Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Passat

160
160
2571729128
Туит

Дори във времената на всякакви SUV и кросоувър увлечения Volkswagen Passat успява да запази своята популярност – като нов и като управляван автомобил.

След „констенурката” и Golf, Passat е третият модел на марката с пословично дълъг живот – това име е на пазара още от 1973 година. Ако включим всички поколения на Volkswagen Passat, ще преброим цели десет генерации и разновидности, в които този автомобил е бил бестселър – и то в световен мащаб! За това има сериозна причина: много преди на пазара да се появят SUV моделите и различни смесени форми да придобият популярност, Passat си е извоювал непоклатим статут на здрав семеен автомобил – първоначално като фастбек, а след това и като просторно комби.

Двигател: Шестото поколение на Volkswagen Passat, появило се през 2005 година, преминава отново към напречно разположени мотори. При бензиновите двигатели гамата включва от флегматичния 1,6-литров агрегат с по два клапана на цилиндър и 105 к.с. до спортния R36 с 300 к.с. При дизелите на разположение са агрегати от 1.6 TDI и 1.9 TDI (от 105 к.с.) до 2.0 TDI със 170 к.с. (всичките с филтри за твърди частици). От пролетта на 2007 година в гамата на Passat се предлагат ефективните бензинови TSI машини (1.4, 1.8 и 2.0). При дизелите системата за впръскване common rail заменя помпа-дюзата, осигурявайки по-мека и тиха работа на двигателите.

Каросерия: Подобно на своя предшественик шестият Passat е просторен автомобил с добър обзор. Единствено скосеният покрив на близката до купе форма на CC (от 2008 година), възпрепятства в известна степен погледа назад.

Изработка: Шестото поколение на Volkswagen Passat прави качествен скок по отношение на усещането и визията на материалите в интериора в сравнение с тези на предшественика. Същото важи и за цялостната изработка. Смяната на модела от 2010 година донася в тази област освен по-модерната визия незначителни промени.

Безопасност: ESP и минимум шест въздушни възглавници винаги фигурират в оборудването, тестът на Euro NCAP оценява Passat с най-високия резултат от пет звезди при защитата на пътниците и четири за защитата на децата. При смяната на модела вече са включени и различни системи за асистенция.

Ходова част: Ходовата част на Volkswagen Passat блести с отличното си съчетание от комфорт и динамични способности. Тя осигурява чевръста управляемост и стабилно поведение в завои.

Кой двигател ви препоръчваме

От бензиновите мотори следва да се подчертае 1.8 TFSI със 160 к.с., при дизелите това са Bluemotion и 2.0 TDI със 140 к.с.

Спецификации на двигателите на Volkswagen Passat
Кой тип каросерия да изберете

На германския пазар преобладава комби моделът, наред него и седана от 2008 година се предлага и купето с четири врати CC.

От коя година да е моделът

От 2007 година на пазара са препоръчителните TSI мотори, привържениците на дизела е по-добре да потърсят версии след 2008 година, когато common rail системата заменя помпа-дюзата.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Базовият модел е Trendline; той включва серийно климатик, електрическа ръчна спирачка, ESP и шест въздушни възглавници.

Каква е цената

Стабилното търсене задържа цените високи, като особен интерес има към автомобили от по-ранните години на модела.

Цени на Volkswagen Passat в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, автомобили от сравнително новото поколение на Volkswagen Passat присъстват широко в корпоративни паркове. Добре поддържани те блестят с позитивна оценка във всички категории на Dekra и във всички конструктивни групи. Дори при автомобил с висок пробег отчетите показват дефекти далеч под средното за класа. Те се свеждат до понякога скъсани маншони на полуоски, износване на втулки на носачи и износване на спирачките. Всичко това води до отлично представяне на модела в общата класация „Най-добър във всички класове”.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

vlado
zdraveite!kupih si passat 1.8t 150 konq sled kato zaredih gorivo na 5 min. mi svetna 4ek lampata,no avtomobila varvi dobre kajete mi ot kakvo moje da e problema i kakvo da pravq.

kocaka
тъся си Пассат 98 99 г. но се чудя бензин или дизел от всякаде чувам различни мнения ако някой може да помогне с избора да пише

kiro
вие сте се побъркали с тея кошове това не са коли радвате се като малки деца качете се в някоя сериозна кола и тогава си хвалете тея кочини

nikolaipetrov1943@abvbg
имам пасат 4ка от 1998год 19тди 90кс заглъхваше до 2000 об.смених клапан който регулирал налягането в цилиндрите на стойност 70лв.оправисе за извесно време сега прави съштия номер.хванах му цаката в движение изключвам на свободна исворцирвам двигателя включвам на скорост и всичко е на 6 пасата е автоматик

opi
zdraveite Vidqh nqkolko mneniq na sobstvenici na passat 2006.mislq da si vzema benzin ruchni 1.6 FSI 2006.nqkavi mneniq i komentari po kolata..plusove minusi..kavo da gledam kato go kupuvam che parite ne sa i malko puk nikade ne namerih nqkakvi komentari za tozi model,povecheto sa za passati do 2002,2003. Interesno mi stana che v opisanieto na avtomobila ne idqh bord computar...tova ne vlizali veche v bazata na novite koli....? blagodarq

Evgeni
За невежите да уточним! - До "Мдааа!" и там подобните ... VW Passat , 98г. 110k.с. двигател AFN ! Това е двигател, който е с роторна ГНП, турбо с променлива геометрия! Със сигурност не е помпа-дюза!! Който не е запознат да не пише тук!

petkto
Zdraveite iskam da pitam za passat 4 1.6 101 ps vzeh si takuv e go nosih na serviz i mi kazaha che e dobre nqma nishto udareno dvigatelqt raboti perfektno na 200000 km e nqkoi razbirachi mi kazvat che e slab motora no kato go nastupq si vurvi dobre ne mi trqbva kola za sustezaniq prosto iskam da pitam tezi koito imat takuv passat kakvo shte kajat za dvigatelq zdrav li e po princip i kakvi problemi dava blagodarq predvaritelno

opi
i az taka znam ama gledam obqvata v momenta i si pishe 110 k.c .....moje i da sa se obarkali.....mersi vse pak;) Mnogo mi e golqm za men.....ako beshe 1.8 bez turboto mojeshe i da stane rabotata

Анонимен
Passat 1.8T e 150konski sili.. tova koeto si vidql e 110KW.. 1KW = 1.36konski sili 110*1.36 =150 konq :)

Анонимен
zdraveite! Iskam da si kupq passat 2004 1.8T benzin ruchni skorosti.Ot obqva v web sait.Samo deto tam pishe che e 110 konq.ot prochetenoto i ot rovene v neta razbrah che 1.8 e 125 konq a 1.8T e 150 konq.Vqrno li e tova?da znqm dali prodavacha si pravi uglushki.ne sum ot sushtiq grad da znam dali da si pravq truda da hodq. ne sum sastezatel i ne darja na kone i kubici(puk i danucite na goemite dvigateli sa golemi) brlagodarq

RUMEN
DOBRE

Мераклия
Ами като четох всичко до тук, колко струва смяната на предницата? Да си купувам ли В5 или не!

pepi
pasata e ot 1998 ot kakvo li moje da e za parvi pat se ka4vam na dizel i nqmam i nai malo ponqtie za dizelovite avtomobili

pepi
kupih si pasat 4 1.9tdi no ne iska da vdiga nad 120 kato mine nad 3000 oborota zaglahva sled 3 predavka moje li nqkoi savet pi6ete molq

Антония
И аз имам проблем с електронната ръчна спирачка.Вчера не искаше да ми изключи и излизаше едно жълто задраскано Р на часовника с оборотите.Трябваше да сложа колана за да изключи.Карам Пасат В6 от 2007 Хай лайн .

