Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Golf

117
117
2571723571
Туит

Версии с две и четири врати, кабрио, комби, двигатели от 80 до 270 к.с. – Volkswagen Golf предлага широк избор на пазара на употребявани автомобили.

Рекламният слоган на VW е ясен и не включва нещо повече от простото „Golf-ът”. Гамата на модела осигурява колкото ти сърце иска възможности – от ефективните версии Blue Motion през кабриолет, комби, та до спортните GTI и R.

Двигател: На разположение са агрегати с мощност от 80 до 270 к.с., сред които модерните 1.2 и 1.4 TSI (с до 160 к.с.) с равномерна тяга и нисък разход на гориво. За хората, пътуващи повече, има и TDI агрегати. Трансмисията с два съединителя DSG се предлага като екстра, но е абсолютно препоръчителна. Само предавателните кутии от първите години (2008 и 2009) станаха причина за изтегляне в сервизите за корекция.

Каросерия: Почти никой в компактния клас не може да се мери с Volkswagen Golf. Както в предната, така и в задната част шестото поколение на бестселъра предлага изобилие от пространство, а също и достатъчно, гъвкаво организирано място за багаж. Като цяло размерите и обзорът са на изключително ниво.

Изработка: Въпреки че при актуалния Volkswagen Golf всичко е подобрено, материалите и качеството на Golf VI задоволяват и най-високите очаквания. В отчетите на Dekra се споменават понякога само износени спирачки и недобре настроени предни светлини. Иначе, дори при големи пробези, нито техниката, нито интериорът, нито каросерията показват някакви съществени признаци на износване.

Безопасност: С моделната смяна през 2006 година в Volkswagen Golf беше добавена и въздушна възглавница за коленете. Страничните възглавници при Golf VI са опционални, а системите за асистенция на водача се предлагат при седмото поколение. Солидна роля за сигурността играе добре балансираното и предсказуемо поведение на пътя, към което не могат да бъдат отправени критики.

Ходова част: Още от петото поколение Volkswagen Golf се сдоби с независимо, многораменно задно окачване. Това подобри динамичните качества на компактния автомобил, без да се жертва комфортът. Електронно регулируемата ходова част DCC не е нещо особено необходимо.

Кой двигател ви препоръчваме

Ако търсите спортни усещания, не е необходимо да се насочвате към R с неговите 270 к.с. – прекрасна работа може да ви свърши и GTI с 200/210 к.с. Когато фокусът е върху ефективността, решението е в малките TSI мотори и TDI агрегатите.

Спецификации на двигателите на Volkswagen Golf
Кой тип каросерия да изберете

Variant или Plus за прагматиците, Cabrio или Cross Golf за индивидуалистите, но под черта най-добрият избор си остава хечбекът.

От коя година да е моделът

И при Golf V (2003 – 2008), и при Golf VI (2008 – 2012) солидната база е налице, „Шестицата” обаче е с по-високо качество и има по-добро обрудване.

Кое ниво на оборудване е подходящо

На разположение са Trendline, Comfort-, High- или Sportline. Comfortline предлага златната среда и има радио, комфортни седалки и парктроник серийно. При Highline наред с другото са налице климатроник и лети джанти.

Каква е цената

Ако търсите 2.0 TDI за под 10 000 евро, ще трябва да се въоръжите с търпение и да се примирите с голям пробег. По-реалистично е да приемете стойност от около 12 000 евро.

Цени на Volkswagen Golf в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, тъй като Volkswagen Golf VI е базиран на изключително зрялата и надеждна платформа на Golf V, няма нищо учудващо във факта, че във всички категории на пробег той се представя отлично. Само понякога експертите установяват износени спирачки и ненастроени фарове.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

Константин Петровски
Голф 3,4,5 няма EPS,ABS и подобни системи за сигурност, е за какво ми е? Някъде да се пребия :D , да ми се завърти колата.

Ив
Хубава е, но на баир е слаба, бензиновата 1.6 FSI.Всъщност, предпазва те от глоби.Но ако си летял с БМВ 300к.с., разликата е огромна.

dimitar
zdr mislex da si vzema golf5 no pri zapalen dvigatel ot 6tekata xvar4i maslo tova normalno li e nqkoi moje li da mi kaje stava vapros za golf5 1.9 tdi dizel.

ivan ivanov
и аз от 2 месеца сам собственник на голф 4 тди 131коня,много барза кола,....само че предната ми беше мерцедес Е- 300тд и нямам тарпение да да продам този малък летящ ковчег и да поправя грешката си...

BMW Fan
За колегата с Bora-та в Австрия. Този двигател на тези километри почва да износва вала, а това си е сериозна работа. Това е едно от основните неща, които трябва да гледаш. За ръждата - зависи колко е. Ако е малко, можеш да ги пръснеш и лакираш и да си разрешиш проблема.

