Версията WRX за 2009 се отличава с множество промени, най-съществена сред които е увеличаването на мощността на 265 конски сили. Настройката на ходовата част също е оптимизирана, нископрофилните гуми пък подобряват стабилността и управлението на автомобила.
Вграждането на нов турбокомпресор и модифициран катализатор в изпускателната система води до повишение на производителността с 41 к. с. и 27 Нм въртящ момент (330 Нм). Окачването, където са инсталирани по-масивни стабилизатори, е получило по-фина настройка, а всесезонните гуми на предишната версия са заменени с летни. Новото изпълнение се отличава и със система Incline Start Assistant, която предотвратява движението назад при потегляне.
Все по-близо до STI
WRX се доближава все повече до STI, домогвайки се до същата предна маска, интегриран преден спойлер, странични прагове и сиви алуминиеви колела. В салона ни посреща черен кожен салон, акцентиран с червени шевове. По желание на клиента можа да бъде монтиран електрически панорамен покрив, аудио-система с 10 високоговорителя, подгряване на предните седалки, навигационна система и др.
Нова версия седан
Към асортимента на Impreza бе добавена и нова версия GT. Автомобилът е задвижван от 2,5-литров боксер (224 к. с.), куплиран с 4-степенна автоматична трансмисия. И двете нови изпълнения са снабдени с по-мощна спирачна система на предните колела. Японците планират подсилена и олекотена версия на WRX STI, която ще бъде наречена Spec C. Моделът, който наскоро бе засечен по време на тестове на Нюрбургринг, първоначално ще стартира в Япония към края на годината.