Passat B5
Kupih passat 5 110hp na 24.12.2011g. i do sega osven konsumativi drugo ne sum smenil, taka che koito kakvo iska da si govori modela ne e nikak losh i e dosta zdrav, daje uchudvashto zdrav.

borko
zdr.kajete mi ne6to za passat6 2.0TDI 2007 170kc.Blagodarq predvaritelno.

Ахаа
То в България и танковете ще се окажат със слабо окачване :-)

spasov
zdraveite kolegi,kajete mi ne6to za B5 ot 2000-2003 avtomaik 4x4 benzin . Blagodariavi predvaritelno!

baciko
Здравеите колеги!Нека и аз да си дам мнението за паса 1.9 тди 85кв 116к.с. помпа дюза 6 сепенна скоростна кутия!Вземах я на 185000 преди 4 години,доста запазена и обслужвана само във ФВ.Карам я във Финлания само,никога съм нямал проблеми с двигателя,дори на -35 градуса температури през зимата винаги е палил.Страшен двигател,комбинация с 6 степенната кутия е много пъргав.Почти винаги я гоня много,2 пъти на година ходя до БГ с него,в Румъния и Полша се кара яко(някои от вас знаят)почти на никого не съм отстъпвал,изпреварва се доста бързо,много е пъргав пакк казвам!Не съм сменял нищо осват консумативи,масла,филтри,ремъци,там каквото е нужно за обслужването.За окачването-омръзна ми да сменям почти всеки път като отида до Бг да сменям нещо(слабо окачване)!Бравата на шофиора се развали не заключва с дистанционно или сама се заключва колата и отключва(много често срещан проблем)!Колата вече е на 290000 км вътре таблото и пластмасите почнаха да вибрират(нормално за тези години и км)Аз съм доволен многооо от мотора и разхода на колата за другите дребни проблеми дето се слу4иха се затварят очи защото при други коли стават по-вече и по големи проблеми.В последствие за мене е здрава кола за времето си и то много здрава!Вече трябва да я сменя,ходих да тествам новия пасат 2011 дизел,Ауди А4 2008-2012 дизел,Хонда акорд 2.2. дизел 2009-2012 накрая ВОЛВО В40 2013 се води модела(срашен автомобил е за мене,реших,че тя ще се купува-2.0, 5 цилиндров дизел 150 к.с автоматик)!Наи лоши впечетления от тестваните коли е Хондата,Пасата вече ми се струва,че не е като предишните пасати нито красив нито здрав,аудито с тези проблеми с турбото на ранни км не е нормално и по качество и то не е като предишните аудита!(ауди Б4 2.0 Е съм карал преди,е тва е истинско здраво ауди)!Това беше моето мнение,надявам се да не се е засегнал някои и да съм бил полезен;)Поздрави от Финландия

Милена
Здравейте на всички.Ориентирала съм се към пасат 1.9 тди ,2003,2004,автоматик.Много хора ме критикуват да не посягам към дизел,но не съм наясно дали това не е преувеличено.Притеснява ме разхода,някой може ли да каже какъв разход да очаквам ? И като цяло дали си заслужава,точно този вариант,или 2.0 ? И само да спомена,че "карам"рено,по-скоро го бутам и в момента ,в който си купя пасат,искам да видя как реното гори и да си пекна кюфтета отгоре му...

жоро Р
търся багажник за фолксваген пасат комби

OLIMPI
IMAM PROBLEM S ABS MNOGO MEK PEDAL NA PASAT 2.0 1991 NORMALNO LI E TOVA

olimpi
imam pasat 2.0 1991 smenih nakladki pedala e mek tova normalno li e

Ivan
ami za sajalenie nesam v BG,a upatvaneto ne e v men :) Spored men moje da sa nakladkite ama malko me samnqva :)

Батето
Какво според теб означава "Проблем с паркинг спирачката, погледни упътването на автомобила"?! Нека помислим...

Ivan
zdr na vsi4ki. imam vw passat b6,140k.s,2.0 tdi. Vaprosa mi e,dali na nqkoi mu se e slu4valo na displeq da mi ispi6e PARKING BRAKE FAUL SEE OWNERS MANUAL.I dali znae kakav moje da e problema? Blagodarq predvaritelno

slaviii
огледай се за 1.9тди

gogo
iskam da si kupja passat6 2,0 140k.s daite nakoi savti.blagodara

Стиви
И като седне някой да ми разправя, че бил боклук, и го питам - а защо си си го купил тогава? Пък защо има голямо предлагане - ами масови са! И пак соча примера с Маздата 6.... Мнооооого била надеждна. Даааа, бе, да. Да, ама не! И ръждясва, и повдигачите й дават фира, и носачите, и дисковити й се изтриват за 50-60 хиляди.... А струват майка си и баща си! Има на паркинга една такава.... Дето собственикът й се чуди как да я продаде! Маслото й е ефтино, уж. Но всичкото останало - е кански скъпо! А самата кола е била 63 бона като нова! И сега не му се продава - защото нали разбирате колко назад ще отиде?! И стиска зъби.... И само се чуди на кого да я утика.... Обаче скъпо - за да си върне кинтите!

Анонимен
Когато дизелът е загрял, главите не се пукат.... И се пукаха - навремето - при 170 конния двулитров дизел - защото е 16 клапанен, и на места преградите между ризата и клапаните бяха много тънки! А на сегашните дизели главите са усилени - и не се пукат! Пък ако толкова ви е страх да не пукнете главата - сменете я! Не струва кой знае колко..... А после можеш да си го караш дизела - мноооого дълго! Е, случвало се е и при 140 конните дизели.... Но и това е изчистено вече. Но щом ви е страх от проблемите при двулитровия дизел - купете си кола с 1.9 литров. Вечен е - ако навреме му сменяте консумативите, и ако не го издувате студен! А за това, колко можел да вдигне по магистралата..... Колкото го настъпиш! Мой приятел със 115 конния беше вдигал над 210! А аз със Шкодата, тя е със същия, само че там е 105 коня - съм вдигал 195..... Само че не смея да я надуя - защото ме е страх за гумите. А той е с добри гуми - и не му пука. Иначе допустимите обороти под товар са 4200.... И тогава колите стигат големи скорости. Само разходът става.... разбирате какъв. Но въпросът не е да се кара много бързо - а да се кара разумно. А Пасатът петица позволява такова каране.... Кеф ти бързо, кеф ти разумно. Изборът си е твой!

Стиви
А конкретно 1.9ТДИ 110 коня дизела е много добър, почти вечен - ако не го надувате със 180 по магисталата. И си върви, и си върви, и си върви.... Само ангренажния ремък го сменяйте малко преди срока, а и горивния филтър, а, и не икономисвайте от маслото - и колата ще ви ползва дъъъъълго! Пък който ми каже, че това е скапана кола - грях му на душата! Има ги на всеки ъгъл - и я се замислете защо е така? А който почне да го сравнява с Маздата 6 - добре, но колко й е цената? И ако при нея даде фира някой носач, или турбото на дизела - колко ще се бръкнете? Двойно или тройно! А и джапанайките се развалят - особено по нашите пътища..... По които и танк да караш - пак ще даде фира! А за алуминиевите носачи..... Има и стоманени. Само че с алуминиевите воденето в завой е по-добро. А че са по-скъпи - факт, така е. Но пак казвам - гледайте не колата като такава, а колко ви излиза! Ако върши работа, и ви излиза ефтино - тогава си струва! А френските коли няма да ги коментирам..... Особено новите Лагуни и Пежота, 206 и 308. Уникално проблемни коли.... Откъм електрониката. На паркинга ги има няколко - и все се суетят около тях момчета с фирмени дрешки. Говорим за нови коли! А не за такива на 6-7 години.

Анонимен
И много ме кефи дизайнът му - отпред хромирана маска, а отзад тези кръгли стопове, четири - яко! Пък най-новия - той е толкова стандартен и безличен! Как можахте така да го обезличите бе, хора? Леле, срам направо! А за акумулатора - не забравяйте уредбата включена! Че после новата Варта ще ви струва 180 кинта! А може и 200 да ви излезе.....