BMW Fan
Здравейте, колеги! От известно време насам ми се врътят някакви мисли да сменя Golf IV с Golf V. Засега ме спират два фактора - все още високите цени на 5-ците след 2007 и наистина идеалното състояние на моя, което потвърждават и монтьорите по сервизите, в които сменям масло, гуми и т.н. Все пак, ако взема окончателно решение, искам да повторя успеха с избора на сегашния ми автомобил. Този избор явно се е дължал на късмет, който не всеки път ни съпътства при избор на кола втора употреба. Ето защо ми се иска да се подготвя предварително. За другите неща съм подготвен, но така и не мога да намеря наистина добър и безпогрешно работещ сайт, в който да правя проверка по VIN. Ако намеря такъв, даже ще си направя проверка и на моята настояща кола. И на второ място Ви моля за мнения и становища за Golf V, 1.4 TFSI, 140 HP, automatic. И сегашната ми 4-ка е автоматик и така се зарибих, че повече не искам и да чуя за ръчни скорости. Същото се отнася и за бензина, тъй като знаем колко експлоатирани са дизелите, влизащи в България. Може и да изкарам късмет с малко по-малък пробег на някоя бензинка. И като цяло какво Ви е мнението за FSI и за TFSI като поддръжка в сравнение с дизел? Ще Ви бъда благодарен за отговорите!

Анонимен
Jena i ryjda trygnat li vednyj nqma spirane ..!

binev_facebook
Здравейте колеги! Радвам се че успях да намеря тази тема! В момента съм в Австрия и живея тук, мисля първата ми кола, която да купя да е БОРА 115 кс, 1.9 тДИ ПД, 4 motion, 2000 г. Колата е от 1-ви собственик и е на 260000, току що са сменени ремък и водна помпна. Единственото нещо като забележка е, че има ражда на кълниците! Дайте ми съвет, какво да гледам на огледа и струва ли си? Благодаря предватително!

голф форевър
имам голф, навъртях за 20 дни над 80км. изключително здрава и качествена кола.никакви ядове

polifonik
imam golf 4 1.9tdi 101k. kombi navartiah mu za 2 meseca kam 3000 km.hubava kola zdrava dobre obezshumena.kato nivo na oborudvane e dosta visoko 10 air back,dosta dobri spirachki.malko harchi no vse pak ako se kara razumno,pri men ne e taka az kato si e karam za burgas sas 160 moga da vi kaja che ne e ikonomichna,zasega niamam oplakvane kam okachvane i hodova chast no vremeto shte pokaje.dosta pargav avtomobil kato se ima predvid che e kombi a i samia avtomobil kato kupe e dosta tejko,samo malko mu e slabo douskorenieto sled 110-120km/h,kazvam go zashtoto imah za kratko vreme pasat 1.9 tdi 2003 131k.a izvestno vreme karah pasat 2010 2.0 tdi 170k.edin priatel mi go beshe dal ta tova e ot men.

Анонимен
zdraveite!reshil sum da si kupja vw bora,2.0 kub,benzin.kakvo vi e mnenieto za kolata i za tozi vid dvigatel?

BMW Fan
Ами за разхода какво да му е ненормалното? Все пак ззависи дали е газов инжекцион или обикновена газова. Ако е обикновена - нищо странно. Що се касае за маслото, провери си гумичките.

komara
Karam Bora 2.0 115hp nemoga da razbera dali e normalno da gori 10 gaz izvun gradsko, puk i malko masalce gori.Dali e normalno priateli,ina4e mnogo dobur avtomobil.

румен
Карам Бора 1.9ТДИ,115к.с от 3 години.Впечатлява с чудесно ускорение на всички предавки,динамика и много нисък разход.Постигал съм 4.6л/100км с включен климатик и скорост до 120км.ч!Сериозни ремонти нямам,като изключим смяна на някои части по предното окачване/бяха оригинални на 12 години/.Оборудвана е с доста екстри,има голям багажник,но разстоянието за краката на задната седалка е малко.

pancho
ne karam golf , no e straxoten avtomobil !!! cena kachestvo ,komfort ,elasti4nost ,pasivna sigurnost a i mejdy drugoto bqx v pernik i nikak ne e zle :D

pancho
emi bobi kupi si audi ako imash takiva pretencii i vuzmojnosti

svetli76
VW Bora 19TDI 131к.с,2002г,разход извънградско до 120к/ч е 5-5.5.До 140к/ч-5.5-6.0 .Градско не е под 7.5.Иначе много дарпа като се включи турбото.Макс.скорост която съм вдигал -205км/ч но ме хвана шубе и спрях да натискам

BMW Fan
На голф 4 данъкът зависи от това в кой град е регистриран, тъй като данъкът върху МПС-тата е местен данък. В Пловдив за Голф 4, 101 коня е 35 лева.

bob
na golf 4 90 konia kolko e danaka

ГОЛФ FOREVER
Карам четворка 1,9 TDI 130 коня, за 80000 само проблем със ел стъклата, но за 60 - 70 лв се сменя целия стъклоповдигач с нов с метални плъзгачи и нямате проблем. Колата върви много, а харчи нищо, возията е в пъти по-добра от тази на голф 3, за класа си няма по добро съотношение цена/качество!

