Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Caddy

70
70
2571736143
Туит

Евтина, но грубовата алтернатива на VW Touran или Opel Zafira предлага произвежданият в разнообразни варианти Volkswagen Caddy.

С Caddy поделението за лекотоварни автомобили на VW пусна на пазара през 2004 г. едно компактно комби с висок покрив, което оттогава е еднакво предпочитано като фургонче за доставки в града и като семеен автомобил. Защо? Моделът предлага много място и е неимоверно практичен благодарение на двете плъзгащи се врати отзад, при това не е много скъп. Volkswagen Caddy обаче изглежда доста по-груб от благородния Touran и изисква известна способност за понасяне на несгоди. През 2010 г. последва обширна модернизация. По-старите модели са наистина евтини, но не бихме ги препоръчали. При тях например нито ESP, нито филтърът за твърди частици се предлагаха серийно.

Двигател: До споменатата модернизация под предния капак работеха чукащи дизели с помпа-дюза и 1,9 литра работен обем (105 и 140 к.с.) или слаби бензинови мотори с 80 или 102 к.с. От 2010 г. моделът на VW вече е въоръжен със съвременни TDI и TSI мотори с мощност от 75 до 140 к.с. Понякога при търговците може да се види и дериватът с двойно предаване 4Motion с 81 дизелови конски сили. Истински светъл момент е захранваният с природен газ Caddy Ecofuel със 109 к.с. Благодарение на големите, разположени под пода резервоари в дългия си вариант той може да измине с едно зареждане до 650 километра. На пазара за употребявани автомобили Ecofuel версиите, естествено, се срещат сравнително рядко.

Каросерия: VW предлага Caddy в 4,4-метров и в 4,8-метров Maxi вариант. И двата могат да бъдат доставени в седемместна версия. Багажният обем е грамаден – още петместното базово изпълнение поглъща 750 литра. От нивото на оборудване Trendline интериорът става по-уютен благодарение на цялостната облицовка, а двата реда седалки могат да се изваждат (от 2010 г.).

Изработка: При Volkswagen Caddy родството с лекотоварните фургончета личи отчетливо – затова пък велосипедите или калните ботуши не оставят трайни следи в интериора.

Безопасност: ESP системата се вгражда серийно едва от 2010 г., а четирите въздушни възглавници са стандартни едва от нивото Trendline нагоре. Обърнете внимание на спирачната система. Тя спира посредствено и често е износена.

Ходова част: Простият твърд заден мост с листови ресори може и да подскача от време на време. Затова пък кормилната уредба с електромеханичен усилвател работи до голяма степен без тласъци и достатъчно прецизно.

Кой двигател ви препоръчваме

1.2 TSI работи извънредно плавно, но изглежда някак уморен. Прилични динамични показатели осигурява модерният 2.0 TDI със 140 к.с. До 2010 г. се доставяше грубо работещият 1,9-литров дизел с помпа-дюза.

Спецификации на двигателите на Volkswagen Caddy
Кой тип каросерия да изберете

Още 4,4-метровото стандартно Volkswagen Caddy предлага много място, а по-дългото с 40 см Maxi може още повече – тук пълният товарен обем до покрива достига 3880 литра, а дори в седемместен вариант зад серийния трети ред седалки все пак се побират 530 литра багаж. Повече може да предложи единствено Т5.

От коя година да е моделът

Едва модернизираните модели, произведени от 2010 г. нататък, могат да бъдат препоръчани безусловно. Оттогава ESP е серийна, а преработените дизелови мотори работят много по-равномерно.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Непременно потърсете Volkswagen Caddy с оборудване Comfortline. Едва то съдържа например странични въздушни възглавници, климатична инсталация или кожен волан, а вътрешните облицовки са с много по-добро качество.

Каква е цената

За Caddy 2.0 TDI от актуалната моделна серия със 140 к.с. и 30 000 км пробег най-често трябва да се платят между 12 000 и 15 000 евро.