Стиви
Мой приятел има такава, със 110 конния дизел, и е много доволен. А и как няма да е, като автомобилът върви, пък не гори върховно много, дори и натоварен - 5.5, а при градско стига до 7 литра. Но пак казвам - натоварен догоре! Лимузина е, с климатроник, със 6 степенни скорости. Само задните ръчки за стъклата са много странно сложени, и маншони е сменил, както и акумулатор, беше тотално издухан, а и едни тампони отзад, е, и дюзи е чистил - и това е. Иначе колата си е пушка, взе я на 60000 км, направил я е на почти 200000.... За 4 години. Яко каране! Внимава за дупки, и много не шпори - но я товари до откат! Добри седалки, добри фарове, само че окачването ми седи малко стегнато.... Но това е мое мнение. Тъй че колата определено е добра! И надеждността й е съвсем прилична. Иначе онези от тестовете - не знам как тестват, ама тия Баварчета, дето ги дават в началото на класацията - да имат да вземат! Който от квартала си е взел такива - все е пропищял! Ангренажни вериги май че, а и задното окачване.... Еееее, че какво може да й има на една верига? Направо срам и позор!

Анонимен
120 000км. Сега е на 371000км,колега какво е туи нещо за 251 000 км една смяна на ангренажен ремък,ти направо си за Гинес с този двигател.Даваите го малко по сериозно,все пак има хора които ги четат тези писаници и може да ви повярват.

Vw PaSsAaT
zdr na vsi4ki :) Chestita Nova Godina :) Poneje imam vw passat b6 2006g. i iskam da vi popitam dali nqkoi znae kak se povdigat zadnite sedalki na tozi avtomobil,ili dali izob6to se vdigat za da si skriq malko rakiita tam,pone4e pak pat me 4aka :) Blagodarq predvaritelno :)))

Случайно минаващ
Колегата "аууу" е прав

demonichna
Аз карам пасат В4 - 96 г., 1,6 - 101к.с. и съм много доволна. Освен за дреболии - тампони, филтри и дръжки на вратите, за друго не съм ходила в сервиз, е и ангренажен смених... Не бута грам масълце - 365 хил. км. и вози като лодка. И поддръжката не е скъпа!

Анонимен
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat влизаш тука и четеш, Гугъл знае всичко :)

valio
на кой пасат му казвате в3

цецо
не знная защо толкова добър автомобил бе наречен вечния пациент 17 извънпланови повреди за 100 000 км

deimi_n
здравеите.искам мнение за пасат3 150кс

Неизвестен
аз карам ауди б3 но те са доста сходни като изключим вънщния вид и килограмите а колкото до статията по скоро всичко е въпрос на късмет и на това колко се подържа дадетия автомобил така че освен ако не е с някакъв фабричен дефект самия модел признат от фирмата производител няма как да съдим за автомобила а и всяка кола си има заболяване пример опелите корав двигател корава ходова част /от лични наблюдения върху колата на мой приятел/ но ръждата си взема своите жертви др пример слабите предници на ауди няма нищо вечно но когато се поддържа редовто не е нищо фатално фатални са ни улиците :Р

Анонимен
Аз също карам от скоро Пасата Б3 на баща ми. Колата я купихме преди 10 години на 120 000км. Сега е на 371000км. Искам да кажа само, че тази кола не си знае здравината. В нашата е на 22 години и от както сме я взели са сменени само амортесьорите. Ще спомена, че счупих бутало лятото но това е поради човешка грешка. Бяхме пробили радиотара и течеше и уж го сменихме с втора употреба, но той също течеше та така прегряхме го сериозно доста пъти докато не го стопихме. Но искам да отбележа, че цялостния ремонт ми струва 700 лева с всички нови бутала, радиатор, сегменти, лагери, маркучи, които бяха запекли и се чупеха при свалянето, работата, консумативите(масло, филтри, антифриз), маншони на едната полуоска(бяха скасани). Това всичо ни струва 700 лева плюс амортесьорите 2005 година сменяни това е за 250 000км. Също и ангренажния го сменихме за парви пат лятото, съединител не сме сменявали няма и признаци да го правим. За ръжда искам да кажа, че няма да намерите видимо място ръждясало за 22г. Отдолу съшо няма под пластмасите на калниците се забелязва някакви признаци, но това го забелязах миналата година и сега си е пак същото така, че не е фатален проблем. На тези, които се ориентират към ФВ знайте че пасат б3 е уникално здрава кола така че и на 22 години да е пак ше ви свърши работа и ше сте доволни.

анонимен
Пак съм аз от Дания,/който е чел горните постове/вече съм на 268 000 и освен до сервиз за текущи ремонти/масла,филтри,спирачки/друго нямам като забележки към тази марка.Скоро тряснах 1 лисица посред нощ като се прибирах от работа и хвръкна средната пластмасова решетка под номера.Спрях, върнах се взех я/решетката-не лисицата/ и се учудих че нямаше друго строшено.Все пак 90 км/ч не са малко.Лисугера го метнах в банкета и продължих.

plamen edrev
Карам пасат 6 1,8TSI от две години и половина сега съм на 77000км. Много съм доволен. Разход градско около 10, смесено около 8,5 - 9,0 Бургас - София 7,2 - 7,8 . Много удобна и пъргава кола. Още не съм сменил гумите и спирачките. Задните спирачки може би имат още за 10-15 хиляди км. Двигателя е с верига супер пъргав и тих. Само първия пъ смених маслото на 15000км в отризиран сервиз, после сам си обслужвам колата. Смяната на маслото правя на 30000км. Брат ми кара 2,0TDI 140к.с. на 57000км. Гори средно с 1,0 - 1,5 л/100км по макло , но не си струва дизелът. По скъп за подръжка. Дизела е по скъп с 7500лв, при еднакво оборудване, Комфортлаин.Два пъти вече е посещавал сервиза за проблем по маховика и дюзите. С ремък е и маслото се сменя на 15000км. Задните спирачки вече са за смяна, а предните гуми изкарвет само максимум 30000км. Когато пътуваме с двете коли заедно на дългаг път, дизела е много по тромав от бензина. Бензина е супер тих. На място и при постоянао подържана скорост само по това че светяти таблото можеш да разбереш че работи.Само при ускорение се чува слабо турбото.

Ivan
Zdr kolegi,imam possat 2006 godina,140k.c.,2.0 TDI sport,nqkoi moje li da mi kaje ot kade se vklu4va i izklu4va alarmata na tozi avtomobil.Blagodarq predvaritelno.

passat b3
kolegi asim sis passat 115 konya bes problemna kolicka problema e v danaka mislya da mina na gas

scirocco
Momcheta ako govorim za zdravi koli na VW ot starite im modeli po zdravi nqma neka ne se lajem:))Az sburkah do nqkude, no ne suvsem i sled VW scirocco si kupih Reno Laguna.Sega iskam Passat 5 krainiq model 2005 4x4 131k.s. i s golqmata navigaciq.Na vsichki prochetoh komentarite i da vo kaja do tuk edinstveno me plashi okacvaneto i po golemiq colaj gumi ot kum cena.Nqkoi znae li kato se razbie nakoi nosach vsicko li trqbva da se smeni ili moje samo nego?

koko
dobre togava imam golf 2 koito go karam 10 godini vzeh go na 160 000 sega e na 380 000.ta stava vapros za podrajkata.haide de ima li 4ovek koito da kaje ne6to...Za tezi kolometri sam smenil amoptisiori,vodna pompa,edin 6arnirima li kakvo da govorim za podrajka.kato ne iskate da podarjate si kupete golf 2...dokazano e

Анонимен
По принцип астрата е доста по евтина от пасата. Аз карам октавия със 1,9 литров дизел- 100 коня. Двигателят е може би най- разпространения на компанията и е доста надежден, а разхода е нисък. Карал съм и други автомобили, няма да казвам марки, че феновете тук са доста нахакани, установих че те са предирчиви към дизеловото гориво и се налагаше с една цедка да се боря. Повече информация ще ти дадът хората от форума на wv. Забележката към двигателят е само шумът, който при студен старт е тракторен, но колата тегли отлично. Окачването е по меко от пасата така че не мога да ти кажа нищо повече.

