Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Sharan

91
91
2571724493
Туит

Sharan се числи към пионерите сред германските ванове. От началото на производството му през 1995 г. той непрекъснато бе преработван, но за разлика от своя брат-близнак Ford Galaxy никога не бе обновен основно.

Практичното му вътрешно пространство със сгъваеми и демонтиращи се (но не и прибиращи се в пода) седалки предлага място за до седем пътници. В серийното оборудване обаче бяха включени само пет. Особено предпочитани са моделите с дизелови двигатели. В Sharan от 2005 г. с 1,9-литров TDI и 130 к. с., но без филтър за твърди частици, следва да бъдат инвестирани около 17 500 евро.

Въпреки дългия период на производство процентът на повредите на вана е значително по-висок от този в представения през 2003 г. по-малък Touran. Едни от най-често срещаните проблеми са свързани с разбити накрайници на кормилната щанга. Особено внимание трябва да се обърне и на спирачната система, осветителните тела, допълнителните отоплители, измервателя на въздушния поток и ангренажния ремък.

Небрежното качество на изработка в по-ранните модели бе подобено с фейслифта от 2000 г.

Плюсове
  • » просторен интериор
  • » масто за до седем пътници
  • » много гъвкаво организиран интериор
  • » удобни седалки
  • » ергономично управление
  • » добро оборудване за безопасност
  • » сигурно поведение в завои
  • » добър комфорт на возене
Минуси
  • » лоша видимост напред
  • » слаба климатизация в задната част
  • » висок разход на гориво (2,8 V6)
  • » само TDI със 140 к.с. с филтър за твърди частици
  • » небрежна изработка при моделите до 2000 г.
Типични повреди
  • » износване на накрайниците на кормилните щанги
  • » проблеми с ангренажния ремък (при TDI-моделите)
  • » скърцащи спирачни дискове
Препоръчвани двигатели

1,9/двулитров TDI със 115/130/140 к. с. Мощни, но не особено култивирани четирицилиндрови турбодизели. Разход около 11 л/100 км.

Двулитров бензинов двигател със 115 к. с. Изгоден четирицилиндров двигател с достатъчни динамични характеристики. Разход около 11 л/100 км.

История на модела

1995 Дебют на модела.

1996 Версия с двойно предаване.

2000 Фейслифт, нови двигатели.

2004 Втори фейслифт, подобрено оборудване за безопасност.

2005 TDI със 140 к. с. и филтър за твърди частици.

2006 Версия с метан LPG.

Коментари

ivi ivanov
Kolata e pilen bokluk imam go ot 1 godina ne ostanalo neshto deto ne sim smenil,radiatori,amatsiori po dvigatelq kolqnov val dva piti , toci da ne govorim i taka ne stana kola za karane .Gorqlo 5 na stoo NE E VQRNO ,GRADSKO 10 IZVINGRADSKO 7,8 ,i drugoto ne e ustoychiv na pitq .Prosto ako go kupish trqbva da imash mnogo svobodno vreme za da go pravish postoqnno...Moq sivet e KATO GO VIDITE BQGAYTE KOLKOTO MOJE BEZ DA SI OBIRNATE GLAVATA NAZAD

иваило
vw sharan ako nqkoi ima problemi s tokovete v kupeto da mmi isprati pokana v skyp ivailo.kirilov21 az sum ot sofiq

Анонимен
Перфектни са имим 110ка tdi 5.5 ми гори не ги слушайте тези дето си мислят че всичко знаят

Георги Чобанов
имам го от точно 5 години модел:1996 година 2.0 бензин 115 коня с газ инжекцион,вана е мн здрав ползвам го в бизнеса си махнал съм му седалките и постоянно е на път пълен до горе !Навъртял съм му 115 хил.км на газ дава среден разход 10 на 100 на газ!Единствените ми забележки са по интериора които е мн некачествено направен ,но на мен това не ми пречи,мн съм доволен от колицата и си заслужава всеки един лев които сам дал за нея!!!

