Има две неща, които притежателите на Volvo ценят особено високо в своите автомобили: изобилието от място в багажното пространство и свръхбогатото оборудване за безопасност. Напълно логично, най-много полезен обем предлагат комбитата на марката, така че няма нищо чудно, че три четвърти от продажбите на компанията във високия клас се падат на комби версиите.
Сравнен с Audi A6 Avant, BMW 5 серия Touring или Mercedes Е-класа Т-модел, V70 и неговият високопроходим събрат XC 70 изглеждат като почти изгодна покупка, дори и когато са нови. Освен това голяма част от екстрите, които при конкуренцията се доплащат, са серийни още за базовите варианти на V70. Големият шведски автомобил предлага просторен и функционален интериор, дори облегалката на дясната предна седалка може да се сгъва напред, освобождавайки допълнителен товарен обем.
Освен че е богато оборудван, V70 е също така впечатляващо издръжлив автомобил, който рядко създава сериозни грижи. Все пак никой не е съвършен – този модел също има някои свои слабости. Например бързото износване на гумите и съединителя се наблюдават не чак дотам рядко, появяват се и проблеми с износването на елементи от предното окачване и кормилната уредба.
2,4-литров дизелов двигател (D5) със 163/185 к. с. Common Rail двигател с мощна тяга, но лека слабост при потегляне, разход около 8,5 литра/100 км.
2,5-литров бензинов двигател с 210 к. с. Мощен петцилиндров двигател с характерен турбозвук, разход около дванайсет литра/100 км.
2000 Дебют на втората генерация на комбито V70 и офроуд-модела ХС 70.
2002 Нов дизел 2.4d със 130 и 163 к. с.
2004 Фейслифт.
2007 Смяна на поколенията.
2008 Допълнителни системи за сигурност като опция.
Николай
Имам 2.5 TDI, 2001. С най-малко думи мога да кажа: Положителни качества: надеждна, динамична, икономична, иновативна, стабилно пътно поведение, удобни седалки, доволно пространство в салона и багажника, здрава сглобка - на 10 години няма никакви шумове по нашите пътища, висока активна и пасивна сигурност за пътниците. Отрицателни: твърде не-маневрична за размера си, скъпа поддръжка, но за по-дълги периоди, всеки детайл, който има някаква ел.логика в него не може просто да се замени с втора употреба, защото компютъра не го разпознава.
jak
аз никога не бих сменил марката а повярваите сменил сам доста сега мисля да взема по евтина с десен волан.обожавам ги.
Христо
Волвото е супер кола,а тези измислици за паднало качество на изработка,да дойдат да ми го кажат на мен :) имам сервиз и мога да кажа доста неща за всякакви коли,но Волво винаги са били нещо повече за мен-кола мечта,нещо различно от сивата маса.
Aнонимен
ЗАЩО НЕ Е СРАВНЕНА И ВЕРСИЯТА V70 T5 С МОТОР 250к.с. И ПЕРФЕКТНА ДИНАМИКА