Дядо Матей
Здравийте знаещи млади хора. Снощи прочетох всичко в тази рубрика, затова сега ще извикам ПОМОООООООЩ !!! Карам една бяла Астра, синовете са с Голфове. Останах без работа от 8 месеца, затова свалям гарда. Реших, ще взема Пасат комби. Нещо от 93 до 97 години, цените са поносими за пенсионер. За да огранича данъка пък и аз вече не се състезавам по пътищата търся кола до 101 коня. Какъв двигател да избера. Дайте съвети и препоръки. Благодаря на всички за споделените виждания, но не ми се сърдете, че ще Ви бавя по пътищата. Аз карам до 130 на магистрала и плътно под ограничителните знаци по другите пътища. Чакам тези дни да ме посъветвате. Благодаря Ви отново.

леле
"... и дискове, 2 носача, водна помпа и ангренаж и ... " - ами това което си сменил никак не е малко! За малко повече км съм сменил САМО тампони по предното окачване и накладки. Колкото и да изглежда невероятно става въпрос за Ford. Имах намерение да го сменям пасат 4, 90к.с. дизел, но коментарите тук ме отказват. Изглежда ще се ориентирам към рено, при тях поне частите са по-евтини, няма алуминиеви носачи и други несъвместимости с родните пътища.

Анонимен
Vw si e Vw mnogo seriozna i sigurna kola

n8299
Относно коментара за VW PASSAT от хора любители на Френските коли мога само да цитирам надпис над сервиз \"Ситроен ,Рено , Пежо и свирки не правим.

степан
клас.продай.за600 евро.

аууу
След няколко сменени автомобила,от които и "Пасат","Голф,"Мерцедес" стигнах до извода:вземеш ли кола 2-ра ръка,всичко е на късмет!!!

Анонимен
Колеги взех си пасат 1,9;110 ;1999 г.;коня 4x4; комби. Много яка кола!!!;;;;

kiril
samo da go prodam i povece njma da si kypa takava kola passat b5 sled 96g sa boklyci

ончо
колеги стига сте питали колко гори пасата-преди карах пасат 4 настъпвах го гореше,сега имам бмв пак гори много-кефа цена няма като не искате да гори вземете си велосипеди

Шофьора
На Йоко Пасата за който питаш е на една техническа платформа с Ауди А4- т.е Всичко без купето. Не препоръчвам този 1.8Т мотор с турбо,150кс когато става дума за кола на старо.Разликата от 1.8 е 25 к.с.Когато е поддържан добре 125 к.с.с нищо не е по слаб, а няма турбокомпресора, който е капризен и скъп агрегат.

joko
Здравейте можели да ми кажете какво е вашето мнение за Passat 4 1.8T? Какъв е разхода и издражлив ли този двигател?

Стефан
Здравейте,приятели.Обективността е много важна при оценяването на един употребяван автомобил.Даването на безотговорни,некомпетентни мнения не ползва хората,които имат нужда от съвет и помощ.Всяка марка има много модели,едни успешни,други не.VW също произвеждат от двете категории.Никога не ще бъдем обективни,ако даваме оценка за нещо,което не познаваме.Аз карам Passat 1990г.1,8MI,6 години.Оглеждам се по пътищата и често виждам този модел,който ще прескочи 20 г.В Германия пролетта видях,че още ги карат.Голфовете на същата възраст се срещат често.Audi на такава възраст също се среща често.Тези модели не се карат само от бедняци.Тези модели имат недостатъци,но вече 20г.се карат масово и времето е техния съдник.Имам колеги автомонтьори,които имат по две като моята.Налага ми се да си купя друга кола и затова прочетох вашите постове.Обърках се повече.Моят Пасатор не е изгнил,почти всякакви товари карам с него и с ремарке,ремонтирам го сам(ПОРАДИ безотговорни и некадърни "МАЙСТОРИ")на народни цени,возията и издръжливостта са добри за нашите трагични пътища.Разход на газ около 13,5 градско/9,5 извън.С какво VW да я заменя?По мои наблюдения тройките гният,четворките са за компютърна диагностика(там некоректността и некадърността са царици) и скъпа поддръжка. Моля,дайте отговорно мнение за Passat 1,9tdi,комби,реален разход градско.

Анонимен
Да не са му превъртяли километража? Рядко се среща автомобил от този клас с изминати едва 1000км.

тони
преди три дни си купих пасат4комби 1.8 125 коня.минах 1000км до момента и много ми хареса возията и поведението на патя.взеха ми 450лв за обслужване но мисля че не сгрещих с избораси.

весо
искам да попитам за пасат 5,5,2002 година,дизеловия мотор(131 коня),хай лайн изпълнение.Решил съм да си взимам такава,кажете ми плюсовете и минусите за тази кола относно двигате,окочване т.н.?

Анонимен
имах в3 2000 150gt коня 6години го карах без проблем беше италянка перфектен всички ексти за модела среден разход 7 литра смъквалсъм до 6 л на борд компа на 5та скорост с 60 тръгва да изпреварва без да се тормози двигателя е шумен 3000 оборото на 5та скороста е118км ноколата 16 години исе разделих сега мисля за В5 1900 131 КОНЯ 6 СКОРОСТИ НЕ СЪМ КАРАЛ НЕЗНАМ ДАЛИ НА 5СКОРОСТ ШЩЕ ОСКОРЯВА ЛИ ПРИ 60 БЕЗ ПРОБЛЕМ МАЛКО МЕ МЪРЗИ ДА МЕСТЯ СКОРОСТИ ЗА В5 ЗНАМ ЧЕ ИМА ГОЛЯМ ВЪРТЯШЩ МОМЕНТ И Е ПОМПА ДЮЗА АКО НЕНАМЕРЯ ЧИТАВ СЕ ЗАМИСЯМ ЗА ВMB 525 2002Г 163К

Анонимен
купил си бензинова (груба грешка)много ясно че ще я плюе-само дизел е машина

pascho
здравейте от 6 месеца имам пасат 1.8 турбо,150 коня за сеа сам доволен много при 15000 км

Някой от Някъде
Пеиятели и колеги, като чета тук тия негативни редоже относно Пасата направо ми става кофти, притежавам В5.5 и съм му навъртял ве4е 200 000км откакто сам го взел (това ще рече че вече е на малко над 300 000) и тепърва имам за смяна 2 горни носача и външно каре. Всичко зависи къде и как се кара колата, и до каква степен мойе човек да си позволи такава поддръжка

иван петров
4 год.имам пасат В-5 уникална кола няма месец да не се развали нещо незнам колко пари съм потрошил по нея минал съм 90000хил. км.3 пъти съм сменял предница два пъти -ремъци и хиляда още по дребни проблеми .иначе за разход гори малко говоря за ТДИ

Aнонимен
Фактът, че все още не я сменяваш говори, че жизнения стандарт в БГ е много нисък.....Или не ти се кара новия?

Aнонимен
колеги, категорично заставам зад пасат! карам пасат В3 1,8МИ 90КС, колата е произведена август 1990г., а аз я купих април 2000г., т.е. карам я вече 10 год., а самата кола е на 20год.!!! факта, че все още не ми се сменява, говори достатъчно за това какво е мнението ми за тази кола!

