За трите спортни варианта на баварците новата моделна година ще бъде свързана с леко освежаване.
Трите варианта на М3 и за напред ще бъдат задвижвани от 4-литровия 8-цилиндров агрегат с мощност 420 к. с., куплиран с 6-степенна механична трансмисия или директна 7-степенна M DKG. Скоро след пазарния си дебют, през есента на 2008 година версията седан ще бъде снабдена с нови LED стоп-светлини. В кокпита на "тройката" забелязваме модифициран централен вентилационен отвор, нова ниша под подлакътника в централната конзола и множество апликации от хром. За 2009 всички изпълнения на M3 ще бъдат оборудвани с активни подглавници за предните седалки, а по желание на клиента каросерията ще бъде лакирана в син металик Le Mans Blue.
Повърхностни модификации при M5 & M6
При M5 & M6 промените са по-незначителни. Основни нововъведения при тях са системата за рекуперация на спирачната енергия и разкачването на климатизиращия компресор. В комбинация с нови лагери за предаването на задния мост тези мерки се окачва да доведат до по-висока ефективност. И четирите варианта, M6 Coupе, М6 Cabrio, M5 седан и M5 Touring, ще бъдат окичени с преработени външни огледала. Като опция в разцветките на каросерията вече ще се предлага черен "карбонов" металик. За М6 в бъдеще се предвижда още Competition Paket, съдържащ нова настройка на ходовата част и понижен клиренс.
iDrive настъпва уверено
Усъвършенстваната система iDrive вече ще бъде серийна за М5 и М6, докато при М3 тя ще се предлага срещу доплащане в комбинация с навигационната система Professional. Оптимизацията и се изразява в нов регулатор с бутони за директно избиране, както и 8,8-инчов дисплей, който позволява разгръщане на картите по целия екран. За повече бързина на достъпа е инсталиран твърд диск с обем от 80 гигабайта.
vensislav angelov sandev
:) :) :) :) :) :) :) :-D
ceci
podobreniata po 3ta sa super a po 5 i 6 sa malko :)