Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

750 000-ният Opel Insignia: Юбилей за успешния флагман

21.01.2015 10:31
750 000-ният Opel Insignia: Юбилей за успешния флагман

Автомобилът на върховия модел на марката напусна поточната линия на завода в Рюселхайм

•    Юбилейният автомобил от завода в Рюселхайм е в син цвят Аrden и е вариант  OPC Sports Tourer
•    Най-модерните технологии допълнително правят още по-привлекателен флагманът на Opel


Успешната история на Opel Insignia отваря нова глава. 750,000-ият автомобил на върховия модел на Opel напусна поточната линия на завода в Рюселхайм. Екипът за окончателни производствени дейности, воден от шефа на завода Аксел Шайбен, отпразнува завършването на Insignia OPC Sports Tourer в специалния OPC син цвят Arden.

Юбилейният автомобил е най-мощната версия на моделната гама на Insignia. 2,8-литровият и V6 двигател с принудително турбопълнене има мощност 239 кВт/325 к.с. и изпраща въртящ момент от 435 Нм към всичките четири колела. Комбито ускорява от нула до 100 км/ч за 6.3 секунди. 

“Това е специален ден за целия екип. Имаме пълно основание да сме горди с факта че сме произвели 750 000 броя от успешния модел Insignia. Нашият екип работи неуморно всеки ден, произвеждайки изключително сложни автомобили с най-високо качество,” отбелязва Аксел Шайбен. Флагманът на Opel се произвежда изключително и само в основния завод на фирмата в Рюселсхайм.

Изпълнителният директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман изразява важността на Insignia за цялата компания: „Insignia е флагманът на нашата фирма и по този начин е и нейна витрина. С този автомобил ние демонстрираме на какво сме способни от гледна точка на дизайн, технологии и качество. Insignia изигра ключова роля във връщането на силните позиции на Opel.”

Opel Insignia, който година след първото си представяне завоюва престижната награда „Европейски автомобил на годината 2009“, стана още по-популярен след като в края на 2013 година бе представено второто поколение на модела. Досега за новата версия има 155,000 поръчки. Само през последната година, Opel продаде над 100,000 автомобила Insignia – увеличение от около 19 процента. Този факт прави флагмана четвъртия по популярност модел на Opel. “С това, новата Insignia осигурява допълнителен тласък в успеха на нашата моделна офанзива,” отбелязва д-р Нойман.

През миналата година моделът на Opel от среден клас се продаваше изключително добре в Обединеното Кралство, Германия и Испания, постигайки най-големия процентен ръст в сегмента в Европа. 

Гамата на Insignia включва пет варианта – хечбек, седан, комби Sports Tourer, комби Country Tourer и OPC. Най-популярните цветове в Европа включват графитено черно и снежно бяло.

Купувачите на Insignia могат да избират измежду бензинови, дизелови или LPG (Liquefied Petroleum Gas, втечнен петролен газ) версии. Базовата версия е с бензинов двигател 1,4 с принудително турбо пълнене, 140 к.с., Start/Stop система и шестстепенна трансмисия с ниско вътрешно триене и се предлага за 39 255 лева с ДДС за добре оборудвана версия Base.

Insignia вече се предлага и с новия 2,0-литров високотехнологичен дизелов двигател. Новият ултрамодерен четирицилиндров мотор със 170 к.с. от Кайзерслаутерн впечатлява с мощност, намален разход на гориво, ниски нива на емисии, както и нисък шум и вибрации. 

Insignia е „обречена“ на още по-големи успехи в глобален план. По-късно през тази година Insignia OPC седан ще бъде изнасяна за Австралия и Нова Зеландия като Holden Insignia VXR. Освен това през това десетилетиe в Рюселсхайм ще започне производството на допълнителен вариант на Insignia, който след това ще бъде продаван като нов модел на марката Buick на GM в Съединените Щати.


Коментари
comments powered by Disqus