Aнонимен
колеги правите сравнения между колите но не правите разлика между моделите и годината на производство,новия пасат е по добър от старата Е-класа на намерцедес,но същото важи и за новото мондео е по добро от стария пасат.не може да се мери мазда 6 с пасат B4 или В5. Маздата е модел 2003г.а пасатите 1988г нищо че В5 е 2002,той е феислифт на В4.говоря от опит у нас имаме мазда 6 и пасат В6 и двете 2005г маздата освен че е с по мощен мотор 2000 140к.с. а пасата 1.9 105к.с.по всичко останало отстъпва на пасата

Aнонимен
по хубаво си карай опела,аз се оттървах от един пасат 4,сега съм на омега комби 2,5 тдс-163 коня и ми е много гот

ВЛАДКО
АЗ ИМАМ ОПЕЛ АСТРА 96 1,4 НО МИ СЕ ИСКА ПАСАТ 2 ИЛИ 3 КАКВО ЩЕМЕ ПОСЪВЕТВАТЕ

Aнонимен
Хей, много емоции вкарвате всички. Карал съм и Рено , Опел сега съм с един \"древен\" Пасат В 3 2000 бензин. Доволен съм. За 100 хиляди км. съм сменил два амортисьора ,задни лагери , тампони на носачите и на макферсъните....друго няма. На газ го карам и ми прави доволен разход от около 8/100 извън градско.На градско вдига разхода и затова рядко го използвам. Ходя по риба и толкова макадам е видял ,че не ми се говори. Няма да го сравнявам с други коли . Не е коректно. Всяка марка има и добри попадения. Искам да кажа ,че това е един добър автомобил за нашия скромен стандарт.

Aнонимен
мазда шестица бие пасата по всички показатели два или три пъти е избирана за кола на годината

Aнонимен
Ако Пасата е каруца японките са талиги, карай си таксетата и не говори глупости, т'ва че немаш работа и дрънкаш глупости си е твой проблем.

Aнонимен
пасата е каруца-опитайте да я смените с японка и няма да сбъркате хонда-тойота-мазда това е истината а защо не и хюндай-питайте някой бакшиш за това

B3-variant
Както е казал поета: ЗАВИСТНИЦИТЕ СИ ПЛЮЯТ,ГОЛФА СИ ВЪРВИ....... в случая-ПАСАТА...... ;)

Aнонимен
5-6000 leva

Ole
Kolegi, Kakva e edna normalna cena za VW kombi 1.8 1999 godina? Pishe, che e na 190000 km, no na tova ne mozhe da se viarva.

Aнонимен
Колеги имам пасат комби 2003г с 1.8Т мотора, за не запознатите бензинка с турбо. Тази кола е такава ламя, не само по отношение на горивото, а за консумативите. Смяна на ремъци и ролки 600 лв, при официалния дилър двойно, разход на гориво градско 14/100, извънградско 11/100. За другите части не ми се пише, че ме заболява главата. При това колата е купена нова. Като го сравнявам с Мерцедес Е200 Компресор комби си е направо лукс да я имам. Никога вече VW.

Aнонимен
AM KWO 6E KAJETE ZA STARCITE 1.6TDI KOI 6E ZAPALI NA -30 BEZ GARAJ I GO KARAM 6 MESECA S IZOLIRANO PARNO I BEZ URED ZA TEMPERATURATA I E MA6INATA NA WEKAAAA

Aнонимен
kolegi kagete neshto za Pasat 5 4*4 6 skorosti 2002 god. 131 k.c. blagodary vi.

Aнонимен
само б-6

Aнонимен
Пасата е номер 1 за всички времена.Всяка една кола си има своите недостатъци но....Пасата е доказал своята издържливост във всяка ситуация и своята надежност е доказал неведнъж .Аз вече карам втори Пасат В3 .първия ми спаси живота и ако беше някоя друга да не пиша за марка това просто няма значение сега нямаше да пиша тези редове .Моите колеги като я видяха взеха да се кръстят и да не вярват че съм се отървал само със охлузвания .Така че Passat forever и много здраве на дущманите му.

Aнонимен
ОТСКОРО КАРАМ ПАСАТ B6 ВОЗИ ПО ДОБРЕ ОТ БМВ А ПОДДРЪЖКАТА Е ПО ЕВТИНА ОТ НА ОПЕЛ

Aнонимен
Имам пасат b5 вече 2 години не съм доволен от електрониката лошо качество на материалите на интериора одраскани дръжки на вратите,много лоша видимост не само на зад но и на пред особенно по нагорнище и завой.щумен и неспокоен мотор.нисък клиранс,когато съм с 4 човека всички гърбици са мои. Иначе возията е супер комфорта в купето е мн добро, но на дълъг път ми умалява десния крак просто мястото на педала на гаста не е на мястото си мисля че ако някой отрече тези факти е или сляп фен или не се е качвал на други коли

анонимен
Zdraveite karam pasati ot 6 godini i po temata s obslyzvaneto ne sum suglasen koito ne karal takava kola prosto ne triabva da komentira.Stava vapros za 1.9 tdi 131ks 2003g.

анонимен
Ще си позволя да цитирам колегата vulkan: "Да си чувал за пукнати глави на дизел от претоварване. Това са стари коли. Не се опиянявай, а мисли малко. Да не говорим, че ако мотора ти е дизел 90 к.с. на Пасат, пожизнено не можеш вдигна такава скорост, освен ако падаш от небостъргач. 178/14.2сек. за ръчна скоростна кутия и 171/15.7сек. за автоматика, по каталог, нова!" Мисля че е достатъчно

анонимен
Ей маняк как дигна 218 км с 90 коня дизел при това комби...ти чуваш ли се какво говориш..мисли малко преди да пишеш..чу ли?

анонимен
zdr as karam passat tdi 90-konq 3-ka kombi mn hybavo vozi 4.2/100 izv1n gradsko gradsko 5 super ma6inka za 2 godini samo 1 6ernir smenqh i varvi mn dobre za 90-konq MAX speed 218km/h na magistralata 6ymen varna pak toz s fiatovete det mi razpraq da go dyha.....!!!

анонимен
Здравейте, карам пасат 5ица 1.9 тди 2002г, 131 коня. Много съм доволен, изключително удоволствие е да се кара този автомобил. Много пъргав и сравнително икономичен двигател ( на 6та с 160 на магистралата не ми гори повече от 8), добра возия и приличен интериор (особенно хай лаина). Препоръчвам ви го.

krasio00o
Че какво му е хубавото на фията?Возията ли ,качествена изработка ли ,конфорта ли?Имам приятел с дизелова мареа който направи доста скъпи ремонти,обслужването е доста скъпо(около 500 лв ангренаж с масла и филтри) вози отвратително твърдо и е тясна вътре.Цената и за 1 година падна с 1000 лв.

анонимен
mahaite tez kyrnici e mom4eta ne sa zanimavaite s gluposti e nit varvqt nit sa zdravi abe pulna skr1b kupete si fiat .........marea 4astite evtini na vw-to termostata 12 lv na fiata 105 ama tova nqma zna4enie vajnoto 4e kara6 fiat.....

анонимен
Колегата от Дания е прав, но някой прочете ли го?

анонимен
Търся казанче за течността на чистачките за VW Passat 2006 2.0TDI. Моля ви за съвет или предложение.

анонимен
В3,1,8 Ми,1992г.,90кс,климатик,тонирани стъкла,плюш.Моделът е морално остарял,но е железен и поддръжката е невероятно евтина,тапицерията не е мръднала - седи на улицата и я пече слънцето ,но и няма нищо -за разлика от други марки.Градско 10л/100,шосе-6,5л/100.

анонимен
Хехе, поредният с астин мартини в гаража, а? Разбираш и от пасати и от феррарита, хехехе и като се върнеш от училище ти се карат за оценките, хехехе.

анонимен
"Поредният експерт, който се мисли за голям експерт. Каци с какво се занимаваш, че си толкова компетентен?" Покарвам коли, поразбирвам и чета! Споко, дръж се естествено! Пък на мен не ми пука. Парите са си твои. Ремонта на дизела е добре откъм финикийските знаци.