BMW Fan
За колегата, който търси Bora 2.3i с 6 скорости - до 12/100 градско през зимата ще ти е максималния разход. Говоря ти със сигурност, защото тъстът ми имаше такава, а той не я жалеше. Относно скоростите при 1.6i на Golf 4 - аз разреших проблема, като си купих автоматик. 4-степенна адаптивна кутия, от която съм супер доволен. Малко вдига разхода, но пък като я гледам как работи, много щади двигателя. Също така мисля, че точно този моят двигател - 1.6i, AEH, е един от най-сполучливите за модела. Единственият проблем е с играенето на оборотите и гасненето, което се оказва, че е от замърсените дросели. Чистиш със специален спрей през около 10 000 км. пробег, което струва 10 лева на сервиз, и всичко отново е наред. Най-важното е да се почисти като просто напръскаш, без да се бърше с каквото и да било, за да не се засегнат датчиците.

kircata
Hora tova za gol4 1.6 benzin za skorostite si e varno naistina hvarlqt mnogo skorostite a i kat cqlo tezi dvigateli ne sa edni ot nai spoluchlivite!

Анонимен
Imam golf 4 1.9tdi 90 konq,za 50 hilqdi km vpe4atleniqta mi sa kato cqlo dosta dobri.Kolata varvi dosta dobre,a razhodyt i e strahotno nisyk .Otnostno hodovata 4ast ot vreme na vreme se 4upi ne6to no cenite sa niski.Syvetyt mi kam eventualni kupova4i na dizelova 4-ka e da obarnat vnimanie na kormilnata reika za te4ove za6toto ako ima te4 ne6tata moje da sa seriozni,sa6to taka i diagnostina na turboto v hubav serviz.Ina4e mislq 4e golfa e po dobyr ot konkurentite si v klasa ,i cenite govorqt sami za sebe si golf e po skyp ot astra,focus i drugite v klasa, kato cqlo g oprepory4vam

Анонимен
Гроздето е кисело, нали boby?

boby
една прекраснтително скъпоструваща каруца с отвратително облужване и мизерно оборудване на която като се качиш от ладата ти се вижда страхотна

stefan
zdraveite iskam da si kupia vw bora 2 3 v5 4motion 6 skorosti.kolko 6te i e rasxoda pri gratsko normalno karane b1z da ia nast1pvam.pomognetemi

Velko
Zdraveite na vsichki. Iskam da popitam dali nqkoi moje da mi dade syvet po 1 problem s moqt passat 1.9 TDi 115 P.S. Kogato karam kolata vidimo nqma nikakvi zabelejki no kato dam poveche gas na 4-ta ili 5-ta predavka i se poluchava edno edinichno ili nqkoi pyt za 2 ili 3 puti prekysvane. Zakachih q na komputara za diagnostika i ne pokaza nikakuv problem i vsichko raboti perfektno. Edinstvenoto koeto dava kato greshka e ABS-a i tova otkakto q kupih ima nqkakuv problem dava go kato greshka i sled vreme se opravq za malko i pak taka.Kazaha mi che tova prekysvane mi idva ot ABS-a. Iskam da popitam dali e vuzmojno tova ili ne. Blagodarq predvaritelno

Кольо
Виж, приятелю, не знам за какви имена говориш, но ми стана наистина смешно, защото честна дума за пръв път пиша тук. Форума на ФауВе го четох надлъж и нашир онзи ден, именно защото обмислям, или по-точно обмисляХ покупката на Голф 4 - харесвам ги като дизайн и практичност, добро съчетание на градска кола и кола за дълъг път. Видях обаче какво излиза като цъкнеш в Гугъл - сума ти обяви за продажба или покупка на скоростни кутии втора ръка за модела 1.6 бензин. Защо ли.. Що се отнася до форума на ФауВе - наистина бях потресен - там на 7 страници има обяснения и съвети как да смениш някакви нитове с някакви болтове.. Все едно си си купил Запорожец.. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=161502

Анонимен
Много имена имаш приятелю, но защо си се захванал да си измисляш проблеми.....ФВ имат достатъчно недостатъци, за да им търсиш нови несъществуващи. Мултитрониците са проблемни, но ти говориш за голф4, айде сега отвори гугал или верно отиди във форума на фолксваген и виж. Може да има някой оплакал се, че си купил стара 4-ка с развалени скоростин но те не са слабото място на този автомобил.

Кольо
Не знам само защо никъде не се споменава нищо за проблема със скоростните кутии при Голф 4 с бензинов мотор 1.6, произведени до 2001 г. Тези дни нещо се замислих за покупка на Голф 4, обаче като се разрових във форума на ФауВе, имах чувството, че съм влязъл във форума на Москвич..