Mehmed top
Sharan, nomer 1 za men, postoyanna sim v dvijenie i mnogo sim dovolen, a casti mnogo, daje moga da vi dam adres i izgodni seni net problema !!! Shumen do KAT super,na men mi se razvali klucha na Farovete i zvinnah na voprosniya covek oste na sistiya den mi dostavi, a kolko gori, ne iskam da preuvelica no na dilig pit mi gori 5/na 100 neeza varvane, semeyna kola !!!!

dragomir tahchiev
КОЙ СМЕШНИК Е ПИСАЛ ОТ МОЕ ИМЕ -----------Проблем с ангренажния ремък при TDI!!! Да, на мен ми се случи да ми се откачи. За щастие нямаше поражения по двигателя.-----------НЯМА НИЩО ТАКОВА-----60 ХИЛЯДИ СЪМ МИНАЛ ОТ СМЯНАТА --НЕ Е МРЪДНАЛ--------------КАК СЕ ИЗТРИВА ТАЗИ ПРОСТОТИЯ ДА КАЖАТ ОТ УПРАВАТА НА САЙТА

Emil
Имам Ауди А4 125кс.20клапана.Гори ми 16-18 литра на 100км.градско извьн града 7.5 Някакви идеи за проблема!

Plamen
Nai komfortnata kola na tazi cena.Razhoda e 5/100km.Zdrava i nadejna.Prosto nqma kakvo da i se remontira.Samo udovolstvie.

Puhcho
Imam A4 2000g. 1.9 TDI 110 k. karam q ve4e 4 g. 150000 km. i navartqh jelqzna e..Maslo i filtri na vreme i samo gaz..Izv1n gradsko 4.5 na 100,gradsko 5.5-6 Pojelavam vi uspeh,karaite si mercedesite i bmw-tata :)

beng91
zdraveite interesuva me dali si struva da zamenq Nissan Vanette 2.3 Airco sas Vw Sharan 1.9 tdi 1996?4astite na nissana sa mnogo skapi i se namirat rqdko no za smetka na tui pak e hubava kola...za Sharana ni6to ne znam ako mi pomognete 6te sam vi blagodaren....

sergo
razhod na gorivo mejdu dizel i benzin ima nyama 1 litir

sergo
az li4no karam sharan bennzin no sim mnogo dovolen i ot razhoda na gorivoto i ot voziyata taka sisto i leka podrishka no sishto imam priyateli i rodnini deto karat sharan 19 tdi razhod na gorivo edno i sishti a podriskakata po dvigatel dizela e mnogo po skip hodovata ctast edna i si stha

spasov
kajete mi ne6to za avtomati4nite kotii na a4 ot1999-2003 model

dragomir tahchiev
Проблем с ангренажния ремък при TDI!!! Да, на мен ми се случи да ми се откачи. За щастие нямаше поражения по двигателя.

Анонимен
Днес капарирах фолксваген Шаран 1.9 тди - 90 кс.производство 1999г.Понеже е неделя и отложихме прехвърлянето при нотариуса за вторник. Вечерта влязох в сайтовете на карс бг. и реших да видя коментарите на други колеги за този модел. До сега се съветвах само със сервизни майстори и те ми внушиха че вана е железен и с надежден и здрав двигател. Но за голямо съжаление участниците във форумите често се изказват скептично и съм в шок. Не знам дали да се радвам на новата придобивка или да си скубя косите за капарото. Чух също и че 90 кс. мотор е малко слабичък за този ван но се чипосвал за около 200 лв. и става като изтребител. може ли поне един собственник на това чудо да ме успокои че не съм си дал парите на вятъра ?????

Анонимен
2.0 TDI 140k 2006g tova e kola me4ta

веер1000
ако си карахте колите като немците няма да имате проблеми.Мнпого е важна смяната на маслото и качественото гориво.Ауди А4 2.5 е перфектна

Банишора
А4 125 кс-6 год - 60 000 км. 1000 лв средно годишно разходи за ремонти, гуми, акумулатори малба, филтри, застраховки и др.В тези пари няма гориво.На дълъг път разход между 7 и 8 л/100.В града между 10 и 12 л/100.Моторно масло Лъки Моли.Тези разходи са необходими, за нормална поддръжка на кола от 1996 г.

