Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

6 мегаджаула за новия Audi R18 e-tron quattro

29.11.2015 09:15

Audi показа новия R18 e-tron quattro, с който ще се състезава догодина в 24-те часа на Льо Ман. Хибридната система на прототипа от LMP1 вече е 6 мегаджаула.

Въпреки че сезон 2015 в WEC приключи преди по-малко от седмица, Audi вече има готов автомобил за следващия. Новият R18 e-tron quattro прави впечатление с "иновативната аеродинамика, представя следващата фаза в посока развитието на олекотените технологии и разполага с модифицирана хибридна система."

Хибридното задвижване е коренно променено спрямо предходната версия на автомобила. Капацитетът на системата е увеличен от 4 на 6 мегаджаула, което въз основа на техническия правилник изравнява Audi с бензиновите прототипи на Toyota и Porsche, които догодина ще са в 8-мегаджауловия клас. Маховикът, който досега инголщатци използваха за съхраняване на енергията, е заменен с литиево-йонна батерия.

Промени има и по двигателя, но за съжаление единственото, което гласи официалното съобщение, е, че е постигната по-добра ефективност. Шестцилиндровият V-образен мотор вероятно остава с работен обем от четири литра, както и със система за принудително пълнене, базирана на един-единствен компресор с променлива геометрия.

За съжаление успоредно с прекрасната новина за появата на новия R18 e-tron quattro идва и неприятната за ограничаването на програмата на Audi и Porsche за следващия сезон. Двете марки, които са под шапката на VW, са постигнали споразумение да участват в "24-те часа на Льо Ман" не с три, а само с два автомобила. Това означава, че победителите от миналата година Нико Хюлкенберг, Ърл Бамбър и Ник Танди няма да имат възможност да защитят титлата си и че Хуан-Пабло Монтоя остава извън плановете на Porsche въпреки тестовете с 919 Hybrid този месец.

Причината за решението на двете марки е повече от ясна - ограничаване на разходите, което идва като следствие на скандала с дизеловите автомобили на групата VW.

Коментари
comments powered by Disqus