Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

300 к.с. за новия Golf GTI Clubsport

14.10.2020 16:38

Volkswagen все още не е посочил датата на лансирането на модела, очакват се и цени

Volkswagen разшири каталога на своето осмо поколение на модела Golf с версия GTI Clubsport, която ще предлага около 300 к.с. под десния педал.

Новата версия на Golf GTI всъщност не е новост, тъй като миналото поколение на Golf GTI (VII) вече се предлагаше в този по-спортно изпълнение. Но този път GTI Clubsport предлага мощност от 300 к.с., което е с 35 к.с. повече от предишната версия и 55 к.с. повече от Golf GTI VIII, върху който е разработен.

Четирицилиндровият двигател 2.0 TSI с мощност от 300 к.с. и 400 Нм на Golf GTI Clubsport работи в тандем седемстепенна скоростна кутия DSG и тази комбинация му позволява да изпълни упражнението от 0 на 100 км/ч за по-малко от 6 сек преди да достигне максимална скорост 250 км/ч (електронно ограничена ).

Golf GTI Clubsport също е претърпял доработка по своето шаси, спуснато с 15 мм, и побира още системата Vehicle Dynamics Manager (която управлява електромеханичния диференциал VAQ и контролираното окачване и оптимизира динамичното поведение на автомобила ), както и нов  режим на шофиране  Spécial , предлагащ настройки, специално адаптирани към оформлението на Северната дъга на Нюрбургринг. Според немския производител това би позволило на модела Clubsport да завърши обиколката с 10 секунди по-бързо от Golf GTI VIII.

Накрая, естетически, Golf GTI Clubsport, който ще стъпи на 18- или 19-инчови джанти ((по избор), ще бъде разпознаваем от преработената си предна броня, специфичния дифузор и спойлер, декорациите си Clubsport, както и интериора, оборудван със спортен волан, педали от неръждаема стомана, спортни седалки и покритие от плат ArtVelours.

Volkswagen все още не е посочил датата на лансирането на Golf GTI Clubsport, за който също се очакват цени.

Коментари
comments powered by Disqus