Анонимен
аз съм съгласен с колегата от 25.08.2011 - от 02:03h. имам аudi a4- 2005г. 2.0TDI -140p.s.седан i e 6 скорости ръчна кутия.досега колата е карана само в България понеже е купена чисто нова от тук. -сега е на 156200 км. и по колата е сменено само -масла ,ремъците и филтрите както и турбото е рециклирано и балансиран за 1239.лв .по ока4ването е сменено точно -нищо( и неизглежда да има нужда скоро да се сменя нещо) а аз сам педантичен на шум от колите ми.както и на возия също, аи на течове на масло.таблото нескърца и така нататък.та на въпроса - вземе ли се гледана кола работата е надобре- вси4ко си е до собственик.имал сам и други аудита преди това стари модели -ами 4упеха се но само някой от тях.да се намери добра кола си е като и с жената :):):)късмет работа.и така.чувал съм и сум чел доста работи за ауди аз мисля ,че всички са верни но само в частен случай.ако някй не му се вярва да дойде за едно кръгче.:) от софия сам и колата е въртяна само тук -а дупки има не е като да няма :) а ето и тел нали все някак трябва да се видим0899072472 и забравих да кажа на вси4ки с бмв тук бензина не е стока така че ако се чудите защо харчи повече от това дето го пишат в мобиле.де моя пример е с бмв 650и което там годеше 14 в града а тук 17.7-18.2 което не е малка разлика въпреки,че за мен все си е доста-ама както се знае мерак с пари се гаси .така ,че не си хабете парите да слагате разни добавки за по малко триене и разни спортни филтри-само ви взимат парите -небъдете найвни.по добре зареждайте на омв-не ,че искам да им права реклама ама тоя алпин дизел си е най-доброто в тези бг времена.дори имаше един тест на форума на нисан -офроуд кадето правиха някакви пи4ове тестове с нафта от вси4ко по извесни бензиностанции.ето го намерих го :) http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=46576&p=551462#post551462

Анонимен
Zdraveite kolegi , vijdam razli4ni otzivi za A4 2.5 tdi 2004 g 180 konq, ami 6te se davat pari - kato kolata e na 300000 hil km vnesena ot nqkoq blizka susedka,V momenta sym s 2.5 tdi 180 konq 2004 kupih q na 110 000 hil ot germany i sym mnogo dovolen.Verno cenata be6e po visoka ot nqkoi "ko4ini" vneseni v bg no ima 6ans da izleze 4itava.I ne mislq 4e 2.5 tdi e tolkova problemen zaradi tezi vsi4kite remuci i rolki ot koito se pla6ite- vse pak e germanskite konstruktori ne sa glupavi :)), prosto zavisi ot podrujkata na kolata i km-te.

Анонимен
ами не знам колеги но аз имам ауди а4 2001г. 2,5 180к.с. и съм си мн доволен от колата. май всичко си е до късмет

BOBI
Zrdaveite!vseki pi6e kakvoto mu doide.Iskate da ste gazari,a psri4ki ne vi se davat!NESTAVA taka!vsjako udovolstvie se zapla6ta pi4ove.Vsi4ko se 4upi.njama zna4enie kakva godina e kolata i kakav e modela.ima mnogo koli,kakto i mnogo jeni.vseki si barka v djob4eto i precenjava kakva kola 6te si kupi i kakva jena 6te si vzeme.AUDI si e kola.kakto i BMW.drugoto vsi4ko e kompromis.ako e za vozeneto-mojete da se vozite i s kolelo.tam e nai-ikonomi4no!!!hahahahproblemi 6te ima s vsjaka kola!zatova 6te derzaem i 6te gi opravjame.Za6toto dava6 pari4ki za kola,no polu4ava6 mnogo sex otsre6ta.i remonta se izbiva!hubav den na vsi4ki!karaite si koli4kite i se radvaite na jivota!i da znaete 4e bez raznoska-njama bozka!

Графа
Пак разнородни отговори. Интересува ме А4 1,9 тди 110 к.с. авоматик - поддръжка (сравенено с голф 3 например, дизел), разход в града, динамика, здравина, скоростна кутия (чупи ли се)?