ВДВ
Виж, и аз бях много скептичен към дизелите, но сега ако трябва да се върна на бензин ще се замисля. Има разлика в разход от 10-11л. бензин градско и 7л. нафта. И средно 7 на сто бензин и 4,5 нафта. За това си решавай ти. Обаче пък нафтовите мотори са по-скъпички на поддръжка. Едно е смяната на ремъци и ролки на 1,6 бензин, другото е на 1,9 дизел. А иначе за запазеността на мотора иди на майстор, на на "майстор", да го види, ако може му провери колко процента е износен двигателя. И сега е студено. Най-доброто време за купуване на дизел. Иди сутринта, ама провери да не е пален мотора. Запали ли - добре е. Моят си пали при минус колкото си искаш. На минус 15 бензинките на палят, аз отивам с колата на работа. Е то си има датчици за температурата, които пускат повече гориво и ако са повредени може да правят номер, ама не се лъжи. Ако не пали от къде да го знаеш дали е от датчик или мотора е скапан - бягай от там. Коли много и най-различно състояние. Ще си намериш друг. Ааа, забравих - добрият дизел не трябва да си променя оборотите. При бензина може да варира с 50-тина, но при дизела на колкото е регулиран трябва да си държи като момченца. Стрелката да не мърда. И да тръгва първа като пускаш леко съединителя без газ. Я вземи напиши в Гугъла: "Добрият дизел". Имаше един колега дето беше написал доста неща. Е някои са стари шофьорски хватки, ама виж там, защото и аз не съм кой знае какъв спец. Айде, колега, каквото и да избереш, да ти е честито и умната по пътищата. Жив и здрав!

В.Йорданов
Значи приятели според вас и двата двигателя са подходящи за мен. Е щом е така ще се разглеждам коли и с двата мотора, че който ми хареса. А как да разбера дали мотора е в ред и че е запазен? При бензинките ми е ясно но при дизелите не толкова. Мога ли да разбера дали някой важен \"чарк\" е на чупене или е поправен за \"пазарски вид\"?

Mustaine
На въпроса на В. Йорданов: Аз не бих се колебал кой от двата мотора да избера - 1.6 бензиновия двигател е по-удачния вариант по няколко основни причини: - Това е един от най-здравите и непретенциозни двигатели на VW гпупата. Ако разгледаш статията за Ауди А3 ще видиш, че там му дават много висока оценка, странно е, че тук не е споменат. - Покупката на дизелов автомобил на старо крие повече рискове от бензинов вариант - казвам го и от собствен опит - Пословично "високото качество" на нафтата в България + по-високата и цена - Ако караш много извънградско дизелът има предимство заради по-ниския си разход, но ако те чака и много градско каране, той губи смисъла си.... Дано съм ти помогнал малко в избора! Успех!

Кирил
Това, което избереш зависи колко км ще я караш годишно. Ако избереш ТДИ гледай дали ангренажния ремък е сменян според изискванията на производителя (60 000 или 80 000 не помня точно), защото при тази операция трябва да се смени и водната помпа. Двигателят е изключително здрав, но е шумен при студен старт. Като цяло се появяват дребни проблеми, които се поправят лесно.

В.Йорданов
Здравейте! Моля ви за съвет относно двигател на Голф 4. Дизеловия 1.9 110 коня или бензиновия 1.6 101 коня? Интересува ме кой по лесно се поддържа и кой е по удачен за 21 годишен младеж като мен(който не е с много голям месечен доход), защото един каже че 1.6 мотора е несполучлив, а друг ме плаши с турбото и нафтената помпа на дизеловия. Нека някой компетентен човечец да ми отговори на въпроса защото скоро ми предстои да ходя да търся колица. Животът и пътната карта са пред мен, така че ще я чакат доста километри(имайте го в предвит за оценката). Благодаря предварително! :)

Анонимен
neveroqtna mnogo gledana i zdrava kola

Анонимен
imam bora 2003 godina proizvedena tdi 101ks

niki
ok

golfadjiq
Golf 3 e golqmata tragediq. 6tom si se zapalil da q vzima6, motorite sa 1.9 tdi 1.8 monoinj. Drugite sa palen ta6ak. Super slaba elektronika ima taq kola.

Gospodinov Petar
nai dobrata kola 6te si kopuvam golf 3 mnogo e gotnia obi4am golf

mihal velinov mihailov
g0lfa e nomer 1

Анонимен
И в цяля Европа, най-продаваната, Перник също е част от Европа за твое съжаление! Иначе как си върви ли натоканата 306-ца, подобренията от ферари работят ли? :)

Виктор
Такъв престиж има тази кола май само има в Перник

TDI поздравява HDI
Браво Вики, започнал си да гледаш към правилните автомобили! Това е най-добрият автомобил в този клас, качествен, непреходен и функционален дизайн на купето и интериора, здрав, престижен, произведен в Германия!!!

Виктор
Русенов еваларка имаш вкус. Тази кола е правена от дизайнер проектирал мебели за затворници.

Русенов
Само таблото да не беше толкова отблъскващо. Колата отвътре е ужасно отвратителна.

DK
Карам втори Golf V, за последните 5 години и мога да кажа, че това е най-добрият автомобил в своя клас. Независимо от лошата репутация на "голфаджийте", всеки които се качи на този автомобил остава удивен от комфорта, управлението и здравината му. Дизелите наистина са малко шумни, но пък са доста динамични и позволяват както "нежно" и много икономично каране, така и скорост и бързина за по-състезателно шофиране. Моделът е адски сигурен, което потвърждавам от собствен опит, след като катастрофирах с над 150 км/ч. Ако се замисляте за покупка, недейте да мислите, а направо действайте.

