Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

2010 Audi A4 Allroad Quattro: Горски цар

15.02.2009 21:32

С двулитров бензин или един от двата дизелови двигателя под предния си капак A4 Allroad Quattro ще стартира своя поход по европейските пътища в началото на идното лято.

Единственият бензин за сега ще бъде познатият двулитров TFSI с мощност от 211 к. с. и 350 Нм максимален въртящ момент. Турбомоторът ще работи в комбинация с директна трансмисия S-Tronic, ускорявайки до 100 км/ч за 6,9 секунди. Върховата скорост на автомобила за тази модификация възлиза на 230 км/ч, докато средният разход на гориво е 8,1 литра.

Дизелите са с работен обем от два (170 к. с.) и три литра (240 к. с.). 4-цилиндровият вариант изпълнява класическия спринт за 8,9 секунди, а V-образният 6-цилиндров самовъзпламенител гони време от 6,4 секунди. По-малолитражният дизел харчи средно 6,4 литра нафта. При обемния му колега тази стойност е зададена със 7,1 л.

Предната, както и задната следа са разширени с по 20 мм, като клиренсът на каросерията също е нараснал. A4 Allroad Quattro има синхронизирана с програмата за стабилност система за разпознаване на настилката, наречена Offroad Detection (ORD). Колелата на инголщатеца са 17-цолови и носят гуми с ширина 225 мм.

Аналогично на своя по-голям брат A6, A4 Allroad Quattro има двуцветно лаково покритие, рестилизирани брони, уникална предна маска и релси за багажник върху покрива. Електронната ръчна спирачка на пълноприводния модел, който за пръв път ще видим в Женева, вече е серийна.

Коментари
comments powered by Disqus