Наследникът на екзотичната първа генерация на Previa с централно разположен двигател така и не успя да се превърне в пазарен хит. Което е донякъде незаслужено, тъй като седемместният ван има своите сериозни качества.
Той е подходящ за големи семейства заради плъзгащите се врати, практичния и голям заден капак и обширното и функционално вътрешно пространство. Дори когато се използват и седемте седалки, зад тях остава товарен обем от 500 литра. Максималната вместимост на багажника пък се равнява на фантастичните 3250 литра.
Въпреки дължината от 4,78 метра Previa е изненадващо маневрен автомобил, който по комфорт не отстъпва на класическите лимузини. При луксозните версии дори на третия ред се предлагат самостоятелни кресла с подлакътници. От 2003 година към серийното оборудване спадат електронната стабилизираща система VSC, странични въздушни възглавници и системата Isofix.
Двулитров турбодизел със 116 к. с. Common Rail-дизел със задоволителна тяга, разход около девет литра на 100 км.
2,4-литров бензинов двигател със 156 к. с. Добре работещ четирицилиндров агрегат, по желание и с автоматична трансмисия, разход около 11 л/100 км.
1990 Дебют на първото поколение на модела с централно разположен двигател и задно предаване.
2000 Дебют на втората генерация на модела с предно предаване и предно разположен 2,4-литров бензинов мотор.
2001 Нов двулитров дизелов двигател.
2005 Преустановяване на продажбите за повечето европейски пазари.
VIC
Никой ли не притежава подобен автомобил?