Екипът на ORECA изненадващо спечели „12-те часа на Себринг” със стария автомобил на Peugeot. Заводският тим на французите с номер 8 остана едва на трета позиция, след като HPD ARX-01e на Highcroft завърши на 13 секунди пред него.
Първата генерация на 908 HDi, за която оговаряше екипът на ORECA и Никола Лапиер, Лоа Дювал и Оливие Пани, не само взе участие във фиалната битка между трите най-бързи автомобила в надпреварата, но и я спечели, като Дювал пресече финалната линия с 31 секунди аванс. „Не очаквахме да сме толкова бързи и да имаме такъв късмет днес”, коментира на финала шампионът във Формула Nippon за 2009 г. „В крайна сметка обаче това е едно страхотно постижение за ORECA.”
Новият 908 HDi, който бе в ръцете на Франк Монтани, Стефан Саразен и Педро Лами, бе фаворит за победата преди началото на десетия час. Тогава обаче екипът на Peugeot със стартов номер 8 изгуби обиколка заради смяна на носа, а в първия тур след бокса Педро Лами допълнително усложни задачата на своите партньори, след като се завъртя.
Симон Пажено парира финалните атаки на Франк Монтани и изведе Highcroft на отличната втора позиция, като се има предвид, че за бензиновия HPD ARX-01e това беше едва първо състезание. Шасито, конструирано от Ник Уирт обаче, бе най-успешното в LPM2 класа миналата година и явно преходът към LMP1 е бил най-правилната стъпка в развитието му след промяната в правилника на ACO.
Междинните R15+ TDI завършиха на четвърта и пета позиция, след като и двата екипажа на Audi трябваше да влизат в бокса заради инциденти. Единственото положително за инголщатци е, че четвъртите Алан Макниш, Том Кристенсен и Риналдо Капело бяха най-бързите на пистата в последната една трета от надпреварата и наваксаха цели две от изгубените по-рано седем обиколки.
Вторият заводски автомобил на Peugeot също пропиля шансовете си за победа, след като Марк Жене имаше контакт с Диндо Капело и трябваше да се задоволи с осмото място. Пред него завършиха Dyson Racing (Lola-Mazda) и Rebellion (Lola-Toyota).
В LMP2 победата отиде при Level 5 Motorsport (Lola-Honda) на Луис Диас, Райън Хънътр-Рей и Скот Тъкър. Американският тим, чиито собственик е именно Тъкър, оглави класирането, след като Signatech (ORECA-Nissan) получи за втори път повреда в трансмисията.
BMW доминира в GTE класа, като Анди Приоул, Дирк Мюлер и Джоуи Хенд спечелиха победата, а Аугусто Фарфус, Дирк Вернер и Бил Оберлен останаха на 37 секунди зад тях заради спукана гума.