Новият прототип R15 TDI на Audi започна кариерата си с победа, след като екипажът Алан Макниш, Том Кристенсен и Риналдо Капело спечели „12-те часа на Себринг”. С този успех Кристенсен стана единственият пилот с пет първи места на маратона в Себринг.
Лидерите на Peugeot Франк Монтани, Себастиен Бурде и Стефан Саразен трябваше да се примирят с второто място след един изключително оспорван финал, като разликата между двата екипажа след 12 часа на пълна газ бе само 22 секунди. Перфектният дебют за Audi R15 TDI допълниха Майк Рокенфелер, Лукас Лур и Марко Вернер, които завършиха трети, на две обиколки зад лидерите.След кратък период, в който Себастиен Бурде даде половин минута преднина на Peugeot спрямо Audi, двата заводски прототипа в челото буквално цепеха секундата. Спукана гума обаче принуди французина, който се движеше плътно зад Кристенсен, да влиза не по план в бокса три часа преди финала. Бурде се върна на пистата с минута изоставане, но след серия блестящи обиколки отново притисна екипажът на Audi със стартов номер 2.
Макниш замени Кристенсен за последната сесия и поддържаше много по-стабилно темпо от това на Монтани, който представяше в този момент водещия тим на Peugeot. След последния стоп французинът излезе на пистата 38 секунди зад Макниш, чието темпо обаче бе близо с две секунди на обиколка по-добро.
Преднината за автомобила със стартов номер 2 достигна минута преди последния стоп. Точно 13 преди края на надпреварата Макниш посети бокса, но авансът му бе напълно достатъчен, за да задържи първото място и да се качи на подиума заедно със своите партньори Кристенсен и Капело.
Соченият за потенциален фаворит преди началото на състезанието прототип на Acura така и не можа да се включи в битката на дизеловите Peugeot и Audi заради серия технически проблеми и на двата екипажа. Японската марка все пак завърши „12-те часа на Себринг” с победа, но в клас LMP2, след като мексиканското дуо Адриан Фернандес и Луис Диас финишираха четвърти с Acura ARX-01B.
В клас GT1 триумфираха Джони О’Конъл, Ян Магнусен и Антонио Гарсиа (Corvette C6.R), а в GT2 - Хайме Мело, Мика Сало и Пиер Кафер (Ferrari 430 GT).