анонимен
Как Пасат 90 коня ще доближи 200 вие чувате ли се какво говорите бе. Тази скорост е постижима с 1.9 дизел 131 коня. Всичко друго са глупости дето го пишете.

анонимен
Поредният експерт, който се мисли за голям експерт. Каци с какво се занимаваш, че си толкова компетентен?

wulkan
Колега, ще имаш проблеми. Да не съм лош пророк, но едва от минала събота и такива скорости? Да си чувал за пукнати глави на дизел от претоварване. Това са стари коли. Не се опиянявай, а мисли малко. Да не говорим, че ако мотора ти е дизел 90 к.с. на Пасат, пожизнено не можеш вдигна такава скорост, освен ако падаш от небостъргач. 178/14.2сек. за ръчна скоростна кутия и 171/15.7сек. за автоматика, по каталог, нова!

анонимен
mi karai si hondata a puk nie 6te si karame i e i osobeno s clasite 6toto tiq qponci moje da sa i s 15 koli v top 15 ama use6taneto vutre e kato v varburg ili daciq tai 4e are begaite

анонимен
Купих си пасат4 миналата събота 1,9ТДИ 90коня , супер е колата само дето ходовата ми нещо леко хлопа при постоянни вибрации на ходовата част. На ората дето казават , че не вървял много им здраве , наистина не мяза на бензина АУДИ 115коня дето карах преди тази , но щом по магистралата поддържа 140-150км/ч кво повече да искам , а на правата отсечка я понастъпи повечко и тръгна 200 да доближава без зор , но се отказах , защото не я знам още колата.От Русе до магистралата карах 100-120 и среден разход 5-5,5 , по магистралата 140-160 и разход 6-6,5 .

анонимен
Данчо Кирил е прав.имаш 5.5 ама никъде в сервизните бумаги не пише че ти гори 5 на 100.ако е 6.1 при 90км по бих те разбрал.иначе и аз като набера с 140 ми поддържа 5.5 но това е относително.пасата е 1450 кила все пак.

анонимен
с Пасат съм от 2 год.2004 комби ТДИ 130 к.с.Вариант.само автопилот няма.на 167 000 го купих сега е на 220 000 бил е фирмен и е юркан доста,но и поддържан в сервиз.всяка седмица изминавам по 400/500 км с него понеже работя на 50 км от града ни.държи се добре и като разход и като поддръжка.6.1 му дават и толкова си харчи извън града.на магистрала държи 180 без накисване с новия АРИЕЛ.2 пъти съм си идвал В БГ с нея за 36/40 часа.натоварена без проблем дърпа яко.масло сменям на 30 000 км.2 маншета съм сменил напукани бяха,динамото спря да зарежда веднъж,оказа се алтернатор, мисля че всяка си има слаби точки но това е засега при мен.живея в Дания и малко ви се чудя защо все спорите за тази или онази марка.излишно е при наличието на толкова дупки в БГ и нов танк да си купиш ще се строши.тук дупки липсват и се кара с дизел кола до 400 000/500 000 км и е нормално ако е поддържана да издържи.освен това пишете че били каруци и т.н.глупаво е да се мисли така,кола на 10 год,дизел на 100 000 или 200 000 много рядко има.повечето вземате коли които са или с върнати километри или са карани до откат,или катастрофирали.прости хора няма,и аз съм бил в Германия за кола,знам доста за подобни случаи.късмет е ако случиш на добра.избрах Пасат комби 1,9 ТДИ 130 к.с.шибнах им 4 нови Мишелина SKREEN SAVER и мисля че не съм с грешка.и аз искам мерцедес но тук са оле мале цените.искате да карате кола,и да не давате пари/няма такъв филм/.....това е от мен,и не търсете кола без забележки-такава е само НОВАТА,макар че и тя не се знае каква е.Важно е да имате финикийски знаци в джоба за да наливате догоре и да карате.

анонимен
Благодаря! И аз за 4-ка говоря,петицата ми идва скъпичко.Само още се двоумя за 90к.с. заради данъците.Толкова ли слаб идва тоя двигател?А не мога ли после да сменя двигател 110к.с,след като е регистриран на 90к.с.?Споделете нещичко!

анонимен
Пасат, но най-малко 4-ката. Другото е вече анахронизъм.

анонимен
Благодаря за съвета.Аз наистина съм още на москвич"Алеко" и знам за изпреварването-не тръгвам въобще-хахаха.Поне е висок и ходя за риба спокойно.С пасата ще се замисля доста.Наканих се за пасат,едно че ми харесват,а и ги хвалят.Вярно,че са просто по-висок клас кола и всички разходи ще са повече,ама....А за други коли-има.Един казва не вземай френска,друг не вземай италианска,трети не вземай японска,че им много скъпи частите.Само немска,ама опела гние и е каруца-остана Фолксфагена.Голфа бил дървен-еееееееееееееееее.А на пътя има от всичките.Поне,като си дам паричките и аз сиромаха да покарам свястна кола поне .А и е вярно,че кола и жена на късмет се вземат.Само да не вика човек после-ей,точно тази ли ми се падна,бе!Пак благодаря за съветите,а какво друго бихте препоръчали,ако не е пасат?Тойота авенсис?

анонимен
Така е. Това за дупките си прав, но е друга тема. Но не става въпрос да летиш по пътя. Става въпрос, че ако колата се понатовари - семейството си да качиш, багажец малко, с по-големия двигател са товари по-малко. При изпреварване има значение колко бързо ще се изнижеш или ще рискуваш оставайки в насрешното платно докато развъртиш обороти. Аз лично адмирирам внимателното шофиране и винаги това съветвам хората, но понякога се налага да натиснеш газта. Голямият двигател може да се кара и бавно, на ниски обороти и да ти мърка, после разхода няма да ти е по-голям и в момента, в който ти потрябва само натискаш газчицата, без повдигане на вежди, а с една приятност просто/майтап/. Е данъчето ще ти е повечко, но при Пасата по принцип влизаш в по-горна категория, както стана вече въпрос и всичко ще ти идва по-скъпичко - масла, ремъчета, части/дано не ти се налага, но все пак са машини/, гуми - по голям цолаж и по-широчки = повечко пари отвсякъде. Направи си сметката. Ако не си готов финансово има и други хубави колички. Чети, гледай и мисли. Успех, чао!

анонимен
Пасат 110 коня се намират повече,отколкото 90коня,ама няма ли да са много повече данъците?И без това тия,дето ги плащаме са им много.Какво получаваме насреща?Дупки,да си трошиш колата-каквато и да е тя!Пък не е задъжително само да летим.И аз съм чувал,че 110коня е по-добрия вариант(все пак е голяма кола),ама...?Затова се допитвам до патили и знаещи хора.Като си дадеш парите един път,после е вечно твоя.Искам да не съжалявам после!Благодаря за съвета!Моля пишете ми още!

анонимен
Ами що не се качиш от Москвич на Пасат, че тогава суперлативите няма да ти стигнат. Качил се от астра 1,7 дизел - ама коя година 1993г. с дизел Исудзу? Майко, мила! Пасат 1,9тд - 90к.с. си е муден. Била икономична - амчи как няма, тя колко върви, че да гори. Ако си купуваш Пасат виж се огледай за 110к.с. дизелче минимум, че да ме споменаваш. Ако ще караш дизел, поне да е пушка. И го провери при знаещ техник/където е твой приятел, а не на продавача/ за няколко работи по дизела, дето се знаят/прочети малко в интернет, не се хвърляй с главата напред, че като тръгнеш да си вземаш жена и да си купуваш кола съвети ще чуеш всякакви, ама внимавай, щото някой ще се радва, да не плаче друг/. А ксарата е малка кола, приятелю. Влизаш в друга категория, въпреки, че пасата е стар, но все пак е по-висок клас. Сподели поне какви мотори. Годините са ясни от марките, а за километрите не питам, щото е тъмна Индия.

