Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

12 часа на Себринг: ORECA изненада заводските тимове на Audi и Peugeot

20.03.2011 13:02

Екипът на ORECA изненадващо спечели „12-те часа на Себринг” със стария автомобил на Peugeot. Заводският тим на французите с номер 8 остана едва на трета позиция, след като HPD ARX-01e на Highcroft завърши на 13 секунди пред него.

Първата генерация на 908 HDi, за която оговаряше екипът на ORECA и Никола Лапиер, Лоа Дювал и Оливие Пани, не само взе участие във фиалната битка между трите най-бързи автомобила в надпреварата, но и я спечели, като Дювал пресече финалната линия с 31 секунди аванс. „Не очаквахме да сме толкова бързи и да имаме такъв късмет днес”, коментира на финала шампионът във Формула Nippon за 2009 г. „В крайна сметка обаче това е едно страхотно постижение за ORECA.”

Новият 908 HDi, който бе в ръцете на Франк Монтани, Стефан Саразен и Педро Лами, бе фаворит за победата преди началото на десетия час. Тогава обаче екипът на Peugeot със стартов номер 8 изгуби обиколка заради смяна на носа, а в първия тур след бокса Педро Лами допълнително усложни задачата на своите партньори, след като се завъртя.

Симон Пажено парира финалните атаки на Франк Монтани и изведе Highcroft на отличната втора позиция, като се има предвид, че за бензиновия HPD ARX-01e това беше едва първо състезание. Шасито, конструирано от Ник Уирт обаче, бе най-успешното в LPM2 класа миналата година и явно преходът към LMP1 е бил най-правилната стъпка в развитието му след промяната в правилника на ACO.

Междинните R15+ TDI завършиха на четвърта и пета позиция, след като и двата екипажа на Audi трябваше да влизат в бокса заради инциденти. Единственото положително за инголщатци е, че четвъртите Алан Макниш, Том Кристенсен и Риналдо Капело бяха най-бързите на пистата в последната една трета от надпреварата и наваксаха цели две от изгубените по-рано седем обиколки.

Вторият заводски автомобил на Peugeot също пропиля шансовете си за победа, след като Марк Жене имаше контакт с Диндо Капело и трябваше да се задоволи с осмото място. Пред него завършиха Dyson Racing (Lola-Mazda) и Rebellion (Lola-Toyota).

В LMP2 победата отиде при Level 5 Motorsport (Lola-Honda) на Луис Диас, Райън Хънътр-Рей и Скот Тъкър. Американският тим, чиито собственик е именно Тъкър, оглави класирането, след като Signatech (ORECA-Nissan) получи за втори път повреда в трансмисията.

BMW доминира в GTE класа, като Анди Приоул, Дирк Мюлер и Джоуи Хенд спечелиха победата, а Аугусто Фарфус, Дирк Вернер и Бил Оберлен останаха на 37 секунди зад тях заради спукана гума.

Коментари
comments powered by Disqus