Алан Макниш, Том Кристенсен и Риналдо Капело спечелиха десетата победа за Audi в „12-те часа ба Себринг“, която е и първи кръг от новосформирания Световен маратонски шампионат.
За звездното трио на инголщатци това е трети успех в американската надпревара, като той дойде в резултат на перфектното представяне на миналогодишния автомобил Audi R18 TDI. Макниш, Кристенсен и Капело водеха през по-голяма част от дванайсетте часа и на финала триумфираха с цели четири обиколки преднина спрямо съотборниците си Тимо Бернхард, Ромен Дюма и Лоа Дювал.
Те поддържаха сходно темпо с това на екипажа на Audi с номер 2, но когато Тимо Бернахрд седна зад волана в заключителната фаза, се появиха проблеми с управлението, а впоследствие контакт с един от по-бавните автомобили на пистата ги принуди да прекарат три обиколки в бокса. Третият автомобил на Audi, който бе поверен на победителите в „Льо Ман“ за миналата година Андре Лотерер, Беноа Трелюе и Марсел Феслер, отпадна от битката за победата още в рамките на шестия час заради повреда в трансмисията.
HPD прототипът на Muscle Milk се движеше уверено към третото място, но проблем със системата за презареждане извади от състезанието Лукас Лур, Клаус Граф и Симон Пажно. Подобна бе и съдбата на JRM, който също заложи на Honda Performance Development ARX-03a, но при Дейвид Брабам, Питър Дъмбрек и Карун Чандок повредата, която ги остави 17-и на финала, бе в окачването.
От проблемите на двата екипажа се възползваха Стефан Саразен, Райън Далциел и Висенте Потоликио, които караха също HPD, но от LMP2. Триото на Starworks Motorsport спечели първото място в класа си и успоредно с това се качи на подиума.
Крайният успех при GT автомобилите бе за Rahal Letterman Lanigan Racing BMW (Джоуи Хенд, Дирк Мюлер и Джонатан Самъртън), които направиха страхотно шоу във финалния час от надпреварата, борейки се с AF Corse на Андреа Бертолини, Оливър Берета и Марко Киоки (Ferrari 458 Italia).
Следващият кръг от WEC е „6-те часа на Спа“ (5 май), където се очаква да дебютира новият хибрид на Audi.