анонимен
Здравейте колеги 2000г.си докарах от Холандия пасат модел 1992г 1,8 МИ имах "невероятният късмет"да го улуча да е бил там служебен и така го купих беше на 350 000 км.в момента го кара мой добър приятел гони 700 000 км. и по двигатела са му сменяни свещи и гумички на клапани сегашният ми пасат е 1995 1,8МИ друго не знам какво да кажа съжелявам че вече не правят такива коли

анонимен
Искам да се допитам до "Клуба на знаещите" за пасат 4 90к.с.Насочват ме да си купя такъв,моля за мнения и съвети.Благодаря предварително!

анонимен
здравейте, от 3 години карам Пасат 4 седан, 1997, 1.9 тди, 110 к.с., внесен от Холандия. Преди да го купя, проверих реалните километри в сервиз на VW - бяха 250 000, излезе и цялата информация за колата до момента. Мога да ви кажа че освен спирачки, масло, ангренажен ремък&ролки и филтри нищо друго не беше сменяно. Оттогава съм изминал 110 000 км, като колата е буквално малтретирана от моя страна и не съм срещал никакви проблеми - сменил съм накладки и дискове, 2 носача, водна помпа и ангренаж и ... товеа е - никакви проблеми, супер возия, разход - 5,5-6,0 средно, понякога съм доливал до 200-300 храма масло на смяна, но това е повече от нормално. Всички ремонти са извършвани в сервиз на VW. иска ми се вече да я сменя с нещо по-нова годинка, но незнам с какво. Препоръчвам пасат 4 седан на всички.

анонимен
Е и какво хфалим си наш'то? Ето за това вече не си купувам "АМС" или "Ауто Билд" ,пфу. Карал съм и немски и японски автомобили(не нови) и всичко е в полза на японските. В САЩ и на Острова всеки път в топ 15 има поне 10 японски коли. Така е от много години и така и ще остане. Другото е маркетинг и легенди.

анонимен
Koi test za nadeznost? Iskkam i az da vidq.

анонимен
Новите модели пасат са в дъното на класациите по надежност.Въобще колите с тази марка са ужасни. Много по-качествена и евтина е една шкода суперб, например.Макар че и те са грозни и скучни.

анонимен
Do sega karah ASTRA 1,7D,smenih ja s Pasat 4 1.9tdi....e njama takava kola,bratleta.Super e!!!Principno ot 15 godini karam samo dizeli,no tozi e naj-dobrija.Shto se otnasja do okachvaneto,njama problemi.

анонимен
От Пасат 1.9ТДИ 90к.с 1Z мотор по здрава кола няма.Двигателя работи до 700 000км.перфекно.Разход на гориво 4,5-5,5л.на100 и вървенето просто са несравними със други марки коли.

Владимир
Искам да си купя Passat3. Искам да ме посъветвате с какъв мотор да бъде. Дали бензин-газ или 1.9TDi. Много добри думи чета за Passat4, но за съжаление не разполагам с толкова пари. И друго, което искам да ви попитам кое по си струва Passat3 или Citroen Xsara. Става дума за цена около 4000-4500 лева.

gogo
Колеги искам да попитам за технологията syncro при passat 1999г.

Николайчо,
знаеш ли защо на заека му е разделена горната устна? Като се отчаял от живота решил да ходи на реката да се дави, но там една жаба се стреснала и скочила във водата, а той като видял, че и от него има по-плашливи така се зарадвал и засмял, че му се разцепила устната и така... Та и ти май търсиш определена марка, която ти се струва за по-тъпа от твоята кола, да си даваш кураж? Тук хората говорят за техника, ама щом така си решил добре де, поплачи си малко. А, щях да забравя-не обиждай италианското еврейче, защото ако то не си купи нова кола, ти как ще си купиш втора употреба след това?

николай
по скапана кола от рено е ситроен а още по кофти е ситроен с десен волан каран от италиански евреин

До Karam passat
Да бе колега, не искаме да обиждаме Пасата. То и аз искам да покарам Пасат, и другия път сигурно ще си купя именно това. Не се пали. Не съм казал, че Рено е по-добър от Фолскваген, даже в момента Фолксваген се считат за колите с най-добра трансмисия. Просто си говорим за техника. Винаги съм казвал, че излишно спорим за най-добрата кола при положение, че състоянието на всички коли, които са втора употреба зависи от това как предния собственик ги е поддържал. Не знам какви са впечатленията ти от твоето предишно Рено, но не можеш да отречеш, че франсетата също правят добри дизели. После ти сравняваш Рено от 90 или 98 к.с. с 116 к.с. на Фолксвагена, а при дизела 26 или 18 к.с. са от значение. Ако вземем Пасата 1,9 с 90 к.с., то нещата се променят. С тях се забавлявам. Но това пак са въпроси от зоната на здрача. Повтарям, не - потретвам: зависи кой какъв двигател си е купил и това не определя качествата на марката като цяло. Да живеят хубавите коли. Карайте си ги с кеф и умната, че пътищата лоши и по тях джигити много. Хайде със здраве, не се гневете.

Karam passat
На много глупости се начетох тук.Карам съм и РЕНО 19,после Лагуна,все дизели,сега карам Пасат пак дизел(1.9 116к.с.), е как може да сравнявате Пасата с Реното не знам.По,добра возия,за стабилност да не говорим,двигателите,като разход на Пасата и Лагуната(1.9) е еднакъв,само че Пасата върви доста повече.А относно цената на частите,може много да се поспори,какво плашите гаргите с тия алуминиеви носачи,сменяш ги веднъш всичките с оргинални и забравяш за тях(дадох 780лв. и вече 35хил. не са мръднали).Никога няма да се кача на Рено вече.

До "А.Искренов 03.02.2010 21:0
Толкова пари, колега, са дюзите на комън рейл-а, че и повече, защото са с пиезо кристал на разпръсквача. Виж там, като си говорите, да не се лъжете и прочетете малко техническа литература или интернет. По отношение на поддръжката/тънка лайсна/ по-добре е именно мотора помпа-дюза с всичките си предимства и недостатъци, разбира се. Пък и друго - къде при Фолксваген 1998г. кола, независимо кой модел е, друг дизел освен помпа-дюза. Че VW от скоро започнаха да монтират комън рейл. Иначе заради истината, трябва да кажем, че с TDI немците от VW постигнаха качествата на комън рейл двигателя, освен шума.

gogo
Благодаря

До Gogo
Иди, Gogo, при майстора си където ти ремонтира колата ти и питай него. Ако ще се справи със задачата купувай, ако ли не смени майстора. Колата е хубава, но гледай какво ще вземеш. Провери компресията: дизела е отлична компресия, хубава нафта, сменен въздушен филтър и добър акумуратор. Другото - здраве.

аз
Моята е на 16 години.Какви са тия гумички на клапани,амортисьори,лагери на главини и т. н?Аз такива неща не съм сменял.Карам италианска кола от Италия.

gogo
Колеги,никой ли няма да каже нещо за passat 1999г. 1.9 TDI (110к.с.). Заслужава ли си?

gogo
колеги предстои ми да си взема Пасат 1,9 110 к.с. кажата заслужава ли си?