Цени на Volkswagen Caddy в Германия
Колко е надежден

Мнението на експертите от Dekra: Произвежданият в Полша Volkswagen Caddy е малко по-зле от своя братовчед Touran, което може би се дължи на подходящата за лекотоварен автомобил конструкция и съответното използване. Като цяло обаче образът на Caddy в статистиката е доста солиден. Открояват се само податливите на повреди съединения по ходовата част и честите забележки към спирачната уредба.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

madjara
daite mnenie za 316 2000 godina

geronimaz
volvo sa po gotini i s interriora i s exteriora i s sigurnosta volvo v40 e nai sigurnata luxozna kola

geronimaz
bmv sa nai nesigurnata kola

stani
Това може да го каже само човек,който не може да кара кола.

Анонимен
Е това е истината. бмв е сезонна кола за богаташи

Mir
Моето е 318i ot 1992 (e36).Наистина шофирането е удоволствие и човек лесно се влюбва в колата.Ремонтите се правят лесно,но частите са скъпи.Освен това, падне ли сняг не може да помръдне, остава в гаража и се обуват високите ботуши:)

Анонимен
Не е фабрична грешка, събира се нагар върху тях (след 200 - 300 хиляди км.) и може да се счупят, трябва да се почистват от време на време или отстранят.

xXx
az чух от доста хора, за ВМW 320d, 150кс. Че имал проблем с някакви Клапи (пеперуди)които варшат там няква работа в двигателя,и викат за тях че, там е било допусната няква фабрична грешка, Ама дали това е вярно..??

svetimar
Продавам vw кади 85хил.за 22000хил лв.с метан гуми летни зимни идеални теглич музика.И ще ви пиша след 7дена колко мераклий има.e-mail-svetimar@abv.bg

Анонимен
предните седалки ламарините са голи голенички като че ли тая кола ще превозва само дървари и миньори и баници а е за 7души.И тия кори са само на 10-15см сняг камък и умряла котка ги чупят.Тромава натиснеш да дръпне едва поема.Тая германска супер глупост никой не я купува. Вътре е широка но аз не я купих за кокошарник.

svetimar
Продължавам.Корите на вратите се надраскват от пръстен ключове и вообще без да желаеш .Постоянно изгарят крушки.Поисках да сложа багажник но гнездата за болтовете са много близко и устойчивостта слаба.Поисках да си купя теглич струвал около 1500лв направих го за около 40-50лв.Чувам някакви вибраций какво ли ще излезе.Води се за 7души а след

sveetimar
Българи този автомобил е неоправдано скъп много много по германски скъп. Карам го от .4го.С метан е.Сравнително икономичен.Но каква е реалността.Първо се прееба плочка на лостовата система на скоростната кутия и някаква пластмасова гайка на 40хил.км.Но преди това се прееба кората на газовите бутилки.4 год го карам три пъти ги сменям.

kl
az imam e46 150k,kolata eneveroqtna,barza i ikonomi4na.

stanislaw40
Абе добра си е колата ,аз лично смятам да се мятам на една такава.

Анонимен
Петърчо Господинов престани да пълниш форума с глупостите си знаем че имаш фиат уно и мечтаеш за 306 или 206 както написа по рано днес. Погледни се първо ти какъв кошер караш след тва гледай чуждата кола. Ти се единствения без работа който няма друга работа и се заяжда разбрахме че не харесваш немските коли ок твой проблем карай си каруцата и си трай като немаш пари. Като е високо гроздето е кисело :D http://bg-bg.facebook.com/people/Gospodinov-Petar/

...?
-износване на компонентите на предния мост -течове от двигателя -бедно серийно оборудване -бързо износване на спирачките -непрецизно превключване на предавките (от 2005 г.) -малък обем на багажника и ниска товароносимост -високи експлоатационни разходи ТОВА НЕ ТРЯБВАШЕ ЛИ ДА Е ИЗБЕГНАТО, ПРИ КОЛА ЗА ТОЛКОВА ПАРИ И С ТАКЪВ ИМИДЖ? ЧЕ ТО ФИАТ УНО Е С ПО- МАЛКО ДЕФЕКТИ ПРЕДПОЛАГАМ.