Анонимен
a ve namıbec maıka tı e plastmasova putka tatko ıma racer ot nov ı aud ı a8 2.5 t dı 97 kupu val e daewoto novo a aud ıto na 3g.audıto e bokluk racera nıkak vı saste stvenı razhodı a a8 go prod av ame za 6999l v.no e bokluk ot nov

Г. Йорданов
Здравейте, И аз искам да споделя за моето А4 с ADR (125к.с.) мотор от 97 - автомобила бе в безупречно състояние когато го купих преди 1 година на 138000 км., сега е на 160000 като го карам на газ от самото начало с масло Кастрол Магнетек - за сега съм сменял масла и филтри, както и задължителни за за 160000 км ремъци и накладки - мога да кажа само уважавайте колата и е поддържайте правилно, моята ми се отблагодарявя за всеки лев, който съм вложил до сега като не ми създава проблеми никакви дефекти разхода е 8,5-9 л на гас с климатика и 100-120 по магистралата. Подръжката наистина вече не е толкова скъпа а за 2000 км на месец, мога да кажа че най-доброто за колата е да е в движение и да се кара. Страхотен автомобил 1-ят който притежавам и който ме накара да стана фен на марката завинаги. Следващата ще е 4х4 :)

dragomir tahchiev
този които е писал статията маи че е гледал колата на картинка--ТА ТЯ ГРАДСКО НЕ ГОРИ 11Л./СТАВА ВЪПРОС ЗА 1.9 ДИЗЕЛ 1999Г/ ЛИЧНО СЪМ Я ЗАСИЧАЛ МНОГО ПЪТИ--АКО Я КАРАШ МНОГО ИКОНОМИЧНО И ПО ИНЕРЦИЯ ПО НАНАДОЛНИЩЕ ДО ОКОЛО 100/110КМ--5.5Л ,110-130КМ-6Л 140-150-6.5Л А АКО Я НАПЪРЖИШ ПРИМЕРНО ПО МАГИСТРАЛАТА ДО АТИНА СЪС160-170-180 САМО ГАЗ 10 ЧАСА 7ДО7.5Л/МРЪСНА ГАЗ а градско 7.5/8---8.5/9 л различно лято зима светофари и т.н

В. Христов
Само 1,9 тди, пъргав и икономичен мотор, но горивата са проблем у нас... Тази година паля на -15градуса без проблем, а на +1 не искаше да запали вчера. Това е ....

Vergil kardamis
11l. na 100 km. benzin

диан
Колата е прекрасна. Наистина имат проблем с климатиците. Какви 11л. дизел -гори 6л. при 130км. Окачване на Голф. пей и караи

Анонимен
От кога я караш? От скоро ли? Обади се пак след година. Я виж колегата какво казва: Руса мацка с големи ц..и, за малко пари няма. От къде го изкопа тоя 2,5TDI. И гори като бензин! Не прочетох за ангренаж и пистов комплект сменя ли, или не смееш да си помислиш?

Анонимен
Здравейте, карам А4 2.5 TDI 2000г. мога да ви кажа само едно нещо: "за бога братя купувайте" :))) много съм доволен. Подръжката е евтина, дал съм за масло, филтър на купето, маслен филтър, горивен филтър и филтър на купето 163.00 лв. в тази суме е и труда. По ходовата част похарчих 570.00 лв. и сега е като нова. Колта е 150 коня но е малко тромава при старт. Има отлично поведение на пътя при приемлива скорост. Разходът градско ми е 12/100 извън градско 7/100(при 100-130) смесен режим 8.5/100 Пожелавам ви приятно и безаварийно шофиране :)))

neizvesten
dovolen sam hubava kola..

