Поръчките за топ версията на AC Cobra 378 Superblower вече се приемат
Предишният Cobra Superblower бе в производство от 1997 до 2001 г., а скромният му тираж го прави колекционерска мечта. Само 22 автомобила по целия свят. А за тези, които не успяха да станат негови собственици , AC Cars ще предложи възроден модел. Както преди, епохалната каросерия крие V8 турбо двигател, но сега се доставя не от Ford, а от General Motors. Агрегатът LSA 6,2 е познат от Chevrolet Camaro ZL1. Мощността на Cobra достига 587 к.с.и, вероятно, 754 Нм, въртящият момент се предава на задната ос чрез шестстепенна ръчна скоростна кутия Tremec.
Поръчките за топ версията на AC Cobra 378 Superblower вече се приемат. За базовия роудстър в Англия искат 129 хил. паунда . Класическите 16-цолови джанти, кожени седалки и табло са стандартно оборудване.
Роудстърът AC Cobra Superblower, който дебютира на автомобилното изложение в Лондон през 1997 г., беше оборудван с 4,9-литров Ford V8. Благодарение на суперкомпресора Paxton, агрегатът развива 360 к.с. и 522 Нм. Ускоряването до 100 км/ч отнема 4.5 сек, а максималната скорост достигна 249 км/ч.
Моделите AC Cobra 140 Charter Edition (355 к.с.) и Series 1 Electric (312 к.с.) вече се предлагат за закупуване. Единственият официален дилър Boss Motor Company (Лондон) предлага автомобили , които изглеждат еднакво на цени съответно 85 и 138 хил. паунда Тиражът на всеки няма да надвишава 58 броя.
Както вече разбрахме, за разлика от каросерия върху стоманена тръбна рама, техническата на новия автомобил е модерна. Това се отнася не само за силовия агрегат, но и за независимото окачване и стабилизатори против обръщане отпред и отзад, както и спирачки с вентилирани ротори и спортни накладки. С пускането на осемцилиндровия модел възродената фамилия Cobra ще получи завършен вид. По-рано британците вече представиха изцяло електрическия роудстър Series 1 Electric и версията 140 Charter Edition с 2.3 турбо двигател от актуалния Mustang.