В края на май Audi публикува пълните технически характеристики на TT RS, но вече три от най-реномираните тунинг компании представиха собствените си виждания за спортиста от Инголщат. След mcchip и Sportec е ред на специализирания тунер Abt...
Стандартно петцилиндровият мотор на TT RS генерира 250 кВт (340 к. с.) при 5400 об./мин и 450 Нм максимален въртящ момент още при 1600 об./мин. Едва ли има клиент, който да не е доволен от тези показатели, но явно от Abt мислят по различен начин. Благодарение на силовия пакет Abt Power, който включва нов интеркулер и препрограмиран софтуер, 2,5-литровият мотор на Audi достига максимална мощност от 420 к. с. За сравнение версията на mcchip разполага с 380 к. с., а на Sportec - с 405 к. с.
Благословията на Abt се изразява в ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди и ограничена на 282 км/ч максимална скорост (Интересно, какво ли се случва без електронния „пазач“?). За съжаление от немския тунер не публикуват повече информация за преработения модел и за това дали промените се изчерпват единствено до двигателния отсек.
2,5л -420 коня
Кой от конкурентите може да се конкурира? 4х4, Алуминиево шаси, двоен съединител, цената е по ниска от конкуренцията. Boxster е безбожно скъп, а Z4 е добър само ако караш направо. ТТ е с 340 коня серийно и 450н, а баварвца е 306коня и 400н. На визия е въпрос на вкус, но на характеристики тези ТТ-та избиват рибата.
Aз
Според мен пък, Boxster и Z4 са по-добри :)
Кирил
Според мен това е най-добрият роадсър. Дори бокстер и кайман не ме интригуват толкова.