Японците разкриха съвсем новия Legacy преди официалния му дебют на автомобилното изложение в Ню Йорк. Топверсията е задвижвана от 3,6-литров 6-цилиндров двигател.
Както и се очакваше, в произвоствената версия на Legacy дизайнерите на Subaru са посмекчили външни чертите на показаната в Детройт концепция. В салона на новия модел лоялните клиенти на японската марка обаче бързо ще се почувстват удома си.Модулната платформа на автомобила, чието междуосие вече отчита 2750 мм, е нова и обещава повече пространство за пасажерите. Обемът на багажника също е нараснал значително.
Под предния капак на 2010 Legacy (в САЩ) ще работи 2,5-литров атмосферен мотор с мощност 170 к. с. и максимален въртящ момент от 230 Нм. Този двигател ще бъде куплиран с 6-степенна механична трансмисия или нова безстепенна Lineartronic CVT.
Втори в гамата на агрегатите е 2,5-литровият турбо, базиран на познатия от Impreza WRX двигател, който произвежда 265 "коня" и 350 Нм върхова тяга. Този вариант на Legacy ускорява до 100 км/ч за шест секунди. Топверсията, наречена 3.6R, пък има на разположение 256 к. с. и 335 Нм. Тук моторът работи в тандем с 5-степенна автоматична предавателна кутия.
В Европа моделът, който ще видим на живо през есента във Франкфурт, ще се предлага и с дизелови задвижващи агрегати.
BAT_J
Старото Legacy беше по красиво и стилно. Често се случва някой от новите модели да се окаже по-горзен от оригинала...