Баварците стигнаха до успеха след отпадане на автомобилите пред тях.
BMW спечели с известна доза късмет „24-те часа на Нюрбургринг“ при завръщането си в популярното маратонско състезание.
Пилотите Йорг Мюлер, Аугусто Фарфус, Уве Алзен и Педро Лами с M3 GT2 триумфираха в надпреварата, след като двата лидерски автомобила пред тях отпаднаха. Германците успяха да се справят с проблемите в скоростната кутия, които им създадоха притеснения в послените няколко часа на състезанието.
„По време на последната ми смяна загубихме четвърта скорост", обясни Мюлер. "Проблемите постепенно нарастваха. Основната ми задача беше да внимавам и да задържа автомобила в състезанието. Всичко сработи отлично в края“.
Втори на „Нюрбургринг“ завърши екипът на Farnbacher Ferrari, а трети заводските представители на Audi.
Победата на BMW дойде след отпадането на лидерите в по-голямата част от състезанието. Първо миналогодишните победители от екипа на Manthey в състав Марк Лиеб, Тимо Бернар, Ромен Дюма и Марсел Тиеман катастрофираха и не успяха да защитят успеха си. Те се движеха уверено на първо място със своето Porsche, но през нощта станаха жертва на трафика по трасето.
След тях начело излезе електрическият хибрид на Porsche 911 GT3, пилотиран от Йорг Бергмайстер, Ричард Лиец, Марко Холзер и Мартин Рагингер, който вървеше към историческа победа. Технически проблеми обаче принудиха германците да се откажат и така предоставиха лидерската позиция на BMW няколко часа преди финала.
Екипът на Audi също имаше проблемно състезание. Тимът доминира в квалификациите, но въпреки многото проблеми и инциденти през нощта, автомобилът на Марк Бронцел, Лука Лудвиг, Денис Ростек и Маркус Винкелхок завърши на трета позиция.
анонимен
Съгласен съм напълно. То и във Формулата така става но никой не казва, че е заради отпадането на някои. Автора на статията явно е фен на друга марка автомобили, но да не го показва.
анонимен
Лидерите са отпаднали защото не са заслужили да победят. Това е мотоспорта-състезание до финиша, а не до по-голямата част от състезанието.