара от 2009 година, като в началото на 2012 година то претърпя лек фейслифт. Ако сте отделили по-малък бюджет, можете да се насочите към предишния модел (най-добре обаче след 2005 година).

Кое ниво на оборудване е подходящо

Версиите на Toyota Avensis са добре оборудвани серийно. По правило, колкото по-високо ниво, толкова по-добро оборудване, но специфичните нужди се включват в различни пакети.

Каква е цената

Седемгодишни модели с бензинов или малкия дизелов двигател стартират от 7000 евро, комбитата и по-мощните дизели са значително по-скъпи.

Цени на Toyota Avensis в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, неизпъкващият с външността си Toyota Avensis от третото поколение изиграва силен коз в класацията на най-добрите, заемайки престижното второ място в средния клас според статистиката на Dekra за 2013 година. Това също е начин да изпъкнеш, при това нелош. Честито!

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    n/a
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

Karani
Zdraveite . Ot skoro se sdobih s Toyota avensis 2,2 d-cat 177 i imam sa6tiq problem , ve4e dva pati q karam v toyota serviz i nikakav rezultat .Bihte li mi pomognali?

ivan ivanov
ot izvestno vreme imam toyta predi edna sedmica sprq da pali ot masto proverih duzite praskat si na magla i normal;no izlihnata dawat ,centrovkata e normalna kompresiq si ima nov akomulator slojih namqstoto i skabeli probwah ne pali kato q butna pali i darji normalno oboroti i dat4isite gledahme no tqnesi prekaswa nito se klati dvigatelq na mqsto

Анонимен
KAKVO STE KAJETE ZA 1.8 130 CC

Антон
До Ясен: На нисан Примера Дизел му сиипаха бензин (два пъти повече от оставащия в резервоара дизел) и след каране Бургас - Варна сам си спря. После последва изсипване на резервоара и наливане на дизел. Пушеше. На дюзите нищо им няма. Но виж - челата на буталата бяха нагоряли и с деформации, имаше и други проблеми по цилиндрите. Започна да гори повече, да пуши, и да подръпва повече масълце. Така че, мисля, проблема ти не е в дюзите и катализатора, а започва да пуши повече и повече, защото не са ти открили повредата и тя просто се влошава с времето - т.е. примерно при нарушена циментация на бутала и цилиндри и нарушен горивен процес (различен от предвидения от производителя), вече и на дизел повредата си се разраства. По-евтино според мен ще ти излезе да си дойдеш до България и да я дадеш в някой от фирмените сервизи на Тойота но не в голям град - а примерно в Сливен или Стара Загора, като се опиташ да свалиш от цената, или пък на реномиран гаражен сервиз, където ще ти направят по-добра диагностика при оглед на разглобен двигател и ще се отнесат с тебе като клиент по-добре.

соло
Пробвайте добавка за почистване на дюзи на Лики Моли!!! Свърши ми работа при А-класа 180cdi.Спря лека вибрация и притрисане.Сега постоянно слагам Кастрол за гориво за профилактика.

iasen
dal sam okolo 4000 hilqdi paunda za katalizator i za duzi i v4era q vzeh ot smqna na 3-te duzi i kolata prodaljava da pushe dosta dori i pove4e ot predi da gi smenq moje li nqko da pomogne che v london nikoi ne moje imam pitane dali ako smenq i 4etvartata duza shte spre da pushe i nide help

iasen
zdraveite imam avesis 2.2 180 pedi vreme bqh slojil benzin i si precakah duzite smenih trite chisto novi no ednata ostana stara vazmojno li e da pushe oshte po silno smenql sam katalizator vsi4ko e novo ima tqga no kato podam gas i tragva da puse na mqsto se iz4istva nezna kvo da pravq ve4e

ivan ivanov
Imam avensis 2007 2.0 d4d 126ks problema s moa avtomobil e kogato e studen pali brez nikakav problem pali i raboti mnogo dobre no kogato prestoi pone 1chas pocti e istinal no ne e istinal napalno pali no zapocva da pretrisa vse edno raboti na tri celindara zapocva da pushi kato ikarus i merishe otzad na neizgoriala nafta sled kato i podam gaz se izcistva i se opravia.avtomobila mi beshe tri dni v serviza na toyota gledaha absolutno vsicko gorivna sistema v momenta na problema na testera ne dava nikakvi otklonenia no ne uspaha da ustanoviat problema.duzi pomba kompresia igr sveshti absolutno vsicko bilo nared ako niakoi ima idei mola pishete.

ivan ivanov
Zdraveite

2,2 D4D 2005 и 2006
1. Тойота никога не са се славили с богато оборудване, и оценката в началото е глупост. дори в най-луксозното изпълнение ... 2. дизелите имат проблеми с ЕГР клапана (вероятно поради лошо гориво, но пък Ярис със D4D го няма), който се запушва, пуши, а ако остане отворен дава ядове с паленето (зимата) 3. многото отделения за вещи се изчерпват с две жапки 4. след 100 000 трябва да се сменят втулки по окачването, евтини са 5. водната помпа била "консуматив" на 130 000 6.дизела категорично не е тих, а като се износят гумените уплътнения на вратите си се чува добре (2005 са с дефектни, които ги подменяха гаранционно, ако започнат да шумят много), отделно си поскърва интериора, така че и твърдението за тишина е много пресилено. 7.модела 2005 има още два фабрични дефекта - ксеноновите фарове се замърсяват и дефектен семеринг при съединителя, който протича. след фейсклифтинга са оправени 8. фабричните акумолатори - точно 3 години (може би тойота не може да си позволи по-добри акумолатори за по-скъпите си модели, на ярисите изкараха 5) 9. отоплението им е супер (при чисти филтри на климатика), а като влезат в режим дърпат много добре 10. много са чувствителни към горивото и искат добавки (дори имам подозрението, че са алергични към горивото на Лук Ойл) Перфектен за дълъг път, като гориво икономичен, като данъци и застраховки скъп, и е доста читав и надежден (е, сглобката няма нищо общо с тази на тойота от 96, или пък с кола, произведена в япония, но, според английски таксиметър са много по-добри от другите коли от този клас). Части от българската тойота не бива да се купуват, освен ако не се появи непреодолимо желание да се плаща 2-3 пъти по-скъпо, но има много алтернативи. това за прокъсаните седалки са глупости, и това за катализаторите (ако не броим кражбата на катализатор за повреда). За дефект в централното заключване не съм чувал никога. Очаквани проблеми са запушени дюзи (добавките помагат) и развалено турбо. Модела 2006 е една идея по-изчистен, но и двата са ОК,

Краси
Здравейте колеги , карам Авенсис 2.0ТД комби от 3 години . Страхотен автомобил , много добра возия , голям и просторен салон , голям багажник , идеален за семеен автомобил . За разхода 4,8 - 5,3 извън градско /в зависимост от това дали се ползва климатик и брой пасажери и багаж/ градско /София/ 7.5- 8 .Масло не пипа на 12000 км пробег не доливам . P.S. Карам Тойота от 1996 насам . "Колеги карайте Тойота " - Мерцедеса не е най добрия

Явор
Този минус с прокъсаните седалки е глупост, текстила е много добър и носи на много каране и безгранична мърлящина.

Явор
Карам 2.0 Д4Д 116ps със чип-136 пс. От чисто нова, в момента е на 200,000км и до сега съм сменил-съдеинител и 4-те амортисъора, тампони и 4 диска, вярно е, че износва предните бързо.

Анонимен
аз съшо имам авенсис 2.2 но 150hp и този проблем и при мен се забелязва но само при първото по сериозно ускорение след като автомобилат е влязал в оптимален режим на работа(загрял).След това вече няма и следа от пушак.По въпроса с постоянното пушене може да е от лошо гориво.До преди 2 години зареждах само на Лукойл и в последствие получих кола която не варви и пуши като стара печка :) моят съвет е смени бензиностанцията пробваи с ромпетрол или омв.Може също да пуши от постонното каране с града качи се на някои по дълъг път или магистрала и я покарай с 200 или ако искаш с повече за поне 20 минути.При мен има ефект

yan
Да проблема с харча на масло при VVT-I моторите е много неприятен дефект.Заради дефектните сегменти и бутала,ремонта ако не е минала гаранционен такъв (имаше акция за отстраняване на този проблем)е доста солен около 2500-3000хил.лв.Моят Авенсис(служебен) е от първите с 1.8 старият мотор вграждан в Карина.В момента е на 310 000км.мотора е безпроблемен ,но задното окачване няколко пъти се разтропва....в сервиза го оправят....след време пак хлопа!!Но иначе никога не е оставал на пътя или е бил дърпан от пътна помощ,за парите си е добър избор.

Ivan Zografski
Imam TOYOTA AVENSIS 2.2 D-CAT 177 konia Mnogo sam dovolen ot kolata edinstveniat problem koito imam na posledak e che vze mnogo da pushi Tova go pravi sled kato karam na niski oboroti i sled kato i podam poveche gas sled men stava vsichko sivo. Masloto i antifriza ne gi pipa. Dali ne e katalizator.

Ivan Andonov
имам тойота авенсис 1.8vvt имам следните дефекти;харч на масло до 2литра на 10000км. и това за сега е май единственото което ми се случва .имам газова у-ба и харча ми е12-13 градско.софия.извън града от 6.8 до7.8л. км

ivanov
1/98 Представяне на модела. Три версии на каросерията: хечбек с пет врати, сед с четири врати и комби. Мотори: 1.6 литров с 110 к.с., 1.8 литров с 110 к.с., 2.0 литров с 128 к.с., 2.0 TD турбодизел с 90 к.с. 7/99 1.8 литровият мотор вече с 129 к.с. 11/99 2.0 D-4D комън-рейл дизел с директно впръскване с 110 к.с. сменя 2.0 TD 9/00 Нов 2.0 бензинов мотор с директно впръскване и 150 к.с., освен това подобрения в 1.6 литровия мотор с 110 к.с. 8/01 Нова просторна версия Версо, вече на базата на следващия модел 3/02 Смяна на модела при лимузината и комбито 8/03 Всички мотори изпълняват еконормата Евро 4 10/03 2.0 D-CAT дизел с 115 к.с. и филтър за твърдите частици Наследникът на Карина също демонстрира онова, което Тойота разбира под "надеждност". Който взема решение каква кола ще кара на базата на статистиките на авариите не може да подмине Авенсис. Във всички дисциплини Авенсис продължава традицията на супернадеждния си предшественик. При моторите има избор от пет бензинови агрегата. До средата на 99 г. мощността и на двата мотора 1.6 и 1.8 беше 110 к.с. Разходите и при двата са еднакви, така че защо не по-големият? При по-новите екземпляри един модерен дизелов агрегат фокусира интереса - D-4D. Той впечатлява с голямата си мощност и липсата на списък с недостатъци. Още първото сядане зад волана обещава солидност. Интериорът издава родниските връзки с луксозната дъщерна компания на Тойота - Лексъс. Материалите по арматурното табло изглеждат висококачествени, въпреки типично японското стандартно сиво. Седалките са отлични, осигурявайки необходимата опора на гърба. Отзад има достатъчно пространство, макар че облегалките за главите са като за човек, висок само около 1.60 м. Серийното оборудване на Авенсис е богато, включва и дистанционно управление на централното заключване. От версия Linea Sol нагоре има автоматичен климатик и дори задните прозорци са електрически. Авенсис се предлагаше в три варианта на каросерията - класическия седан, хечбек с пет врати и комби. Обемът на багажника е голям и в трите, но комбито има нисък кант, който позволява лесното товарене на по-тежки багажи. Пакетът за сигурност е внушителен - ABS и четири еърбега са серийни, а от версия Linea Sol нагоре има и въздушни възглавници за главите. ESP няма дори срещу доплащане, но и без него Авенсис се движи безпроблемно и сигурно. Автомобилът следва много чисто правата линия, страничният вятър влияе минимално върху траекторията, завоите се изписват по начина, по който бъдат зададени от прецизния волан. Далеч отвъд границите на риска автомобилът започва да поднася с предните колела, но спирачката го овладява лесно. Авенсис на старо струва колкото германските си конкуренти, един преглед в сервиза си заслужава, въпреки пословичната надеждност. Голяма звезда е представеният в края на 99 г. D-4D комън-рейл дизел, който дърпа много по-мощно отбензиновите мотори. Най-често срещани повреди Мотор: дефектна гарнитура на главата на 1.6 литровия мотор (до 99 г.), иначе в редки случаи повреди, предизвикани от ангренажния ремък Задвижване: съединителят издава шумове Спирачки: шумове при натискане на спирачката, износени дискове Каросерия: тракане от вратите, дефектни уплътнения на вратите, шумове от седалките, износена тапицерия

Aнонимен
imam seat altea 2004 mnogo sum dovolen stra6ena avtomobil ne 6umi vupreki 4e e disel 6iroko i odobno apuk i hubav vun6en vit ne har4i mnogo izklu4itelno meko vozi poslu6aite me vzemete si seat alte az si go kupih ot nvarna vupreki 4e jiveia v sofia zaslujava6e si hodeneto

анонимен
Карам Авенсис 2.2 Common-Rail и посоченият разход ми се вижда завишен. Но зависи от това на кой колко му тежи сандала :). Извънградско съм постигал целенасочен разход от 4.5 л/100км при около 110 км/ч. До сега средно ми гори смесено градско:извънградско 1:1 под 7 л/100км. Слабо място са предните спирачки - колата е тежка и спира добре, но се износват дисковете /на 130-150 х.км. се налага смяна/. От возията забележки нямам, а мотора тегли отлично при всякакви терени.

анонимен
Колега, едното е "добра вОдимост", тоест управляемост, а другото е лоша видимост

анонимен
изперкали сте напълно. може ли в оценката едновременно да има "много добра видимост" и лопа видимост"! кой да ви вярва после?

бАЙ кОЛЬЮ
Приятели, Виано 3.5 е №1, другото е подробности. Това е за спорт по пътищата и е перфектен вариант за семейство с повече деца и багаж. Няма друга кола на която задната седалка да става идеално равна - подходяща и за игра и за спане!

JPS
Kade s tija marshrutki bre , Ja vizhte luksoznite limuzini kato Golf , Pasat , Peugeot 307 , o shtjah da ZABRAVJA Super TOYOTA AVENSIS ili super toyota land cruiser , pokraj koito kato minavam nosja po 4-5 kjufteta da ne me uhapjat i im gi mjatam zastoto toku vizh sa mi skasali kozhuhcheto :-D :-D :-*

edmond
ave eii viano e mnoo po qk :)

ivan
gleday si ti rabotata da gi siztezavameli samo che .................

nos
gleite si raotata multivan e po qk

comments powered by Disqus