Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Previa

Наследникът на екзотичната първа генерация на Previa с централно разположен двигател така и не успя да се превърне в пазарен хит. Което е донякъде незаслужено, тъй като седемместният ван има своите сериозни качества.

Той е подходящ за големи семейства заради плъзгащите се врати, практичния и голям заден капак и обширното и функционално вътрешно пространство. Дори когато се използват и седемте седалки, зад тях остава товарен обем от 500 литра. Максималната вместимост на багажника пък се равнява на фантастичните 3250 литра.

Въпреки дължината от 4,78 метра Previa е изненадващо маневрен автомобил, който по комфорт не отстъпва на класическите лимузини. При луксозните версии дори на третия ред се предлагат самостоятелни кресла с подлакътници. От 2003 година към серийното оборудване спадат електронната стабилизираща система VSC, странични въздушни възглавници и системата Isofix.

Плюсове
  • задоволителна изработка
  • добро оборудване за безопасност (от 2003 г.)
  • до осем места при наличие на седалка на третия ред
  • гъвкаво и просторно вътрешно пространство
Минуси
  • дълга предница с неособено добър дизайн
  • гигантско табло и лоша видимост за водача
  • висок разход на гориво при бензиновите двигатели
Типични повреди
  • » дефекти по електрическите системи и светлините
  • » проблеми със спирачките
  • » тропащи шумове
Препоръчвани двигатели

Двулитров турбодизел със 116 к. с. Common Rail-дизел със задоволителна тяга, разход около девет литра на 100 км.

2,4-литров бензинов двигател със 156 к. с. Добре работещ четирицилиндров агрегат, по желание и с автоматична трансмисия, разход около 11 л/100 км.

История на модела

1990 Дебют на първото поколение на модела с централно разположен двигател и задно предаване.

2000 Дебют на втората генерация на модела с предно предаване и предно разположен 2,4-литров бензинов мотор.

2001 Нов двулитров дизелов двигател.

2005 Преустановяване на продажбите за повечето европейски пазари.

Коментари

VIC
Никой ли не притежава подобен автомобил?

comments powered by Disqus