Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Corolla

Популярността на Toyota Corolla се дължи на надеждността на модела, демонстрирана години наред. За това свидетелстват челните позиции в изготвяните от ADAC статистики на дефектите, при които обаче е възможно по-скоро произведени серии от последното поколение да не се представят така блестящо.

В същото време Corolla се характеризира с безупречна изработка на детайлите, както и с обстоятелството, че непредвидени посещения на сервизите се случват изключително рядко.

При маратонския тест на auto motor und sport на компактния ван Corolla Verso единствен непрекъснат дразнител беше разхлабеното покривало на багажното пространство. Също така спирачните дискове и накладки трябваше да бъдат подменени преждевременно, недостатък, който направи впечатление и на експертите от Dekra.

Всепризнатото добро качество при Corolla си има своята цена. Две до тригодишни употребявани возила се намират едва над 11 000 евро. Най-изгодният двигател е 1,4-литровият базов бензинов агрегат. Натоварващи бюджета са разходите по поддръжката при дизела. Той изисква всеки 15 000 км смяна на маслото, при което са необходими 6,2 л прясно масло.

Плюсове
  • много висока надеждност
  • добро ниво на качеството
  • леко обслужване
  • стабилни качества на движение
  • ниски разходи за поддръжка
  • икономични дизелови двигатели
  • ефективна антикорозионна защита
Минуси
  • оскъдно оборудване за безопасност (до 2004)
  • посредствен комфорт на окачването
  • дрезгави дизелови двигатели
  • слаби фарове (до 2002)
  • къси интервали на смяна на маслото (дизели)
Типични повреди
  • » бързо износване на спирачни дискове и накладки
  • » проблеми по електрооборудването
  • » дефектно осветление
Препоръчвани двигатели

1,4-литров бензинов с 97 к. с. Малък, но достатъчно темпераментен четирицилиндров двигател, разход около 7,5 л/100 км.

Двулитров дизел с 90 к. с. Еластичен Common-Rail дизел с дрезгаво звучене, разход около 6,5 л/100 км

История на модела

1997 Пазарно представяне на осмото поколение модели.

2002 Девето "издание" с четири варианта на каросерията. Ново: дизелов двигател и компактен ван Verso.

2004 Рестилизация Corolla, Verso обновен изцяло (седем места). Програма ESP и странични въздушни възглавници серийно

2006 Ново: спортен модел TS.

Коментари

Данчо
За мен тойота Корола не е мн надеждна кола за няколко месеца се потроши цялата то небеше стартер то беше скоростна кутия и още куп неща

Kristian
Ако бъде премахнат катализатора на toyota corolla D4D shte ima li nqkakav problem ?

st1ni78
2.0d naistina e drezgav i sabira 5.7l maslo karam takava i go kazvam ot lichen opit

krasi_ns
Може ли някой да ми каже нещо за Тойота Корола Версо,спряла съм се на този модел и да ми кажете на какво да обърна внимание при покупката.Говорим за употребяван автомобил-2005-2006г.

Само минавам от тук
Това с този 1,4 дизел е абсолютно вярно. Преди време един си беше купил Аурис 1,4дизел 90к.с.- тъкмо бяха излезли като модел. Не знам, дали защото беше нова, ама това нещо на отворен капак(да разгледаме мотора един вид), та не се чуваше. Това ми е направило силно впечатление. А за маслото някой май е сгрешил цифричката. 1,4 мотор да събере, да събере, колко да събере: 3-3,2 литра масълце си мисля му стигат. От тубичка 4 литра и ще останат за допълване, ако има нужда. Може би техническа грешка?

Георги Кръстев
9.07 .2012 карам корола 2005г по икономичен автомобил не съм имал мотора е 1.4 дизел не знам дали има по тих дизел

Vederr
В този сайт, явно показват максимален разход на гориво.

читател
човека за масло говори.

50 кила шаран хванах
Колега Некомпетентна статия, имаш грешка може би. Аз съм чувал, че дизеловите двигатели не харчат гориво изобщо, те само миришат изпаренията. Бензиновите пък имат капкомер и им капват по някоя качица. Като се изтъпанчи някой калъф и почне да ги разтяга едни ....

Некомпетентна статия
аз имам корола и съм доволен, но има много неточности тази статия. двулитровия дизел не е 90к.с., абсурд е да вземе 6.2 литра (моята е 1.4 дизел и взима максимум 3.8), а относно дрезгавостта на дизела направо е смешно - всеки втори познат ми казва, че по-тих дизел не е чувал

Рафаел
Карам от около 3г. -Corolla-1.4vvti-модел 2000г. купих я на 80.000хил....сега е на 110.000;Много съм доволен,динамична, здрава като окачване;препоръчвам тази кола, предпочитайте jp-сглобка;английската и турската харчат масло-без да губят компресия-дефект в серийното производство-поради експеримент с колбеншмит сегменти;проблема се решава само със смяна на сегментите -не се налага смяна на бутала;имах около 2.0л разход на масло на 3000км;от смяната на сегментите съм изминал-20.000км-3-та смяна на масло мотул-6100-10w40-без грам разход на масло; като недостатък....особено за тойота маниаците-сервиза в тм-ауто-обслужването е под всяка една критика;

comments powered by Disqus