Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AC Schnitzer ACZ4 5.0d: Двуместен модел с мощен дизел

18.03.2015 15:06

Инженерите от Аахен са компилирали Triturbo дизелов мотор от M50d с каросерията на Z4

Тунерът AC Schnitzer отново е избрал за най-новия си концептуален автомобил най-необичайната комбинация. Инженерите от Аахен са компилирали Triturbo дизелов мотор от M50d с каросерията на Z4.

Спортните автомобили с дизелови двигатели по правило гарантират нервни тикове. Но AC Schnitzer ACZ4 5.0d предизвиква горещи вълни и по други части на тялото, защото 430 к.с. и 840 Нм въртящ момент са истинско предизвикателство. Виновник за изпускането на парата е трилитров Triturbo дизелов агрегат от палитрата на BMW, който след намесата на Schnitzer се е сдобил с още няколко конски сили  и още нютонметра. Новата задвижваща система е куплирана с осемстепенна спортна автоматична трансмисия и задна ос M3 (Е89), заедно с блокировката. Новият стайлинг на двигателя и ревизирано арматурно табло също са част от мащабната операция.

Schnitzer Z4 развива над 300 км/ч

Когато дизелът достигне точката на кипене, тогава Z4 катапулта за 4,5 секунди от нула до 100 км/ч. AC Schnitzer ACZ4 5.0d гарантира максимална скорост от 300 км/ч.

На голямата мощност под предния капак Schnitzer опонира с лека конструкция. Сгъваемият покрив, заедно със задния капак, е заменен с твърд покрив и нов заден капак от CFK, което спестява цели 90 кг. Накрайниците на ауспуха са заменени с олекотени еквиваленти, които смъкват допълнително още 19 кг от теглото. Цели 25кг е спестил Schnitzer от колелата. Въпреки това ACZ4 5.0d ще стъпи стабилно върху 19- цолови джанти, обути с гуми 265/30. Като цяло, с някои допълнителни мерки теглото е редуцирано с общо 131 кг, при което, въпреки много по-тежкия двигател M50d, кантарът показва само 1469 кг.

Концептуалният автомобил е оборудван с едно напълно регулируемо спортно окачване, което смъква Z4 с 30 мм по-ниско. За надеждното спиране отговаря спортна спирачна система на предната ос. Schnitzer е подобрил аеродинамиката на Z4 с преден спойлер, два спортни калника, два отвора на предния капак, заден спойлер в две части, както и вложка в задната престилка за оптимално интегриране накрайника на ауспуха. Всички компоненти са от въглеродни влакна.

Интериорът на AC Schnitzer ACZ4 5.0d  грабва с оранжево боядисаните интериорни лайсни, както и черупковите състезателни седалки от карбон с избродирано лого ACZ4 5.0d. Алуминиеви педали и поставки за крака , както и велурени стелки окомплектоват програмата.

AC Schnitzer ACZ4 5.0d наистина е непродаваем концептуален автомобил, но този, който харесва дизела, може да се сдобие със Z4 в тази форма за около 114 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus