Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

900 к.с. за новия Pagani Huayra R

07.10.2020 10:25

Атмосферният V12 ще предлага „дяволски“ звуци, само ще добави очарованието на модела

След като самият Хорасио Пагани обяви появата на нова версия R на Pagani Huayra, спекулациите се разпространяват непрекъснато относно възможните спецификации на италианския суперавтомобил. Последните слухове сочат мощност от 900 к.с., която ще задвижва този ексклузивен модел.

Информацията, предлагана от сайта TheSupercarBlog, остава на този етап условна. Според източника бъдещият Huayra R ще има двигател V12 AMG, подготвен от HWA, дъщерното дружество на AMG, основано през 1967 г. от Hans Werner Aufrecht (HWA). Компанията HWA AG е специализирана в разработването на състезателни модели и се смята за една от най-емблематичните в немския шампионат DTM.

HWA, която направи по-специално пътния Mercedes CLK GTR в края на 90-те, съвсем наскоро си сътрудничи при разработването на Apollo Intensa Emozione (или Apollo IE) от производителя Apollo Automobil. Немската структура участва в динамичните тестове на Apollo IE, задвижвани от 6,3-литров агрегат на Ferrari V12, развиващ 780 к.с. и 760 Нм, към който е свързана 6-степенна автоматична скоростна кутия.

Що се отнася до бъдещия Huayra R, знаем, че Pagani избра атмосферен 6,3-литров V12 двигател, вместо версията с двойно турбо, която оборудва останалите модели Huayra. Битурбо двигателят, който въпреки това предлага значителна мощност, увеличена до 838 к.с. и 1100 Нм под капака на много редкия Huayra Imola (произведени пет екземпляра).

TheSupercarBlog съобщава още, че атмосферният V12 двигател ще предлага „дяволски“ звуци, което само ще добави очарованието на модела Huayra R, който обещава да бъде най-интересният. Нямаме търпение 12 ноември.

Коментари
comments powered by Disqus