Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

A4 E-tron на Porsche мери сили с BMW i4

01.06.2021 11:58
A4 E-tron на Porsche мери сили с BMW i4

Целева цена от 50 000 британски лири за предложения нов Porsche EV

Porsche създава бизнес казус за седма моделна линия, която може да му позволи да конкурира Tesla Model 3 и BMW i4 с електрически седан в стил fastback, тясно свързан с A4 E-tron на Audi.

Предлага се новият модел да използва платформата PPE, разработена в партньорство от Porsche и Audi, и да се позиционира под Taycan на начална цена от около 50 000 британски лири.

Подробностите остават оскъдни, въпреки че има предположения, че новият модел може да носи името Cajun, за първи път запазено от Porsche през 2011 г. Вътрешни хора казват, че третият чисто електрически модел на Porsche е предназначен да споделя ключови платформи, задвижващи компоненти и компоненти на батерията с предстоящия Macan EV - заедно с който се очаква да бъде произведен в завода на Porsche в Лайпциг в Германия.

Един инженер каза: „Модулният характер на платформата PPE ще ни позволи да разширим гамата си от електрически автомобили с редица различни модели. Проектиран е за стандартен и висок просвет. Една от възможностите е втори модел седан . “

Audi и Porsche си сътрудничат при разработването на Taycan и E-tron GT и в момента участват в съвместното проектиране на електрическите Macan и Q6 E-tron.

Преди това те са работили заедно по разработването на Macan и Q5, както и на хибридни варианти на Cayenne и Q7.

Както при A4 E-tron, предложеният модел на Porsche вероятно ще предложи избор на задвижване със задно задвижване и двойно задвижване на четирите колела.

Все още не е взето решение дали новият модел с пет врати ще бъде произведен, но източници твърдят, че Porsche изгражда достатъчен производствен капацитет за евентуална седма моделна линия с надстройка от 600 млн. евро (519 милиона паунда) до завода си в Лайпциг. Инвестицията, обявена миналата година, ще позволи създаването на нов цехза каросерии от 75 500 квадратни метра. Това също ще позволи на Porsche да произвежда бензинови, хибридни и електрически задвижвания на една производствена линия.

Заводът на Porsche в Лайпциг също е дом на 7MW парк за зареждане, а моделите, които се произвеждат в момента, включват Macan, Panamera и Panamera Sport Turismo.

Коментари
comments powered by Disqus