Анонимен
mnogo nespolo4liva kola znamgo ot li4en opit ama vie si znaete

Ст. Георгиев
4.5 години А4 Б5 1.8- 125 кс- изминати 50 х.км.от които 20 х.в Европа.Средно годишна поддръжка 1000 лв.Масло Лъки Моли и Филтри на 10 х км.Сменени Амбриаж,Преден мост,Пр спир. дискове, накл пр и задни, свещи. Среден разход извън града под 8 л/00 при средна скорт.130 км/ч. Редовна поддръжка при монтьори, които си харесват работата.

raiko rupetcov
molq za telefon za vruzka za audi a4 avtomatic moq tel e 0898236370

Aнонимен
Kolegata e absoljutno prav ne moje da si kupish legen a da go polzvash za jahta

namibiec
i o6te ne6to mnogo vajno pri kupuvane na kola vsi4ki se razvaliat koi pove4e koi po malko NO sigurnosta se znae predi da se kupi kolata po visok klas kola po sigurno a sigurnosta spasiava jivot s tolkova idioti po na6ite pati6ta i takiva hubavi pati6ta, audito e mnogo siguren avtomobil li4no moga da kaja katastrofirah mnogo seriozno predi godini (remont na patia bez tabeli) policiata kato doide pitaha ima li jivi az biah po4ti nevredim sledovatela kaza 4e ako e druga kola a ne audi to 6tiah da sam ... taka 4e da ne se djafkame koi po po nai razbira visok klas avtomobil po dobre pojelavam uspeh na vsi4ki !

namibiec
kosta e prav hem iskate da ste gazari hem pak skapo kat ne vi sa davat pari ne karaite audi karaite niakoi koreiski kenef s interior praven ot pretopeni plastmasovi butilki ot mineralna voda i oka4vane na rodopska karuca

Aнонимен
Zabravih da kaja za razhoda do Ohrid iobratno 1200km s60litra dizel kojto zaredih v BG . i drug pat sam zasi4al nikoga ne e har4ilaizvan gratsko pove4e ot 4.3 4.5 . gratsko do 6 mnogo rjatko 6.5 i to zimata RAZBIRASE GRATSKOTO NE E V SOFIJSKIJA AD

Aнонимен
az imam a4 1.9tdi 110 ks ot 4 godini isam mnogo dovolen pri redovna smjana na konsumativi kolata se darji perfektno Pone za sega ne sam imal nikakvi problemi

Aнонимен
kolko gori 1.8t quatro

Дошо
Алекса да не е било БМВ Е46?Счупен на две мост?Я стига

коста
както се казва гледам чета тук и не вярвам на ушите си ,:)))))))))))) само мога да кажа че аудито си е ауди който си има брада ще си я бръсне ,ние искаме да караме кола и да подържаме мотор ,както се казва руса мацка с малко дупе и големи ц..и за 5 лв няма

Aнонимен
Благодаря колега.

Aнонимен
12-15 na sto gradsko...turboto e konsumativ 6te go smenia6 4esto. 1.8 atomosfera vurvi kolkoto turboto...zemi si 2 litra atmosfera ili 1.9 tdi

Aнонимен
Здравеи те.Може ли да ми кажете колко харчи 1.8t quattro?

Aнонимен
благодаря на А4 Варна

a4varna
a za kolegata deto pita dali bila skupa poddrujkata na quattroto moi to nqma poddrujka i sled 500000 ne se 4upi!!!!a i da znaesh adi koeto ne e quattro ne moje da e istinsko!!!!

A4varna
az puk,karam ot 2 godini 2.5tdi 163ks 04g,ne sum imal proble a karam dosta 90000km tezi koito pi6at 4e odrukata bila skupa,tova se 4upelo,onova bilo tqsno da si karat astri4kite deto samo pompata im struva kolkoto cqlata kirliva astra,ama te n sa i sanuvali kakva kola e audi!!!