Пасата е вечен!?
Не си прав колега. Верно, че и много други марки се продават, но обърни внимание и на пасатите. Защо ги продават: като са железни да си ги карат. А те какво-ще продадат вечния Пасат, за да купят някой боклук? Не ги разбирам тия хора.

gogo
кажете нещо за пасат 1.9 ТДИ(110 коня)

Ц. Ангелов
Пасата е вечен

zarko1
а бе хора пасата си е една много добра кола,за разлика от реното.виште цените само

kabel4eto
Kolegi,haide da razgrani4im malko kade sme.Ne sme v saita na Renault, a na VW. Neka kolegite s frenskite koli si gi karat sas zdrave,neka si im gorqt pod 5/100,i samo radosti i bezgrijni dni da im nosqt.Tazi godina Renault-dogodina leka kola.Uspeh!:)

BAT_J
Passat B3 е по близък до каруца отколкото до мерцедес...вгледай се по внимателно в интериора на Пасата си и ми кажи с каква брадва е дялан...за окачването на каруца няма да говоря...за моноинжекциона мислих да не говоря но мисля че е смещно да си признаващ какво каращ :))) и все пак със здраве

мастер
а бе колеги,като ви чета писанията ми става ясно че: всички караме стари коли;хвалиме си своята;правиме опит да сравняваме рено с пасат-(смешно).карам си от 6 г.Б3 1,8 моно и си свиркам.дето казва един колега с пасат-возя се в мерцедес- поддържам опел.няма ал.носачи,сложни електроники и пр.ако някой иска-нека застане на улицата и да брои колко модела 20годишни коли ще минат и в какво състояние.20год.рено???-или ситроен???-или фиат???-(може ама в период на полуразпад).така че колегата по нагоре е прав-такива коли просто вече не се правят.айде със здраве и умната по пътищата че с тия слаби носачи на Рена и пр.френски и италиянски коли и нашите дупки...не знам.

август
Меган и Пасат са различни класи. По скоро меганът трябва да се сравнява с голф. Какви са тези автомобили, горящи под 5 литра????

Ники
Хм.. хрумна ми нещо, що не сравните минусите на Пасат-а с минусите на Меган-а публикувани в сайта на АМС? Ето ви линк-а за Меган-а.. http://www.ams.bg/upotrebyavani/renault/megane Не съм някакъв евангелист на Рено, когато купувах кола се рових по форуми, четох гледах и избрах Рено-то, а иначе парите стигаха и за аналогичен Пасат..

Ники
Абе за вас не знам, моя Меган е 2002-ра 2.0 dCI 104 кс., взел съм го 2007-ма, на 121000 до момента 154000, до момента съм сменил.. НИЩО, взех го обслужен.. масло и филтри веднъж годишно, средно до Бургас ми прави 4.3, ако го настъпя на магистралата 5.1 - 5.2, до Солун и обратно 4.5, масло не съм доливал никога, карам го със предписаното от Рено 5W40 на ЕЛФ.. Това е от мен..

MAN4O SKANIATA
KOLEGI KARAM PASSAT 3 TDI 90KS.96GOD.ITRQBVA DA VI KAJA 4E PO SPOLU4LIV MOTOR OT 1,9 NQMA SPORED MEN!DO GARCIA MI IZGORI 4.2 NA 100 AKO NQKOI NEVQRVA DA ZAPOVQDA-TRAGVAME VEDNAGA.MISLQ 4E E MN SPOLU4LIVA I NADEJDNA KOLA PASSATA IZOB6TO.NZ NIAKOI KOITO SI E KUPIL PASSAT DA SE E OPLAKAL AMI VSE SE HVALQT-E I AZ SAM NA TOVA MNENIE.KARAITE I SE NEBOITE!!!

Mustaine
Напълно съгласен съм с мнението на BAT_J. Крайните оценки са излишни и са плод на емоция! Фактите са нещо друго обаче! Последните модели на Рено имат осезаем напредък по отношение на качеството и надеждността - нещо, което признават и немските журналисти, е вярно с леки недомлъвки:)

Кирил
Имал съм голф 4 с 1,9 тди (105коня) и разходът ми беше около 5 литра нафта. Как пасата, който е по тежка кола, а по думите на Данчо Колев е и 130 коня, постига разход 5 литра?

BAT_J
За 50 000 км тези ремонти не са никак малко..недайси боже да се налага да смениш нещо по сериозно по предницата с тези алуминиеви носачи 1000 лв не ти мърдат. Друг е въпросът до колко е реално в днешно време дизелова кола от този клас за 6 години да е карана само 80000 км - сигурно си я купил от някоя възрастна жена :)) Карай със здраве само по спокойно с тези крайни мнения че Рено е скапано или не знам си кое било скапано

Данчо Колев
Имам Пасат 5.5-2002 год.,1.9 TDI- 130 к.с.луксозно изпълнение. Взех я на 82000 км. юни 2008 год.Сега е на 124000 км. Колата е просто мечта, гори максимум 7 на сто при 160 на матистрала,а ако караш до 120 - гори 5-5.2 на сто.Освен масла и филтри досега съм сменил само предни и задни накладки,маншони на каретата и спукана гумена тръба от турбото.Отскоро ми се обажда предно ляво външно каре. С каква Лагуна ще ми сравнявате Пасата - има ли по-скапани коли от Рена-та !

Мдааа!
Абе колега Искренов, за Вашия модел ако дизела (1.9-110кс) не е помпа-дюза какъв според вас се явява? Не пишете такива работи, прочетете малко в нета!

Водач на Лагуна
Колеги, като чета какво става с пасата ме изумлявате. Понеже за Лагуната върви мнението, че били по-чупливи от средното за класа, като чета тука какво им се случва на пасатите, направо се радвам, че карам лагуна.

А.Искренов
Аз карам пасат Б5 1.9 ТДИ 110к.с. 98г. и съм много доволен много нисък разход на гориво.За предницата не предупредиха преди да я купувам че било скъпичко като се разбие,но аз исках голяма и хубава кола.А за предницата всичко да се смени струва 1000лв. и това с наи добрите части.Иначе страшна возия.На мен ми препоръчаха 110 к.с. защото бил наи добрия и в никакъв случай да не е помпа дюза.Дюзите гърмели доста често и една такава струвала около 600-700лв.Това е от мен.

Краси Димитров
За автомобилите от италия е малко спорен въпроса.Все пак не всяка италянски кола е занимарена или издухана.До сега съм сменил 3 "италянки" едната от които е Пасат Б3 .Колата я карах 4 години,от 2 години я кара мой познат.Ако автомобила е запазен няма значение от къде е внесен.Аз лично никога не бих си купил кола от австрия заради ръждата.

Kolia
Карам Б3 1.8 моно Комби АГУ. Колата е докарана от Швейцария 11.2004г на 160 000. Колата е доказана като най-сполучливата комбинация от двигател, купе и ходова част. Няма модел и марка с която може да се сравни който каквото и да ви обяснява. За тези 6 години съм сменил както следва: малко радиаторче на парно, предни шарнири, предни външни накрайници, тампон на двигател, съединител-комплект, задни амортисори, предни и задни лагери, гумички на клапаните. Предупреждавам че колата е карана при всякъкви метереологични условия и не е жалена. Особено при товарене с какво ли не при ремонти и премествания. Сега е на 244 000 км и си нямам на представа какво да си купя. Човека който ми я докара и се занимава от дълги години със внос ме предупради, че такива коли вече няма и няма да има. Ако решите да си купите този модел гледаите да е нов внос колкото се може по нова година например 94 по възможност да не е от Италия. УСПЕХ !

Venom
Притеснява ме това с бързото износване на ангренажа, дефектните маншони на полуоските, шумния бензинов двигател 2.0, шумните дизели с неравномерна работа... Всичко това на база на статията, може ли да се счита статията за достоверна, автора карал ли е някога Пассат за повече от 1 година? Карам друга марка и се ориентирам към пасат, но такива статия определено ме плаши, не съм срещал подобни проблеми описани във форума на ФолксВаген...

Steve
Имам Пасат Б 3 от който съм много доволен Сега планирам да си взема Б6 но това което чета за окачването ме плаши При БЗ единственото нещо което съм сменил са изтървалите амортисьори и това е в резултат от претоварването на колата защото тя е комби Иначе е здрав автомобил с 1800 кубика със пълен инжекцион и 107 кс

Миткко
In a perfect world, everyone would drive a Mercedes ...

Румен
AUDI....и BMW му диша във врата. :-D

mitashly
AUDI forever in QUATTRO we turst

comments powered by Disqus