Анонимен
nito ediniq nito drugiq, za6toto TDS dvigatelite pukat mnogo 4esto glavi i vi izliza mn skupo remonta po dvigatelq

Анонимен
iskam da si kupq bmw i se dvoemq mejdu 325tds i 318tds koi e podoriqt motor

maniaka140
a za 325 benzin 192 konq E36 kakvo vi e mnenieto 4e sam re6il da si kupq takova

Анонимен
karam ot 2 godini bmw 320 d touring 136 konq i sum izklu4itelno dovolen. za 2 godini sum minal 30000 km i do sega ne sum imal seriozen problem! :)

Анонимен
nqkoi karal li e BMW 318 tds ili puk koito go e pritejaval moje li da si kaje mnenieto .

Мишо
Здравейте, искам мнение относно BMW Compact E46.

ma6ai 320i cv 150
koito go kara pishman ostava kola za miloni evala za germaniq

Анонимен
nqkoi mojeli da si kaje mnenieto za BMW 320d E46 136konq ili koito go e pritejaval.mn go vi blagodarq :)

e-46
Opredeleno ne e po nanadolni6te.Zasi4al sum go izvun gradskoto mu e 5,2 5,5 ako iska6 viarvai!!!

Анонимен
BMW e-46 10.01.2011 23:08ч. Imam e-46 kombi 150 konia mnogo sum dovolen koito si vzeme takuv niama da sujaliava.Niama takova uskorenie!!! Gradsko 8l,a izvun gradsko 5,2 - 5,5 s 200km 5.2-5.5 с 200 ?!?!?!?!? Това по надолнище и на свободна ли е? Ти ме утрепа направо!

вако
328и,автоматик,това е колата!

BMW e-46
Imam e-46 kombi 150 konia mnogo sum dovolen koito si vzeme takuv niama da sujaliava.Niama takova uskorenie!!! Gradsko 8l,a izvun gradsko 5,2 - 5,5 s 200km;)

Анонимен
konete sa 135 na 2.0d predi face

Super Sako
ave az mislq 4e bmw 320sedan disela e s 136ks e nay dobrata

Анонимен
ne si vzimai malkiq tds ,zemi si napravo e46

georgi
mislq da vzimam kompak 318 tds 99 godina -- nqkoi moje li da mi dade savet ?

bmw 330 xd - 2003-2004
Оште един питане- Какви са евентуалните(характерните)повради за BMW common rail diesel'a? 2.0 литровият 150к.с. както и 3.0 литровият - 204 k.c. ? благодаря предварително ... :)

bmw 330 xd - 2003-2004
Здравейте, нека всеки който знае нещо за bmw330xd- automatic комби 2001-2004 да каже какво мисли ???? kak се държи на лед и сняг ? или bmw 330xi auto на gas е по-добър вариант???? До колко км нормално издържа дизела и до колко бензина ???? Автоматичните скорости колко са - 5 или 6 ?

Анонимен
bmv e strahoten avtomobil za vsichki vremena

kikito
Zdraveite,smqtam da si kypyvam 330xi 2008 god.molqvi za vasheto mnenie(tezi koito imat takav model)blagodarq vi!!!!!!!predvaritelno....

Анонимен
за всеки човек е строго индивидуално ,за мен най-доброто bmw е e46 2004г. 318 ti 2.0 143 коня 200нм ,двувалка с valvetronic ,ниско тегло с мощен мотор какво повече може да иска човек

Анонимен
nai dobroto e bmv 97g 318is novia motor 1.9 dvuvalka 143k sveriga benzin kakvo 6te kajete mania.