Aнонимен
здравейте, карал сам А4,пассат Б4,Б5 TDI ot 90-130 HP. Вси4ки модели са изработени върху една и съща платформа и имат сходни проблеми. разликата между А4 и пассат е в ка4еството на материалите исползвани в обзавеждането на купето в полза на А4. Проблеми: основните проблеми са по предното окачване,така наре4ената система мултилинк.От всяка една старна има по 5 ябалковидни болта които трудно издаржат на на6ите пъти6та.Ока4ването топурка и е трудно да се установи кой то4но болт е разбит.Поддражката е скъпа даже и ако си купувате само 4асти а труда е от вас. Двигателите са добри и надежни стига да сменяте консумативите навреме.Моя савет е да се кара със хубави масла и да се сменя маслото на 10000 км.Аз сам карал само с Castrol Magnetic Turbo diesel 5W40 ili Motul купени от официалните дистрибутори за БГ .Основни проблеми се появиха в последните години с дат4иците и сензорите по двигателите когато когато тези елементи пове4е от които na BOSCH ве4е се произвеждат основно в Китай. Моя савет е преди да закупите автомобила проверете вси4ко това и късмет.Все пак се втората ръка кола е копуване на котка в чувал.Аз сам си купужал колите основно от Германия.Вярно излиза малко по скъпо но контрола там е по добър и рика да купите не6то сглобявано от две или пове4е коли е по малак.освен това като пример коли 2002 А4 ,Пасат,БМВ Е46 (Дизели) трудно 6те намерите под 200000 км и 6те се убедите 4е вси4ки километражи са превртани в БГ. под 200000км

Aнонимен
Quattroto скапо ли е за подръжка?

Aнонимен
Земи на право да я дадеш в автоморгата да я рециклират цялата

Aнонимен
брееееееее

6г.стаж с а4
От 6г.карам а4-1.8/125коня.Изминат пробег-140000км.Лично моя преценка-перфектна във всякаква ситуация на пътя.Сигурна кола.За поддръжката-вече не е толкова скъпа тъй като частите поевтиняха.Недостатък е,че децата пораснаха и вече ни е тясна.Добре работи и на газ.Но ако работи и климатроника-забива муцуна-няма дост.мощност.Мои приятел има а6-1.8т-същото само дето турбината е консуматив и заминава над 150000км.Но и това не е проблем-може да се рециклира.

Aнонимен
Imate li mnenie za 1.8T Quatro- sled 2004

zico
strashna kola 1.8t 150 kc preporicvam ya na vseki kupete i ste videte aza po hubava bmw 330 ili 335 tova strashni mashini aza gaza asim sis gaz nymam nikakvi problemi

Aнонимен
Благодаря! Бъди жив и здрав, тази информация ми е ценна.

Aнонимен
2.5 дизел е най-проблемия дизел на ауди особено след 150 000км. По добре 1.9 ТДИ ако ще е дизел. За нашите условия е най-добре 2 литра бензин но харчи повечко. Иначе на автоматика multitronic вариатора е проблемен и поправката му е четири цифрена сума. толкова от мен

Aнонимен
кажете нещо за А4-2.5, 163 к. 2004 автомат

Aнонимен
А4 -1,8Л го хвалят като изключително здрав и надежден автомобил аз не съм притежател на А4 и не коментирам.

Aнонимен
Прав си не е мястото в анонимен форум хората да коментират автомобили, който е много вероятно да не притежават. Ако има начин само истинските собственици да могат да коментират..... . До тогава ще си чета Адак и ще се доверявам на приятели и колеги.

Aнонимен
Интересно, по другите форуми често пише че това си е проблемен автомообил. Аз лично имах А4 и с голямо облекчение я продадох. Не съм виждал на живо човек, който да има А4 и да не хвърля луди пари и нерви по сервизи. Дано вие, които хваалите колата да сте случили, но честно казано - не ви вярвам.

анонимен
kolega as karam b6 s 2.5tdi 163ks no ti prepora4vam 1.9tdi 131ks rasxda e po malak i podrajkata e po eftina.kolata koto cqlo nee lo6a no se podgotvi finansovo 4e tuk nqma eftini ne6ta.uspex s isbora na kola

анонимен
които карат ауди са луди 1,8s най-железния мотор

анонимен
Какъв е разхода на 2.0? А какво ще кажете за 1.9TDI 131 к.с.?

анонимен
2.0 бензинов 131 к.с. здрав и издръжлив. Личен опит. Иска редовно обслужване и грижи като качествени консумативи, гориво и масла. Старата кола си е малко на късмет, успех.

