Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

12 години по-късно Volvo XC 90 с ново поколение

03.10.2014 15:12

Компанията планира да продава в Америка 30% от всички произведени кросоувъри

Шведската компания Volvo представи на автосалона в Париж новото поколение на кросоувъра XC90. Автомобилът, който се появява 12 години след  появата на първото поколение, е построен на модулната платформа PA. Благодарение на новото шаси моделът е станал значително по-лек от предшественика. Това оказва влияние на управлението и показателите за икономичност на кросоувъра.

Двигателната гама на Volvo XC90 включва четирицилиндрови мотори от фамилията Drive-E: два бензинови (T5 - 254 к.с. и 350 Нм; T6 - 320 к.с. и 400 Нм) и два дизелови (D4 – 190 к.с и 400 Нм; D5 – 224 к. с, 470 Нм). Под капака на XC90 може да бъде монтирана и хибридна задвижваща система под името T8. Тя е съставена от четирицилиндров бензинов турбо двигател с мощност 320 конски сили и електромотор с мощност 60 кВч. Сумарната мощност е 400 к. с., а въртящият момент - 600 Нм. Само на електричество автомобилът може да измине повече от 40 километра.

Всички версии на XC90 са оборудвани с 8-степенна автоматична предавателна кутия. Разходът на горивото с D5 при градско управление е 5,8 л на 100 км, а при T6 резултатът е 7,7 литра.

В интериора на новото поколение Volvo XC90 са използвани кожа, дърво и кристал. Кросоувъръ е получил 9,5-инчов сензорен дисплей, ключов елемент е системата Sensus Connect, която позволява управление на повечето функции на автомобила.
Автомобилът е снабден с най-напредничавите системи за безопасност. Например, новият модел е получил система за контрол при напускане на пътното платно. Специални датчици, разположени в страничните части на автомобила, следят за състоянието на пътя и предава информация в блока за управление. Ако системата открие, че автомобилът е стъпил извън асфалта, той сам се връща на платното за движение.

Според шведския производител основните продажби на XC90 ще бъдат реализирани в САЩ: Volvo планира да продава в Америка 30% от всички произведени кросоувъри. Още 20% - в Китай. На Русия се падат около 15% от продажбите, а други 35% - в Европа.

Коментари
comments powered by Disqus