Aнонимен
да кажа малко по точно...съединител E46 втора ръка 1000 лева ;)

Aнонимен
за човека които питам автомат или ръчка..купи си автомат неможеш да го строшиш.а ръчката на всеки 30-40 хиляди сменяш съединител...бъди сигорен яде ги като вафли

Aнонимен
е46 е най големия боклук който съм купувал няма да се повтори,става въпрос двигател и ходова част-алуминий,проблеми с машинките за стъклата и централното,но за сметка на това голям кеф-безшумен двигател-бензин,обезшумено купе и возията му е супер,всичко си има цена,не е за бедняци,на нашти пътища 5000км.и предните носачите заминават-лемфордер

Aнонимен
318is 95 e kolata

Aнонимен
Някое мнение за 320д. 150к.с. новия фейс, че мисля да купувам такова.Благодаря

Aнонимен
za bmw 330 xd kak go namirate daite savet

Aнонимен
a za 318i kakvo 6te kajete?

jordi
Zdraveite,smqtam da si kypyvam 328i 2000 god.e46.molqvi za vasheto mnenie(tezi koito imat takav model)blagodarq vi!!!!!!!predvaritelno....

Pilota
Obshto vzeto tova e kolata...Az imam 330 d i sam mnogo dovolen ot neia...

Aнонимен
МЯТАМ ДА СИ ВЗЕМА 320Д КОКВО ЩЕ КАЖЕТЕ

E-30 M-40
avtomatik-po malko ot 12 gradsko nqma da ti dade,ru4kata s 2-3 litra nadolu.

Aнонимен
Аз втора кола от нивал карс си купувам и сьм страшно доволен,точни са.

анонимен
otgovor na 4oveka s avtomatika 9.4 e mnogo prili4en razxod pri gradsko karane ako te e strax ot nego po dobre si kupi skuter toi pone xar4i 2 na 100 ili kolelo vaob6te ne xar4i ;)

анонимен
кажете какъв е проблем с Нивал Карс, понеже един приятел си е харесал кола от там

анонимен
От нивал карс Горубляне не копувайте дори и куче – ПИТАЙ ПАТИЛ ???

анонимен
какво ще кажете за Б

анонимен
Zdraveite Re6il sam da si vzema 320d common-rail avtomatik,no mnogo me e strah dali razhoda nqma da e golqm.4etoh v edin sait 4e gradsko avtomatika ti pravi razhod 9,4 i mi se struva nogo.Zatova mnogo se 4udq dali da e s avtomati4ni ili s ra4ni skorosti. Blagodarq vi predvaritelno

анонимен
има супер спирачки и зимата е идеален . смених първите накладки на 77000 !!! много стабилен red_juji

анонимен
problema s zadnoto oka4vana be6e do 2000 godina sled facelifta na e46 vee4e go nqma! im tiq sa napisali tolkova prostotiii 4e nqmam dumi! bahtim i specialistite - nisko nivo na bazovo oborudvane ??? za E90 ne e vqrno!!!

анонимен
нямам думи супер

Velinov
Решил сам да си купя 330xd,седан 2003 год. Ако някой може да даде съвет или искаже мнение ще ви бъда много благодарен!

аз
Кой ти кара на днешно време кола със задно предаване.Много е ретро и досадно.

Ник
Компакта ме кефи много, мисля след време да си взема един, само незнам бензин или дизел ( 1.8 л и двата), дизела ще е по икономичен, но сега карам бензинова мазда и съм много доволен ( тихо и мазно вървене). Вие какво бихте препоръчали?

bace
това за спирачките не е верно...има страхотни спирачки..карам го и знам..направо има убиец спирачки..иначе дугото е верно...много добър автомобил

ROMK
A za E46 320cl coupe?

редови редовният
Редовите шестаци са най-добрите

pe6o
kakvo 6e kagete za bmv 3.0i kato dvigatel dobar li e ili ne

pero
kra6ove

kabel4eto
BMW 323coupe, M-Packet

DriftFreak
BMW E30 318 IS

us
Viarno e tova s pruzinite imah staria model scupi 2,otzad, otkade gi dostaviat neznam vse si misleh ce pri po novia model takav glupav problem ste e otstranen i to v premium segmenta goliama izdanka,da ne govorim i za problemite s el.sistemata.

mitko kabel4eto
eheee,vie izkarahte BMW,sas zavidni pensionerski kombita po-dobri ot edin M-POWER???

comments powered by Disqus