анонимен
Здравейте на всички `АУДИ` манияци.Искам да си взема кола нещо от средния клас.На 22 години съм и искам кола от 2001 год до 2004.Спрял съм се на А4 модел 2001.Какво можете да ми кажете за него.Чел съм адски мн за този автомобил,обаче незнам как е пордъжката на такъв скъп и красив автомобил. Кои са най хубавите,наи икономични и здрави мотори?

анонимен
кола,жена и прасе на късмет да знаете :)

анонимен
perfektna kola samo malko e tqsna

анонимен
тесни

анонимен
Кой знае какви чуруци карате, за да пишете лоши коментари за А4. Аз имам две А4-ки. Едната е 1999г. 1.6 101 к.с. и 2003г. 1.8Т 150 к.с. и двете не са мръднали и не ми създават проблеми!

анонимен
ivan; audi A/4 1.8 125k.s. jelezen

анонимен
Към колегата спаленето. Инжектора за студения старт се прецакал, сигурно на газ я караш като ти гледам проблема, няма да е лошо другите инжектори да почистиш.

анонимен
здражеите колеги имам ауди а4 вече 3 години и сам много доволен от него ако си копувам друга кола ще е пак ауди това е мно здрава кола

анонимен
1.9 TDI jelezen e

анонимен
A BRE JIPONECO SI E JAPONEC

анонимен
prodavam audi /4.11.1999godina/ a4 avant 1.8t 150 k.c. 4x4 145000km.leti ganti,kasko,perfektno s-nie.8000leva za kontakti stoyan1974@abv.bg

анонимен
Здравейте на всички !!! Имам проблем с паленето на ауди а4,1995г. ,125 к.с. Като беше студено палеше без проблем,но сега като се постопли не иска да пали и студена и като е загряла.Паля само когато едновременно със завартането на ключа дам и малко газ иначе само варти все едно че е задавена.Оборотите също не са стабилни.Сменил съм :горивен филтър,свещите,въздушен филтър,почистиха ми дроселовата клапа.Ходих на елкон ,но без ефект ... Никой не знае какво става ? МОЛЯ ,ако някой се сеща да помага :)))

анонимен
ок

audito
iskam da kaga na kolegite gogo i iosif,4e ako ste imali 4itavi audita i ste gi karali normalno. drugo bixte pisali.

ivan
haresvam 1.9 tdi 110 k.s jelezen e

ivan 25.03.2010 g.
ami koito ne go haresva da ne si kypuva

az
az znam smqnata na 4astite na prednicata sa mnogo skupi

az
qko

би4ец
Абе , не знам за жас , но аз 6те рискужам и 6те скокна на 1.9 тди - 110 к.с. , аре джа !!!

Алекса
Здравей те:много ми хареса тая кола искам да си купя,но имам извесни притеснения карала сам ауди и знам,4е имат проблем с задния мост моя се счупи на 2 във движение цяло чудо,че оцеляхме,ако и тоя модел са с такав проблем ме е страх,защото возя децата си.моля ви за савет.благодаря ви

Тодоров
Невероятен автомобил, имам такъв 2.0tfsi от 4 години на 120 000 км. не създава никакви проблеми, единствено трябва да се спазват сервизните интервали за смяна масло и консумативи! Железен автомобил с отличен комфорт, страхотна динамика и нисък разход на гориво.

iosif
problemen avtomobil e

gogo
ne si kopuvaite golqm kenev e taq kola i mnogo skupi 4asti ima az imax takava nwetava ujas e

GREG
Ауди А4 1.8Т бензин е най-добрия и блансиран и здрав мотор на момчетата от Инголщат!Гори колкото 1.8 125к.с. а върви значително повече!Около 100 хил.км съм минал на газ и няма проблеми с нищо!Мотора подлежи на много приятен тунинг!Атмосферните двигатели са отживелица!Дори и от БМВ се престрашиха да направят турбо-бензин!Малко рано се усетиха!

геш
Ауди А4 -1999 г.-125 к.с.бензин ,мн. добър автомобил с нисък разход.Не слагаите газов инжикцион , имам проблеми с постояната необходимост от почистване на инжекторите

comments powered by Disqus