Задвижва се от нова хибридна система с трицилиндров 1,5-литров бензинов агрегат от BMW
Калифорнийският производител Karma Automotive обяви плановете си за следващата еволюция на своя Revero GT, модел, разработен върху платформата E-Flex, който трябва да има мощност по-голяма от 1100 к.с., изпрашана на и на четирите колела.
Актуалният Revero GT от Karma Automotive се задвижва от нов хибриден механизъм, включващ трицилиндров 1,5-литров бензинов агрегат, доставен от BMW (действащ като генератор) и два електрически агрегата, които заедно генерират около 536 к.с. и предлагат автономен пробег до 400 км.
Следователно бъдещият Revero GT ще се представи добре по отношение на мощността с 1100 к.с., а също така ще се възползва от компоненти и технологии, вдъхновени от състезателния свят, адаптирани към автомобил, който може да се използва на пътя, както и на пистата. Според Karma Automotive това ще „създаде емоционална връзка между водача и автомобила и ще привлече хора, които ценят чистото шофиране“. Опит, който освен това ще се предлага с увеличен автономен пробег и чисто електрически версии, уточнява производителят.
Бъдещите купувачи на новия Karma Revero GT ще могат да избират вида на своя автомобил директно от Karma Design Studio в Ървайн, Калифорния, а след това той ще бъде сглобен в Центъра за иновации и персонализация на Karma (KICC) в Moreno Valley.
Нека не забравяме, че новият Revero GT ще се присъедини към Karma GS-6 в каталога на производителя, друг новмодел, който ще заимства дизайнерски елементи от Revero GT, и особено ще предложи по-евтина алтернатива на флагманския модел на Karma. GS-6, чиито първи доставки са планирани за 2021 г., ще бъдат пуснати на пазара заедно с първия 100% електрическ автомобил на марката: GSe-6. Той ще споделя същата алуминиева платформа като Revero GT и ще носи 100% електрическо задвижване, което ще бъде свързано със 110 кВтч батерия и ще предлага автономен пробег от близо480 км. Продажната цена на и Karma GSe-6 вече е определена на 79 900 долара (68 164 евро).