BMW fan
Здравейте! От три хиляди км насам имам VW Golf IV, 1.6i AEH, 101 HP, automatic. Въпреки, че съм БМВ фанатик и мизерията ме принуди да се кача на Голф от 3-ка и 5-ца, искам да ви споделя приятната си изненада от тази кола. Highline е и има някои по-добри и качествени изпълнения от тях двете. Разходът е малко по-висок от нормалното, но предвид автомата, считам, че е нормално - 10 градско. Вози много плавно и тихо, страхотни спирачки и прекалено комфортен за класа си. 3000 са малко да давам съвети за надеждността, но засега не е мръднал, всичко работи безупречно, а автомата е учудващо добре синхронизиран.

Ицо
Имам Голф 4, 1.6Е, 74kw. Карам го 4 години. Средния ми разход е 8.5 л/100. Имам оплакване относно обелване повърхността на шофьорската конзолата за отваряне/затвяряне на врата и управлението на ел. стъклата и ц. заключване. Вярно пазя я много,карам я културно, облужвам я редовно на 12000 км, оригинални консумативи и вече 89000 км не съм правил нищо по нея. Като нова е. Като минавам по дупки и паваж е като гумена топка...ни пук, скръц или дрън.

ивайло
имам голф4 4х4 1.9 тди 116к.с. комби-колата е чудесна без претенций и много покорна,имам я от 1година и сам минал 50000 км. и нямам забелешки.ка1естжена и солидна.и ако някои искак голф който жози добре да си намери 4motion

civic
karam civic ot 3 godini model 2000 5 vrati proizveden v anglia - dvigatel 1400 90 konia kupen ot italia na 125000 km sega e na 165000 km problemi nikakvi smeniam maslo i filtar i karam kato go kupuvah mi kazaha 4e el staklata praviat problemi da predi niakolko meseca ma6inkata (liava predna) se precaka smenih ia i sega e ok, tavana plata mu visi tuk tame kazaha tapicer ima koito gi popravia - ina4e 40 000 km samo karam kato smeniam masloto proveriavat vsi4ko!!! vsi4ko e nared msilia si 4e ako vsi4ki karat honda servizite 6te ostanat bez rabota, NO mnogo e 6umno v kupeto a karam s mi6elin vozi mnogo tvardo, servoto e s malak koeficient na usilvane (sravniavam s drugite si koli predi tazi) s tezi ne6ta se jivee az dosega sam niamal kola 3 godini da ne se razvalia smenil sam niakolko kupuvam gi na 7-8 godini i prodavam na 10-11, mislia sledva6tata kola koiato 6te e dogodina da e pak Honda moje bi CIVIC pak 1,4 6toto danaka e 50 leva malko gori, model 2005-2006 pak s klimatik i drugite glezotii. Za 4astite kazvat 4e sa skapi neznam no ako i sledva6tata e kato tazi ne me interesuvat poneje ni6to ne sam kupuval kasmet li e ili honda sa dobri sa6to neznam no ot tova koeto vijdam moga da prepora4am Civic kato moia mislia 4e sa proizvejdani do 2001 na vseki budjeten skromen avtomobil koito vozi men i semeistvoto mi bez problemi ot 2008 godina. uspeh na kupuva4ite i na pritejatelite !!!!!

rover 400
Нема по убаво от Гоуфа.Но не се препоръчва на хора с проблеми в бъбреците/камъни/ в райони със силно минерализирана питейна вода.Имам и голф и ровър но първото е като лагерна количка по макадам.Голфа е отличен само по надежност на мотора.Всичко останало е пълна порнография......

Aнонимен
kolata e 1,9 tdi-150konq.

Анонимен
zdraveite mom4eta kazvam se hristo ot plovdiv neznam za6to se nadlagvate 4e kolata vi e nai dobrata.Az karam BORA 2001g. 2,3,v5,150p.s.imam q ot 6 godini.Rabotata mi e svarzana s patuvane do turciq irumaniq izminal sam 675000km i remonti izvan teku6ti kato maslo filtri i remaci po motora ne sam pravil a i kabeli na sve6ti hodovata 4ast amortisiori nakrainitzi i tamponi okolo 1000lv.gaz inj.razhod grad 11/100 izvan 7/100 i neka pi6at hora koito karat takiva koli zabravih da pi6a 4e moqta e 4 motion i e s 6 SKOROSTI

Aнонимен
щото е заминало турбото капе масло

Aнонимен
imam golf4 tdi 130 koniy niykoi mojeli dami obesni za6to kapi maslo ot otdu6nika na interkolera

Aнонимен
az moga da kazha za seat 1,9 tdi- 100konq okolo 5 litra, dali e 4,5 ili 4,8 ne moga da kaja. Ima i 1,4 litrov dizel toi mozhe i po maluk razhod da izkarva. A audi a2 e izvestno s nai niskiq razhod na dizel gorivo 1,2 tdi-2,5 litra nafta po oficialni danni da e 3 L e dovolen rezultat. No audi -to e skupo, a kato gledam tyrsish nqkoi da si prikazvash

