През изминалата 2007 Ford успя да продаде 5,4 процента повече превозни средства в сравнение с 2006 година.
Оповестените данни отреждат на Ford 8,9 процента пазарен дял в Европа. Сред осъществените през 2007 година 1,83 милиона продажби се открояват най-вече компактният Focus и застаряващата Fiesta.
Във Великобритания, където Ford e пазарен лидер, са продадени 444 400 превозни средства (ръст от 1,6%), в Германия обаче се наблюдава значителен спад от 8,6% (235 хил. продадени автомобила).
Междувременно американският концерн обяви плановете си да инвестира 500 милиона щатски долара в индийския си завод Ченай. Освен производството на нов малък автомобил стрaтезите на Ford възнамеряват да стартират в Индия и нова фабрика за задвижващи агрегати.