Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Land Cruiser

Land Cruiser често може да бъде видян в телевизионни кадри от различни горещи точки по света. Имиджът му на неунищожим го превърна в предпочитан автомобил на ООН – световната организация се доверява на неговите качества, за да намали риска от ненужни спирания на своите служители в кризисни райони.

На пазара втора ръка доминират моделите Land Crusier 90 и луксозния 100. Търсенете им обаче рядко е свързано с нуждата от употреба в специални мисии в Ирак или Афганистан, а доста повече с добрите офроуд-способности и пригодността на двата модела за пътуване на далечни разстояния.

Разходите за покупка и експлоатация обаче не са малки. Най-добрият компромис е версията 90 с дълго междуосие и четирицилиндров турбодизелов двигател. За съжаление дори и в базово оборудване такъв автомобил от 2003 г. струва около 24 000 евро, а цената на модел с две врати е с 1500 евро по-ниска. Най-скъп е големият модел 100 с дизелов мотор – цените му стартират от около 34 000 евро.

За всички модели е препоръчителна проверката на ходовата част и пода за следи от удари. Спирачната система също е от слабите места.

Плюсове
  • впечатляваща проходимост
  • много висока надеждност
  • добър комфорт на возене
  • дълговечен, непретенциозен, здрав
  • малка загуба на стойност
  • висока допустима маса на прикачения товар (2,8 тона)
  • солидна изработка
  • просторен интериор при дългото междуосие
Минуси
  • високи цени дори на употребяваните модели
  • сериозни експлоатационни разходи
  • висок разход (всички двигатели)
  • спирачките отслабват при натоварване
  • без филтър за твърди частици
Типични повреди
  • » повреди от употреба извън пътя
  • » слабости на осветителната система
  • » дефекти при автоматичната скоростна кутия
Препоръчвани двигатели

Трилитров турбодизел със 163/166 к. с. Двигател с голям работен обем и енергично турбо, но без филтър за твърди частици. Среден разход около 12 л/100 км.

4,7-литров бензинов двигател с 238 к. с. Тих, равномерен и мощен V8-двигател за LC 100, висок разход на гориво около 18 л/100 км.

История на модела

1997 Дебют на LC 90.

1998 Дебют на LC 100 като наследник на J8 с 4,7-литров V8 (235 к. с.) и 4,2-литров турбодизел с 204 к. с.

2000 Фейслифт за LC 90, нов двигател 3,0 D-4D със 163 к. с.

2002 Фейслифт за LC 100.

2003 Дебют на Landcruiser (J12) като наследник на LC 90.

2005 Фейслифт за LC 100.

2008 Премиера на деветата генерация

 

Коментари

PAKOROS
Аз иман Ланд крузер д4д 163 коня, започна да прави проблеми: изключва скоростната кутия. Майсторите казаха да сменя маслото на скоростана кутия .Смених го и пак на прави веднъж този проблем. Като го паля сутрин пада голяма димилка отзад - гъст черен дим. Като работи на място оборотите ту се вдигат ту падат. Някои майстори казват , че проблемът е в дюзите, а иначе върви здраво. Ако някой е имал подобен проблем споделете го. Джипът е на 155 хил.км, произведен 2006 г. Имелът ми е pakorosi@abv.bg, Благодаря!

Ruslan
Iskam da pitam znae6tite kakva e razlikata v TLC 200 4.5d v8 v oka4vaneto,tui kato gledam na 3 razli4ni djipa ima varianti do skorostnia lost kato nqkoi nqmat izbor za comfort i razli4ni nastroiki ,a drugi imat.

бокиба
Човека казва /без да искам/ може да се тълкува,че го е закупил без изрично негово желание /блян,мечта и т.н/ а уреждане на финансови отношения с трето лице ,посещения на места налагащи употреба на джип или пък просто някой член от семеиството /жената,щерката синагата/ е казал джип и така установил ползата от него. А аз карам Mitsubishi Pajero от 3 години права сметка да го покарам още 1 и се чуда дали да пробвам след това с Land Cruiser или G-клас не,че Pajero-то е дало некаде назад а просто е така да вида има ли некаква голяма разлика или е само в парите.Ама дали си стува?

Анонимен
Verno li si kupuvate kolite bez da iskate ili prosto taka vi doide da go napishete? I az bez da iskam kupuvam razni nesta bez da iskam, osobeno kato neznam kakvo ima vkushti i vzema, che vzema produkti koito veche imame, ama za kola.

Анонимен
Струва ми се че има безобразно мнителни колеги. Не сме тук за да критикуваме който и да е, а за да дадем мнението си/до колкото можем/ за даден автомобил. Аз съм безкрайно доволен от покупката си. Пожелавам на всички настоящи и бъдещи собственици на Land Cruiser, хиляди безаварийни километри, и удоволствие от тази великолепна машина. Поздрави.

Aнонимен
Купил си я без да искаш!? Пишеш!? Човек, ти нещо майтапиш ли се?

меха
Имах ТЛК-90 С Д4Д 163коня .Купих го без да искам .Не очаквах токава мощ и поведение на пътя.Пиша имах защото преди месец един ме удари и от джипа нищо става.Сега живея втори живот благодарение на джипа.Пак ще си купя ТОЙОТА.

Боюклиев
Закупих Тойота Ланд Круизер 3.0D4D на 15.12.2005 год.от ТМауто. Досега съм навъртял над 130 000км.(имам други коли). не ми е създавала никакви проблеми до онзи ден, когато задната въздушна възглавница се вдигна до край и по никакъв начин не мога да я сваля. В сервиза ме зарадваха, че най-вероятно са сензорите, които струват 3бр. х 800 лв.Иначе е удоволствие да караш такъв ДЖИП. Тази година направихме пътешествие из България и Гърция, като изминахме около 3 000 км. и средният ми разход(5 човека и много багаж) бе 8,7л./100км.

Aнонимен
Приятел повтаряш се! "и си гледайте кефа" както и някой други изрази си ги употребявал и за други автомобили.

Aнонимен
купих си Ленд Крузър 3.0 D4D 2006 преди 8 месеца и до този момент се чудя защо не съм го взел по рано.Е НЯМА ДРУГА ТАКАВА КОЛА !!!!! Невероятно удоволствие от карането в градски и особенно извънградски условия.Абсолютно 100% надежден автомобил.Изключително изгодна покупка!!! Всякакви ML и X5 ряпа да ядат. Моят съвет е купете си кола на 4-5г.и до 60000-70000хил.км.купена от българия и си гледайте кефа.

Aнонимен
така като я гледам ланд круизер 200 4,5 д4д 286кончета бмв и мерцедес са много кекави отивам да продавам х5цата и в магазина на тоиота да си я поручам с всичко вузможно като екстри

анонимен
Забравено е само да се отбележи точно най-добрият модел на Ленд Крузър а именно TLC 80 (1991-1997).Уникално здрав и надежден!

comments powered by Disqus