Argo
Добре Kолега,ето сега ще попитам възможно най-учтиво.И така да сe върна на въпроса.Кой е този дизелов мотор на VW който харчи 4,5 литра на 100/км-градско?И дали изобщо има такъв?

psihiatrist
и пак не чух нищо за сивик 98 г.


golf bora a3 nqma ot skapite nosa4i deto sa po 5 na kolelo

Aнонимен
Стойко zabravi da spomenesh malkoto prostranstvo za putnika do 6ofiora i na zadnite sedalki. Ina4e kolata e ok

Стойко
Притежавам Сивик 2.2 ICDI от 10.2007.Много добър пъргав и еластичен двигател, доста автомобили с много по-спортни амбиции се представят по-зле. Окачването не е неконфортно като се има в предвид размера на джантите-17-ки. Много високо качество на изработка. Много голямо (460л) и много гъвкаво багажно пространство. Много серийни екстри. Отличен климатроник.

Aнонимен
"tui kat gledam", а ти от кое село си? А другите два последни коментара, които някой не знае що е то препинателен знак, камо ли как се пише Разбираем коментар. Опитали са се да се правят на оригинални, но ясно си личи тяхното ниво.

Aнонимен
kolegi tui kat gledam ima dosta golf-adjii ta q kajete kakuv e tq 4-ka 4e da har4i 4.5-Gradsko ???

кавал с гъби
взех си гадже с Гоуф 4 помпа-дюза.убих се да го ремонтирам .нямам време за клиентските коли от него.не си купувайте такава тоалетна.не бъдете като другите преебали се с такава проста кола.не стига ,че се чупи като бясна,ами и поведението и на пътя е като на пребита кучка.недозавива както всички vw и прозводните му ментаци сеат и шкода.само ауди е по-чупливо от тях.любимци на сервизите.

Aнонимен
голфа е пълен ташак майна -това е една каруца първият и последният който имах го насякох на парчета и баба гледа кокошки в него на село

Aнонимен
,knb.jb.

Михайлов
Карах стар Сивик 87г 10г.Частите са ефтини и ги има, вкл. 2-ра ръка.Като се поддържа- без грешка.Само 1 път ми "изневери"-счупи торсион,явно съм го хакнал по-рано яко в дупка.Окачване- малко твърдо, но те залепя за пътя.Купе- двойно поцинковано и ако няма удар,ръжда избива след 20-та год.На 260х.км едва ли има др ав-л да харчи 7,5-8,5 градско при 1500см2,12V

Aнонимен
Здравейте, колеги! Аз съм с въпроса за VW Golf IV 2.3, 115 к.с. В крайна сметка си купих пак 4-ка, но 1.6i, автоматик, 101 HP, high-line. Много съм доволен от колата. За два месеца и направих 2000 км, като повечето е по планини, по-малко по равни пътища и градско. Като се има предвид, че се кара само с климатик и е автоматик съм доволен от разхода и нямам никакви намерения да слагам газ. Колата е удобна и въпреки класа й, я намирам за комфортна и за дълъг път, има всички екстри без кожа. За сега не ми е правила никакви проблеми. Препоръчвам ви тази модификация, мисля, че ще останете доволни.

Aнонимен
Мда все пак до шесто поколение повече се харчат, а няма никакво инфо за тях. http://nakolela.blogspot.com/2009/05/blog-post.html

OPA TROPA
и ЗАБРАВИХ ДА ПИТАМ ВСИЧКИ jETA И BORA ЛИ СА С НОРМАЛНИ НОСАЧИ Т.Е. НЕ СА АЛУМИНИЕВИ, ЗАЩОТО СЪМ ВИЖДАЛ GOLF 4 1999 -2000 с алуминиево окачване.

opa tropa
Здравейте, насочил съм се да си купувам Bora или Jeta но как да разбера дали не са произведени в мексико, тойотите примерно се познават по първата буква на рамата ако е J e japan, K - korea и т.н. как е при VW благодаря предварително

Aнонимен
DO MITKO KABELCETO.VW bora,jetta tuk v usa e 2000-4000 $ golf 4 sashto,kato i dvata modela shte gi tarsish s lupa po ulicite.Japonskite ot tozi klas i godini sa po skapi s 20% , kato tova se dalzi na tova che se proizvezdat v mexiko i kacestvoto i renometo im e razbito moi chovek. Aide cao

анонимен
mom4eta molia za malko info za bora 2,3 v5 150h.p. kombi kakav e razhoda i poddrajkata

анонимен
Здравейте,желая да закупя Голф ІV комби под 100 кубика на бензин със намерение да му сложа газов инжекцион.Бихте ли ме посъветвали дали това е най икономичния вариант или някой дизелов мотор.Просто търся най изгодното съотношение между разход,данък и цена.Благодаря ви, Красьо.

анонимен
P.S. Забравих да спомена, че колата е бензин (предполагам е ясно), както и че е автоматик - държа на последното. Благодаря ви, колеги, предварително за отзивчивостта!

анонимен
Здравейте! Обмислям закупуването на VW Golf IV 2.0, 115 к. с. 2003 година. Можели някой, който има преки впечатления то този двигател като разход да ги сподели? Верни ли са нещата за електрониката и електричеството, които чета - чести проблеми? Като цяло какво Ви е мнението точно за тази модификация?

анонимен
4oveka koito kara golf fi kazva kef zena niama samo folzfagen i ni6to dr ku4eta imam go taksi e na 430 000 kl.i o6te 6e go pokaram do 500 000 kl.i posle pak golf 2000SDI TOVA E;

анонимен
"момчета имам венто от три години много съм доволен от него ще го сменя единствено за бора" И аз имах венто и бях много доволен от него, но като стана на 4 год. ми скъса джоба. Вече съм горд собственик на голф 4

анонимен
момчета имам венто от три години много съм доволен от него ще го сменя единствено за бора и аз имах венто и бях много доволен от него но като стана на 4 год. ми скъса джоба. вече съм горд собственик на голф 4

анонимен
imam bor4o-to...ot3godini...dvigatel 2000kubika 116 konq{ako ne barkam}....perfekten,pone zasega

анонимен
момчета имам венто от три години много съм доволен от него ще го сменя единствено за бора

анонимен
Абсолютно се уверих в дадената тук оценка след като вече имам петичката:) 2.0 TDI (140 к.с.) Макар,че съм жена имам 12год.шофьорски стаж и мога да оценя качествата му.Най-добрия избор до този момент:)

анонимен
za kolegata 2.0 kub nyama 180 konya ima 2.3 150 i 2.3 170 konya iza kolegata sis aluminievite nosaci tova ne e passat

анонимен
nqkoi da mi kaje,ima li dvigatel 2000kub i 180 konq na golf4

георги
вярно ли че носачите на бора са от алуминий и бързо се износват

mihail
от частник или автокъща

emo i ares
аз съм много дволен от моя golf 5

rado
iskam mnenie ako nekoi znae da mi dade kompatabilen odgovor za dvigatela na golf model diesel 1.9SDI,90ks,dali e dobre dokazan na pazara.

Borislav
Za Golf 4: makar i avtomobil na poveche ot 10 godini, ima po-visoka bezopasnost (4 zvezdi po EUROENCAP), a reditza chisto novi avtomobili kato Dacia naprimer, imat 2 ili 3 zvezdi!!! Komentara e izlishen...gospoda.

Borislav
Za Veselin ot Varna: razgledaite ruskia sait http://volkswagen.msk.ru/

Борис
Карах стар СААБ93 170коня(2,3литра), но катастрофирах. Не бях почитател на голф докато не се запознах с моята "петичка" 1,4-170 коня. Бях влюбен в мощността на шведа и исках отново подобна мощ. Голвът от ниски обороти има достатъчно мощ, а е много по икономичен от 93-то.. Разбира се, ако го настъпваш разходът ти се повишава, но колата е идеална за сега. Не знам аз попадам се на безпроблемни автомобили. В началото тествах бмв 324-170 коня отново, но освен, че беше по-скъпо можех да мина за онези пубери, които не ме оставят да спя нощем унищожавайки гумите си.

mihail
и аз се интересувам от стария вариант с подробности в рубриката + и -

Краси Димитров
Да имат проблеми с харченето на масло ,а и самия мотор е малък за това купе.Мисля,че 1.6 101 к.с или 1.8 125 са по удачни като варианти или Тди-то 110 к.с .

stoqn
iskam da si vzema golf4 1.4 75k.s,dali 6te mi kaji nekoi kak se dali harchat mnogo maslo,6toto mai razbrah 4e harchele dosta maslo

ziko
super avtomobil

Веселин
Нямам все още преки впечатления за колата си,защото е притежавам от два месеца и съм навъртял много малко километри поради лошо- то време във Варна.Прочел съм почти всичко във форумите за vw и ми направи впечатление че нищо не се пише/за добро или лошо/за Golf 4 1,6 16v Variant,нима всичко при тях е нормално или вносът им е минимален и пора ди ограниченият им брой няма отзиви за тях. Ако някой има преки впечатления и ако не го затруднявам да си ги изложе ще му бъда бла- годарен E-mail:vik62@abv.bg

sashorec
Na men sprecialno v surce mi e Golf 4 1.8T ili 1.9 TDI sus trite 4erveni bukvi pak 150 kon4era,nqmam pretencii kum dvata dvigatela,iskam samo da imam ediniq.

the__bull
Абе колеги,дайте инфо за по старите Сивици,тези дето сте визирали ще ги караме като станат по на 20 години.Сега по-старичките са актуални.

mitko kabel4eto
Veseline,registrirai se vav foruma na vw,tam 6te nameri6 vsqkakva informaciq i vsi4ko koeto te interesuva za tvoqta nova kola,4estito,pozdravqvam te za izbora ti,tova e edin nepretenciozen avtomobil po otno6enie na griji za nego.Trqbva edinstveno da mu smenq6 redovno po predpisanie masloto,angrenajniq remak,na neobhodimite kilometri,filtrite,i toi 6te ti se otplati sas svoqta bezgrijna i dalga i izpalnena sas mnogo emocii jivot i dinamika,uspeh!!!

Веселин
Преди 20 дни си закупих Голф 4 Вариант 2002 Двигателят е 1,6 16v 105 к.с.Колата е с всички екстри,но всичко което е записано за нея е на немски.Може ли някой да ми каже от къде мога да се сдобия с данните на руски или български.Живея във Варна.Е адреса ми е vik62@abv.bg.Предварително благодаря.

paco ludiq
az karam golf 3 1.9 75k.s.mnogo sym dovolen gori mi mnogo malko 5 litra no turboto mi se pricaka ne6to no normalno az i privartqh kilometraja ni6to ne sym pipal po neq samo karam sega 6te si kupuvam golf4 benzin no neznam s kakyf dvigatel kakvo 6te mi kajiti za 2.3 150k.s

daskala
hora karam golf 4 - 1,8 125 k. No mi se struva malko tromav, ne6to da mi kajete za6to taka?????

Дениз
преди три дена си взех Голф 4 1.6,100 коня....ако няко,който е карал такова "чудо" ще помоля да ме светне за разхода на горивото.Благодаря предварително

Иван
Купил си си кола с 64 коня хаххаахахах.

chocho
az kupuh predi 3 dena golf 4 ama s dvigatel deto nikoi mai ne e 4uval za nego SDI 1,9 god 1999 nqkoi bilime svetnal malko

mitko kabel4eto
Ami hora napravete si sami zakliu4enie ot tova 4e v USA Golf 4 ili Bora okolo 2000 godina varvi 10 000-15 000 $.samo za sravnenie naprimer Fokus,ili Qponska sa 2000-3000$.Kazvam go tova za6toto sam jivql v Amerika,i vi kazvam 4e VW tam e mnogo skap i uvajavan avtomobil.

Антон
Имам Голф 4 1.6 повече от 2 години освен масло и филтри друго не сменям.Дори гумите са от когато я купих.За 60000км няма какво поче да искам от нея.

Тдор
Имам фолф 4 от 2 год. 1,9 ТДИ 110к. много съм доволен, никакви дефекти до сега. Беше със спортни пружини които според обясними причини замених с нормални .

Кирил
И аз съм от фен клуба на Фолцваген. Много съм доволен имах 1,9 TDI голф 4. Досега ми се е прецаквал само механизма за стъклата и уплатненията на същите тези стъкла. Ако искаш да се оплаче от нещо, ще кажа, че при студен двигател и набирането на високи обороти звукът е като на ТИР. Друго лошо е, че и много хора в БГ не уважават хората със голфове дори да не са 1,2 или 3 и ги слагат под общ знаменател същото важи и за BMW 3 по улиците хвърчат тройки от 80-те и вече всички са лоши.

BAT_J
Абе вие всички да не сте от фенклуба на Волксваген и да сте се наговорили нещо. Колкото и да е перфектна една кола за 80000 км особено по българските пътища не може нещо да не се е прецакало. Поне пари да ви даваха за тея реклами дето ги правите тука.

ИВАН
БОРА TDI 115,перфектен автоморил.нисък разход на гориво и отлични способности

mitko kabel4eto
karam golf 4-1.9tdi115ps. Mnogo sum dovolen ot tazi kola.Ha4i malko nafta.Gradsko okolo 7 ,izvangradsko 5.5.Maslo ne har4i.Mnogo barz,i dinami4en motor.Malko avtomobili ot tozi klas mogat da se pohvalqt s tova.Prepora4vam q na vseki gore6to.

Петър
Карам двойка и съм много доволен,но вече и е време за смяна,интересува ме какви са цените на частите какви са най често срещаните проблеми с електрониката,и най-вече колко струва решаването им.

bbb
da,na wseki kolata e wurhowna,ne har4i po4ti,ne se 4upi,nqma nedostatuci,aloooooooooooooooooo,aide stiga lugahte

DESi
Imam Bora ot4 god.150k.c.mnogo mostna i funkcionalna kola .Po4ti bez nikakvi problemi taka 4e ako niakoi se 4udi dalida sizakupi takava kola mu e prepora4vam iskrenno !!!

Иван
Имам Bora 1,9 P.D.115кс. от 2г./80 000км.лично навъртяни/ колата е много добра има много нисък разход на гориво/5-6 на 100/. Не харчи никакво масло, въпреки че колата вече е на 280 000 км. карам я още само с 5V40 за п.д. много съм доволен в това отношение. Върви много, ускорението за кола с такива показатели и разход на гориво е впечтляващо. Недостатъци: имам проблеми с ел. част на централното, постоянно нещо по окачването не е добре/може би заради пътя, може би заради качествените части?!/.Ако се чудите дали да си закупите такава кола мога да ви я препоръчам искранно,като цяло много съм доволен.

comments powered by Disqus